Informacje o przetargach publicznych.
Site Search

351696 / 2014-10-22 - Administracja samorządowa / Gmina Miasto Biłgoraj (Biłgoraj)

Ponowione postępowanie na świadczenie usług edukacyjnych
w ramach projektu:
Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów szkół podstawowych i gimnazjów w Biłgoraju nr POKL. 09.01.02-06-342/13 współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w Programie Operacyjnym Kapitału Ludzkiego, Priorytet IX, Działanie 9.1, Poddziałanie 9.1.2.

Opis zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług edukacyjnych (zajęć dodatkowych) w ramach Projektu Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów szkół podstawowych i gimnazjów w Biłgoraju współfinansowanego z europejskiego Funduszu Społecznego w Programie Operacyjnym kapitału Ludzkiego w ramach projektu IX, Działanie 9.1.
2. Wykonawcy zobowiązani będą świadczyć usługi edukacyjne na podstawie programu i harmonogramu przygotowanego przez wykonawcę i zaakceptowanego przez dyrektora szkoły.
3. Do obowiązków wykonawcy- prowadzącego zajęcia dodatkowe należą m.in.:
Prowadzenie zajęć pozalekcyjnych w terminie maksymalnym od 15.11.2014r. do 30.06.2015 r. zgodnie z projektem, w godzinach 8.00-18.00, min. 1 raz w tygodniu (w zależności od całkowitej liczby godzin w ramach danych zajęć),
Dokumentowanie zajęć dodatkowych (lista obecności, tematyka zajęć),
Prowadzenie dzienników zajęć lekcyjnych; napisanie programu zajęć; analiza ocen na początek, po I semestrze, na koniec trwania projektu. Test wiedzy na początek, po I semestrze, na koniec trwania projektu. Szczegółowa analiza testu wiedzy. Napisanie sprawozdania semestralnego.
w przypadku braku możliwości realizacji zajęć w wyznaczonym terminie (zgodnie z harmonogramem) z powodów niezależnych od wykonawcy, możliwe jest przeprowadzenie takich zajęć w innym terminie po uzgodnieniu z dyrektorem szkoły.
2.Zakres, ilość i rodzaj zajęć w poszczególnych szkołach określają szczegółowe zadania stanowiące części zamówienia. Czas trwania jednej godziny wynosi 45 minut (godzina lekcyjna) nieprzerwanej pracy
3. Przedmiot zamówienia był podzielony na 157 części z czego ponowiono:

Szkoła Podstawowa Nr 1 im. Sługi Bożego Księdza Prymasa Stefana Kardynała
Wyszyńskiego, ul. 3-go Maja 3 w Biłgoraju:

Część nr 1
Prowadzenie zajęć dla uczniów z trudnościami w przyswajaniu wiedzy matematycznej
3 grupy - ilość uczniów w grupie 6-8, 1h w tygodniu; Liczba godzin: 90
Część nr 2
Prowadzenie zajęć dla uczniów z trudnościami w przyswajaniu wiedzy matematycznej
2 grupy - ilość uczniów w grupie 6-8;1h w tygodniu; Liczba godzin: 60
Część nr 3
Prowadzenie zajęć dla uczniów z trudnościami w przyswajaniu wiedzy matematycznej
2 grupy - ilość uczniów w grupie 6-8;1h w tygodniu; Liczba godzin: 60
Część nr 4
Prowadzenie zajęć dla uczniów z trudnościami językowymi
3 grupy - ilość uczniów w grupie 6-8;1h w tygodniu; Liczba godzin: 90
Część nr 5
Prowadzenie zajęć dla uczniów z trudnościami językowymi
3 grupy - ilość uczniów w grupie 6-8;1h w tygodniu; Liczba godzin: 90
Część nr 6
Prowadzenie zajęć dla uczniów z trudnościami językowymi
3 grupy - ilość uczniów w grupie 6-8;1h w tygodniu; Liczba godzin: 90
Część nr 13
Prowadzenie zajęć matematycznych dla klas programowo najwyższych
2 grupy - ilość uczniów w grupie 25-29 - zajęcia prowadzone w zespole klasowym;1h w tygodniu; Liczba godzin: 60
Część nr 14
Prowadzenie zajęć matematycznych dla klas programowo najwyższych
1 grupa - ilość uczniów w grupie 25-29 - zajęcia prowadzone w zespole klasowym;1h w tygodniu; Liczba godzin: 30
Część nr 15
Prowadzenie zajęć matematycznych dla klas programowo najwyższych
1 grupa - ilość uczniów w grupie 25-29 - zajęcia prowadzone w zespole klasowym;1h w tygodniu; Liczba godzin: 30
Część nr 16
Prowadzenie zajęć matematycznych dla klas programowo najwyższych
1 grupa - ilość uczniów w grupie 18-30 - zajęcia prowadzone w zespole klasowym;1h w tygodniu; Liczba godzin: 30
Część nr 17
Prowadzenie zajęć matematycznych dla klas programowo najwyższych
1 grupa - ilość uczniów w grupie 18-30 - zajęcia prowadzone w zespole klasowym;1h w tygodniu; Liczba godzin: 30
Część nr 18
Prowadzenie zajęć matematycznych dla klas programowo najwyższych
1 grupa - ilość uczniów w grupie 18-30 - zajęcia prowadzone w zespole klasowym;1h w tygodniu; Liczba godzin: 30

Część nr 19
Prowadzenie zajęć matematycznych dla klas programowo najwyższych
1 grupa - ilość uczniów w grupie 18-30 - zajęcia prowadzone w zespole klasowym;1h w tygodniu; Liczba godzin: 30
Część nr 20
Prowadzenie zajęć językowych dla klas najwyższych
1 grupa - ilość uczniów w grupie 25-29 - zajęcia prowadzone w zespole klasowym; 1h w tygodniu; Liczba godzin: 30
Część nr 24
Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania i uzdolnienia polonistyczne klas IV-VI
1 grupa- ilość uczniów w grupie 8;1h w tygodniu; Liczba godzin: 30
Część nr 25
Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania i uzdolnienia polonistyczne klas IV-VI
1 grupa- ilość uczniów w grupie 8;1h w tygodniu; Liczba godzin: 30
Część nr 26
Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania i uzdolnienia polonistyczne klas IV-VI
1 grupa- ilość uczniów w grupie 8;1h w tygodniu; Liczba godzin: 30
Część nr 27
Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania i uzdolnienia matematyczne
4 grup - ilość uczniów w grupie 4-8;1h w tygodniu; Liczba godzin: 120
Część nr 28
Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania i uzdolnienia matematyczne
4 grup - ilość uczniów w grupie 4-8;1h w tygodniu; Liczba godzin: 120
Część nr 29
Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania i uzdolnienia matematyczne
4 grup - ilość uczniów w grupie 4-8;1h w tygodniu; Liczba godzin: 120
Część nr 30
Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania i uzdolnienia matematyczne
1 grupa - ilość uczniów w grupie 4-8;1h w tygodniu; Liczba godzin: 30
Część nr 31
Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania i uzdolnienia matematyczne
1 grupa - ilość uczniów w grupie 4-8;1h w tygodniu; Liczba godzin: 30
Część nr 32
Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania i uzdolnienia matematyczne
1 grupa - ilość uczniów w grupie 4-8;1h w tygodniu; Liczba godzin: 30
Część nr 33
Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania i uzdolnienia matematyczne
1 grupa - ilość uczniów w grupie 4-8;1h w tygodniu; Liczba godzin: 30
Część nr 36
Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania i uzdolnienia przyrodnicze
1 grupa - ilość uczniów w grupie 6-8;1h w tygodniu; Liczba godzin: 30
Część nr 37
Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania i uzdolnienia przyrodnicze
1 grupa - ilość uczniów w grupie 6-8;1h w tygodniu; Liczba godzin: 30
Część nr 38
Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania i uzdolnienia przyrodnicze
1 grupa - ilość uczniów w grupie 6-8;1h w tygodniu; Liczba godzin: 30

Szkoła Podstawowa Nr 4, ul. Polna 3 w Biłgoraju,

Część nr 42
Prowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji dla uczniów klas I-III
2 grupy - 5-8 uczniów w grupie; Liczba godzin: 55
Część nr 43
Prowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji dla uczniów klas IV-VI
6 grup - 5-8 uczniów w grupie; Liczba godzin: 55
Część nr 44
Prowadzenie zajęć dla dzieci z trudnościami w przyswajaniu wiedzy matematycznej dla uczniów klas I-III
2 grupy - 6-8 uczniów w grupie; Liczba godzin: 55
Część nr 45
Prowadzenie zajęć dla dzieci z trudnościami w przyswajaniu wiedzy matematycznej dla uczniów klas IV-VI
2 grupy - 6-8 uczniów w grupie; Liczba godzin: 55
Część nr 48
Prowadzenie zajęć logopedycznych
5 grup-3-4 uczniów w grupie; Liczba godzin :91
Część nr 52
Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania i zdolności polonistyczne uczniów klas I-III
2 grupy - 4-8 uczniów w grupie; Liczba godzin: 50
Część nr 53
Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania i zdolności polonistyczne uczniów klas IV-VI
3 grupy - 4-8 uczniów w grupie; Liczba godzin: 50
Część nr 54
Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania i zdolności matematyczne uczniów klas I-III
1 grupa - 8 uczniów w grupie; Liczba godzin: 50
Część nr 55
Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania i zdolności matematyczne uczniów klas IV-VI
2 grupy - 8 uczniów w grupie; Liczba godzin: 50
Część nr 57
Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania i zdolności przyrodnicze
3 grupy - po 7 uczniów w grupie; Liczba godzin: 105
Część nr 58
Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania i zdolności historyczne i regionalne
2 grupy - po 8 uczniów w grupie; Liczba godzin: 105

Szkoła Podstawowa Nr 5 im. ks. Jana Twardowskiego, ul. Nadstawna 62a w Biłgoraju:
Część nr 59
Prowadzenie zajęć dla uczniów z trudnościami w przyswajaniu wiedzy matematycznej
2 grupy po 8 uczniów, 1h/tyg.; Liczba godzin: 60
Część nr 60
Prowadzenie zajęć dla dzieci z trudnościami w przyswajaniu wiedzy polonistycznej
1 grupa, ilość uczniów w grupie - 5, 1h/tyg.; Liczba godzin: 30
Część nr 61
Prowadzenie zajęć dla dzieci z trudnościami w przyswajaniu wiedzy polonistycznej
2 grupy po 8 uczniów, 1h/tyg. Liczba godzin: 60
Część nr 62
Prowadzenie zajęć dla dzieci z trudnościami w przyswajaniu wiedzy polonistycznej
1 grupa, ilość uczniów w grupie - 4, 1h/tyg.; Liczba godzin: 30
Część nr 64
Prowadzenie zajęć korekcyjno-kompensacyjnych
1 grupa, ilość uczniów w grupie - 5, 2h/tyg; Liczba godzin: 60
Część nr 70
Prowadzenie zajęć z matematyki dla klas programowo najwyższych 2 grupy po 29-30 uczniów, zajęcia prowadzone w zespole klasowym, 2h/tyg.; Liczba godzin: 120
Część nr 71
Prowadzenie zajęć z matematyki dla klas programowo najwyższych zajęcia prowadzone w zespole klasowym - 1 grupa, ilość uczniów w grupie 27, 2h/tyg.; Liczba godzin: 60
Część nr 72
Prowadzenie zajęć z matematyki dla klas programowo najwyższych zajęcia prowadzone w zespole klasowym - 1 grupa, ilość uczniów w grupie 28, 2h/tyg.; Liczba godzin: 60
Część nr 73
Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania i uzdolnienia matematyczne
1 grupa, liczba uczniów w grupie - 8, 1h/tyg.; Liczba godzin: 30
Część nr 74
Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania i uzdolnienia polonistyczne 2 grupy liczące po 8 uczniów, 1h/tyg.; Liczba godzin: 60
Część nr 76
Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania i uzdolnienia polonistyczne 1 grupa, ilość uczniów w grupie 6, 1h/tyg.; Liczba godzin: 30
Część nr 77
Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania i uzdolnienia przyrodnicze 4 grupy liczące po 3-5 osób, 1h/co 2 tydzień dla grupy; Liczba godzin: 60
Część nr 78
Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania i uzdolnienia informatyczne
1 grupa, liczba uczniów w grupie - 6, 1h/tyg.; Liczba godzin: 30
Część nr 79
Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania i uzdolnienia informatyczne
1 grupa, liczba uczniów w grupie - 3, 1h/tyg.; Liczba godzin: 30
Część nr 84
Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania i uzdolnienia historyczne
1 grupa, ilość uczniów w grupie - 5, 1h/tyg.; Liczba godzin: 30

Miejski Zespół Szkół , ul. Sienkiewicza 6 w Biłgoraju:
Część nr 90
Prowadzenie zajęć dla uczniów z trudnościami w czytaniu i pisaniu w tym zagrożonych ryzykiem dysleksji I-III SP
1 grupa; Liczba godzin: 30
Część nr 91
Prowadzenie zajęć dla uczniów z trudnościami w czytaniu i pisaniu w tym zagrożonych ryzykiem dysleksji -IV-VI SP
1 grupa; Liczba godzin: 30
Część nr 92
Prowadzenie zajęć dla uczniów z trudnościami w czytaniu i pisaniu w tym zagrożonych ryzykiem dysleksji -I-III G
Liczba godzin: 30
Część nr 103
Prowadzenie zajęć dla z trudnościami w czytaniu i pisaniu w tym zagrożonych ryzykiem dysleksji -I-III SP
1 grupa; Liczba godzin: 30
Część nr 104
Prowadzenie zajęć dla z trudnościami w czytaniu i pisaniu w tym zagrożonych ryzykiem dysleksji -IV-VI SP
1 grupa; Liczba godzin: 30
Część nr 105
Prowadzenie zajęć dla z trudnościami w czytaniu i pisaniu w tym zagrożonych ryzykiem dysleksji- I-III G
1 grupa; Liczba godzin: 30
Część nr 110
Prowadzenie zajęć z matematyki dla klas programowo najwyższych -klasa III SP
1 grupa; Liczba godzin: 30
Część nr 111
Prowadzenie zajęć z matematyki dla klas programowo najwyższych -klasa III SP
1 grupa; Liczba godzin: 30
Część nr 112
Prowadzenie zajęć z matematyki dla klas programowo najwyższych -VI SP
1 grupa; Liczba godzin: 30
Część nr 113
Prowadzenie zajęć z matematyki dla klas programowo najwyższych -VI SP
1 grupa; Liczba godzin: 30
Część nr 114
Prowadzenie zajęć z matematyki dla klas programowo najwyższych -IIIG
1 grupa; Liczba godzin: 30
Część nr 115
Prowadzenie zajęć z matematyki dla klas programowo najwyższych -IIIG
1 grupa; Liczba godzin: 30
Część nr 116
Prowadzenie zajęć z matematyki dla klas programowo najwyższych -IIIG
1 grupa; Liczba godzin: 30
Część nr 122
Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania i uzdolnienia polonistyczne I-III SP
1 grupa; Liczba godzin: 30
Część nr 123
Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania i uzdolnienia polonistyczne IV-VI SP
1 grupa; Liczba godzin: 30
Część nr 124
Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania i uzdolnienia polonistyczne I-III G
1 grupa; Liczba godzin: 30
Część nr 125
Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania historyczne IV-VI SP
1 grupa; Liczba godzin: 30
Część nr 126
Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania historyczne I-III G
1 grupa; Liczba godzin: 30
Część nr 127
Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania przyrodnicze IV-VI
SP 1 grupa; Liczba godzin: 30
Część nr 128
Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania przyrodnicze I-III G
1 grupa; Liczba godzin: 30
Część nr 129
Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania komputerowe IV-VI SP
1 grupa; Liczba godzin: 30
Część nr 130
Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania komputerowe I-III G
1 grupa; Liczba godzin: 30

Gimnazjum Nr 1, im. Świetej Jadwigi Królowej ul. Tadeusza Kościuszki 41 w Biłgoraju
Część nr 132
Prowadzenie zajęć z matematyki dla klas programowo najwyższych
3 grupy; liczba godzin: 90
Część nr 133
Prowadzenie zajęć z matematyki dla klas programowo najwyższych
3 grupy; liczba godzin: 90
Część nr 134
Prowadzenie zajęć z matematyki dla klas programowo najwyższych
4 grupy; liczba godzin: 120
Część nr 139
Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania i uzdolnienia przyrodnicze
1 grupa ; liczba godzin: 30
Część nr 140
Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania i uzdolnienia przyrodnicze
1 grupa; liczba godzin: 30
Część nr 141
Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania i uzdolnienia przyrodnicze
1 grupa; liczba godzin: 30
Część nr 142
Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania i uzdolnienia historyczne i regionalne
1 grupa; liczba godzin: 30
Część nr 143
Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania i uzdolnienia historyczne i regionalne
1 grupa; liczba godzin: 30
Część nr 144
Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania i uzdolnienia informatyczne
1 grupa ; liczba godzin: 30


Gimnazjum nr 2 im. Stefana Batorego, ul. Nadstawna 62A w Biłgoraju
Część nr 147
Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania i zdolności informatyczne
1 grupa 3-8 uczniów; Liczba godzin: 30
Część nr 148
Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania i zdolności historyczne i regionalne
1 grupa 5-8 uczniów; Liczba godzin: 30
Część nr 150
Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania i zdolności przyrodnicze
1 grupa- 6-8 uczniów; Liczba godzin: 30
Część nr 151
Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania i zdolności przyrodnicze
1 grupa- 5-8 uczniów; Liczba godzin: 30

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z podziałem na części zawiera załącznik nr 1 do SIWZ.
4.W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do:
a)przeprowadzenia zajęć stanowiących przedmiot zamówienia w sposób rzetelny,
w wymiarze i w terminach wynikających z harmonogramu ogólnego, który stanowi załącznik nr 2 do SIWZ,
b)zrealizowania przedmiotu zamówienia przez osoby, które będą posiadać co najmniej kwalifikacje (wykształcenie) i doświadczeniem szczegółowo opisane w załączniku nr 1 do SIWZ;
c)przed zawarciem umowy przygotowania ramowego programu zajęć, który będzie dostosowany do potrzeb uczestników zgodnie z założonymi celami poszczególnych części zamówienia określonymi w załączniku nr 1 do SIWZ. Wykonawca tworząc ramowy program powinien również uwzględnić przepisy prawa wymienione
w rozdziale IV pkt 10 niniejszej SIWZ, tematykę danych zajęć. Ostateczna wersja ramowego programu zajęć powinna być uzgodniona i zaakceptowana przez szkolnego koordynatora szkolnego i przez pracownika ds. nadzoru pedagogicznego poprzez złożenie podpisu na ramowym programie nauczania przez w/w osoby.
d)doboru metody, formy pracy oraz środków dydaktycznych adekwatnie do możliwości uczestników,
e)dbania o stan pomieszczeń, sprzętu i urządzeń wykorzystywanych w trakcie realizacji zajęć (odpowiedzialność materialna za mienie w sali dydaktycznej);
f)przestrzegania obowiązujących przepisów prawa oświatowego i statutu szkoły oraz zasady BHP i ppoż.;
g)współpracy z kierownikiem projektu;
h)współpracy ze szkolnym koordynatorem, pracownikiem ds. nadzoru pedagogicznego w kwestii ustalania aktualnego harmonogramu realizacji zajęć, informowania o wszelkich zmianach i odstępstwach w ich prowadzeniu, informowania o frekwencji na prowadzonych zajęciach;
i)prowadzenia zajęć zgodnie z zatwierdzonym harmonogramem; zmiany do harmonogramu będą wymagały wcześniejszej zgody kierownika projektu;
j)prowadzenia dokumentacji projektowej zgodnie z wymogami PO KL, w tym do sporządzania miesięcznych ewidencji godzin pracy;
k)wspomagać promocję i ewaluację projektu, w tym prawidłowe oznakowanie pomieszczeń zgodnie z obowiązującymi wytycznymi;
l)przygotowania i przeprowadzenia na pierwszych i ostatnich zajęciach sprawdzianu wiedzy i umiejętności uczestników pozwalającego zweryfikować osiągnięte wskaźniki realizacji projektu
m)prowadzenia dokumentacji zgodnie z wymogami przepisów oświatowych,
w szczególności do prowadzenia dzienników zajęć wraz z potwierdzaniem frekwencji uczestników (listy obecności) i do bieżącego przekazywania pełnej dokumentacji szkolnemu koordynatorowi z danej szkoły po zakończeniu zajęć;
n)sprawowania opieki nad bezpieczeństwem uczestników podczas zajęć,
i przerw pomiędzy zajęciami;
o)aktualizowania danych niezbędnych do prawidłowej realizacji umowy (np. adres, konto bankowe, oświadczenia, itp.);
p)brania udziału w spotkaniach organizowanych przez kierownika Projektu w związku z realizacją Projektu.
5.Wykonawca realizując przedmiotu zamówienie musi przestrzegać przepisów prawa, w szczególności wynikających z:
1)ustawy z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty (Dz. U. z 2004 r., Nr 256, poz. 2572 z późn. zm.),
2)rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 30 kwietnia 2007 r.
w sprawie warunków i sposobu oceniania, klasyfikowania i promowania uczniów
i słuchaczy oraz przeprowadzania sprawdzianów i egzaminów w szkołach publicznych (Dz. U. z 2007r., Nr 83 poz. 562 z późn. zm.),
3)rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 27 sierpnia 2012r. w sprawie podstawy programowej wychowania przedszkolnego oraz kształcenia ogólnego w poszczególnych typach szkół. (Dz. U. z 2012r. poz. 977 ),
4)rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 21 czerwca 2012 r. w sprawie dopuszczania do użytku w szkole programów wychowania przedszkolnego i programów nauczania oraz dopuszczania do użytku szkolnego podręczników (Dz. U z 2012r. poz. 752).
6.Zamawiający zastrzega sobie prawo do hospitacji i oceny jakości prowadzonych zajęć przez Wykonawcę. Hospitacji będzie dokonywał pracownik ds. nadzoru pedagogicznego. Wykonawca podda się także kontroli, w tym niezapowiedzianej, przez uprawnione organy nadzoru i kontroli

Numer biuletynu: 1

Pozycja w biuletynie: 351696

Data publikacji: 2014-10-22

Nazwa: Gmina Miasto Biłgoraj

Ulica: Plac Wolności 16

Numer domu: 16

Miejscowość: Biłgoraj

Kod pocztowy: 23-400

Województwo / kraj: lubelskie

Numer telefonu: 84 6869600

Numer faxu: 84 6869665

Adres strony internetowej: www.bilgoraj.pl

Regon: 95036902000000

Typ ogłoszenia: ZP-400

Czy jest obowiązek publikacji w biuletynie: Tak

Ogłoszenie dotyczy: 1

Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Ponowione postępowanie na świadczenie usług edukacyjnych
w ramach projektu:
Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów szkół podstawowych i gimnazjów w Biłgoraju nr POKL. 09.01.02-06-342/13 współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w Programie Operacyjnym Kapitału Ludzkiego, Priorytet IX, Działanie 9.1, Poddziałanie 9.1.2.

Rodzaj zamówienia: U

Przedmiot zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług edukacyjnych (zajęć dodatkowych) w ramach Projektu Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów szkół podstawowych i gimnazjów w Biłgoraju współfinansowanego z europejskiego Funduszu Społecznego w Programie Operacyjnym kapitału Ludzkiego w ramach projektu IX, Działanie 9.1.
2. Wykonawcy zobowiązani będą świadczyć usługi edukacyjne na podstawie programu i harmonogramu przygotowanego przez wykonawcę i zaakceptowanego przez dyrektora szkoły.
3. Do obowiązków wykonawcy- prowadzącego zajęcia dodatkowe należą m.in.:
Prowadzenie zajęć pozalekcyjnych w terminie maksymalnym od 15.11.2014r. do 30.06.2015 r. zgodnie z projektem, w godzinach 8.00-18.00, min. 1 raz w tygodniu (w zależności od całkowitej liczby godzin w ramach danych zajęć),
Dokumentowanie zajęć dodatkowych (lista obecności, tematyka zajęć),
Prowadzenie dzienników zajęć lekcyjnych; napisanie programu zajęć; analiza ocen na początek, po I semestrze, na koniec trwania projektu. Test wiedzy na początek, po I semestrze, na koniec trwania projektu. Szczegółowa analiza testu wiedzy. Napisanie sprawozdania semestralnego.
w przypadku braku możliwości realizacji zajęć w wyznaczonym terminie (zgodnie z harmonogramem) z powodów niezależnych od wykonawcy, możliwe jest przeprowadzenie takich zajęć w innym terminie po uzgodnieniu z dyrektorem szkoły.
2.Zakres, ilość i rodzaj zajęć w poszczególnych szkołach określają szczegółowe zadania stanowiące części zamówienia. Czas trwania jednej godziny wynosi 45 minut (godzina lekcyjna) nieprzerwanej pracy
3. Przedmiot zamówienia był podzielony na 157 części z czego ponowiono:

Szkoła Podstawowa Nr 1 im. Sługi Bożego Księdza Prymasa Stefana Kardynała
Wyszyńskiego, ul. 3-go Maja 3 w Biłgoraju:

Część nr 1
Prowadzenie zajęć dla uczniów z trudnościami w przyswajaniu wiedzy matematycznej
3 grupy - ilość uczniów w grupie 6-8, 1h w tygodniu; Liczba godzin: 90
Część nr 2
Prowadzenie zajęć dla uczniów z trudnościami w przyswajaniu wiedzy matematycznej
2 grupy - ilość uczniów w grupie 6-8;1h w tygodniu; Liczba godzin: 60
Część nr 3
Prowadzenie zajęć dla uczniów z trudnościami w przyswajaniu wiedzy matematycznej
2 grupy - ilość uczniów w grupie 6-8;1h w tygodniu; Liczba godzin: 60
Część nr 4
Prowadzenie zajęć dla uczniów z trudnościami językowymi
3 grupy - ilość uczniów w grupie 6-8;1h w tygodniu; Liczba godzin: 90
Część nr 5
Prowadzenie zajęć dla uczniów z trudnościami językowymi
3 grupy - ilość uczniów w grupie 6-8;1h w tygodniu; Liczba godzin: 90
Część nr 6
Prowadzenie zajęć dla uczniów z trudnościami językowymi
3 grupy - ilość uczniów w grupie 6-8;1h w tygodniu; Liczba godzin: 90
Część nr 13
Prowadzenie zajęć matematycznych dla klas programowo najwyższych
2 grupy - ilość uczniów w grupie 25-29 - zajęcia prowadzone w zespole klasowym;1h w tygodniu; Liczba godzin: 60
Część nr 14
Prowadzenie zajęć matematycznych dla klas programowo najwyższych
1 grupa - ilość uczniów w grupie 25-29 - zajęcia prowadzone w zespole klasowym;1h w tygodniu; Liczba godzin: 30
Część nr 15
Prowadzenie zajęć matematycznych dla klas programowo najwyższych
1 grupa - ilość uczniów w grupie 25-29 - zajęcia prowadzone w zespole klasowym;1h w tygodniu; Liczba godzin: 30
Część nr 16
Prowadzenie zajęć matematycznych dla klas programowo najwyższych
1 grupa - ilość uczniów w grupie 18-30 - zajęcia prowadzone w zespole klasowym;1h w tygodniu; Liczba godzin: 30
Część nr 17
Prowadzenie zajęć matematycznych dla klas programowo najwyższych
1 grupa - ilość uczniów w grupie 18-30 - zajęcia prowadzone w zespole klasowym;1h w tygodniu; Liczba godzin: 30
Część nr 18
Prowadzenie zajęć matematycznych dla klas programowo najwyższych
1 grupa - ilość uczniów w grupie 18-30 - zajęcia prowadzone w zespole klasowym;1h w tygodniu; Liczba godzin: 30

Część nr 19
Prowadzenie zajęć matematycznych dla klas programowo najwyższych
1 grupa - ilość uczniów w grupie 18-30 - zajęcia prowadzone w zespole klasowym;1h w tygodniu; Liczba godzin: 30
Część nr 20
Prowadzenie zajęć językowych dla klas najwyższych
1 grupa - ilość uczniów w grupie 25-29 - zajęcia prowadzone w zespole klasowym; 1h w tygodniu; Liczba godzin: 30
Część nr 24
Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania i uzdolnienia polonistyczne klas IV-VI
1 grupa- ilość uczniów w grupie 8;1h w tygodniu; Liczba godzin: 30
Część nr 25
Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania i uzdolnienia polonistyczne klas IV-VI
1 grupa- ilość uczniów w grupie 8;1h w tygodniu; Liczba godzin: 30
Część nr 26
Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania i uzdolnienia polonistyczne klas IV-VI
1 grupa- ilość uczniów w grupie 8;1h w tygodniu; Liczba godzin: 30
Część nr 27
Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania i uzdolnienia matematyczne
4 grup - ilość uczniów w grupie 4-8;1h w tygodniu; Liczba godzin: 120
Część nr 28
Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania i uzdolnienia matematyczne
4 grup - ilość uczniów w grupie 4-8;1h w tygodniu; Liczba godzin: 120
Część nr 29
Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania i uzdolnienia matematyczne
4 grup - ilość uczniów w grupie 4-8;1h w tygodniu; Liczba godzin: 120
Część nr 30
Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania i uzdolnienia matematyczne
1 grupa - ilość uczniów w grupie 4-8;1h w tygodniu; Liczba godzin: 30
Część nr 31
Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania i uzdolnienia matematyczne
1 grupa - ilość uczniów w grupie 4-8;1h w tygodniu; Liczba godzin: 30
Część nr 32
Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania i uzdolnienia matematyczne
1 grupa - ilość uczniów w grupie 4-8;1h w tygodniu; Liczba godzin: 30
Część nr 33
Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania i uzdolnienia matematyczne
1 grupa - ilość uczniów w grupie 4-8;1h w tygodniu; Liczba godzin: 30
Część nr 36
Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania i uzdolnienia przyrodnicze
1 grupa - ilość uczniów w grupie 6-8;1h w tygodniu; Liczba godzin: 30
Część nr 37
Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania i uzdolnienia przyrodnicze
1 grupa - ilość uczniów w grupie 6-8;1h w tygodniu; Liczba godzin: 30
Część nr 38
Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania i uzdolnienia przyrodnicze
1 grupa - ilość uczniów w grupie 6-8;1h w tygodniu; Liczba godzin: 30

Szkoła Podstawowa Nr 4, ul. Polna 3 w Biłgoraju,

Część nr 42
Prowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji dla uczniów klas I-III
2 grupy - 5-8 uczniów w grupie; Liczba godzin: 55
Część nr 43
Prowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji dla uczniów klas IV-VI
6 grup - 5-8 uczniów w grupie; Liczba godzin: 55
Część nr 44
Prowadzenie zajęć dla dzieci z trudnościami w przyswajaniu wiedzy matematycznej dla uczniów klas I-III
2 grupy - 6-8 uczniów w grupie; Liczba godzin: 55
Część nr 45
Prowadzenie zajęć dla dzieci z trudnościami w przyswajaniu wiedzy matematycznej dla uczniów klas IV-VI
2 grupy - 6-8 uczniów w grupie; Liczba godzin: 55
Część nr 48
Prowadzenie zajęć logopedycznych
5 grup-3-4 uczniów w grupie; Liczba godzin :91
Część nr 52
Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania i zdolności polonistyczne uczniów klas I-III
2 grupy - 4-8 uczniów w grupie; Liczba godzin: 50
Część nr 53
Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania i zdolności polonistyczne uczniów klas IV-VI
3 grupy - 4-8 uczniów w grupie; Liczba godzin: 50
Część nr 54
Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania i zdolności matematyczne uczniów klas I-III
1 grupa - 8 uczniów w grupie; Liczba godzin: 50
Część nr 55
Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania i zdolności matematyczne uczniów klas IV-VI
2 grupy - 8 uczniów w grupie; Liczba godzin: 50
Część nr 57
Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania i zdolności przyrodnicze
3 grupy - po 7 uczniów w grupie; Liczba godzin: 105
Część nr 58
Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania i zdolności historyczne i regionalne
2 grupy - po 8 uczniów w grupie; Liczba godzin: 105

Szkoła Podstawowa Nr 5 im. ks. Jana Twardowskiego, ul. Nadstawna 62a w Biłgoraju:
Część nr 59
Prowadzenie zajęć dla uczniów z trudnościami w przyswajaniu wiedzy matematycznej
2 grupy po 8 uczniów, 1h/tyg.; Liczba godzin: 60
Część nr 60
Prowadzenie zajęć dla dzieci z trudnościami w przyswajaniu wiedzy polonistycznej
1 grupa, ilość uczniów w grupie - 5, 1h/tyg.; Liczba godzin: 30
Część nr 61
Prowadzenie zajęć dla dzieci z trudnościami w przyswajaniu wiedzy polonistycznej
2 grupy po 8 uczniów, 1h/tyg. Liczba godzin: 60
Część nr 62
Prowadzenie zajęć dla dzieci z trudnościami w przyswajaniu wiedzy polonistycznej
1 grupa, ilość uczniów w grupie - 4, 1h/tyg.; Liczba godzin: 30
Część nr 64
Prowadzenie zajęć korekcyjno-kompensacyjnych
1 grupa, ilość uczniów w grupie - 5, 2h/tyg; Liczba godzin: 60
Część nr 70
Prowadzenie zajęć z matematyki dla klas programowo najwyższych 2 grupy po 29-30 uczniów, zajęcia prowadzone w zespole klasowym, 2h/tyg.; Liczba godzin: 120
Część nr 71
Prowadzenie zajęć z matematyki dla klas programowo najwyższych zajęcia prowadzone w zespole klasowym - 1 grupa, ilość uczniów w grupie 27, 2h/tyg.; Liczba godzin: 60
Część nr 72
Prowadzenie zajęć z matematyki dla klas programowo najwyższych zajęcia prowadzone w zespole klasowym - 1 grupa, ilość uczniów w grupie 28, 2h/tyg.; Liczba godzin: 60
Część nr 73
Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania i uzdolnienia matematyczne
1 grupa, liczba uczniów w grupie - 8, 1h/tyg.; Liczba godzin: 30
Część nr 74
Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania i uzdolnienia polonistyczne 2 grupy liczące po 8 uczniów, 1h/tyg.; Liczba godzin: 60
Część nr 76
Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania i uzdolnienia polonistyczne 1 grupa, ilość uczniów w grupie 6, 1h/tyg.; Liczba godzin: 30
Część nr 77
Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania i uzdolnienia przyrodnicze 4 grupy liczące po 3-5 osób, 1h/co 2 tydzień dla grupy; Liczba godzin: 60
Część nr 78
Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania i uzdolnienia informatyczne
1 grupa, liczba uczniów w grupie - 6, 1h/tyg.; Liczba godzin: 30
Część nr 79
Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania i uzdolnienia informatyczne
1 grupa, liczba uczniów w grupie - 3, 1h/tyg.; Liczba godzin: 30
Część nr 84
Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania i uzdolnienia historyczne
1 grupa, ilość uczniów w grupie - 5, 1h/tyg.; Liczba godzin: 30

Miejski Zespół Szkół , ul. Sienkiewicza 6 w Biłgoraju:
Część nr 90
Prowadzenie zajęć dla uczniów z trudnościami w czytaniu i pisaniu w tym zagrożonych ryzykiem dysleksji I-III SP
1 grupa; Liczba godzin: 30
Część nr 91
Prowadzenie zajęć dla uczniów z trudnościami w czytaniu i pisaniu w tym zagrożonych ryzykiem dysleksji -IV-VI SP
1 grupa; Liczba godzin: 30
Część nr 92
Prowadzenie zajęć dla uczniów z trudnościami w czytaniu i pisaniu w tym zagrożonych ryzykiem dysleksji -I-III G
Liczba godzin: 30
Część nr 103
Prowadzenie zajęć dla z trudnościami w czytaniu i pisaniu w tym zagrożonych ryzykiem dysleksji -I-III SP
1 grupa; Liczba godzin: 30
Część nr 104
Prowadzenie zajęć dla z trudnościami w czytaniu i pisaniu w tym zagrożonych ryzykiem dysleksji -IV-VI SP
1 grupa; Liczba godzin: 30
Część nr 105
Prowadzenie zajęć dla z trudnościami w czytaniu i pisaniu w tym zagrożonych ryzykiem dysleksji- I-III G
1 grupa; Liczba godzin: 30
Część nr 110
Prowadzenie zajęć z matematyki dla klas programowo najwyższych -klasa III SP
1 grupa; Liczba godzin: 30
Część nr 111
Prowadzenie zajęć z matematyki dla klas programowo najwyższych -klasa III SP
1 grupa; Liczba godzin: 30
Część nr 112
Prowadzenie zajęć z matematyki dla klas programowo najwyższych -VI SP
1 grupa; Liczba godzin: 30
Część nr 113
Prowadzenie zajęć z matematyki dla klas programowo najwyższych -VI SP
1 grupa; Liczba godzin: 30
Część nr 114
Prowadzenie zajęć z matematyki dla klas programowo najwyższych -IIIG
1 grupa; Liczba godzin: 30
Część nr 115
Prowadzenie zajęć z matematyki dla klas programowo najwyższych -IIIG
1 grupa; Liczba godzin: 30
Część nr 116
Prowadzenie zajęć z matematyki dla klas programowo najwyższych -IIIG
1 grupa; Liczba godzin: 30
Część nr 122
Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania i uzdolnienia polonistyczne I-III SP
1 grupa; Liczba godzin: 30
Część nr 123
Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania i uzdolnienia polonistyczne IV-VI SP
1 grupa; Liczba godzin: 30
Część nr 124
Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania i uzdolnienia polonistyczne I-III G
1 grupa; Liczba godzin: 30
Część nr 125
Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania historyczne IV-VI SP
1 grupa; Liczba godzin: 30
Część nr 126
Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania historyczne I-III G
1 grupa; Liczba godzin: 30
Część nr 127
Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania przyrodnicze IV-VI
SP 1 grupa; Liczba godzin: 30
Część nr 128
Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania przyrodnicze I-III G
1 grupa; Liczba godzin: 30
Część nr 129
Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania komputerowe IV-VI SP
1 grupa; Liczba godzin: 30
Część nr 130
Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania komputerowe I-III G
1 grupa; Liczba godzin: 30

Gimnazjum Nr 1, im. Świetej Jadwigi Królowej ul. Tadeusza Kościuszki 41 w Biłgoraju
Część nr 132
Prowadzenie zajęć z matematyki dla klas programowo najwyższych
3 grupy; liczba godzin: 90
Część nr 133
Prowadzenie zajęć z matematyki dla klas programowo najwyższych
3 grupy; liczba godzin: 90
Część nr 134
Prowadzenie zajęć z matematyki dla klas programowo najwyższych
4 grupy; liczba godzin: 120
Część nr 139
Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania i uzdolnienia przyrodnicze
1 grupa ; liczba godzin: 30
Część nr 140
Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania i uzdolnienia przyrodnicze
1 grupa; liczba godzin: 30
Część nr 141
Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania i uzdolnienia przyrodnicze
1 grupa; liczba godzin: 30
Część nr 142
Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania i uzdolnienia historyczne i regionalne
1 grupa; liczba godzin: 30
Część nr 143
Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania i uzdolnienia historyczne i regionalne
1 grupa; liczba godzin: 30
Część nr 144
Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania i uzdolnienia informatyczne
1 grupa ; liczba godzin: 30


Gimnazjum nr 2 im. Stefana Batorego, ul. Nadstawna 62A w Biłgoraju
Część nr 147
Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania i zdolności informatyczne
1 grupa 3-8 uczniów; Liczba godzin: 30
Część nr 148
Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania i zdolności historyczne i regionalne
1 grupa 5-8 uczniów; Liczba godzin: 30
Część nr 150
Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania i zdolności przyrodnicze
1 grupa- 6-8 uczniów; Liczba godzin: 30
Część nr 151
Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania i zdolności przyrodnicze
1 grupa- 5-8 uczniów; Liczba godzin: 30

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z podziałem na części zawiera załącznik nr 1 do SIWZ.
4.W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do:
a)przeprowadzenia zajęć stanowiących przedmiot zamówienia w sposób rzetelny,
w wymiarze i w terminach wynikających z harmonogramu ogólnego, który stanowi załącznik nr 2 do SIWZ,
b)zrealizowania przedmiotu zamówienia przez osoby, które będą posiadać co najmniej kwalifikacje (wykształcenie) i doświadczeniem szczegółowo opisane w załączniku nr 1 do SIWZ;
c)przed zawarciem umowy przygotowania ramowego programu zajęć, który będzie dostosowany do potrzeb uczestników zgodnie z założonymi celami poszczególnych części zamówienia określonymi w załączniku nr 1 do SIWZ. Wykonawca tworząc ramowy program powinien również uwzględnić przepisy prawa wymienione
w rozdziale IV pkt 10 niniejszej SIWZ, tematykę danych zajęć. Ostateczna wersja ramowego programu zajęć powinna być uzgodniona i zaakceptowana przez szkolnego koordynatora szkolnego i przez pracownika ds. nadzoru pedagogicznego poprzez złożenie podpisu na ramowym programie nauczania przez w/w osoby.
d)doboru metody, formy pracy oraz środków dydaktycznych adekwatnie do możliwości uczestników,
e)dbania o stan pomieszczeń, sprzętu i urządzeń wykorzystywanych w trakcie realizacji zajęć (odpowiedzialność materialna za mienie w sali dydaktycznej);
f)przestrzegania obowiązujących przepisów prawa oświatowego i statutu szkoły oraz zasady BHP i ppoż.;
g)współpracy z kierownikiem projektu;
h)współpracy ze szkolnym koordynatorem, pracownikiem ds. nadzoru pedagogicznego w kwestii ustalania aktualnego harmonogramu realizacji zajęć, informowania o wszelkich zmianach i odstępstwach w ich prowadzeniu, informowania o frekwencji na prowadzonych zajęciach;
i)prowadzenia zajęć zgodnie z zatwierdzonym harmonogramem; zmiany do harmonogramu będą wymagały wcześniejszej zgody kierownika projektu;
j)prowadzenia dokumentacji projektowej zgodnie z wymogami PO KL, w tym do sporządzania miesięcznych ewidencji godzin pracy;
k)wspomagać promocję i ewaluację projektu, w tym prawidłowe oznakowanie pomieszczeń zgodnie z obowiązującymi wytycznymi;
l)przygotowania i przeprowadzenia na pierwszych i ostatnich zajęciach sprawdzianu wiedzy i umiejętności uczestników pozwalającego zweryfikować osiągnięte wskaźniki realizacji projektu
m)prowadzenia dokumentacji zgodnie z wymogami przepisów oświatowych,
w szczególności do prowadzenia dzienników zajęć wraz z potwierdzaniem frekwencji uczestników (listy obecności) i do bieżącego przekazywania pełnej dokumentacji szkolnemu koordynatorowi z danej szkoły po zakończeniu zajęć;
n)sprawowania opieki nad bezpieczeństwem uczestników podczas zajęć,
i przerw pomiędzy zajęciami;
o)aktualizowania danych niezbędnych do prawidłowej realizacji umowy (np. adres, konto bankowe, oświadczenia, itp.);
p)brania udziału w spotkaniach organizowanych przez kierownika Projektu w związku z realizacją Projektu.
5.Wykonawca realizując przedmiotu zamówienie musi przestrzegać przepisów prawa, w szczególności wynikających z:
1)ustawy z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty (Dz. U. z 2004 r., Nr 256, poz. 2572 z późn. zm.),
2)rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 30 kwietnia 2007 r.
w sprawie warunków i sposobu oceniania, klasyfikowania i promowania uczniów
i słuchaczy oraz przeprowadzania sprawdzianów i egzaminów w szkołach publicznych (Dz. U. z 2007r., Nr 83 poz. 562 z późn. zm.),
3)rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 27 sierpnia 2012r. w sprawie podstawy programowej wychowania przedszkolnego oraz kształcenia ogólnego w poszczególnych typach szkół. (Dz. U. z 2012r. poz. 977 ),
4)rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 21 czerwca 2012 r. w sprawie dopuszczania do użytku w szkole programów wychowania przedszkolnego i programów nauczania oraz dopuszczania do użytku szkolnego podręczników (Dz. U z 2012r. poz. 752).
6.Zamawiający zastrzega sobie prawo do hospitacji i oceny jakości prowadzonych zajęć przez Wykonawcę. Hospitacji będzie dokonywał pracownik ds. nadzoru pedagogicznego. Wykonawca podda się także kontroli, w tym niezapowiedzianej, przez uprawnione organy nadzoru i kontroli

Czy zamówienie jest podzielone na części: Nie

Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie

Czy jest dialog: Nie

Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: Nie

Czas: D

Data zakończenia: 30/06/2015

Informacja na temat wadium: Nie obowiązuje.

Zaliczka: Nie

Osoby zdolne do zrealizowania zamówienia:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobą/osobami zdolnymi do wykonania zamówienia posiadającymi wykształcenie i staż pracy opisany niżej tj.

Szkoła Podstawowa Nr 1 im. Sługi Bożego Księdza Prymasa Stefana Kardynała
Wyszyńskiego, ul. 3-go Maja 3 w Biłgoraju:
Część nr 1 - 3
Wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym z matematyki lub minimum studia podyplomowe z matematyki. Staż pracy w szkole: min. 3lata
Część nr 4 - 6
Wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym z filologii angielskiej lub minimum studia podyplomowe z filologii angielskiej. Staż pracy w szkole: min. 1 rok
Część nr 13 - 15
Wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym z matematyki lub minimum studia podyplomowe z matematyki. Staż pracy w szkole: min. 3lata
Część nr 16 - 19
Wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym z matematyki lub minimum licencjat z pedagogiki lub edukacji wczesnoszkolnej. Staż pracy w szkole: min. 3 lata
Część nr 20
Wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym z filologii angielskiej lub minimum studia podyplomowe z filologii angielskiej. Staż pracy w szkole: min. 1 rok
Część nr 24 - 26
Wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym z filologii polskiej lub minimum studia podyplomowe z filologii polskiej. Staż pracy w szkole: min. 3 lata
Część nr 27 - 29
Wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym z matematyki lub minimum studia podyplomowe z matematyki. Staż pracy w szkole: min. 3 lata
Część nr 30 - 33
Wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym z matematyki lub minimum licencjat z pedagogiki lub edukacji wczesnoszkolnej. Staż pracy w szkole: min. 3 lata
Część nr 36 - 38
Wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym lub minimum studia podyplomowe z przyrody lub biologii lub chemii lub geografii lub fizyki. Staż pracy w szkole: min. 2 lata
Szkoła Podstawowa Nr 4, ul. Polna 3 w Biłgoraju:

Część nr 42 - 43
Wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym z filologii polskiej lub minimum studia podyplomowe z filologii polskiej lub minimum licencjat z edukacji wczesnoszkolnej. Staż pracy w szkole: min. 3 lata
Część nr 44
Wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym z matematyki lub minimum licencjat z pedagogiki lub edukacji wczesnoszkolnej. Staż pracy w szkole: min. 3 lata
Część nr 45
Wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym z matematyki lub minimum studia podyplomowe z matematyki. Staż pracy w szkole: min. 3 lata
Część nr 48
Wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym z logopedii lub minimum studia podyplomowe z terapii pedagogicznej z logopedią lub logopedii korekcyjnej lub neurologopedii lub logopedii lub pedagogiki terapeutycznej. Staż pracy w szkole; min.bbv c 3 lata
Część nr 52
Wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym z filologii polskiej lub minimum studia podyplomowe z filologii polskiej lub minimum licencjat z edukacji wczesnoszkolnej. Staż pracy w szkole: min. 3 lata
Część nr 53
Wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym z filologii polskiej lub minimum studia podyplomowe z filologii polskiej. Staż pracy w szkole: min. 3 lata
Część nr 54
Wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym z matematyki lub minimum licencjat z pedagogiki lub edukacji wczesnoszkolnej. Staż pracy w szkole: min. 3 lata
Część nr 55
Wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym z matematyki lub minimum studia podyplomowe z matematyki. Staż pracy w szkole: min. 3 lata
Część nr 57
Wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym lub minimum studia podyplomowe z przyrody lub biologii lub chemii lub geografii lub fizyki. Staż pracy w szkole: min. 2 lata
Część nr 58
Wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym z historii. Staż pracy w szkole: min. 3 lata

Szkoła Podstawowa Nr 5 im. ks. Jana Twardowskiego, ul. Nadstawna 62A w Biłgoraju:
Część nr 59
Wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym z matematyki lub minimum studia podyplomowe z matematyki. Staż pracy w szkole: min. 3 lata
Część nr 60 - 61
Wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym z filologii polskiej lub minimum studia podyplomowe z filologii polskiej. Staż pracy w szkole: min. 3 lata
Część nr 62
Wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym z filologii polskiej lub minimum licencjat z pedagogiki lub edukacji wczesnoszkolnej. Staż pracy w szkole: min. 3 lata
Część nr 64
Wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym lub studia podyplomowe w zakresie pedagogiki korekcyjnej. Staż pracy w szkole: min. 3 lata
Część nr 70
Wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym z matematyki lub minimum studia podyplomowe z matematyki. Staż pracy w szkole: min. 3lata
Część nr 71 - 73
Wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym z matematyki lub minimum licencjat z pedagogiki lub edukacji wczesnoszkolnej. Staż pracy w szkole: min. 3 lata
Część nr 74 i 76
Wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym z filologii polskiej lub minimum studia podyplomowe z filologii polskiej. Staż pracy w szkole: min. 3 lata
Część nr 77
Wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym lub minimum studia podyplomowe z przyrody lub biologii lub chemii lub geografii lub fizyki. Staż pracy w szkole: min. 2 lata
Część nr 78 - 79
Wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym z informatyki lub minimum studia podyplomowe z informatyki. Staż pracy w szkole: min. 3 lata.
Część nr 84
Wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym z historii. Staż pracy w szkole: min. 3 lata

Miejski Zespół Szkół, ul. Sienkiewicza 6 w Biłgoraju:
Część nr 90 - 91
Wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym z filologii polskiej lub minimum studia podyplomowe z filologii polskiej lub minimum licencjat z edukacji wczesnoszkolnej. Staż pracy w szkole: min. 3 lata
Część nr 92
Wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym z filologii polskiej lub minimum studia podyplomowe z filologii polskiej. Staż pracy w szkole: min. 3 lata
Część nr 103 - 105
Wykształcenie wyższe z terapii pedagogicznej lub studia podyplomowe lub kurs kwalifikacyjny z terapii pedagogicznej. Staż pracy w szkole: min. 3lata
Część nr 110 - 111
Wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym z matematyki lub minimum licencjat z pedagogiki lub edukacji wczesnoszkolnej. Staż pracy w szkole: min. 3 lata
Część nr 112
Wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym lub studia podyplomowe z matematyki. Staż pracy w szkole: min. 3 lata
Część nr 113
Wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym z matematyki lub minimum studia podyplomowe z matematyki. Staż pracy w szkole: min. 3 lata
Część nr 114- 116
Wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym lub studia podyplomowe z matematyki. Staż pracy w szkole: min. 3 lata
Część nr 122
Wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym z edukacji wczesnoszkolnej. Staż pracy w szkole: min. 3 lata
Część nr 123
Wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym z filologii polskiej lub minimum studia podyplomowe z filologii polskiej. Staż pracy w szkole: min. 3 lata
Część nr 124
Wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym lub studia podyplomowe z filologii polskiej. Staż pracy w szkole: min. 3 lata
Część nr 125 - 126
Wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym z historii. Staż pracy w szkole: min. 3 lata
Część nr 127
Wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym lub minimum studia podyplomowe z przyrody lub biologii lub chemii lub geografii lub fizyki. Staż pracy w szkole: min. 2 lata
Część nr 128
Wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym lub minimum studia podyplomowe z przyrody lub biologii lub chemii lub geografii lub fizyki. Staż pracy w szkole: min. 2 lata
Część nr 129 - 130
Wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym z informatyki lub minimum studia podyplomowe z informatyki. Staż pracy w szkole: min. 3 lata.

Gimnazjum Nr 1, im. Świętej Jadwigi Królowej, ul. Tadeusza Kościuszki 41 w Biłgoraju:
Część nr 132 - 134
Wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym z matematyki lub minimum studia podyplomowe z matematyki. Staż pracy w szkole: min. 3 lata
Część nr 139 - 141
Wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym lub minimum studia podyplomowe z przyrody lub biologii lub chemii lub geografii lub fizyki. Staż pracy w szkole: min. 2 lata
Część nr 142 - 143
Wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym z historii. Staż pracy w szkole: min. 3 lata
Część nr 144
Wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym z informatyki lub minimum studia podyplomowe z informatyki. Staż pracy w szkole: min. 3 lata.

Gimnazjum Nr 2, im. Stefana Batorego ,ul. Nadstawna 62A w Biłgoraju:
Część nr 147
Wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym z informatyki lub minimum studia podyplomowe z informatyki. Staż pracy w szkole: min. 3 lata.
Część nr 148
Wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym z historii. Staż pracy w szkole: min. 3 lata
Część nr 150 - 151
Wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym lub minimum studia podyplomowe z przyrody lub biologii lub chemii lub geografii lub fizyki. Staż pracy w szkole: min. 2 lata

Warunek będzie oceniany na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia
o spełnianiu warunków udziału zgodnie z treścią załącznika nr 3 do SIWZ oraz wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, zgodnie z treścią załącznika nr 5 do SIWZ.

Oświadczenie nr 9: Tak

Oświadczenie wykluczenia nr 1: Tak

Oświadczenie wykluczenia nr 8: Tak

Dokumenty grupy kapitałowej: Tak

III.7 osoby niepełnosprawne: Nie

Kod trybu postepowania: PN

Kod kryterium cenowe: B

Znaczenie kryterium 1: 95

Nazwa kryterium 2: Staż pracy w szkole

Znaczenie kryterium 2: 5

Adres strony internetowej specyfikacji i warunków zamówienia: umbilgoraj.bip.lubelskie.pl

Adres uzyskania specyfikacji i warunków zamówienia:
Urząd Miasta Biłgoraj, ul. Kościuszki 13,23-400 Biłgoraj, pokój nr 30.

Data składania wniosków, ofert: 31/10/2014

Godzina składania wniosków, ofert: 13:00

Miejsce składania:
Sekretariat Urzędu Miasta Biłgoraj, Plac Wolności 16, 23-400 Biłgoraj, pokój nr13.

On: O

Termin związania ofertą, liczba dni: 30

Czy unieważnienie postępowania: Tak

Kody CPV:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)

Informacje dodatkowe:
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w Programie Operacyjnym Kapitału Ludzkiego, Priorytet IX, Działanie 9.1, Poddziałanie 9.1.2.

Podobne przetargi

259786 / 2013-07-04 - Administracja samorzÄ…dowa

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Chełmie - Chełm (lubelskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń oraz zespołu ćwiczeń fizycznych usprawniających psychoruchowo dla 30 osób z niepełnosprawnością objętych Programem Aktywności Lokalnej realizowanym przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Chełmie w ramach projektu systemowego pn: START współfinansowanego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII: Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1: Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie

28645 / 2014-02-13 - Uczelnia publiczna

Politechnika Lubelska - Lublin (lubelskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
BZP/PN/2/2014 - Usługa szkoleniowa/edukacyjna - Przeprowadzenie autorskich zajęć w zakresie języka angielskiego technicznego na kierunku zamawianym Mechanika i budowa maszyn na Wydziale Mechanicznym Politechniki Lubelskiej w ramach realizacji projektu Techne - budowa nowoczesnych maszyn

13691 / 2013-01-25 - Uczelnia publiczna

Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej - Lublin (lubelskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Sprawowanie opieki nad studentami Instytutu Filologii Polskiej UMCS odbywającymi praktyki przedmiotowe ciągłe z j. polskiego w projekcie www.praktyki.wh.umcs - Przygotowanie i realizacja nowego programu praktyk pedagogicznych na Wydziale Humanistycznym UMCS

73227 / 2013-05-13 - Uczelnia publiczna

Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej - Lublin (lubelskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Sprawowanie opieki nad studentami Wydziału Humanistycznego UMCS odbywającymi praktyki ogólnopedagogiczne ciągłe w projekcie www.praktyki.wh.umcs - Przygotowanie i realizacja nowego programu praktyk pedagogicznych na Wydziale Humanistycznym UMCS (WR/197-2013/WH)

91379 / 2014-04-28 - Uczelnia publiczna

Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej - Lublin (lubelskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Sprawowanie opieki nad studentami Wydziału Pedagogiki i Psychologii UMCS (oligofrenopedagogika) odbywającymi praktyki ciągłe w ośrodku dla osób z niepełnosprawnością umysłową w projekcie www.praktyki.wh.umcs - Przygotowanie i realizacja nowego programu praktyk pedagogicznych na Wydziale Humanistycznym UMCS (WR/167-2014/WH)

114338 / 2015-05-15 - Inny: Edukacja

Zespół Szkół Zawodowych nr 1 im. gen. Franciszka Kleeberga w Dęblinie - Dęblin (lubelskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Przeprowadzenie przez personel dydaktyczny praktyk zawodowych dla uczniów 3 klasy technik informatyk w pomieszczeniach i na sprzęcie Wykonawcy

216835 / 2012-10-11 - Uczelnia publiczna

Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej - Lublin (lubelskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Pełnienie funkcji opiekuna podczas trwania studenckich praktyk pedagogicznych dla studentów Instytutu Sztuk Pięknych Wydziału Artystycznego UMCS w Lublinie (oznaczenie sprawy: PN/09-2012/WA)

27942 / 2012-01-30 - Uczelnia publiczna

Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej, Centrum Badań Naukowych i Funduszy Zewnętrznych - Lublin (lubelskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Sprawowanie opieki nad studentami odbywajÄ…cymi praktyki w projekcie www.praktyki.wh.umcs - Przygotowanie i realizacja nowego programu praktyk pedagogicznych na Wydziale Humanistycznym UMCS.

18729 / 2013-02-05 - Uczelnia publiczna

Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej - Lublin (lubelskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Sprawowanie opieki nad studentami Wydziału Humanistycznego UMCS odbywającymi praktyki ogólnopedagogiczne śródroczne w projekcie www.praktyki.wh.umcs - Przygotowanie i realizacja nowego programu praktyk pedagogicznych na Wydziale Humanistycznym UMCS (WR/671-2012/WH)

408578 / 2011-12-02 - Administracja samorzÄ…dowa

Zespół Placówek Oświatowych w Kodniu - Kodeń (lubelskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Kodeń: Prowadzenie zajęć dodatkowych realizowanych w ramach projektu - Indywidualizacja nauczania i wychowania uczniów klas I - III szkół podstawowych w Gminie Kodeń - Zespole Placówek Oświatowych w Kodniu z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki

430396 / 2012-11-02 - Inny: Oświatowa Jednostka Organizacyjna Gminy Lublin.

Zespół Szkół Energetycznych - Lublin (lubelskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Usługa edukacyjna polegająca na organizacji i przeprowadzeniu zajęć dodatkowych w ramach projektu Nauka kluczem do dobrej pracy.

38565 / 2014-02-26 - Uczelnia publiczna

Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej - Lublin (lubelskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Sprawowanie opieki nad studentami Instytutu Filologii Polskiej na Wydziale Humanistycznym UMCS odbywającymi praktyki przedmiotowe ciągłe z języka polskiego w szkole ponadgimnazjalnej w projekcie www.praktyki.wh.umcs - Przygotowanie i realizacja nowego programu praktyk pedagogicznych na Wydziale Humanistycznym UMCS (WR/32-2014/WH)

263457 / 2010-09-24 - Uczelnia publiczna

Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Chełmie - Chełm (lubelskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Usługa edukacyjna obejmująca przeprowadzenie warsztatów z logopedii dla Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Chełmie w roku 2010/11

176958 / 2012-05-29 - Uczelnia publiczna

Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej, Centrum Badań Naukowych i Funduszy Zewnętrznych - Lublin (lubelskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Sprawowanie opieki nad studentami Wydziału Humanistycznego UMCS odbywającymi praktyki ogólnopedagogiczne ciągłe w projekcie www.praktyki.wh.umcs - Przygotowanie i realizacja nowego programu praktyk pedagogicznych na Wydziale Humanistycznym UMCS

392078 / 2009-11-12 - Uczelnia publiczna

Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej - Lublin (lubelskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Przeprowadzenie zajęć w ramach studiów niestacjonarnych I stopnia na kierunku Praca socjalna w projekcie - Uniwersytet otwarty na jutro

33423 / 2013-03-04 - Uczelnia publiczna

Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej - Lublin (lubelskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Sprawowanie opieki nad studentami Instytutu Anglistyki UMCS odbywającymi praktyki przedmiotowe ciągłe z WOK w projekcie www.praktyki.wh.umcs - Przygotowanie i realizacja nowego programu praktyk pedagogicznych na Wydziale Humanistycznym UMCS (WR/81-2013/WH)

244836 / 2012-07-10 - Uczelnia publiczna

Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej - Lublin (lubelskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
sprawowanie opieki i nadzoru merytorycznego nad przebiegiem stażu stażysty absolwenta Wiolety Stelmach w zakładzie pracy w Zakładzie Biogeochemii Środowiska Przyrodniczego w Instytucie Agrofizyki PAN w Lublinie w ramach projektu _Kształcenie na Wydziale MFiI wobec wyzwań współczesnego rynku pracy_ współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (znak sprawy WR/03-12/KMFI)

397308 / 2012-10-15 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Baranów - Baranów (lubelskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
ZAKUP USŁUG EDUKACYJNYCH W RAMACH REALIZACJI PROJEKTU INDYWIDUALIZACJA PROCESU NAUCZANIA I WYCHOWANIA UCZNIÓW KLAS I - III SZKOŁY PODSTAWOWEJ W BARANOWIE