Informacje o przetargach publicznych.
Site Search

11568 / 2014-01-10 - Administracja samorządowa / Powiat Tomaszowski (Tomaszów Mazowiecki)

DOSKONALENIE NAUCZYCIELI
w ramach projektu pn.: Nowe jutro, lepsze jutro - kompleksowy system doskonalenia Nauczycieli i Dyrektorów w Powiecie Tomaszowskim

Opis zamówienia

Zamówienie składa się z ośmiu oddzielnych części:
część I - doskonalenie nauczycieli - 1 (111 godzin)
Część nr 2 - doskonalenie nauczycieli - 2 (6 godzin)
Część nr 3 - doskonalenie nauczycieli - 3 (66 godzin)
Część nr 4 - doskonalenie nauczycieli - 4 (30 godzin)
Część nr 5 - doskonalenie nauczycieli - 5 (21 godzin)
Część nr 6 - doskonalenie nauczycieli - 6 (123 godziny)
Część nr 7 - doskonalenie nauczycieli - 7 (6 godzin)
Część nr 8 - doskonalenie nauczycieli - 8 (45 godzin)

Numer biuletynu: 1

Pozycja w biuletynie: 11568

Data publikacji: 2014-01-10

Nazwa: Powiat Tomaszowski

Ulica: ul. Św. Antoniego 41

Numer domu: 41

Miejscowość: Tomaszów Mazowiecki

Kod pocztowy: 97-200

Województwo / kraj: łódzkie

Numer telefonu: 44 7242127

Numer faxu: 44 725 28 01

Adres strony internetowej: www.powiat-tomaszowski.pl

Regon: 59064845100000

Typ ogłoszenia: ZP-400

Czy jest obowiązek publikacji w biuletynie: Tak

Ogłoszenie dotyczy: 1

Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DOSKONALENIE NAUCZYCIELI
w ramach projektu pn.: Nowe jutro, lepsze jutro - kompleksowy system doskonalenia Nauczycieli i Dyrektorów w Powiecie Tomaszowskim

Rodzaj zamówienia: U

Przedmiot zamówienia:
Zamówienie składa się z ośmiu oddzielnych części:
część I - doskonalenie nauczycieli - 1 (111 godzin)
Część nr 2 - doskonalenie nauczycieli - 2 (6 godzin)
Część nr 3 - doskonalenie nauczycieli - 3 (66 godzin)
Część nr 4 - doskonalenie nauczycieli - 4 (30 godzin)
Część nr 5 - doskonalenie nauczycieli - 5 (21 godzin)
Część nr 6 - doskonalenie nauczycieli - 6 (123 godziny)
Część nr 7 - doskonalenie nauczycieli - 7 (6 godzin)
Część nr 8 - doskonalenie nauczycieli - 8 (45 godzin)

Kody CPV:
804000008 (Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne)

Czy zamówienie jest podzielone na części: Tak

Ilość części: 8

Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie

Czy jest dialog: Nie

Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: Nie

Czas: D

Data zakończenia: 30/06/2014

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Zaliczka: Nie

Uprawnienia:
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

Wiedza i doświadczenie:
warunek zostanie uznany za spełniony, wówczas gdy wykonawca posiadać będzie:

Część I - doskonalenie nauczycieli - 1 (111 godzin)
a) min. 200 godz. zrealizowanego wsparcia zbieżnego z tematyką określoną w poniższej tabeli, (oświadczenie),
b) min. 100 godzin doświadczenia we współpracy ze szkołami-przedszkolami, (oświadczenie),
c) doświadczenie w pracy z dzieckiem w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym, (oświadczenie),
d) doświadczenie w prowadzeniu szkoleń lub warsztatów dla osób dorosłych, (oświadczenie).

L.p. Przewidywana tematyka szkoleń Liczba godzin
1 Uczymy się bawiąc - techniki aktywne w pracy z dziećmi przedszkolnymi 6
2 Metoda projektu w pracy z dziećmi przedszkolnymi 12
3 Skrzynia pełna różności - metody i ćwiczenia rozwijające twórcze myślenie dzieci przedszkolnych 12
4 Zabawy, pląsy w pracy z dziećmi w wieku 3-6 lat 6
5 Praca z uczniem metodami aktywnymi wspomagającymi osiąganie sukcesu. Rozwijanie twórczego i kreatywnego myślenia uczniów 6
6 Za siedmioma górami - wykorzystanie bajki i relaksacji w pracy z dzieckiem 6
7 Pedagogika zabawy w pracy z małym dzieckiem 12
8 Możliwości psychofizycznych dzieci w wieku przedszkolnym w obliczu wymagań stawianych przed 6- latkiem 3
9 Pedagogika zabawy w pracy z dzieckiem w wieku przedszkolnym 6
10 Metody i techniki aktywizujące dzieci w wieku przedszkolnym 6
11 Nowatorskie metody pracy - metoda projektu - nabywanie umiejętności stosowania ich w codziennej pracy z dziećmi 6
12 Rola, sposoby i formy motywacji dzieci w wieku szkolnym wielopoziomowość nauczania
3
13 Metodologia pracy z uczniem na różnych etapach kształcenia (dobór metod pracy w zależności od predyspozycji, wieku, możliwości intelektualnych uczniów) 3
14 Rola rodziny w motywowaniu dzieci do nauki na różnych etapach kształcenia 3
15 Jak pomóc uczniowi osiągnąć sukces? 3
16 Rozwój psychofizyczny i możliwości percepcyjne uczniów najmłodszych w szkole, higiena pracy dziecka w młodszym wieku szkolnym 6
17 Metodologia pracy z uczniem 6-letnim ( dobór metod pracy) dla nauczycieli klas I- III oraz uczących przedmiotów- wychowanie fizyczne, języki, religia, wychowawcy świetlicy 3
18 Jak wspierać i motywować dzieci młodsze do nauki szkolnej 3
19 Jak pracować w klasach zróżnicowanych wiekowo 3
20 Gry i zabawy rozwijające umiejętności matematyczne 3


Część II - doskonalenie nauczycieli - 2 (6 godzin)
a) min. 200 godz. zrealizowanego wsparcia zbieżnego z tematyką określoną w poniższej tabeli, (oświadczenie),
b) min. 100 godzin doświadczenia we współpracy ze szkołami-przedszkolami, (oświadczenie),
c) doświadczenie w pracy z dzieckiem w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym, (oświadczenie),
d) doświadczenie w prowadzeniu szkoleń lub warsztatów dla osób dorosłych, (oświadczenie).


L.p. Przewidywana tematyka szkoleń Liczba godzin
1 Metoda Kinezjologii Edukacyjnej Dennisona w pracy z dzieckiem 6


Część III - doskonalenie nauczycieli - 3 (66 godzin)
a) min. 200 godz. zrealizowanego wsparcia zbieżnego z tematyką określoną w poniższej tabeli, (oświadczenie),
b) min. 100 godzin doświadczenia we współpracy ze szkołami-przedszkolami, (oświadczenie),
c) doświadczenie w pracy z dzieckiem w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym oraz
z dzieckiem o specjalnych potrzebach edukacyjnych, (oświadczenie),
d) doświadczenie w prowadzeniu szkoleń lub warsztatów dla osób dorosłych, (oświadczenie).

L.p. Przewidywana tematyka szkoleń Liczba godzin
1 Jak radzić sobie w sytuacjach konfliktowych? 3
2 Jak rozpoznać ryzyko specyficznych trudności w uczeniu się u dzieci z klas młodszych? 3
3 Zaburzenia zachowania i agresja u dzieci w wieku przedszkolnym 6
4 Jak pomóc rodzicom dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi 6
5 Praca z dzieckiem o specjalnych potrzebach edukacyjnych 3
6 Praca z uczniem słabym niezmotywowanym. Praca z uczniem zdolnym niezmotywowanym. 3
7 Praca z dzieckiem wycofanym 3
8 Motywowanie ucznia słabego do osiągania sukcesu 3
9 Motywowanie ucznia z trudnościami edukacyjnymi do systematycznej pracy i do osiągania sukcesu na miarę swoich możliwości 6
10 Umiejętność rozwiązywania sytuacji konfliktowych w grupie dorosłych i dzieci 3
11 Metody pracy z dziećmi o różnych potrzebach edukacyjnych- wady wymowy, nadpobudliwość, orzeczenia o niepełnosprawności; uczeń zdolny 3
12 Rozwój psychomotoryczny dzieci a potrzeby edukacyjne w wieku przedszkolnym 3
13 Jak interpretować rysunki dziecka? 3
14 Wspomaganie dzieci w rozumieniu tego, co trudne - w skupieniu uwagi, ćwiczeniu pamięci i wspomaganiu zapamiętywania informacji uporządkowanych 3
15 Stosowanie aktywizujących metod pracy na zajęciach z: języka polskiego, języka obcego, matematyki, edukacji wczesnoszkolnej, w-f, przyrody i techniki 6
16 Organizacja procesu lekcyjnego z uwzględnieniem zróżnicowanego poziomu opanowania wiedzy 6
17 Rozpoznawanie i wspieranie dziecka z dyskalkulią 3

Część IV - doskonalenie nauczycieli - 4 (30 godzin)
a) min. 200 godz. zrealizowanego wsparcia zbieżnego z tematyką określoną w poniższej tabeli, (oświadczenie),
b) min. 100 godzin doświadczenia we współpracy ze szkołami-przedszkolami, (oświadczenie),
c) doświadczenie w pracy z dziećmi z zaburzeniami zachowania i emocji oraz deficytami rozwojowymi, (oświadczenie),
d) doświadczenie w prowadzeniu szkoleń lub warsztatów dla osób dorosłych, (oświadczenie).
L.p. Przewidywana tematyka szkoleń Liczba godzin
1 Behawioralne metody pracy z dziećmi w wieku przedszkolnym. Jak motywować do działania, jak wyciszać niepożądane zachowania, jak radzić sobie z agresją? Praca w oparciu o konkretne przykłady i nowoczesne metody. 3
2 Motywowanie i angażowanie do działania dzieci z zaburzeniami zachowania lub specyficznymi trudnościami. Wypracowanie metod pracy z dzieckiem nadpobudliwym, z deficytami uwagi i nadmiernie wyciszonym, wycofanym emocjonalnie, mało aktywnym. 6
3 Behawioralne metody pracy z dziećmi w klasach 0-III. Jak radzić sobie z trudnymi zachowaniami i postawami uczniów
4 Metody pracy z dzieckiem nadpobudliwym. 3
5 Praca z dzieckiem z zaburzeniami uwagi 3
6 Metody pracy grupowej z dziećmi z zaburzeniami zachowania 6
7 Jak pracować w szkole z uczniem posiadającym orzeczenie do kształcenia specjalnego z uwagi na upośledzenie umysłowe w stopniu lekkim 3
8 Metody pracy z dzieckiem dysfunkcyjnym 3


Część V - doskonalenie nauczycieli - 5 (21 godzin)
a) min. 200 godz. zrealizowanego wsparcia zbieżnego z tematyką określoną w poniższej tabeli, (oświadczenie),
b) min. 100 godzin doświadczenia we współpracy ze szkołami/przedszkolami, (oświadczenie),
c) doświadczenie w pracy metodami behawioralnymi z dziećmi w wieku przedszkolnym
i szkolnym, w tym z dziećmi ze spectrum autyzmu, (oświadczenie),
d) doświadczenie w prowadzeniu szkoleń lub warsztatów dla osób dorosłych, (oświadczenie).

L.p. Przewidywana tematyka szkoleń Liczba godzin
1 Jak pracować z dzieckiem w wieku przedszkolnym ze spektrum autyzmu i z ADHD 3
2 Metody behawioralne. 6
3 Droga edukacyjna dziecka z autyzmem. 3
4 System kar i nagród w pracy z dzieckiem w wieku przedszkolnym. Jak dobierać i stosować kary i nagrody w procesie edukacji i wychowania. Praca w oparciu o konkretne przykłady i nowoczesne metody. 3
5 Jak motywować i angażować do działania dzieci z zaburzeniami zachowania lub specyficznymi trudnościami - wypracowanie metod pracy z dzieckiem z Zespołem Aspergera i autyzmem. 6



Część VI - doskonalenie nauczycieli - 6 (123 godzin)
a) min. 200 godz. zrealizowanego wsparcia zbieżnego z tematyką określoną w poniższej tabeli, (oświadczenie),
b) min. 100 godzin doświadczenia we współpracy ze szkołami-przedszkolami, (oświadczenie),
c) doświadczenie w prowadzeniu szkoleń lub warsztatów dla osób dorosłych, (oświadczenie).


L.p. Przewidywana tematyka szkoleń Liczba godzin
1 Komunikacja interpersonalna, asertywność, informacja zwrotna. 6
2 Efektywna organizacja zespołów nauczycielskich. 6
3 Jak skutecznie rozmawiać z rodzicami 3
4 Jak radzić sobie w sytuacjach stresowych i być asertywnym? 3
5 Problemy komunikacyjne w relacjach nauczyciel - rodzic dotyczące przekazywanych informacji o uczniu i możliwościach ich przekazywania. 3
6 Nauczyciel wobec trudnych postaw uczniów. Jak radzić sobie z agresją, nieposłuszeństwem, spóźnieniami, wagarami. 3
7 Znajomość najnowszych technik i metod skutecznej komunikacji do zastosowania w relacjach: nauczycieli - rodzic, nauczyciel - uczeń. 6
8 Praca metodami wspierającymi i motywującymi ucznia zdolnego. Rozwijanie kreatywności i twórczego myślenia 6
9 Umiejętności praktyczne dotyczące sztuki mediacji i negocjacji. 12
10 Wywiadówka bez porażek. Nie wiem jak pani powiedzieć.
Przekazywanie rodzicom trudnych informacji. 12
11 Metoda dialogu motywującego. Praca z trudnym uczniem. 18
12 Współpraca z dysfunkcyjną rodziną ucznia. 3
13 Poszerzenie kompetencji w zakresie komunikacji społecznej i pracy zespołowej szkolenie 3
14 Motywacja w pracy nauczyciela stres, elementy wypalenia zawodowego. Jak sobie radzić 9
15 Poszerzenie kompetencji w zakresie umiejętności komunikowania się w organizacjach - elementy treningu interpersonalnego 6
16 Najnowsze techniki i metody skutecznego rozwiązywania konfliktów w społeczności szkolnej. 3
17 Strategia uczenia się - Jak uczyć efektywnie i ciekawie 6
18 Rozpoznawanie i wspieranie potencjału rozwojowego ucznia zdolnego. 3
19 Jak tworzyć i podtrzymywać motywację do nauki języka obcego? 6
20 Metody aktywizacji ucznia na lekcjach języków obcych. 3
21 Fabryka opowieści. 3


Część VII - doskonalenie nauczycieli - 7 (6 godzin)
a) min. 200 godz. zrealizowanego wsparcia zbieżnego z tematyką określoną w poniższej tabeli, (oświadczenie),
b) min. 100 godzin doświadczenia we współpracy ze szkołami-przedszkolami, (oświadczenie),
c) doświadczenie w zakresie stosowania technik i metod pracy z dzieckiem z FAS, (oświadczenie).
d) doświadczenie w prowadzeniu szkoleń lub warsztatów dla osób dorosłych, (oświadczenie).
3)
L.p. Przewidywana tematyka szkoleń Liczba godzin
1. Techniki i metody pracy z dzieckiem z FAS i z niedostosowaniem społecznym 6


Część VIII - doskonalenie nauczycieli - 8 (45 godzin)
a) min. 200 godz. zrealizowanego wsparcia zbieżnego z tematyką określoną w poniższej tabeli, (oświadczenie),
b) min. 100 godzin doświadczenia we współpracy ze szkołami-przedszkolami, (oświadczenie),
c) doświadczenie w pracy z uczniami na III i IV etapie edukacyjnym,
d) doświadczenie w pracy z dzieckiem w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym, (oświadczenie),
e) doświadczenie w prowadzeniu szkoleń z zakresu technik szybkiego zapamiętywania, uczenia się i aktywizujących metod pracy, (oświadczenie),
f) doświadczenie w prowadzeniu szkoleń lub warsztatów dla osób dorosłych, (oświadczenie).

L.p. Przewidywana tematyka szkoleń Liczba godzin
1 Techniki efektywnego uczenia się i zapamiętywania. 9
2 Najnowsze techniki uczenia się, zapamiętywania i metody aktywizujące oraz narzędzia do motywowania. 15
3 Techniki nauczania oraz metody aktywizujące 12
4 Psychologiczne aspekty motywowania uczniów do nauki 6
5 Praca z uczniem o specyficznych trudnościach w uczeniu się 3

Potencjał techniczny:
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

Osoby zdolne do zrealizowania zamówienia:
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że spełnia niżej wymienione warunki udziału,

osoba, która będzie uczestniczyła w wykonywaniu zamówienia musi posiadać minimum:

część I -
a) co najmniej tytuł mgr psychologii lub mgr pedagogiki, w zakresie pedagogiki wieku dziecięcego, - kserokopia dyplomu przy podpisywaniu umowy,
b) uprawnienia trenera i animatora czasu wolnego (lub animatora zabawy), kserokopia dokumentu potwierdzającego kwalifikacje przy podpisywaniu umowy,
c) uprawnienia specjalisty ds. rozwijania inteligencji wielorakich, kserokopia dokumentu potwierdzającego kwalifikacje przy podpisywaniu umowy,

część II -
a) co najmniej tytuł mgr psychologii lub mgr pedagogiki, w zakresie pedagogiki wieku dziecięcego, - kserokopia dyplomu przy podpisywaniu umowy,
b) uprawnienia instruktora z zakresu kinezjologii edukacyjnej Dennisona, (oświadczenie), kserokopia dokumentu potwierdzającego kwalifikacje przy podpisywaniu umowy,

część III -
a) co najmniej tytuł mgr psychologii - kserokopia dyplomu przy podpisywaniu umowy,
b) uprawnienia psychoterapeuty, kserokopia dokumentu potwierdzającego kwalifikacje przy podpisywaniu umowy,

część IV -
a) co najmniej tytuł mgr psychologii - kserokopia dyplomu przy podpisywaniu umowy,
d) uprawnienia psychoterapeuty, kserokopia dokumentu potwierdzającego kwalifikacje przy podpisywaniu umowy,

część V -
a) co najmniej tytuł mgr psychologii - kserokopia dyplomu przy podpisywaniu umowy,
b) kwalifikacje w zakresie terapii behawioralnej, kserokopia dokumentu potwierdzającego kwalifikacje przy podpisywaniu umowy,

część VI -
a) co najmniej tytuł mgr psychologii - kserokopia dyplomu przy podpisywaniu umowy,
b) uprawnienia trenera, kserokopia dokumentu potwierdzającego kwalifikacje przy podpisywaniu umowy,
c) uprawnienia coacha, kserokopia dokumentu potwierdzającego kwalifikacje przy podpisywaniu umowy,

część VII -

a) co najmniej tytuł mgr psychologii lub mgr pedagogiki, w zakresie pedagogiki wieku dziecięcego, kserokopia dyplomu przy podpisywaniu umowy,
b) kwalifikacje w zakresie technik i metod pracy z dzieckiem z FASkserokopia dokumentu potwierdzającego kwalifikacje przy podpisywaniu umowy, uprawnienia

część VIII -
a) wykształcenie co najmniej wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym, - kserokopia dyplomu przy podpisywaniu umowy,
b) kompetencje w zakresie technik szybkiego zapamiętywania, uczenia się i aktywizujących metod pracy, kserokopia dokumentu potwierdzającego kwalifikacje przy podpisywaniu umowy,

Sytuacja ekonomiczna:
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

Oświadczenie nr 9: Tak

Oświadczenie wykluczenia nr 1: Tak

Oświadczenie wykluczenia nr 2: Tak

Dokumenty grupy kapitałowej: Tak

Dokumenty podmiotów zagranicznych: Tak

inne_dokumenty:
Dokumenty i oświadczenia jakie Wykonawca będzie zobowiązany przedłożyć Zamawiającemu przed zawarciem umowy:
poświadczona kserokopia dyplomu potwierdzająca wykształcenie oraz poświadczona kserokopia dokumentu potwierdzająca kwalifikacje Wykonawcy.

III.7 osoby niepełnosprawne: Nie

Kod trybu postepowania: PN

Czy zmiana umowy: Tak

Zmiana umowy:
Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić w następujących przypadkach:
a) dopuszczonej prawem zmian stron umowy lub oznaczenia stron umowy,
b) zmiany wynagrodzenia w następstwie zmiany przepisów o podatku od towarów i usług (VAT),
c) zmiany w zakresie przedmiotu zamówienia jeżeli konieczność wprowadzenia takich zmian jest skutkiem zmiany przepisów prawa,
d) wynagrodzenie umowne może ulec zmianie w przypadku ograniczenia przez Zamawiającego zakresu przedmiotu umowy z przyczyn, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.
e) Zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy, która wystąpiła z przyczyn niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy.

Kod kryterium cenowe: B

Znaczenie kryterium 1: 60

Nazwa kryterium 2: Kadra i zasoby

Znaczenie kryterium 2: 40

Adres strony internetowej specyfikacji i warunków zamówienia: www.bip.powiat-tomaszowski.pl

Adres uzyskania specyfikacji i warunków zamówienia:
Starostwo Powiatowe
ul. Św.Antoniego 41, pokój nr 215
97-200 Tomaszów Mazowiecki

Data składania wniosków, ofert: 20/01/2014

Godzina składania wniosków, ofert: 10:00

Miejsce składania:
Starostwo Powiatowe
ul. Św.Antoniego 41, Kancelaria - parter
97-200 Tomaszów Mazowiecki

On: O

Termin związania ofertą, liczba dni: 30

Informacje dodatkowe:
Zamówienie realizowane jest w ramach projektu pn. Nowe jutro, lepsze jutro - kompleksowy system doskonalenia Nauczycieli i Dyrektorów w Powiecie Tomaszowskim w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet III - Wysoka jakość systemu oświaty Działanie 3.5 - Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół.

Czy unieważnienie postępowania: Tak

Numer części zamówienia: 1

Nazwa:
część I - doskonalenie nauczycieli - 1 (111 godzin)

Opis:
L.p. Przewidywana tematyka szkoleń Liczba godzin
1 Uczymy się bawiąc - techniki aktywne w pracy z dziećmi przedszkolnymi 6
2 Metoda projektu w pracy z dziećmi przedszkolnymi 12
3 Skrzynia pełna różności - metody i ćwiczenia rozwijające twórcze myślenie dzieci przedszkolnych 12
4 Zabawy, pląsy w pracy z dziećmi w wieku 3-6 lat 6
5 Praca z uczniem metodami aktywnymi wspomagającymi osiąganie sukcesu. Rozwijanie twórczego i kreatywnego myślenia uczniów 6
6 Za siedmioma górami - wykorzystanie bajki i relaksacji w pracy z dzieckiem 6
7 Pedagogika zabawy w pracy z małym dzieckiem 12
8 Możliwości psychofizycznych dzieci w wieku przedszkolnym w obliczu wymagań stawianych przed 6- latkiem 3
9 Pedagogika zabawy w pracy z dzieckiem w wieku przedszkolnym 6
10 Metody i techniki aktywizujące dzieci w wieku przedszkolnym 6
11 Nowatorskie metody pracy - metoda projektu - nabywanie umiejętności stosowania ich w codziennej pracy z dziećmi 6
12 Rola, sposoby i formy motywacji dzieci w wieku szkolnym /wielopoziomowość nauczania/ 3
13 Metodologia pracy z uczniem na różnych etapach kształcenia (dobór metod pracy w zależności od predyspozycji, wieku, możliwości intelektualnych uczniów) 3
14 Rola rodziny w motywowaniu dzieci do nauki na różnych etapach kształcenia 3
15 Jak pomóc uczniowi osiągnąć sukces? 3
16 Rozwój psychofizyczny i możliwości percepcyjne uczniów najmłodszych w szkole, higiena pracy dziecka w młodszym wieku szkolnym 6
17 Metodologia pracy z uczniem 6-letnim ( dobór metod pracy) dla nauczycieli klas I- III oraz uczących przedmiotów- wychowanie fizyczne, języki, religia, wychowawcy świetlicy 3
18 Jak wspierać i motywować dzieci młodsze do nauki szkolnej 3
19 Jak pracować w klasach zróżnicowanych wiekowo 3
20 Gry i zabawy rozwijające umiejętności matematyczne 3

Kody CPV:
804000008 (Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne)

Czas: D

Data zakończenia: 30/06/2014

Kod kryterium cenowe: B

Znaczenie kryterium 1: 60

Nazwa kryterium 2: Kadra i zasoby

Znaczenie kryterium 2: 40

Numer części zamówienia: 2

Nazwa:
część II - doskonalenie nauczycieli - 2 (6 godzin)

Opis:
L.p. Przewidywana tematyka szkoleń Liczba godzin
1 Metoda Kinezjologii Edukacyjnej Dennisona w pracy z dzieckiem 6

Kody CPV:
804000008 (Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne)

Czas: D

Data zakończenia: 30/06/2014

Kod kryterium cenowe: B

Znaczenie kryterium 1: 60

Nazwa kryterium 2: Kadra i zasoby

Znaczenie kryterium 2: 40

Numer części zamówienia: 3

Nazwa:
część III - doskonalenie nauczycieli - 3 (66 godzin)

Opis:
L.p. Przewidywana tematyka szkoleń Liczba godzin
1 Jak radzić sobie w sytuacjach konfliktowych? 3
2 Jak rozpoznać ryzyko specyficznych trudności w uczeniu się u dzieci z klas młodszych? 3
3 Zaburzenia zachowania i agresja u dzieci w wieku przedszkolnym 6
4 Jak pomóc rodzicom dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi 6
5 Praca z dzieckiem o specjalnych potrzebach edukacyjnych 3
6 Praca z uczniem słabym niezmotywowanym. Praca z uczniem zdolnym niezmotywowanym. 3
7 Praca z dzieckiem wycofanym 3
8 Motywowanie ucznia słabego do osiągania sukcesu 3
9 Motywowanie ucznia z trudnościami edukacyjnymi do systematycznej pracy i do osiągania sukcesu na miarę swoich możliwości 6
10 Umiejętność rozwiązywania sytuacji konfliktowych w grupie dorosłych i dzieci 3
11 Metody pracy z dziećmi o różnych potrzebach edukacyjnych- wady wymowy, nadpobudliwość, orzeczenia o niepełnosprawności; uczeń zdolny 3
12 Rozwój psychomotoryczny dzieci a potrzeby edukacyjne w wieku przedszkolnym 3
13 Jak interpretować rysunki dziecka? 3
14 Wspomaganie dzieci w rozumieniu tego, co trudne - w skupieniu uwagi, ćwiczeniu pamięci i wspomaganiu zapamiętywania informacji uporządkowanych 3
15 Stosowanie aktywizujących metod pracy na zajęciach z: języka polskiego, języka obcego, matematyki, edukacji wczesnoszkolnej, w-f, przyrody i techniki 6
16 Organizacja procesu lekcyjnego z uwzględnieniem zróżnicowanego poziomu opanowania wiedzy 6
17 Rozpoznawanie i wspieranie dziecka z dyskalkulią 3

Kody CPV:
804000008 (Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne)

Czas: D

Data zakończenia: 30/06/2014

Kod kryterium cenowe: B

Znaczenie kryterium 1: 60

Nazwa kryterium 2: Kadra i zasoby

Znaczenie kryterium 2: 40

Numer części zamówienia: 4

Nazwa:
część IV - doskonalenie nauczycieli - 4 (30 godzin)

Opis:
L.p. Przewidywana tematyka szkoleń Liczba godzin
1 Behawioralne metody pracy z dziećmi w wieku przedszkolnym. Jak motywować do działania, jak wyciszać niepożądane zachowania, jak radzić sobie z agresją? Praca w oparciu o konkretne przykłady i nowoczesne metody. 3
2 Motywowanie i angażowanie do działania dzieci z zaburzeniami zachowania lub specyficznymi trudnościami. Wypracowanie metod pracy z dzieckiem nadpobudliwym, z deficytami uwagi i nadmiernie wyciszonym, wycofanym emocjonalnie, mało aktywnym. 6
3 Behawioralne metody pracy z dziećmi w klasach 0-III. Jak radzić sobie z trudnymi zachowaniami i postawami uczniów? 3
4 Metody pracy z dzieckiem nadpobudliwym. 3
5 Praca z dzieckiem z zaburzeniami uwagi 3
6 Metody pracy grupowej z dziećmi z zaburzeniami zachowania 6
7 Jak pracować w szkole z uczniem posiadającym orzeczenie do kształcenia specjalnego z uwagi na upośledzenie umysłowe w stopniu lekkim 3
8 Metody pracy z dzieckiem dysfunkcyjnym 3

Kody CPV:
804000008 (Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne)

Czas: D

Data zakończenia: 30/06/2014

Kod kryterium cenowe: B

Znaczenie kryterium 1: 60

Nazwa kryterium 2: Kadra i zasoby

Znaczenie kryterium 2: 40

Numer części zamówienia: 5

Nazwa:
część V - doskonalenie nauczycieli - 5 (21 godzin)

Opis:
L.p. Przewidywana tematyka szkoleń Liczba godzin
1 Jak pracować z dzieckiem w wieku przedszkolnym ze spektrum autyzmu i z ADHD? 3
2 Metody behawioralne. 6
3 Droga edukacyjna dziecka z autyzmem. 3
4 System kar i nagród w pracy z dzieckiem w wieku przedszkolnym. Jak dobierać i stosować kary i nagrody w procesie edukacji i wychowania. Praca w oparciu o konkretne przykłady i nowoczesne metody. 3
5 Jak motywować i angażować do działania dzieci z zaburzeniami zachowania lub specyficznymi trudnościami - wypracowanie metod pracy z dzieckiem z Zespołem Aspergera i autyzmem. 6

Kody CPV:
804000008 (Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne)

Czas: D

Data zakończenia: 30/06/2014

Kod kryterium cenowe: B

Znaczenie kryterium 1: 60

Nazwa kryterium 2: Kadra i zasoby

Znaczenie kryterium 2: 40

Numer części zamówienia: 6

Nazwa:
część VI - doskonalenie nauczycieli - 6 (123 godziny)

Opis:
L.p. Przewidywana tematyka szkoleń Liczba godzin
1 Komunikacja interpersonalna, asertywność, informacja zwrotna. 6
2 Efektywna organizacja zespołów nauczycielskich. 6
3 Jak skutecznie rozmawiać z rodzicami? 3
4 Jak radzić sobie w sytuacjach stresowych i być asertywnym? 3
5 Problemy komunikacyjne w relacjach nauczyciel - rodzic dotyczące przekazywanych informacji o uczniu i możliwościach ich przekazywania. 3
6 Nauczyciel wobec trudnych postaw uczniów. Jak radzić sobie z agresją, nieposłuszeństwem, spóźnieniami, wagarami. 3
7 Znajomość najnowszych technik i metod skutecznej komunikacji do zastosowania w relacjach: nauczycieli - rodzic, nauczyciel - uczeń. 6
8 Praca metodami wspierającymi i motywującymi ucznia zdolnego. Rozwijanie kreatywności i twórczego myślenia 6
9 Umiejętności praktyczne dotyczące sztuki mediacji i negocjacji. 12
10 Wywiadówka bez porażek. Nie wiem jak pani powiedzieć.
Przekazywanie rodzicom trudnych informacji. 12
11 Metoda dialogu motywującego. Praca z trudnym uczniem. 18
12 Współpraca z dysfunkcyjną rodziną ucznia. 3
13 Poszerzenie kompetencji w zakresie komunikacji społecznej i pracy zespołowej szkolenie 3
14 Motywacja w pracy nauczyciela stres, elementy wypalenia zawodowego. Jak sobie radzić ? 9
15 Poszerzenie kompetencji w zakresie umiejętności komunikowania się w organizacjach - elementy treningu interpersonalnego 6
16 Najnowsze techniki i metody skutecznego rozwiązywania konfliktów w społeczności szkolnej. 3
17 Strategia uczenia się - Jak uczyć efektywnie i ciekawie? 6
18 Rozpoznawanie i wspieranie potencjału rozwojowego ucznia zdolnego. 3
19 Jak tworzyć i podtrzymywać motywację do nauki języka obcego? 6
20 Metody aktywizacji ucznia na lekcjach języków obcych. 3
21 Fabryka opowieści. 3

Kody CPV:
804000008 (Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne)

Czas: D

Data zakończenia: 30/06/2014

Kod kryterium cenowe: B

Znaczenie kryterium 1: 60

Nazwa kryterium 2: Kadra i zasoby

Znaczenie kryterium 2: 40

Numer części zamówienia: 7

Nazwa:
część VII - doskonalenie nauczycieli - 7 (6 godzin)

Opis:
L.p. Przewidywana tematyka szkoleń Liczba godzin
1. Techniki i metody pracy z dzieckiem z FAS i z niedostosowaniem społecznym 6

Kody CPV:
804000008 (Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne)

Czas: D

Data zakończenia: 30/06/2014

Kod kryterium cenowe: B

Znaczenie kryterium 1: 60

Nazwa kryterium 2: Kadra i zasoby

Znaczenie kryterium 2: 40

Numer części zamówienia: 8

Nazwa:
część VIII - doskonalenie nauczycieli - 8 (45 godzin)

Opis:
L.p. Przewidywana tematyka szkoleń Liczba godzin
1 Techniki efektywnego uczenia się i zapamiętywania. 9
2 Najnowsze techniki uczenia się, zapamiętywania i metody aktywizujące oraz narzędzia do motywowania. 15
3 Techniki nauczania oraz metody aktywizujące 12
4 Psychologiczne aspekty motywowania uczniów do nauki 6
5 Praca z uczniem o specyficznych trudnościach w uczeniu się 3

Kody CPV:
804000008 (Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne)

Czas: D

Data zakończenia: 30/06/2014

Kod kryterium cenowe: B

Znaczenie kryterium 1: 60

Nazwa kryterium 2: Kadra i zasoby

Znaczenie kryterium 2: 40

Podobne przetargi

36824 / 2010-02-09 - Administracja samorzÄ…dowa

Powiatowy Urząd Pracy - Zgierz (łódzkie)
CPV: 804000008 (Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne)
Usługi edukacyjne dla osób bezrobotnych: Jak założyć własną firmę

409658 / 2014-12-15 - Administracja samorzÄ…dowa

Powiat Tomaszowski - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)
CPV: 804000008 (Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne)
DOSKONALENIE NAUCZYCIELI w ramach projektu pn.: Nowe jutro, lepsze jutro - kompleksowy system doskonalenia Nauczycieli i Dyrektorów w Powiecie Tomaszowskim.

134736 / 2009-05-06 - Administracja samorzÄ…dowa

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej - Radomsko (łódzkie)
CPV: 804000008 (Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne)
Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu z zakresu Opiekun osób starszych i niepełnosprawnych, którego realizatorem jest Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Radomsku, współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w Ramach Poddziałania 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

35044 / 2014-01-30 - Administracja samorzÄ…dowa

Powiat Tomaszowski - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)
CPV: 804000008 (Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne)
DOSKONALENIE NAUCZYCIELI w ramach projektu pn.: Nowe jutro, lepsze jutro - kompleksowy system doskonalenia Nauczycieli i Dyrektorów w Powiecie Tomaszowskim.

108758 / 2015-05-11 - Administracja samorzÄ…dowa

Powiat Tomaszowski - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)
CPV: 804000008 (Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne)
DOSKONALENIE NAUCZYCIELI w ramach projektu pn. Nowe jutro, lepsze jutro - kompleksowy system doskonalenia Nauczycieli i Dyrektorów w Powiecie Tomaszowskim

271050 / 2010-08-31 - Administracja samorzÄ…dowa

Regionalne Centrum Polityki Społecznej w Łodzi - Łódź (łódzkie)
CPV: 804000008 (Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne)
Zorganizowanie i przeprowadzenie Wizyty studyjnej dla pracowników jednostek pomocy i integracji społecznej w zakresie wymiany doświadczeń i promowania dobrych praktyk w funkcjonowaniu jednostek organizacyjnych pomocy społecznej zgodnie z projektem systemowym pn. Wsparcie i podnoszenie kwalifikacji zawodowych kadr pomocy i integracji społecznej realizowanych w ramach Poddziałania 7.1.3 POKL

213854 / 2014-06-26 - Administracja samorzÄ…dowa

Powiat Tomaszowski - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)
CPV: 804000008 (Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne)
DOSKONALENIE NAUCZYCIELI w ramach projektu pn. Nowe jutro, lepsze jutro - kompleksowy system doskonalenia Nauczycieli i Dyrektorów w Powiecie Tomaszowskim. Zamówienie realizowane w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013, Priorytet III Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół, Konkurs otwarty nr 1-POKL-3.5-2012.

205896 / 2014-06-18 - Administracja samorzÄ…dowa

Powiat Tomaszowski - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)
CPV: 804000008 (Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne)
DOSKONALENIE NAUCZYCIELI w ramach projektu pn. Nowe jutro, lepsze jutro - kompleksowy system doskonalenia Nauczycieli i Dyrektorów w Powiecie Tomaszowskim..

357650 / 2010-11-04 - Administracja samorzÄ…dowa

Regionalne Centrum Polityki Społecznej w Łodzi - Łódź (łódzkie)
CPV: 804000008 (Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne)
Zorganizowanie i przeprowadzenie Wizyty studyjnej dla pracowników jednostek pomocy i integracji społecznej w zakresie wymiany doświadczeń i promowania dobrych praktyk w funkcjonowaniu jednostek organizacyjnych pomocy społecznej zgodnie z projektem systemowym pn. Wsparcie i podnoszenie kwalifikacji zawodowych kadr pomocy i integracji społecznej realizowanych w ramach Poddziałania 7.1.3 POKL

320530 / 2009-09-16 - Podmiot prawa publicznego

Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Łodzi - Łódź (łódzkie)
CPV: 804000008 (Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne)
Usługa szkoleniowa - rola pracowników administracji samorządowej i rządowej w poprawie bezpieczeństwa w ruchu drogowym.

156178 / 2014-05-09 - Administracja samorzÄ…dowa

Powiat Tomaszowski - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)
CPV: 804000008 (Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne)
DOSKONALENIE NAUCZYCIELI w ramach projektu pn. Nowe jutro, lepsze jutro - kompleksowy system doskonalenia Nauczycieli i Dyrektorów w Powiecie Tomaszowskim. Zamówienie realizowane w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013, Priorytet III Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół, Konkurs otwarty nr 1-POKL-3.5-2012.

325052 / 2009-09-21 - Administracja samorzÄ…dowa

Powiatowy Urząd Pracy - Zgierz (łódzkie)
CPV: 804000008 (Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne)
Usługa edukacyjna dla osób bezrobotnych: Część A: Kierowca wózków jezdniowych z napędem silnikowym; Część B: Jak założyć małą firmę ?

148108 / 2015-06-18 - Administracja samorzÄ…dowa

Powiat Tomaszowski - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)
CPV: 804000008 (Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne)
DOSKONALENIE NAUCZYCIELI w ramach projektu pn.: Nowe jutro, lepsze jutro - kompleksowy system doskonalenia Nauczycieli i Dyrektorów w Powiecie Tomaszowskim

349564 / 2009-10-07 - Podmiot prawa publicznego

Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Łodzi - Łódź (łódzkie)
CPV: 804000008 (Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne)
Usługa szkoleniowa - rozliczenie projektów unijnych realizowanych w ramach projektów konkursowych PO KL oraz zapobieganie ich nieprawidłowości.

382926 / 2013-09-20 - Administracja samorzÄ…dowa

Powiat Tomaszowski - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)
CPV: 804000008 (Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne)
WYBÓR KOORDYNATORA SIECI, SZKOLNEGO ORGANIZATORA ROZWOJU EDUKACJI ORAZ EKSPERTA DO SPRAW POWIATOWEGO PROGRAMU WSPOMAGANIA w ramach projektu pn.: Nowe jutro, lepsze jutro - kompleksowy system doskonalenia Nauczycieli i Dyrektorów w Powiecie Tomaszowskim