Informacje o przetargach publicznych.
Site Search

315452 / 2013-08-06 - Administracja samorzÄ…dowa / Powiat Lubelski (Lublin)

Przeprowadzenie zajęć dydaktyczno-wyrównawczych z języka angielskiego oraz języków obcych zawodowych (angielski, niemiecki) dla potrzeb realizowanego przez Powiat Lubelski projektu pn. Szkoły dobrych umiejętności, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego.

Opis zamówienia

Część I - przeprowadzenie zajęć dydaktyczno - wyrównawczych z j. angielskiego przygotowujących uczniów do egzaminu maturalnego w następujących szkołach prowadzących kształcenie zawodowe:
Technikum w Niemcach (2 grupy)
Zespół Szkół im. Kopernika w Bełżycach (2 grupy),
Zespół Szkół w Niedrzwicy Dużej (1 grupa),
Zespół Szkół Techniki Rolniczej w Piotrowicach (2 grupy)
Zespół Szkół Rolniczych CKP w Pszczelej Woli( 2 grupy).
Zajęcia z języka angielskiego z polskimi lektorami i native speakers dla 9 grup 8-osobowych w wymiarze 45 godzin grupę (w tym 36 godzin z lektorem, 9 godz. z native speakers). Łącznie 405 godzin lekcyjnych zajęć: 324 godziny zajęć z lektorem oraz 81 godzin zajęć z native speakers. Celem zajęć jest wyposażenie uczniów w umiejętności opisane w standardach egzaminacyjnych, rozwijanie logicznego myślenia i kompetencji kluczowych z wykorzystaniem ICT, zakres tematyczny programu nauczania w ramach zajęć wyrównawczych z języka angielskiego jest dostosowany do rodzaju prowadzonych zajęć a jego celem jest m.in. wzrost liczby uczniów przystępujących do matury, wzrost poziomu wyników egzaminu maturalnego, treści edukacyjne ujęte w programie zajęć są zgodne z podstawą programową i standardami wymagań egzaminacyjnych; ma on za zadanie podnieść poziom wiedzy i umiejętności językowych, rozwijanie logicznego myślenia i kompetencji kluczowych z wykorzystaniem ICT, ćwiczenie umiejętności czytania ze zrozumieniem, analizowania i syntezy z wykorzystaniem symulowanych rozmów.
Zamawiający zapewnia dostęp do pracowni szkolnych, pomoce dydaktyczne, sprzęt multimedialny, programy komputerowe (miejsce przeprowadzenia zajęć: na terenie ww. szkół),
Przybliżone terminy przeprowadzenia zajęć: IX -XII 2013 r.: (135 godzin zajęć, w tym 108 godz. z lektorem, 27 godz. z native speakerem), I-IV 2014 r. oraz IX -XII 2014 r.: (135 godzin zajęć, w tym 108 godz. z lektorem, 27 godz. z native speakerem), I-IV 2015 r.( 135 godzin zajęć, w tym 108 godz. z lektorem, 27 godz. z native speakerem),
Część II - przeprowadzenie zajęć nauki języka angielskiego i niemieckiego zawodowego dla uczniów w następujących szkołach prowadzących kształcenie zawodowe:
Język angielski zawodowy w wymiarze 60 godzin grupę:
Technikum w Niemcach (1 grupa)
Zespół Szkół im. Kopernika w Bełżycach (2 grupy),
Zespół Szkół Techniki Rolniczej w Piotrowicach (2 grupy)
Zespół Szkół Technicznych im. Kościuszki w Bełżycach (2 grupy)
ZSZ Nr 1 w Bychawie (2 grupy)
Zajęcia z języka angielskiego zawodowego z lektorami i native speakers dla 9 grup 10-osobowych w wymiarze 60 godzin grupę (w tym 40 godzin z lektorem, 20 godz. z native speakers). Łącznie 540 godzin lekcyjnych zajęć: 360 godzin zajęć z lektorem oraz 180 godzin zajęć z native speakers opierających się na ICT, zgodne z kierunkami kształcenia (branże: m.in. gastronomiczna, informatyczna, technik pojazdów samochodowych, architekt krajobrazu, hotelarstwo, agrobiznes, technik mechanizacji rolnictwa).
Język niemiecki zawodowy w wymiarze 60 godzin zajęć grupę:
Zespół Szkół Rolniczych CKP w Pszczelej Woli (1 grupa),
Zespół Szkół Zawodowych Nr 1 w Bychawie (1 grupa).
Zajęcia języka niemieckiego zawodowego z lektorami i native speakers dla 2 grup 10-osobowych w wymiarze 60 godzin grupę (w tym 40 godzin z lektorem, 20 godz. z native speakers). Łącznie 120 godzin zajęć lekcyjnych: 80 godzin zajęć z lektorem oraz 40 godzin zajęć z native speakers opierających się na ICT, zgodne z kierunkami kształcenia (branże: gastronomiczna, technik pojazdów samochodowych).
Zakres tematyczny programu nauczania w ramach zajęć z języka angielskiego i niemieckiego zawodowego jest dostosowany do rodzaju prowadzonych zajęć a jego celem jest m.in. umiejętność funkcjonalnego i pragmatycznego posługiwania się językiem obcym, osiągnięcie uczniów w zakresie czterech sprawności językowych: rozumienia ze słuchu, mówienia, czytania ze zrozumieniem, pisania i redagowania wypowiedzi. Zajęcia grupowe (10-osobowe) powinny być prowadzone metodami aktywizującymi, ze szczególnym wykorzystaniem technik burzy mózgów, metaplanu, symulacji i inscenizacji. Ponadto program winien zakładać prowadzenie zajęć indywidualnych, dostosowanych do poziomu i tempa uczenia się ucznia, związanych głównie z tłumaczeniami i korzystaniem z Internetu, wykonywanie projektów w zespołach 2-5 osobowych, związanych z przygotowaniem większych opracowań, plansz, specyfikacji. Wskazane są również metody eksponujące, szczególnie prezentacja krótkich filmów o tematyce zawodowej.
Zamawiający zapewnia dostęp do pracowni szkolnych, pomoce dydaktyczne, sprzęt multimedialny, programy komputerowe (miejsce przeprowadzenia zajęć: na terenie ww. szkół).
Przybliżone terminy przeprowadzenia zajęć: IX -XII 2013 r.: (180 godzin zajęć, w tym 120 godz. z lektorem, 60 godz. z native speakerem), I-VI 2014 r. oraz IX -XII 2014 r.: (330 godzin, w tym 220 godz. z lektorem, 110 godz. z native speakerem), I-VI 2015 r.(150 godzin, w tym 100 godz. z lektorem, 50 z native speakerem).
Termin wykonania zamówienia:
część I - do 30 kwietnia 2015 r.
część II - do 15 czerwca 2015 r.

Numer biuletynu: 1

Pozycja w biuletynie: 315452

Data publikacji: 2013-08-06

Nazwa: Powiat Lubelski

Ulica: ul. Spokojna 9

Numer domu: 9

Miejscowość: Lublin

Kod pocztowy: 20-074

Województwo / kraj: lubelskie

Numer telefonu: 81 52 86 600

Numer faxu: 81 52 86 601

Regon: 43102929200000

Typ ogłoszenia: ZP-400

Czy jest obowiązek publikacji w biuletynie: Tak

Ogłoszenie dotyczy: 1

Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przeprowadzenie zajęć dydaktyczno-wyrównawczych z języka angielskiego oraz języków obcych zawodowych (angielski, niemiecki) dla potrzeb realizowanego przez Powiat Lubelski projektu pn. Szkoły dobrych umiejętności, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego.

Rodzaj zamówienia: U

Przedmiot zamówienia:
Część I - przeprowadzenie zajęć dydaktyczno - wyrównawczych z j. angielskiego przygotowujących uczniów do egzaminu maturalnego w następujących szkołach prowadzących kształcenie zawodowe:
Technikum w Niemcach (2 grupy)
Zespół Szkół im. Kopernika w Bełżycach (2 grupy),
Zespół Szkół w Niedrzwicy Dużej (1 grupa),
Zespół Szkół Techniki Rolniczej w Piotrowicach (2 grupy)
Zespół Szkół Rolniczych CKP w Pszczelej Woli( 2 grupy).
Zajęcia z języka angielskiego z polskimi lektorami i native speakers dla 9 grup 8-osobowych w wymiarze 45 godzin grupę (w tym 36 godzin z lektorem, 9 godz. z native speakers). Łącznie 405 godzin lekcyjnych zajęć: 324 godziny zajęć z lektorem oraz 81 godzin zajęć z native speakers. Celem zajęć jest wyposażenie uczniów w umiejętności opisane w standardach egzaminacyjnych, rozwijanie logicznego myślenia i kompetencji kluczowych z wykorzystaniem ICT, zakres tematyczny programu nauczania w ramach zajęć wyrównawczych z języka angielskiego jest dostosowany do rodzaju prowadzonych zajęć a jego celem jest m.in. wzrost liczby uczniów przystępujących do matury, wzrost poziomu wyników egzaminu maturalnego, treści edukacyjne ujęte w programie zajęć są zgodne z podstawą programową i standardami wymagań egzaminacyjnych; ma on za zadanie podnieść poziom wiedzy i umiejętności językowych, rozwijanie logicznego myślenia i kompetencji kluczowych z wykorzystaniem ICT, ćwiczenie umiejętności czytania ze zrozumieniem, analizowania i syntezy z wykorzystaniem symulowanych rozmów.
Zamawiający zapewnia dostęp do pracowni szkolnych, pomoce dydaktyczne, sprzęt multimedialny, programy komputerowe (miejsce przeprowadzenia zajęć: na terenie ww. szkół),
Przybliżone terminy przeprowadzenia zajęć: IX -XII 2013 r.: (135 godzin zajęć, w tym 108 godz. z lektorem, 27 godz. z native speakerem), I-IV 2014 r. oraz IX -XII 2014 r.: (135 godzin zajęć, w tym 108 godz. z lektorem, 27 godz. z native speakerem), I-IV 2015 r.( 135 godzin zajęć, w tym 108 godz. z lektorem, 27 godz. z native speakerem),
Część II - przeprowadzenie zajęć nauki języka angielskiego i niemieckiego zawodowego dla uczniów w następujących szkołach prowadzących kształcenie zawodowe:
Język angielski zawodowy w wymiarze 60 godzin grupę:
Technikum w Niemcach (1 grupa)
Zespół Szkół im. Kopernika w Bełżycach (2 grupy),
Zespół Szkół Techniki Rolniczej w Piotrowicach (2 grupy)
Zespół Szkół Technicznych im. Kościuszki w Bełżycach (2 grupy)
ZSZ Nr 1 w Bychawie (2 grupy)
Zajęcia z języka angielskiego zawodowego z lektorami i native speakers dla 9 grup 10-osobowych w wymiarze 60 godzin grupę (w tym 40 godzin z lektorem, 20 godz. z native speakers). Łącznie 540 godzin lekcyjnych zajęć: 360 godzin zajęć z lektorem oraz 180 godzin zajęć z native speakers opierających się na ICT, zgodne z kierunkami kształcenia (branże: m.in. gastronomiczna, informatyczna, technik pojazdów samochodowych, architekt krajobrazu, hotelarstwo, agrobiznes, technik mechanizacji rolnictwa).
Język niemiecki zawodowy w wymiarze 60 godzin zajęć grupę:
Zespół Szkół Rolniczych CKP w Pszczelej Woli (1 grupa),
Zespół Szkół Zawodowych Nr 1 w Bychawie (1 grupa).
Zajęcia języka niemieckiego zawodowego z lektorami i native speakers dla 2 grup 10-osobowych w wymiarze 60 godzin grupę (w tym 40 godzin z lektorem, 20 godz. z native speakers). Łącznie 120 godzin zajęć lekcyjnych: 80 godzin zajęć z lektorem oraz 40 godzin zajęć z native speakers opierających się na ICT, zgodne z kierunkami kształcenia (branże: gastronomiczna, technik pojazdów samochodowych).
Zakres tematyczny programu nauczania w ramach zajęć z języka angielskiego i niemieckiego zawodowego jest dostosowany do rodzaju prowadzonych zajęć a jego celem jest m.in. umiejętność funkcjonalnego i pragmatycznego posługiwania się językiem obcym, osiągnięcie uczniów w zakresie czterech sprawności językowych: rozumienia ze słuchu, mówienia, czytania ze zrozumieniem, pisania i redagowania wypowiedzi. Zajęcia grupowe (10-osobowe) powinny być prowadzone metodami aktywizującymi, ze szczególnym wykorzystaniem technik burzy mózgów, metaplanu, symulacji i inscenizacji. Ponadto program winien zakładać prowadzenie zajęć indywidualnych, dostosowanych do poziomu i tempa uczenia się ucznia, związanych głównie z tłumaczeniami i korzystaniem z Internetu, wykonywanie projektów w zespołach 2-5 osobowych, związanych z przygotowaniem większych opracowań, plansz, specyfikacji. Wskazane są również metody eksponujące, szczególnie prezentacja krótkich filmów o tematyce zawodowej.
Zamawiający zapewnia dostęp do pracowni szkolnych, pomoce dydaktyczne, sprzęt multimedialny, programy komputerowe (miejsce przeprowadzenia zajęć: na terenie ww. szkół).
Przybliżone terminy przeprowadzenia zajęć: IX -XII 2013 r.: (180 godzin zajęć, w tym 120 godz. z lektorem, 60 godz. z native speakerem), I-VI 2014 r. oraz IX -XII 2014 r.: (330 godzin, w tym 220 godz. z lektorem, 110 godz. z native speakerem), I-VI 2015 r.(150 godzin, w tym 100 godz. z lektorem, 50 z native speakerem).
Termin wykonania zamówienia:
część I - do 30 kwietnia 2015 r.
część II - do 15 czerwca 2015 r.

Czy zamówienie jest podzielone na części: Tak

Ilość części: 2

Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie

Czy jest dialog: Nie

Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: Nie

Czas: O

Zaliczka: Nie

Uprawnienia:
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełniania Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się na podstawie art. 23 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych o udzielenie zamówienia ww. warunek winien spełniać co najmniej jeden z tych Wykonawców lub wszyscy ci Wykonawcy wspólnie. Ocena spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na zasadzie spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy opisanego w punkcie III.4.1) niniejszego ogłoszenia.

Wiedza i doświadczenie:
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełniania Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się na podstawie art. 23 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych o udzielenie zamówienia ww. warunek winien spełniać co najmniej jeden z tych Wykonawców lub wszyscy ci Wykonawcy wspólnie. Ocena spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na zasadzie spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy opisanego w punkcie III.4.1) niniejszego ogłoszenia.

Potencjał techniczny:
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełniania Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się na podstawie art. 23 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych o udzielenie zamówienia ww. warunek winien spełniać co najmniej jeden z tych Wykonawców lub wszyscy ci Wykonawcy wspólnie. Ocena spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na zasadzie spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy opisanego w punkcie III.4.1) niniejszego ogłoszenia

Osoby zdolne do zrealizowania zamówienia:
Na potwierdzenie spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca winien wykazać dysponowanie:
część I - co najmniej 3 lektorami z zakresu nauczania języka angielskiego oraz 2 native speakers (język angielski);
część II - co najmniej 4 lektorami z zakresu nauczania języka angielskiego i 1 lektorem z zakresu nauczania języka niemieckiego oraz 3 native speakers (język angielski) oraz 1 native speaker (język niemiecki),

Kwalifikacje lektorów:
studia magisterskie na kierunku filologia angielska/filologia germańska lub lingwistyka stosowana lub kolegia nauczycielskie przygotowujące do nauczania języka obcego lub certyfikat CPE (tzw. proficiency),
przygotowanie pedagogiczne,
doświadczenie w prowadzeniu zajęć z języka angielskiego lub niemieckiego na poziomie ponadgimnazjalnym (w wymiarze 100 godzin dydaktycznych zrealizowanych w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert).

Kwalifikacje native speaker:
studia magisterskie lub wyższe zawodowe ukończone w kraju, w którym językiem urzędowym jest język angielski/język niemiecki,
doświadczenie w prowadzeniu zajęć z zakresu nauczania języka angielskiego/niemieckiego (w wymiarze 100 godzin dydaktycznych zrealizowanych w ciągu ostatnich 2 lat przed upływem terminu składania ofert).
UWAGA!
Osoby przewidziane jako lektorzy nie mogą być wymienione jako native speakers i odwrotnie.

Sytuacja ekonomiczna:
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełniania Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się na podstawie art. 23 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych o udzielenie zamówienia ww. warunek winien spełniać co najmniej jeden z tych Wykonawców lub wszyscy ci Wykonawcy wspólnie. Ocena spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na zasadzie spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy opisanego w punkcie III.4.1) niniejszego ogłoszenia.

Oświadczenie nr 9: Tak

Oświadczenie wykluczenia nr 1: Tak

Oświadczenie wykluczenia nr 8: Tak

Dokumenty grupy kapitałowej: Tak

inne_dokumenty:
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5) Uwagi do pkt III.4.1),pkt III.4.2) i pkt III.4.4) - w przypadku oferty składanej przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego: 1. oświadczenia wymienione w pkt III.4.1) składa co najmniej jeden z tych Wykonawców lub wszyscy ci Wykonawcy wspólnie, 2. oświadczenie o braku podstaw wykluczenia, o którym mowa w pkt III.4.2) składa każdy z Wykonawców oddzielnie, 3. dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o których mowa w pkt III.4.4) składa każdy z Wykonawców oddzielnie, 4. Wykonawca powołujący się przy wykazaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

III.7 osoby niepełnosprawne: Nie

Kod trybu postepowania: PN

Kod kryterium cenowe: A

Adres uzyskania specyfikacji i warunków zamówienia:
Starostwo Powiatowe w Lublinie ul. Spokojna 9 budynek A, 20-074 Lublin

Data składania wniosków, ofert: 14/08/2013

Godzina składania wniosków, ofert: 10:30

Miejsce składania:
Starostwo Powiatowe w Lublinie ul. Spokojna 9 budynek A, 20-074 Lublin, pok. 102 (I piętro)

On: O

Termin związania ofertą, liczba dni: 30

Informacje dodatkowe:
Zadanie realizowane w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego

Czy unieważnienie postępowania: Nie

Numer części zamówienia: 1

Nazwa:
Przeprowadzenie zajęć dydaktyczno - wyrównawczych z j. angielskiego

Opis:
Przeprowadzenie zajęć dydaktyczno - wyrównawczych z j. angielskiego przygotowujących uczniów do egzaminu maturalnego w następujących szkołach prowadzących kształcenie zawodowe:
Technikum w Niemcach (2 grupy)
Zespół Szkół im. Kopernika w Bełżycach (2 grupy),
Zespół Szkół w Niedrzwicy Dużej (1 grupa),
Zespół Szkół Techniki Rolniczej w Piotrowicach (2 grupy)
Zespół Szkół Rolniczych CKP w Pszczelej Woli( 2 grupy).
Zajęcia z języka angielskiego z polskimi lektorami i native speakers dla 9 grup 8-osobowych w wymiarze 45 godzin grupę (w tym 36 godzin z lektorem, 9 godz. z native speakers). Łącznie 405 godzin lekcyjnych zajęć: 324 godziny zajęć z lektorem oraz 81 godzin zajęć z native speakers. Celem zajęć jest wyposażenie uczniów w umiejętności opisane w standardach egzaminacyjnych, rozwijanie logicznego myślenia i kompetencji kluczowych z wykorzystaniem ICT, zakres tematyczny programu nauczania w ramach zajęć wyrównawczych z języka angielskiego jest dostosowany do rodzaju prowadzonych zajęć a jego celem jest m.in. wzrost liczby uczniów przystępujących do matury, wzrost poziomu wyników egzaminu maturalnego, treści edukacyjne ujęte w programie zajęć są zgodne z podstawą programową i standardami wymagań egzaminacyjnych; ma on za zadanie podnieść poziom wiedzy i umiejętności językowych, rozwijanie logicznego myślenia i kompetencji kluczowych z wykorzystaniem ICT, ćwiczenie umiejętności czytania ze zrozumieniem, analizowania i syntezy z wykorzystaniem symulowanych rozmów.
Zamawiający zapewnia dostęp do pracowni szkolnych, pomoce dydaktyczne, sprzęt multimedialny, programy komputerowe (miejsce przeprowadzenia zajęć: na terenie ww. szkół),
Przybliżone terminy przeprowadzenia zajęć: IX -XII 2013 r.: (135 godzin zajęć, w tym 108 godz. z lektorem, 27 godz. z native speakerem), I-IV 2014 r. oraz IX -XII 2014 r.: (135 godzin zajęć, w tym 108 godz. z lektorem, 27 godz. z native speakerem), I-IV 2015 r.( 135 godzin zajęć, w tym 108 godz. z lektorem, 27 godz. z native speakerem).

Kody CPV:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)

Czas: D

Data zakończenia: 30/04/2015

Kod kryterium cenowe: A

Numer części zamówienia: 2

Nazwa:
Przeprowadzenie zajęć nauki języka angielskiego i niemieckiego zawodowego

Opis:
Przeprowadzenie zajęć nauki języka angielskiego i niemieckiego zawodowego dla uczniów w następujących szkołach prowadzących kształcenie zawodowe:
Język angielski zawodowy w wymiarze 60 godzin grupę:
Technikum w Niemcach (1 grupa)
Zespół Szkół im. Kopernika w Bełżycach (2 grupy),
Zespół Szkół Techniki Rolniczej w Piotrowicach (2 grupy)
Zespół Szkół Technicznych im. Kościuszki w Bełżycach (2 grupy)
ZSZ Nr 1 w Bychawie (2 grupy)
Zajęcia z języka angielskiego zawodowego z lektorami i native speakers dla 9 grup 10-osobowych w wymiarze 60 godzin grupę (w tym 40 godzin z lektorem, 20 godz. z native speakers). Łącznie 540 godzin lekcyjnych zajęć: 360 godzin zajęć z lektorem oraz 180 godzin zajęć z native speakers opierających się na ICT, zgodne z kierunkami kształcenia (branże: m.in. gastronomiczna, informatyczna, technik pojazdów samochodowych, architekt krajobrazu, hotelarstwo, agrobiznes, technik mechanizacji rolnictwa).
Język niemiecki zawodowy w wymiarze 60 godzin zajęć grupę:
Zespół Szkół Rolniczych CKP w Pszczelej Woli (1 grupa),
Zespół Szkół Zawodowych Nr 1 w Bychawie (1 grupa).
Zajęcia języka niemieckiego zawodowego z lektorami i native speakers dla 2 grup 10-osobowych w wymiarze 60 godzin grupę (w tym 40 godzin z lektorem, 20 godz. z native speakers). Łącznie 120 godzin zajęć lekcyjnych: 80 godzin zajęć z lektorem oraz 40 godzin zajęć z native speakers opierających się na ICT, zgodne z kierunkami kształcenia (branże: gastronomiczna, technik pojazdów samochodowych).
Zakres tematyczny programu nauczania w ramach zajęć z języka angielskiego i niemieckiego zawodowego jest dostosowany do rodzaju prowadzonych zajęć a jego celem jest m.in. umiejętność funkcjonalnego i pragmatycznego posługiwania się językiem obcym, osiągnięcie uczniów w zakresie czterech sprawności językowych: rozumienia ze słuchu, mówienia, czytania ze zrozumieniem, pisania i redagowania wypowiedzi. Zajęcia grupowe (10-osobowe) powinny być prowadzone metodami aktywizującymi, ze szczególnym wykorzystaniem technik burzy mózgów, metaplanu, symulacji i inscenizacji. Ponadto program winien zakładać prowadzenie zajęć indywidualnych, dostosowanych do poziomu i tempa uczenia się ucznia, związanych głównie z tłumaczeniami i korzystaniem z Internetu, wykonywanie projektów w zespołach 2-5 osobowych, związanych z przygotowaniem większych opracowań, plansz, specyfikacji. Wskazane są również metody eksponujące, szczególnie prezentacja krótkich filmów o tematyce zawodowej.
Zamawiający zapewnia dostęp do pracowni szkolnych, pomoce dydaktyczne, sprzęt multimedialny, programy komputerowe (miejsce przeprowadzenia zajęć: na terenie ww. szkół).
Przybliżone terminy przeprowadzenia zajęć: IX -XII 2013 r.: (180 godzin zajęć, w tym 120 godz. z lektorem, 60 godz. z native speakerem), I-VI 2014 r. oraz IX -XII 2014 r.: (330 godzin, w tym 220 godz. z lektorem, 110 godz. z native speakerem), I-VI 2015 r.(150 godzin, w tym 100 godz. z lektorem, 50 z native speakerem).

Kody CPV:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)

Czas: D

Data zakończenia: 15/06/2015

Kod kryterium cenowe: A

Kody CPV:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)

Okres w miesiącach: 22

Podobne przetargi

5914 / 2012-01-05 - Uczelnia publiczna

Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej, Centrum Badań Naukowych i Funduszy Zewnętrznych - Lublin (lubelskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Sprawowanie opieki nad studentami odbywajÄ…cymi praktyki w projekcie www.praktyki.wh.umcs - Przygotowanie i realizacja nowego programu praktyk pedagogicznych na Wydziale Humanistycznym UMCS

49305 / 2013-04-03 - Uczelnia publiczna

Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej - Lublin (lubelskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Sprawowanie opieki nad studentami Instytutu Anglistyki UMCS odbywającymi praktyki przedmiotowe ciągłe z j. angielskiego w LO w projekcie www.praktyki.wh.umcs - Przygotowanie i realizacja nowego programu praktyk pedagogicznych na Wydziale Humanistycznym UMCS (WR/14-2013/WH)

86248 / 2012-03-20 - Uczelnia publiczna

Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej, Centrum Badań Naukowych i Funduszy Zewnętrznych - Lublin (lubelskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Sprawowanie opieki nad studentami Instytutu Anglistyki UMCS (kierunek studiów: Filologia Angielska - język angielski z WOK I stopień) odbywającymi praktyki ogólnopedagogiczne ciągłe w projekcie www.praktyki.wh.umcs - Przygotowanie i realizacja nowego programu praktyk pedagogicznych na Wydziale Humanistycznym UMCS

175067 / 2014-08-13 - Administracja samorzÄ…dowa

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Radzyniu Podlaskim - Radzyń Podlaski (lubelskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Organizacja i przeprowadzenie szkoleń realizowanych przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Radzyniu Podlaskim w ramach Projektu systemowego Moja szansa

90785 / 2012-04-20 - Uczelnia publiczna

Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Chełmie - Chełm (lubelskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie zajęć dla nauczycieli opiekunów praktyk w ramach projektu Wiedza i praktyka drogą do sukcesu

341082 / 2014-10-14 - Uczelnia publiczna

Wyższa Szkoła Oficerska Sił Powietrznych w Dęblinie - Dęblin (lubelskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
przeprowadzenie zajęć z przedmiotu Technologie Informacyjne wraz z przygotowaniem programu oraz materiałów dydaktycznych - numer Zp/pn/57/2014

56337 / 2013-04-15 - Uczelnia publiczna

Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej - Lublin (lubelskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Sprawowanie opieki nad studentami Wydziału Humanistycznego UMCS odbywającymi praktyki przedmiotowe śródroczne z historii w GIM w projekcie www.praktyki.wh.umcs - Przygotowanie i realizacja nowego programu praktyk pedagogicznych na Wydziale Humanistycznym UMCS (WR/139-2013/WH)

100565 / 2011-03-29 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Miejska Åšwidnik - Åšwidnik (lubelskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Prowadzenie pozalekcyjnych zajęć sportowych dla uczniów ukierunkowanych na zdobycie umiejętności pływania w Gminie Miejskiej Świdnik, dofinansowanych ze środków Funduszu Zajęć Sportowych dla Uczniów, będących w dyspozycji Ministerstwa Sportu i Turystyki

214209 / 2013-10-15 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Podedwórze - Podedwórze (lubelskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Prowadzenie zajęć w ramach interdyscyplinarnego projektu edukacyjnego w Gimnazjum - Tradycja i przyszłość -uczenie się poprzez połączenie wiedzy z zakresu biologii, chemii i technologii informacyjno-komunikacyjnej

377002 / 2009-10-28 - Uczelnia publiczna

Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej - Lublin (lubelskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Przeprowadzenie zajęć w ramach studiów II stopnia na kierunku fizyka

47987 / 2014-03-06 - Uczelnia publiczna

Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Chełmie - Chełm (lubelskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Prowadzenie szkoleń teoretycznych, modułowych w Organizacji Szkolenia Personelu Technicznego Part 147 z przedmiotu: Śmigło; Aerodynamika, struktury i systemy samolotu z napędem tłokowym

383348 / 2012-10-05 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Borki - Borki (lubelskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Cogito ergo sum - myślę o lepszej przyszłości więc podnoszę swoje kwalifikacje.. Cogito ergo sum - myślę o lepszej przyszłości więc podnoszę swoje kwalifikacje.

246067 / 2013-11-20 - Uczelnia publiczna

Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej - Lublin (lubelskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Sprawowanie opieki nad studentami Instytutu Anglistyki UMCS odbywającymi praktyki przedmiotowe ciągłe z języka angielskiego w projekcie www.praktyki.wh.umcs - Przygotowanie i realizacja nowego programu praktyk pedagogicznych na Wydziale Humanistycznym UMCS (WR/615-2013/WH)

153805 / 2013-08-02 - Inny: szkoła ponadgimnazjalna

Ogólnokształcąca Szkoła Muzyczna I i II Stopnia im. Karola Lipińskiego - Lublin (lubelskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Przeprowadzenie zajęć dydaktyczno-wyrównawczych dla potrzeb realizowanego przez Ogólnokształcącą Szkołę Muzyczną I i II st. im. Karola Lipińskiego w Lublinie projektu pt. MOC TALENTÓW!, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Działanie 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych.

72386 / 2010-03-15 - Inny: Placówka oświatowa

Zespół Szkół Ogólnokształcących w Michowie - Michów (lubelskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Realizacja pracy na stanowisku trenera prowadzącego zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z geografii dla klas I - III Liceum w ramach projektu Wioska w cieniu miasta - przełamujemy bariery i wyrównujemy szanse, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

32809 / 2013-03-04 - Uczelnia publiczna

Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej - Lublin (lubelskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Sprawowanie opieki nad studentami Instytutu Filologii Słowiańskiej UMCS odbywającymi praktyki przedmiotowe ciągłe z j. rosyjskiego w LO w projekcie www.praktyki.wh.umcs - Przygotowanie i realizacja nowego programu praktyk pedagogicznych na Wydziale Humanistycznym UMCS (WR/9-2013/WH)

211253 / 2013-10-10 - Uczelnia publiczna

Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej - Lublin (lubelskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Sprawowanie opieki nad studentami Instytutu Historii UMCS odbywającymi praktyki przedmiotowe ciągłe z historii w LO w projekcie www.praktyki.wh.umcs - Przygotowanie i realizacja nowego programu praktyk pedagogicznych na Wydziale Humanistycznym UMCS (WR/494-2013/WH)

391982 / 2012-10-10 - Administracja samorzÄ…dowa

ZarzÄ…d Powiatu w Krasnymstawie - Krasnystaw (lubelskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Przeprowadzenie w roku 2012 i 2013 zajęć pozalekcyjnych z języka angielskiego i przedsiębiorczości dla uczniów I Liceum Ogólnokształcącego im. Wł. Jagiełły w Krasnymstawie w ramach projektu Równe szanse - lepsze wyniki. współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki poddziałania 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych.

112465 / 2014-05-26 - Uczelnia publiczna

Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej - Lublin (lubelskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Sprawowanie opieki nad studentami Wydziału Humanistycznego UMCS (Zakład Logopedii licencjat) odbywającymi praktyki ogólnopedagogiczne ciągłe w wymiarze 30 godzin w okresie 2 tygodni w projekcie www.praktyki.wh.umcs - Przygotowanie i realizacja nowego programu praktyk pedagogicznych na Wydziale Humanistycznym UMCS (WR/196-2014/WH)

261947 / 2012-12-11 - Uczelnia publiczna

Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej - Lublin (lubelskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Sprawowanie opieki nad studentami Instytutu Filologii Słowiańskiej UMCS odbywającymi praktyki przedmiotowe ciągłe z języka rosyjskiego w projekcie www.praktyki.wh.umcs - Przygotowanie i realizacja nowego programu praktyk pedagogicznych na Wydziale Humanistycznym UMCS

39171 / 2014-02-26 - Uczelnia publiczna

Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej - Lublin (lubelskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Sprawowanie opieki nad studentami Instytutu Filologii Polskiej na Wydziale Humanistycznym UMCS odbywającymi praktyki przedmiotowe ciągłe z języka polskiego w gimnazjum w projekcie www.praktyki.wh.umcs - Przygotowanie i realizacja nowego programu praktyk pedagogicznych na Wydziale Humanistycznym UMCS (WR/8-2014/WH)