Informacje o przetargach publicznych.
Site Search

22514 / 2014-01-20 - / UrzÄ…d Gminy Wiskitki (Wiskitki)

Ogłoszenie zawiera informacje aktualizacyjne dotyczące publikacji w biuletynie 1 z dnia 2014-01-10 pod pozycją 10858. Zobacz ogłoszenie 10858 / 2014-01-10 - Administracja samorzÄ…dowa.

Numer biuletynu: 1

Pozycja w biuletynie: 22514

Data publikacji: 2014-01-20

Nazwa: Urząd Gminy Wiskitki

Ulica: ul. Kościuszki 1

Numer domu: 1

Miejscowość: Wiskitki

Kod pocztowy: 96-315

Województwo / kraj: mazowieckie

Numer telefonu: 046 8567212

Numer faxu: 046 8554154

Regon: 00054654900000

Typ ogłoszenia: ZP-406

Numer biuletynu: 1

Numer pozycji: 10858

Data wydania biuletynu: 2014-01-10

Ogłoszenie dotyczy: 0

Przedmiot zamówienia: Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia

Miejsce składania: II.1.4

Przed wprowadzeniem zmainy:
Przedmiotem zamówienia są usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie dodatkowych zajęć dydaktyczno - wyrównawczych oraz dodatkowych zajęć dla uczniów ukierunkowanych na rozwój kompetencji kluczowych w ramach projektu pn.: Podskocz wyżej - Trampolina edukacyjna w:
Szkole Podstawowej we Franciszkowie
Szkole podstawowej w Guzowie
Szkole podstawowej w Miedniewicach
Zespole Szkolno - Przedszkolnym w Wiskitkach
1) Część 1 - Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z przedmiotów humanistycznych - język polski dla uczniów z klas IV-VI szkoły podstawowej we Franciszkowie
2) Część 2 - Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze z przedmiotów matematyczno - przyrodniczych - matematyka dla uczniów z klas IV-VI szkoły podstawowej we Franciszkowie
3) Część 3 - Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze z języka angielskiego dla uczniów z klas IV-VI szkoły podstawowej we Franciszkowie
4) Część 4 - Zajęcia ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych z przedmiotów humanistycznych - koło teatralne dla uczniów z klas IV-VI szkoły podstawowej we Franciszkowie
5) Część 5 - Zajęcia ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych z przedmiotów matematyczno - przyrodniczych - koło matematyczne dla uczniów z klas IV-VI szkoły podstawowej we Franciszkowie
6) Część 6 - Zajęcia ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych z języka angielskiego - koło języka angielskiego dla uczniów z klas IV-VI szkoły podstawowej we Franciszkowie
7) Część 7 - Poradnictwo w zakresie kariery edukacyjnej i zawodowej we Franciszkowie
8) Część 8 - Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze z przedmiotów humanistycznych - język polski dla uczniów z klas IV-VI szkoły podstawowej w Guzowie
9) Część 9 - Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze z przedmiotów matematyczno - przyrodniczych - matematyka dla uczniów z klas IV-VI szkoły podstawowej w Guzowie
10) Część 10- Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze z języka angielskiego dla uczniów z klas IV-VI szkoły podstawowej w Guzowie
11) Część 11- Zajęcia ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych z przedmiotów humanistycznych - koło historyczne dla uczniów z klas IV-VI szkoły podstawowej w Guzowie
12) Część 12- Zajęcia ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych z przedmiotów matematyczno - przyrodniczych - koło przyrodnicze dla uczniów z klas IV-VI szkoły podstawowej w Guzowie
13) Część 13- Zajęcia ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych z języka angielskiego - koło języka angielskiego dla uczniów z klas IV-VI szkoły podstawowej w Guzowie
14) Część 14- Poradnictwo w zakresie kariery edukacyjnej i zawodowej w Guzowie
15) Część 15- Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze z przedmiotów humanistycznych - język polski dla uczniów z klas IV-VI szkoły podstawowej w Miedniewicach
16) Część 16 - Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze z przedmiotów matematyczno - przyrodniczych - matematyka dla uczniów z klas IV-VI szkoły podstawowej w Miedniewicach
17) Część 17 - Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze z języka angielskiego dla uczniów z klas IV-VI szkoły podstawowej w Miedniewicach
18) Część 18- Zajęcia ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych z przedmiotów humanistycznych - koło polonistyczne dla uczniów z klas IV-VI szkoły podstawowej w Miedniewicach
19) Część 19- Zajęcia ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych z przedmiotów matematyczno - przyrodniczych - koło matematyczne dla uczniów z klas IV-VI szkoły podstawowej w Miedniewicach*
20) Część 20 - Zajęcia ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych z przedmiotów matematyczno - przyrodniczych - koło przyrodnicze dla uczniów z klas IV-VI szkoły podstawowej w Miedniewicach
21) Część 21 - Poradnictwo w zakresie kariery edukacyjnej i zawodowej w Miedniewicach
22) Część 22- Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze z przedmiotów humanistycznych - język polski dla uczniów z klas IV-VI szkoły podstawowej w Wiskitkach
23) Część 23- Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze z przedmiotów matematyczno - przyrodniczych - matematyka dla uczniów z klas IV-VI szkoły podstawowej w Wiskitkach
24) Część 24- Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze z języka angielskiego dla uczniów z klas IV-VI szkoły podstawowej w Wiskitkach
25) Część 25- Zajęcia ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych z przedmiotów humanistycznych - koło teatralne dla uczniów z klas IV-VI szkoły podstawowej w Wiskitkach
26) Część 26- Zajęcia ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych z przedmiotów matematyczno - przyrodniczych - koło przyrodnicze dla uczniów z klas IV-VI szkoły podstawowej w Wiskitkach
27) Część 27- Zajęcia ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych z przedmiotów matematyczno - przyrodniczych - koło przyrodnicze dla uczniów z klas IV-VI szkoły podstawowej w Wiskitkach
28) Część 28- Poradnictwo w zakresie kariery edukacyjnej i zawodowej w Wiskitkach

Po wprowadzeniu zmiany:
Przedmiotem zamówienia są usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie dodatkowych zajęć dydaktyczno-wyrównawczych oraz dodatkowych zajęć dla uczniów ukierunkowanych na rozwój kompetencji kluczowych w ramach projektu pn.: Podskocz wyżej-Trampolina edukacyjna w:
Szkole Podstawowej we Franciszkowie
Szkole podstawowej w Guzowie Szkole podstawowej w Miedniewicach
Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Wiskitkach
Projekt realizowany jest w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych.
Współfinansowanie: środki Europejskiego Funduszu Społecznego stanowią 85% ogólnych środków przeznaczonych na realizację zamówienia.
Celem dodatkowych zajęć dydaktyczno-wyrównawczych jest wyrównanie i uzupełnienie braków programowych uczniów,uczennic mających problemy i zaległości w nauce. Ponadto celem zajęć jest wzrost efektywności zarządzania i podwyższenie atrakcyjności kształcenia w szkołach podstawowych z terenu gminy Wiskitki z województwa mazowieckiego.
Celem zajęć dla uczniów ukierunkowanych na rozwój kompetencji kluczowych jest podniesienie i rozbudzanie zainteresowań edukacyjnych i poznawczych uczniów,uczennic poprzez zapewnienie dostępności usług edukacyjnych ukierunkowanych na rozwój kompetencji kluczowych i zainteresowań. Ponadto celem zajęć jest wzrost efektywności zarządzania i podwyższenie atrakcyjności kształcenia w szkołach podstawowych z terenu gminy Wiskitki z województwa mazowieckiego. Zakres zajęć dostosowany do wyjściowej wiedzy uczestników tych zajęć.
2.Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
2.1Niniejsze zadanie składa się z 28 części. Szczegółowy podział zajęć z uwzględnieniem podziału zamówienia na części przedstawia się następująco:
Dla części:
Część nr 1 - Szkoła Podstawowa we Franciszkowie
Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze z przedmiotów humanistycznych - język polski dla uczniów z klas IV-VI szkoły podstawowej
Część nr 2 - Szkoła Podstawowa we Franciszkowie
Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze z przedmiotów matematyczno - przyrodniczych - matematyka dla uczniów z klas IV-VI szkoły podstawowej
Część nr 3 - Szkoła Podstawowa we Franciszkowie
Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze z języka angielskiego dla uczniów z klas IV-VI szkoły podstawowej
Część nr 4 - Szkoła Podstawowa we Franciszkowie
Zajęcia ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych z przedmiotów humanistycznych - koło teatralne dla uczniów z klas IV-VI szkoły podstawowej
Część nr 5 - Szkoła Podstawowa we Franciszkowie
Zajęcia ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych z przedmiotów matematyczno - przyrodniczych - koło matematyczne dla uczniów z klas IV-VI szkoły podstawowej
Część nr 6 - Szkoła Podstawowa we Franciszkowie
Zajęcia ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych z języka angielskiego - koło języka angielskiego dla uczniów z klas IV-VI szkoły podstawowej
Część nr 8 - Szkoła Podstawowa w Guzowie
Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze z przedmiotów humanistycznych - historia dla uczniów z klas IV-VI szkoły podstawowej
Część nr 9 - Szkoła Podstawowa w Guzowie
Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze z przedmiotów matematyczno - przyrodniczych - matematyka dla uczniów z klas IV-VI szkoły podstawowej
Część nr 10 - Szkoła Podstawowa w Guzowie
Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze z języka angielskiego dla uczniów z klas IV-VI szkoły podstawowej
Część nr 11 - Szkoła Podstawowa w Guzowie
Zajęcia ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych z przedmiotów humanistycznych - koło polonistyczne dla uczniów z klas IV-VI szkoły podstawowej w Guzowie
Część nr 12 - Szkoła Podstawowa w Guzowie
Zajęcia ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych z przedmiotów matematyczno - przyrodniczych - koło przyrodnicze dla uczniów z klas IV-VI szkoły podstawowej
Część nr 13 - Szkoła Podstawowa w Guzowie
Zajęcia ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych z języka angielskiego - koło języka angielskiego dla uczniów z klas IV-VI szkoły podstawowej
Część nr 15 - Szkoła Podstawowa w Miedniewicach
Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze z przedmiotów humanistycznych - język polski dla uczniów z klas IV-VI szkoły podstawowej
Część nr 16 - Szkoła Podstawowa w Miedniewicach
Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze z przedmiotów matematyczno - przyrodniczych - matematyka dla uczniów z klas IV-VI szkoły podstawowej
Część nr 17 - Szkoła Podstawowa w Miedniewicach
Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze z języka angielskiego dla uczniów z klas IV-VI szkoły podstawowej
Część nr 18 - Szkoła Podstawowa w Miedniewicach
Zajęcia ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych z przedmiotów humanistycznych - koło polonistyczne dla uczniów z klas IV-VI szkoły podstawowej
Część nr 19 - Szkoła Podstawowa w Miedniewicach
Zajęcia ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych z przedmiotów matematyczno - przyrodniczych - koło matematyczne dla uczniów z klas IV-VI szkoły podstawowej
Część nr 20 - Szkoła Podstawowa w Miedniewicach
Zajęcia ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych z przedmiotów matematyczno - przyrodniczych - koło przyrodnicze dla uczniów z klas IV-VI szkoły podstawowej
Część nr 22 - Zespół Szkolno - Przedszkolny w Wiskitkach
Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze z przedmiotów humanistycznych - język polski dla uczniów z klas IV-VI szkoły podstawowej
Część nr 23 - Zespół Szkolno - Przedszkolny w Wiskitkach
Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze z przedmiotów matematyczno - przyrodniczych - matematyka dla uczniów z klas IV-VI szkoły podstawowej
Część nr 24 - Zespół Szkolno - Przedszkolny w Wiskitkach
Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze z języka angielskiego dla uczniów z klas IV-VI szkoły podstawowej
Część nr 25 - Zespół Szkolno - Przedszkolny w Wiskitkach
Zajęcia ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych z przedmiotów humanistycznych - koło teatralne dla uczniów z klas IV-VI szkoły podstawowej
Część nr 26 - Zespół Szkolno - Przedszkolny w Wiskitkach
Zajęcia ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych z przedmiotów matematyczno - przyrodniczych - koło przyrodnicze dla uczniów z klas IV-VI szkoły podstawowej
Część nr 27 - Zespół Szkolno - Przedszkolny w Wiskitkach
Zajęcia ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych z przedmiotów matematyczno - przyrodniczych - koło przyrodnicze dla uczniów z klas IV-VI szkoły podstawowej

Zadanie obejmuje:
1.Rekrutację uczestników zajęć.
2.Przygotowanie programu zajęć, w oparciu, o który będzie realizowane zamówienie. Program wymaga zatwierdzenia przez dyrektora szkoły, w której będą realizowane zajęcia.
3.Przygotowanie i przeprowadzenie testów sprawdzających wiedzę uczestników zajęć: testu początkowego i testu końcowego przy pomocy opracowanego przez siebie narzędzia diagnostycznego w terminie wyznaczonym przez dyrektora szkoły.
4.Przeprowadzenie 50 godzin zajęć dla 1 grupy maksymalnie 8-osobowej w okresie realizacji projektu. Zakres zajęć dostosowany do wiedzy wyjściowej uczestników tych zajęć.
5.Prowadzenie dokumentacji wykonywanego zadania tj. dzienników zajęć, list obecności i innych dokumentów wskazanych przez Zamawiającego.
6.Współdziałania z dyrektorem szkoły, w której odbywają się zajęcia w zakresie wszelkich spraw, które mają wpływ na prawidłową realizację projektu.
7.Współdziałania z asystentem koordynatora projektu.
8.Kontakty, opiekę i bezpośredni nadzór nad uczestnikami zajęć, interwencje w przypadku zagrożeń dalszego ich udziału w projekcie
9.Zamawiający wymaga od Wykonawcy aby podczas realizacji zamówienia przestrzegał zasad równości płci, tj. przekazywał dziewczętom i chłopcom uczestniczącym w zajęciach w ramach projektu, wiedzę i umiejętności o tej samej jakości i w równym stopniu, niezależnie od stereotypów płci,
10.Zamawiający wymaga od Wykonawcy, aby podczas realizacji zamówienia wspierał uczestników projektu w dokonywaniu niezależnych decyzji, kształtował partnerskie relacji między płciami, opierających się na zasadach wzajemnego szacunku, równych praw i obowiązków. Podczas zajęć powinny zostać omówione przykłady znanych osób/naukowców ze zwróceniem uwagi na ich dokonania bez względu na płeć.

Dla części:
Część nr 7 - Szkoła Podstawowa we Franciszkowie
Poradnictwo w zakresie kariery edukacyjnej i zawodowej.
Część nr 14 - Szkoła Podstawowa w Guzowie
Poradnictwo w zakresie kariery edukacyjnej i zawodowej
Część nr 21 - Szkoła Podstawowa w Miedniewicach
Poradnictwo w zakresie kariery edukacyjnej i zawodowej
Część nr 28 - Zespół Szkolno - Przedszkolny w Wiskitkach
Poradnictwo w zakresie kariery edukacyjnej i zawodowej.

Zadanie obejmuje:
1.Przeprowadzenie badań pedagogicznych, diagnostycznych dla 10 uczniów.
2.Przekazanie opinii zawodowych uczniom - 10 spotkań.
3.Prowadzenie dokumentacji wykonywanego zadania tj. dzienników zajęć, list obecności i innych dokumentów wskazanych przez Zamawiającego
4.Kontakty, opiekę i bezpośredni nadzór nad uczestnikami zajęć, interwencje w przypadku zagrożeń dalszego ich udziału w projekcie.
5.Współdziałania z dyrektorem szkoły, w której odbywają się zajęcia w zakresie wszelkich spraw, które mają wpływ na prawidłową realizację projektu.
6.Współdziałania z asystentem koordynatora projektu.
7.Zamawiający wymaga od Wykonawcy, aby podczas realizacji zamówienia przestrzegał zasad równości płci, tj. przekazywał dziewczętom i chłopcom uczestniczącym w zajęciach w ramach projektu, wiedzę i umiejętności o tej samej jakości i w równym stopniu, niezależnie od stereotypów płci,
8.Zamawiający wymaga od Wykonawcy, aby podczas realizacji zamówienia wspierał uczestników projektu w dokonywaniu niezależnych decyzji, kształtował partnerskie relacji między płciami, opierających się na zasadach wzajemnego szacunku, równych praw i obowiązków. Podczas zajęć powinny zostać omówione przykłady znanych osób, naukowców ze zwróceniem uwagi na ich dokonania bez względu na płeć

Miejsce składania: II.1.7

Przed wprowadzeniem zmainy: tak, liczba części: 2

Po wprowadzeniu zmiany: tak

Miejsce składania: III.3.2

Przed wprowadzeniem zmainy:
Dla części od 1 do 28 wykonawca zobowiązany jest: dysponować, co najmniej 1 osobą dla każdej z części, posiadającą kwalifikacje dla odpowiedniej części zamówienia, zgodne z Rozporządzeniem MEN z dnia 12 marca 2009 r. (t.j. Dz. U. z 2013 r., poz.1207) w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli mniemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli.
W przypadku składania oferty częściowej wykonawca może wskazać 1 prowadzącego, do co najwyżej dwóch części zamówienia, pod warunkiem, że wykonywane usługi będą zgodne z harmonogramem zajęć.
Dla części od 1 do 28 wymagane jest posiadanie minimum 2 letniego stażu pracy jako nauczyciel w szkole podstawowej.

Po wprowadzeniu zmiany:
Dla części od 1 do 28 wykonawca zobowiązany jest: dysponować, co najmniej 1 osobą dla każdej z części, posiadającą kwalifikacje dla odpowiedniej części zamówienia, zgodne z Rozporządzeniem MEN z dnia 12 marca 2009 r. (t.j. Dz. U. z 2013 r., poz.1207) w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli.
Dla części od 1 do 28 wymagane jest posiadanie minimum 2 letniego stażu pracy jako nauczyciel w szkole podstawowej. (wg. załącznika nr 8 do SIWZ)

Miejsce składania: III.3.1

Przed wprowadzeniem zmainy:
Zamawiający nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.

Po wprowadzeniu zmiany:
Dla spełniania warunku posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności Zamawiający nie wymaga spełniania warunku.

Miejsce składania: III.3.3

Przed wprowadzeniem zmainy:
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

Po wprowadzeniu zmiany:
Zamawiający wymaga aby wykonawca dysponował co najmniej 1 osobą dla każdej z części, posiadającą kwalifikacje dla odpowiedniej części zamówienia, zgodne z Rozporządzeniem MEN z dnia 12 marca 2009 r. (t.j. Dz. U. z 2013 r., poz.1207) w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli. (wg. załącznika nr 8 do SIWZ)

Miejsce składania: IV.4.4

Przed wprowadzeniem zmainy:
27.01.2014 godz. 09:00, miejsce: Urząd Gminy Wiskitki, ul. Kościuszki 1, 96-315 Wiskitki, sekretariat, I piętro.

Po wprowadzeniu zmiany:
03.02.2014 godz. 09:00, miejsce: Urząd Gminy Wiskitki, ul. Kościuszki 1, 96-315 Wiskitki, sekretariat, I piętro.

Miejsce składania: IV.4.5

Przed wprowadzeniem zmainy: 25.02.2014

Po wprowadzeniu zmiany: 01.04.2014

Podobne przetargi