Informacje o przetargach publicznych.
Site Search

186181 / 2013-09-13 - / Zespół Szkół Zawodowych nr 1 im. gen. Franciszka Kleeberga w Dęblinie (Dęblin)

Ogłoszenie zawiera informacje aktualizacyjne dotyczące publikacji w biuletynie 1 z dnia 2013-09-11 pod pozycją 368800. Zobacz ogłoszenie 368800 / 2013-09-11 - Inny: Edukacja.

Numer biuletynu: 1

Pozycja w biuletynie: 186181

Data publikacji: 2013-09-13

Nazwa:
Zespół Szkół Zawodowych nr 1 im. gen. Franciszka Kleeberga w Dęblinie

Ulica: Ul. Tysiąclecia 3

Numer domu: 3

Miejscowość: Dęblin

Kod pocztowy: 08-530

Województwo / kraj: lubelskie

Numer telefonu: 81 883 02 74

Numer faxu: 81 883 02 74

Regon: 06070730700000

Typ ogłoszenia: ZP-406

Numer biuletynu: 1

Numer pozycji: 368800

Data wydania biuletynu: 2013-09-11

Ogłoszenie dotyczy: 0

Przedmiot zamówienia: Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia

Miejsce składania: II.1.1

Przed wprowadzeniem zmainy:
Przeprowadzenie przez personel naukowo - techniczny w pomieszczeniach i na sprzęcie Wykonawcy 160 godz. praktyk zawodowych.

Po wprowadzeniu zmiany:
Przeprowadzenie przez personel dydaktyczny (naukowo - techniczny) w pomieszczeniach i na sprzęcie Wykonawcy 160 godz. praktyk zawodowych.

Miejsce składania: II.1.4

Przed wprowadzeniem zmainy:
Przeprowadzenie przez personel naukowo - techniczny w okresie od 30.09.2013r. - 25.10.2013r. w pomieszczeniach i na sprzęcie Wykonawcy 160 godz. praktyk zawodowych dla technika informatyka zadanie nr 3 poz. - 46, 51 w Projekcie pt. Mechanik lotniczy - zawód z przyszłością zgodnie z umową i szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia. DO SZCZEGÓŁOWYCH OBOWIĄZKÓW PERSONELU NAUKOWO- TECHNICZNEGO BĘDZIE NALEŻAŁO: -przeprowadzenie w okresie od dnia od 30.09.2013r. - 25.10.2013r. określonych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia ilości godzin praktyk zawodowych według zatwierdzonego przez Koordynatora Projektu planu zajęć zgodnego z założeniami Projektu i przepisami MEN, -przygotowanie planu zajęć i sylabusów merytorycznych, -podejmowanie niezbędnych działań mających na celu osiągnięcie wskaźników rezultatu Projektu, -informowanie zamawiającego o wszelkich nieprawidłowościach związanych z realizacją Projektu, -przestrzeganie procedur związanych z ochroną danych osobowych uczestników Projektu, personelu oraz kontrahentów, W wyniku procesu kształcenia uczeń słuchacz powinien, umieć: -scharakteryzować strukturę organizacyjną sekcji informatycznej w firmie, rozróżnić rodzaje działalności prowadzonej w firmie, zorganizować własne stanowisko pracy w zakresie przetwarzania informacji, dobrać konfigurację sprzętu i oprogramowania komputerowego do różnych zastosowań, -przetestować i zdiagnozować sprzęt komputerowy, -rozbudować i unowocześnić zestaw komputerowy poprzez wymianę elementów, -posłużyć się gotowymi pakietami oprogramowania użytkowego i narzędziowego, -zebrać dane dla systemów przetwarzania informacji. -posłużyć się programami użytkowymi w celu graficznego przedstawienia danych, -zorganizować i wykonać prace w zakresie usług informatycznych dla użytkowników i zleceniodawców, -obsłużyć lokalne sieci komputerowe, -zaprojektować proste bazy danych na użytek przedsiębiorstwa, -posłużyć się bazami danych i systemami przetwarzania informacji w przedsiębiorstwie, -skorzystać z zasobów sieci Internet i poczty elektronicznej, -posłużyć się terminologią zawodową w języku angielskim, -przetłumaczyć teksty w języku angielskim przekazywane przez komputer w poczcie elektronicznej i sieci Internet, -skorzystać z instrukcji obsługi programów w języku angielskim. Materiał nauczania 1.Organizowanie stanowiska pracy Przestrzeganie przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy, ochrony przeciwpożarowej i ochrony środowiska. Stosowanie podręcznego sprzętu i środków gaśniczych. Udzielanie pierwszej pomocy W stanach zagrożenia zdrowia i życia. Organizowanie stanowiska informatycznego zgodnie z zasadami ergonomii. Rozpoznawanie czynników szkodliwych uciążliwych występujących w procesie pracy. Stosowanie zasad współpracy w zespole. Przestrzeganie przepisów, regulaminów i zasad obowiązujących pracowników firmy. 2.Formy działalności gospodarczej i administracyjnej firmy Określanie struktury organizacyjnej firmy i charakteru jej działalności. Określanie miejsca i znaczenia prac informatycznych w działalności firmy. Przetwarzanie informacji na podstawie danych wejściowych. Wprowadzanie danych do systemu, przedstawianie wyników przetwarzania informacji i ich wykorzystanie. 3.Konfigurowanie sprzętu komputerowego i oprogramowania Instalowanie i uruchamianie oprogramowania użytkowego. Eksploatacja sprzętu komputerowego w firmie (montaż zestawu komputerowego, naprawa, konserwacja i obsługa serwisowa). 4.Obsługa oprogramowania używanego w firmie Obsługa oprogramowania systemowego i użytkowego stosowanego w firmie. Ochrona danych, programów i procesów przetwarzania informacji. 5.Organizacja i wyposażenie przedsiębiorstwa na potrzeby przetwarzania informacji Określanie zakresu prac prowadzonych w firmie. Wykorzystywanie technicznych środków do zbierania informacji przeznaczonych do przetwarzania. Wykorzystywanie sieci Internet w działalność firmy. Obsługa lokalnych sieci komputerowych. Administrowanie systemami informatycznymi oraz archiwizowanie danych. 6.Stosowanie technologii przetwarzania informatycznego Czytanie dokumentacji technologicznej procesu przetwarzania informacji. Planowanie procesów przetwarzania oraz optymalizacja wykorzystania zasobów. Kontrola poprawności procesu przetwarzania. Korzystanie z bibliotek oprogramowania i zbiorów danych. 7.Projektowanie i programowanie Wybieranie odpowiedniego wariantu rozwiązania danego problemu programistycznego. Określanie elementów procesu projektowania, programowania i uruchamiania programów komputerowych i system6w przetwarzania danych. Organizowanie pracy projektantów i programistów na stanowiskach komputerowych. Obsługa programów do wspomagania procesu projektowania i programowania. Uwagi o realizacji Praktyka zawodowa powinna odbywać się w instytucjach np. uczelniach wyższych technicznych lub zawodowych, ośrodkach szkolenia posiadających rozbudowane komórki informatyczne, bazę sprzętu informatycznego oraz specjalistów personel naukowo - techniczny lub przedsiębiorstwach zajmujących się tworzeniem, wykorzystywaniem oprogramowania komputerowego lub prowadzących serwis sprzętu komputerowego. Uczniowie powinni mieć możliwość instalowania, uruchamiania i konserwacji sprzętu komputerowego oraz prowadzenia baz danych lub systemów oprogramowania użytkowego. Plan i organizację zajęć do zrealizowania w ramach praktyki należy dostosować do możliwości danego przedsiębiorstwa, mając na uwadze realizację założonych w programie celów kształcenia. Przewidziana programem nauczania praktyka zawodowa powinna odbywać się na stanowiskach, na których w przyszłości będzie pracował technik informatyk, np. administratora, projektanta czy programisty. W instytucjach lub przedsiębiorstwach sprzedających sprzęt komputerowy, użytkujących komputery lub prowadzących punkty serwisowe sprzętu komputerowego, uczniowie powinni mieć możliwość konfigurowania stanowisk komputerowych, konfigurowania sieci, testowania i diagnozowania sprzętu komputerowego oraz rozbudowywania i unowocześniania zestawów komputerowych poprzez wymianę elementów. Praktyka powinna stwarzać możliwość poznania praktycznych zastosowań informatyki i organizacji prac informatycznych w przedsiębiorstwach podczas wykonywania prac na rzecz użytkowników lub zleceniodawców. Przed rozpoczęciem praktyki, opiekun praktyk oraz przedstawiciel instytucji lub przedsiębiorstwa powinni wspólnie opracować harmonogram praktyki. Przed przystąpieniem do zajęć uczeń powinien poznać obowiązujące przepisy bezpieczeństwa i higieny pracy. Uczniowie odbywający praktykę zawodową zobowiązani są do prowadzenia dzienniczka praktyk, w którym odnotowują tematy prac i opisy wykonywanych czynności. Zapisy powinny być sprawdzane i potwierdzane przez osobę prowadzącą praktykę zawodową. Praktykę uczniowie mogą odbywać w kraju lub za granicą. Propozycje metod sprawdzania i oceny osiągnięć edukacyjnych ucznia Sprawdzanie i ocenianie osiągnięć uczniów powinno odbywać się przez cały czas realizacji programu praktyki, na podstawie określonych kryteriów. Kryteria oceniania powinny dotyczyć poziomu oraz zakresu opanowania przez uczniów umiejętności wynikających ze szczegółowych celów kształcenia. Ze względu na charakter zajęć w procesie oceniania dominować będzie obserwacja pracy uczniów oraz ocena efektów pracy. Dokonując oceny pracy uczniów należy uwzględnić: -przestrzeganie dyscypliny pracy, -organizację pracy, -samodzielność podczas wykonywania pracy, -jakość wykonywanej pracy, -postawę zawodową. Po zakończeniu realizacji programu praktyki, osoba prowadząca praktykę powinna wpisać w dzienniczku praktyk opinię o pracy ucznia oraz wystawić ocenę końcową..

Po wprowadzeniu zmiany:
Przeprowadzenie przez personel dydaktyczny (naukowo - techniczny) w okresie od 30.09.2013r. - 25.10.2013r. w pomieszczeniach i na sprzęcie Wykonawcy 160 godz. praktyk zawodowych dla technika informatyka zadanie nr 3 poz. - 46, 51 w Projekcie pt. Mechanik lotniczy - zawód z przyszłością zgodnie z umową i szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia. DO SZCZEGÓŁOWYCH OBOWIĄZKÓW PERSONELU DYDAKTYCZNEGO (NAUKOWO- TECHNICZNEGO) BĘDZIE NALEŻAŁO: -przeprowadzenie w okresie od dnia od 30.09.2013r. - 25.10.2013r. określonych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia ilości godzin praktyk zawodowych według zatwierdzonego przez Koordynatora Projektu planu zajęć zgodnego z założeniami Projektu i przepisami MEN, -przygotowanie planu zajęć i sylabusów merytorycznych, -podejmowanie niezbędnych działań mających na celu osiągnięcie wskaźników rezultatu Projektu, -informowanie zamawiającego o wszelkich nieprawidłowościach związanych z realizacją Projektu, -przestrzeganie procedur związanych z ochroną danych osobowych uczestników Projektu, personelu oraz kontrahentów, W wyniku procesu kształcenia uczeń słuchacz powinien, umieć: -scharakteryzować strukturę organizacyjną sekcji informatycznej w firmie, rozróżnić rodzaje działalności prowadzonej w firmie, zorganizować własne stanowisko pracy w zakresie przetwarzania informacji, dobrać konfigurację sprzętu i oprogramowania komputerowego do różnych zastosowań, -przetestować i zdiagnozować sprzęt komputerowy, -rozbudować i unowocześnić zestaw komputerowy poprzez wymianę elementów, -posłużyć się gotowymi pakietami oprogramowania użytkowego i narzędziowego, -zebrać dane dla systemów przetwarzania informacji. -posłużyć się programami użytkowymi w celu graficznego przedstawienia danych, -zorganizować i wykonać prace w zakresie usług informatycznych dla użytkowników i zleceniodawców, -obsłużyć lokalne sieci komputerowe, -zaprojektować proste bazy danych na użytek przedsiębiorstwa, -posłużyć się bazami danych i systemami przetwarzania informacji w przedsiębiorstwie, -skorzystać z zasobów sieci Internet i poczty elektronicznej, -posłużyć się terminologią zawodową w języku angielskim, -przetłumaczyć teksty w języku angielskim przekazywane przez komputer w poczcie elektronicznej i sieci Internet, -skorzystać z instrukcji obsługi programów w języku angielskim. Materiał nauczania 1.Organizowanie stanowiska pracy Przestrzeganie przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy, ochrony przeciwpożarowej i ochrony środowiska. Stosowanie podręcznego sprzętu i środków gaśniczych. Udzielanie pierwszej pomocy W stanach zagrożenia zdrowia i życia. Organizowanie stanowiska informatycznego zgodnie z zasadami ergonomii. Rozpoznawanie czynników szkodliwych uciążliwych występujących w procesie pracy. Stosowanie zasad współpracy w zespole. Przestrzeganie przepisów, regulaminów i zasad obowiązujących pracowników firmy. 2.Formy działalności gospodarczej i administracyjnej firmy Określanie struktury organizacyjnej firmy i charakteru jej działalności. Określanie miejsca i znaczenia prac informatycznych w działalności firmy. Przetwarzanie informacji na podstawie danych wejściowych. Wprowadzanie danych do systemu, przedstawianie wyników przetwarzania informacji i ich wykorzystanie. 3.Konfigurowanie sprzętu komputerowego i oprogramowania Instalowanie i uruchamianie oprogramowania użytkowego. Eksploatacja sprzętu komputerowego w firmie (montaż zestawu komputerowego, naprawa, konserwacja i obsługa serwisowa). 4.Obsługa oprogramowania używanego w firmie Obsługa oprogramowania systemowego i użytkowego stosowanego w firmie. Ochrona danych, programów i procesów przetwarzania informacji. 5.Organizacja i wyposażenie przedsiębiorstwa na potrzeby przetwarzania informacji Określanie zakresu prac prowadzonych w firmie. Wykorzystywanie technicznych środków do zbierania informacji przeznaczonych do przetwarzania. Wykorzystywanie sieci Internet w działalność firmy. Obsługa lokalnych sieci komputerowych. Administrowanie systemami informatycznymi oraz archiwizowanie danych. 6.Stosowanie technologii przetwarzania informatycznego Czytanie dokumentacji technologicznej procesu przetwarzania informacji. Planowanie procesów przetwarzania oraz optymalizacja wykorzystania zasobów. Kontrola poprawności procesu przetwarzania. Korzystanie z bibliotek oprogramowania i zbiorów danych. 7.Projektowanie i programowanie Wybieranie odpowiedniego wariantu rozwiązania danego problemu programistycznego. Określanie elementów procesu projektowania, programowania i uruchamiania programów komputerowych i system6w przetwarzania danych. Organizowanie pracy projektantów i programistów na stanowiskach komputerowych. Obsługa programów do wspomagania procesu projektowania i programowania. Uwagi o realizacji Praktyka zawodowa powinna odbywać się w instytucjach np. uczelniach wyższych technicznych lub zawodowych, ośrodkach szkolenia posiadających rozbudowane komórki informatyczne, bazę sprzętu informatycznego oraz specjalistów personel naukowo - techniczny lub przedsiębiorstwach zajmujących się tworzeniem, wykorzystywaniem oprogramowania komputerowego lub prowadzących serwis sprzętu komputerowego. Uczniowie powinni mieć możliwość instalowania, uruchamiania i konserwacji sprzętu komputerowego oraz prowadzenia baz danych lub systemów oprogramowania użytkowego. Plan i organizację zajęć do zrealizowania w ramach praktyki należy dostosować do możliwości danego przedsiębiorstwa, mając na uwadze realizację założonych w programie celów kształcenia. Przewidziana programem nauczania praktyka zawodowa powinna odbywać się na stanowiskach, na których w przyszłości będzie pracował technik informatyk, np. administratora, projektanta czy programisty. W instytucjach lub przedsiębiorstwach sprzedających sprzęt komputerowy, użytkujących komputery lub prowadzących punkty serwisowe sprzętu komputerowego, uczniowie powinni mieć możliwość konfigurowania stanowisk komputerowych, konfigurowania sieci, testowania i diagnozowania sprzętu komputerowego oraz rozbudowywania i unowocześniania zestawów komputerowych poprzez wymianę elementów. Praktyka powinna stwarzać możliwość poznania praktycznych zastosowań informatyki i organizacji prac informatycznych w przedsiębiorstwach podczas wykonywania prac na rzecz użytkowników lub zleceniodawców. Przed rozpoczęciem praktyki, opiekun praktyk oraz przedstawiciel instytucji lub przedsiębiorstwa powinni wspólnie opracować harmonogram praktyki. Przed przystąpieniem do zajęć uczeń powinien poznać obowiązujące przepisy bezpieczeństwa i higieny pracy. Uczniowie odbywający praktykę zawodową zobowiązani są do prowadzenia dzienniczka praktyk, w którym odnotowują tematy prac i opisy wykonywanych czynności. Zapisy powinny być sprawdzane i potwierdzane przez osobę prowadzącą praktykę zawodową. Praktykę uczniowie mogą odbywać w kraju lub za granicą. Propozycje metod sprawdzania i oceny osiągnięć edukacyjnych ucznia Sprawdzanie i ocenianie osiągnięć uczniów powinno odbywać się przez cały czas realizacji programu praktyki, na podstawie określonych kryteriów. Kryteria oceniania powinny dotyczyć poziomu oraz zakresu opanowania przez uczniów umiejętności wynikających ze szczegółowych celów kształcenia. Ze względu na charakter zajęć w procesie oceniania dominować będzie obserwacja pracy uczniów oraz ocena efektów pracy. Dokonując oceny pracy uczniów należy uwzględnić: -przestrzeganie dyscypliny pracy, -organizację pracy, -samodzielność podczas wykonywania pracy, -jakość wykonywanej pracy, -postawę zawodową. Po zakończeniu realizacji programu praktyki, osoba prowadząca praktykę powinna wpisać w dzienniczku praktyk opinię o pracy ucznia oraz wystawić ocenę końcową..

Miejsce składania: IV.3

dodac:
ZMIANA UMOWY
W przypadku nieudzielenia zgody przez instytucje pośredniczącą na zmianę w harmonogramie realizacji i rzeczowo - finansowym projektu Mechanik lotniczy - zawód z przyszłością współfinansowanym przez Europejski Fundusz Społeczny. Projekt realizowany na podstawie umowy nr 1046/POKL.09.02.00-06-096/12-00, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na lata 2007-2013, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2. Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego, nr Konkursu 4 POKL 9.2 2012, Zamawiający zastrzega możliwość zmiany postanowień umowy w zakresie terminu realizacji w następujący sposób: 80 h praktyk w terminie do 30.12.2013 r., pozostałe 80 h w I kwartale 2014 r.

Podobne przetargi