Informacje o przetargach publicznych.
Site Search

439770 / 2013-10-29 - Administracja samorządowa / Urząd Miasta Kołobrzeg (Kołobrzeg)

Delimitacja Kołobrzeskiego Subregionalnego Obszaru Funkcjonalnego (KSOF)
i opracowanie strategii jego rozwoju

Opis zamówienia

Zakres zamówienia obejmuje przygotowanie dokumentów:Delimitacji Kołobrzeskiego Subregionalnego Obszaru Funkcjonalnego KSOF z uwzględnieniem tzn. dokonaniem analizy i wyboru właściwego, obecnego dorobku metodologicznego w zakresie delimitacji funkcjonalnych obszarów miejskich zawarty w literaturze naukowej i studiach praktycznych, natomiast w szczególności, z uwzględnieniem wskaźników i zasad delimitacji wskazanych w ekspertyzie Delimitacja miejskich obszarów funkcjonalnych stolic województw wykonanej dla MRR przez dr hab. prof. PAN Przemysława Śleszyńskiego. Dokument nie może być sprzeczny z właściwymi dokumentami strategicznymi, planistycznymi wyższego szczebla wspólnotowymi, krajowymi i regionalnymi. Dokument powinien w szczególności: Definiować KSOF przy pomocy określonych i uzgodnionych wcześniej z Zamawiającym kryteriów; Zawierać zweryfikowanie poprawności określenia granic obszaru funkcjonalnego oraz ewentualnie określić różne warianty jego zasięgu; Zawierać analizę powiązań funkcjonalnych z określeniem rzeczywistego wpływu Miasta Kołobrzeg na okoliczne gminy, w sferach: demograficznej, społeczno-ekonomicznej, gospodarczej, środowiska naturalnego, turystyki, infrastruktury technicznej i komunikacyjnej, obecnych i przyszłych inwestycji w różnych obszarach rozwoju, obecnych i potencjalnych kierunków rozwoju; uwzględniając również powiązania wynikające z procesów historycznych. Wyniki prowadzonych badań w odniesieniu do określenia granic KSOF winny być przekazane Zamawiającemu do 20 grudnia 2013 r.
Strategii Rozwoju KSOF do 2020 r. zawierającej w szczególności: Wstęp; Streszczenie; Opis metodologii prowadzonych badań diagnostycznych; Diagnozę obecnej sytuacji w sferze społecznej, gospodarczej, przestrzennej, która uzupełniona zostanie o analizę SWOT/TOWS oraz inne analizy zaproponowane przez Wykonawcę, np. analiza problemów oparta o drzewo problemów dla problemu kluczowego, analiza benchmarkingowa; Wskazanie na podstawie ww. analiz optymalnej strategii dla jednostki. Wykonane diagnoza i analizy powinny wskazać potencjał rozwojowy KSOF; Określenie wizji i misji; Wspólne cele rozwojowe - zdefiniowane cele strategiczne i operacyjne; Podsumowanie strategicznej oceny oddziaływania dokumentu na środowisko (o ile przygotowanie tego dokumentu będzie wymagane); Wskazywać projekty inwestycyjne przeznaczone do realizacji wynikające z diagnozy, ważne ze względu na ich szersze oddziaływanie służące całemu obszarowi funkcjonalnemu, z uwzględnieniem możliwości uzyskania dofinansowania dla tych inwestycji
z funduszy strukturalnych w ramach perspektywy finansowej 2014-2020; System wdrażania w tym określone wskaźniki realizacji strategii oraz projektów wskazanych do realizacji, monitorowania, ewaluacji i oceny realizacji. Wskaźniki powinny być specyficzne, mierzalne, adekwatne, realne i określone w czasie; Zasady zarządzania realizacją Strategii. Ponadto ww. dokumenty powinny: Wskazywać na spójność opracowań z innymi dokumentami o charakterze strategicznym i planistycznym wyższego szczebla wspólnotowymi, krajowymi, regionalnymi, o ile dotyczą danego zagadnienia, w tym w szczególności: Pakietami legislacyjnymi
dla polityki spójności; Strategią Europa 2020; Założeniami Umowy Partnerstwa, przyjętymi przez Radę Ministrów 15 stycznia 2013 roku, a w przypadku istnienia wersji aktualniejszej na ich podstawie, Projektami programów operacyjnych, w tym RPO Województwa Zachodniopomorskiego - o ile takowe zostały przygotowane; Zasadami uwzględniania wymiaru miejskiego polityki spójności UE, w tym realizacja Zintegrowanych Inwestycji Terytorialnych; Koncepcją Przestrzennego Zagospodarowania Kraju 2030; Krajową Strategią Rozwoju Regionalnego: regiony, miasta, obszary miejskie 2010 - 2020; Założeniami Krajowej Polityki Miejskiej; Strategią Rozwoju Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2014 - 2020 z perspektywą do 2030 r.; Być zgodne z lokalnymi dokumentami strategicznymi, w tym: Strategią Rozwoju Miasta Kołobrzeg do roku 2020, Gminy Kołobrzeg, Gminy Ustronie Morskie oraz dokumentami wykonawczymi do powyższych strategii.
Wykonawca wystąpi do RDOŚ w Szczecinie oraz do PWIS w Szczecinie z zapytaniem o obowiązek opracowania lub odstąpienia od opracowania Strategicznej Oceny Oddziaływania na Środowisko dla projektów przygotowywanych dokumentów. W przypadku pozytywnej opinii któregokolwiek z ww. podmiotów Wykonawca uzgodni zakres i stopień uszczegółowienia prognozy oddziaływania na środowisko. W następnej kolejności opracuje sam bądź przy udziale podmiotów trzecich Prognozę oddziaływania na środowisko projektu dokumentu, którą podda konsultacji społecznej oraz przedstawi do zaopiniowania właściwym organom oraz przeprowadzenie konsultacji społecznych ww. dokumentów, zorganizowanych w formie spotkań roboczych. Koszty przygotowania konsultacji w formie spotkań z mieszkańcami, organizacjami pozarządowymi oraz partnerami społeczno-gospodarczymi z terenu KSOF tj. zapewnienie sali, poinformowanie o terminie w sposób zwyczajowo przyjęty, ponosić będzie Zamawiający za wyjątkiem kosztów podróży oraz ewentualnego zakwaterowania osób uczestniczących w konsultacjach ze strony Wykonawcy. Planuje się przeprowadzenie konsultacji społecznych w formie spotkań na etapie opracowywania każdego z dokumentów objętych zamówieniem. Konsultacje te muszą zostać przeprowadzone dla każdego z Partnerów realizujących projekt. Zamawiający dopuszcza łączenie konsultacji społecznych poprzez przeprowadzenie ich w tym samym miejscu i czasie. Wykonawca przygotuje prezentację multimedialną w formacie .ppt lub innym umożliwiającym zamieszczenie materiału na stronie internetowej podsumowującą powstały dokument, w tym: diagnozy, cele, założenia Strategii a także raport z konsultacji dokumentu celem zaprezentowania wyników szerszej grupie odbiorców. Prezentacja powinna zawierać poza częścią opisową elementy graficzne, tabele, wykresy itp. Wykonawca na polecenie Zamawiającego zaprezentuje dokument strategii na posiedzeniach Komisji Rady Miasta Kołobrzeg, Rady Miasta Kołobrzeg, Rady Gminy Kołobrzeg oraz Rady Gminy Ustronie Morskie.

Numer biuletynu: 1

Pozycja w biuletynie: 439770

Data publikacji: 2013-10-29

Nazwa: Urząd Miasta Kołobrzeg

Ulica: ul. Ratuszowa 13

Numer domu: 13

Miejscowość: Kołobrzeg

Kod pocztowy: 78-100

Województwo / kraj: zachodniopomorskie

Numer telefonu: 094 3551580

Numer faxu: (094) 352 37 69

Adres strony internetowej: www.kolobrzeg.pl

Regon: 00052385000000

Typ ogłoszenia: ZP-400

Czy jest obowiązek publikacji w biuletynie: Tak

Ogłoszenie dotyczy: 1

Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Delimitacja Kołobrzeskiego Subregionalnego Obszaru Funkcjonalnego (KSOF)
i opracowanie strategii jego rozwoju

Rodzaj zamówienia: U

Przedmiot zamówienia:
Zakres zamówienia obejmuje przygotowanie dokumentów:Delimitacji Kołobrzeskiego Subregionalnego Obszaru Funkcjonalnego KSOF z uwzględnieniem tzn. dokonaniem analizy i wyboru właściwego, obecnego dorobku metodologicznego w zakresie delimitacji funkcjonalnych obszarów miejskich zawarty w literaturze naukowej i studiach praktycznych, natomiast w szczególności, z uwzględnieniem wskaźników i zasad delimitacji wskazanych w ekspertyzie Delimitacja miejskich obszarów funkcjonalnych stolic województw wykonanej dla MRR przez dr hab. prof. PAN Przemysława Śleszyńskiego. Dokument nie może być sprzeczny z właściwymi dokumentami strategicznymi, planistycznymi wyższego szczebla wspólnotowymi, krajowymi i regionalnymi. Dokument powinien w szczególności: Definiować KSOF przy pomocy określonych i uzgodnionych wcześniej z Zamawiającym kryteriów; Zawierać zweryfikowanie poprawności określenia granic obszaru funkcjonalnego oraz ewentualnie określić różne warianty jego zasięgu; Zawierać analizę powiązań funkcjonalnych z określeniem rzeczywistego wpływu Miasta Kołobrzeg na okoliczne gminy, w sferach: demograficznej, społeczno-ekonomicznej, gospodarczej, środowiska naturalnego, turystyki, infrastruktury technicznej i komunikacyjnej, obecnych i przyszłych inwestycji w różnych obszarach rozwoju, obecnych i potencjalnych kierunków rozwoju; uwzględniając również powiązania wynikające z procesów historycznych. Wyniki prowadzonych badań w odniesieniu do określenia granic KSOF winny być przekazane Zamawiającemu do 20 grudnia 2013 r.
Strategii Rozwoju KSOF do 2020 r. zawierającej w szczególności: Wstęp; Streszczenie; Opis metodologii prowadzonych badań diagnostycznych; Diagnozę obecnej sytuacji w sferze społecznej, gospodarczej, przestrzennej, która uzupełniona zostanie o analizę SWOT/TOWS oraz inne analizy zaproponowane przez Wykonawcę, np. analiza problemów oparta o drzewo problemów dla problemu kluczowego, analiza benchmarkingowa; Wskazanie na podstawie ww. analiz optymalnej strategii dla jednostki. Wykonane diagnoza i analizy powinny wskazać potencjał rozwojowy KSOF; Określenie wizji i misji; Wspólne cele rozwojowe - zdefiniowane cele strategiczne i operacyjne; Podsumowanie strategicznej oceny oddziaływania dokumentu na środowisko (o ile przygotowanie tego dokumentu będzie wymagane); Wskazywać projekty inwestycyjne przeznaczone do realizacji wynikające z diagnozy, ważne ze względu na ich szersze oddziaływanie służące całemu obszarowi funkcjonalnemu, z uwzględnieniem możliwości uzyskania dofinansowania dla tych inwestycji
z funduszy strukturalnych w ramach perspektywy finansowej 2014-2020; System wdrażania w tym określone wskaźniki realizacji strategii oraz projektów wskazanych do realizacji, monitorowania, ewaluacji i oceny realizacji. Wskaźniki powinny być specyficzne, mierzalne, adekwatne, realne i określone w czasie; Zasady zarządzania realizacją Strategii. Ponadto ww. dokumenty powinny: Wskazywać na spójność opracowań z innymi dokumentami o charakterze strategicznym i planistycznym wyższego szczebla wspólnotowymi, krajowymi, regionalnymi, o ile dotyczą danego zagadnienia, w tym w szczególności: Pakietami legislacyjnymi
dla polityki spójności; Strategią Europa 2020; Założeniami Umowy Partnerstwa, przyjętymi przez Radę Ministrów 15 stycznia 2013 roku, a w przypadku istnienia wersji aktualniejszej na ich podstawie, Projektami programów operacyjnych, w tym RPO Województwa Zachodniopomorskiego - o ile takowe zostały przygotowane; Zasadami uwzględniania wymiaru miejskiego polityki spójności UE, w tym realizacja Zintegrowanych Inwestycji Terytorialnych; Koncepcją Przestrzennego Zagospodarowania Kraju 2030; Krajową Strategią Rozwoju Regionalnego: regiony, miasta, obszary miejskie 2010 - 2020; Założeniami Krajowej Polityki Miejskiej; Strategią Rozwoju Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2014 - 2020 z perspektywą do 2030 r.; Być zgodne z lokalnymi dokumentami strategicznymi, w tym: Strategią Rozwoju Miasta Kołobrzeg do roku 2020, Gminy Kołobrzeg, Gminy Ustronie Morskie oraz dokumentami wykonawczymi do powyższych strategii.
Wykonawca wystąpi do RDOŚ w Szczecinie oraz do PWIS w Szczecinie z zapytaniem o obowiązek opracowania lub odstąpienia od opracowania Strategicznej Oceny Oddziaływania na Środowisko dla projektów przygotowywanych dokumentów. W przypadku pozytywnej opinii któregokolwiek z ww. podmiotów Wykonawca uzgodni zakres i stopień uszczegółowienia prognozy oddziaływania na środowisko. W następnej kolejności opracuje sam bądź przy udziale podmiotów trzecich Prognozę oddziaływania na środowisko projektu dokumentu, którą podda konsultacji społecznej oraz przedstawi do zaopiniowania właściwym organom oraz przeprowadzenie konsultacji społecznych ww. dokumentów, zorganizowanych w formie spotkań roboczych. Koszty przygotowania konsultacji w formie spotkań z mieszkańcami, organizacjami pozarządowymi oraz partnerami społeczno-gospodarczymi z terenu KSOF tj. zapewnienie sali, poinformowanie o terminie w sposób zwyczajowo przyjęty, ponosić będzie Zamawiający za wyjątkiem kosztów podróży oraz ewentualnego zakwaterowania osób uczestniczących w konsultacjach ze strony Wykonawcy. Planuje się przeprowadzenie konsultacji społecznych w formie spotkań na etapie opracowywania każdego z dokumentów objętych zamówieniem. Konsultacje te muszą zostać przeprowadzone dla każdego z Partnerów realizujących projekt. Zamawiający dopuszcza łączenie konsultacji społecznych poprzez przeprowadzenie ich w tym samym miejscu i czasie. Wykonawca przygotuje prezentację multimedialną w formacie .ppt lub innym umożliwiającym zamieszczenie materiału na stronie internetowej podsumowującą powstały dokument, w tym: diagnozy, cele, założenia Strategii a także raport z konsultacji dokumentu celem zaprezentowania wyników szerszej grupie odbiorców. Prezentacja powinna zawierać poza częścią opisową elementy graficzne, tabele, wykresy itp. Wykonawca na polecenie Zamawiającego zaprezentuje dokument strategii na posiedzeniach Komisji Rady Miasta Kołobrzeg, Rady Miasta Kołobrzeg, Rady Gminy Kołobrzeg oraz Rady Gminy Ustronie Morskie.

Czy zamówienie jest podzielone na części: Nie

Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie

Czy jest dialog: Nie

Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: Nie

Czas: D

Data zakończenia: 31/01/2014

Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane

Zaliczka: Nie

Uprawnienia:
Zamawiający uzna za spełniony warunek dotyczący posiadania uprawnień
do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp O spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków poprzez weryfikację oświadczenia złożonego na podstawie art. 44 ustawy Pzp.

Wiedza i doświadczenie:
Zamawiający uzna za spełniony warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje główne usługi. Na ich potwierdzenie przedłoży dokument potwierdzający wykonanie lub wykonywanie należycie co najmniej 3 usług tożsamych z przedmiotem zamówienia, tj. polegających na przygotowaniu strategii/planów działań, koncepcji rozwoju lub analiz o charakterze diagnostycznym
w zakresie rozwoju społeczno-gospodarczego województwa, powiatu, gminy lub związków/stowarzyszeń tych podmiotów o wartości co najmniej 100.000,000 zł każdy, wraz z podaniem ich wartości; przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załącznikami dowodów czy zostały ukończone lub są wykonywane należycie. Każdy z ww. dokumentów musi dotyczyć obszaru o liczbie mieszkańców nie mniejszej niż 50 000 osób. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków poprzez weryfikacje złożonego Załącznika nr 3 oraz dołączonych dokumentów potwierdzających wykonanie lub wykonywanie co najmniej 3 usług.

Potencjał techniczny: Zamawiający nie dokonuje opisu tego warunku

Osoby zdolne do zrealizowania zamówienia:
Zamawiający uzna za spełniony warunek dotyczący dysponowania osobami zdolnymi do wykonania, jeżeli Wykonawca wykaże dysponowanie co najmniej:
- jedną osobą z uprawnieniami do samodzielnego projektowania przestrzeni w skali regionalnej lub lokalnej oraz kierowania zespołem prowadzącym takie projektowanie, która w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, brała udział w opracowaniu co najmniej dwóch dokumentów o charakterze planistycznym związanych z rozwojem funkcjonalnym miast i otaczających gmin,
- jedną osobą, która była odpowiedzialna za koordynowanie na poziomie regionalnym lub ponadlokalnym co najmniej 3 procesów konsultacji społecznych związanych z opracowywaniem dokumentów rozwoju społeczno-gospodarczego jednostek samorządu terytorialnego,
- jedną osobą z umiejętnościami w zakresie posługiwania się narzędziami i aplikacjami GIS (Geographical Information Systems) umożliwiającymi m.in. prowadzenie analiz przestrzennych procesów społeczno-gospodarczych zachodzących w jednostkach samorządu terytorialnego,
- jedną osobą posiadającą doświadczenie zawodowe przy tworzeniu oraz wdrażaniu strategii rozwoju dla jednostek samorządu terytorialnego, w szczególności w zakresie przeprowadzania analiz i diagnoz, formułowania celów rozwoju, moderowaniu konsultacji społecznych i prowadzenia kampanii informacyjnych. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku poprzez weryfikacje złożonego Załącznika nr 5.

Sytuacja ekonomiczna: Zamawiający nie dokonuje opisu tego warunku

Oświadczenie nr 4: Tak

Oświadczenie nr 9: Tak

Oświadczenie nr 10: Tak

Oświadczenie wykluczenia nr 1: Tak

Oświadczenie wykluczenia nr 2: Tak

Oświadczenie wykluczenia nr 3: Tak

Oświadczenie wykluczenia nr 4: Tak

Dokumenty grupy kapitałowej: Tak

Dokumenty podmiotów zagranicznych: Tak

Dokumenty podmiotów zagranicznych: Tak

inne_dokumenty:
1. Formularz ofertowy; 2. Oświadczenie spełniania warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy P. z. p.

III.7 osoby niepełnosprawne: Nie

Kod trybu postepowania: PN

Czy zmiana umowy: Tak

Zmiana umowy:
Strony przewidują możliwość dokonania zmiany istotnych postanowień umowy i określają warunki zmiany:
1)Zmiana terminu przewidzianego na zrealizowanie przedmiotu zamówienia:
a)Zmiany będące następstwem konieczności wstrzymania realizacji przedmiotu umowy przez Zamawiającego, ze względu na czynniki, których Zamawiający nie mógł przewidzieć,
b)Zmiany będące następstwem konieczności wykonania dodatkowych badań, ekspertyz, których obowiązek wykonania został nałożony przez osoby trzecie, powodujących konieczność wstrzymania realizacji przedmiotu zamówienia,W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych wyżej, termin przewidziany na zrealizowanie przedmiotu umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres wstrzymania realizacji przedmiotu zamówienia.
c)Zmiany będące następstwem odmowy wydania przez organy administracji lub inne podmioty wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień, opinii z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę.W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych wyżej, termin przewidziany na zrealizowanie przedmiotu umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności
d)Zmiany będące następstwem innych przyczyn zewnętrznych niezależnych
od Zamawiającego oraz Wykonawcy skutkujące niemożliwością wykonania przedmiotu umowy w ustalonym terminie. W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych wyżej, termin przewidziany na zrealizowanie przedmiotu umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności.
2)Zmiana zakresu przedmiotu zamówienia spowodowana koniecznością ograniczenia zakresu przez Zamawiającego ze względu na czynniki niezależne od Zamawiającego i których Zamawiający nie mógł przewidzieć. W przypadku wystąpienia okoliczności wymienionej wyżej, zakres przewidziany do zrealizowania w ramach przedmiotu umowy może ulec zmniejszeniu o zakres, który stał się niemożliwy
do wykonania na skutek tej okoliczności.
3)Zmiana wynagrodzenia umownego za zrealizowanie przedmiotu zamówienia w szczególności spowodowana:Zmianą ustawowej stawki VAT na realizowany przedmiot umowy - w przypadku wystąpienia tej okoliczności wynagrodzenie umowne może zostać zmienione, zmiana może polegać na zwiększeniu lub zmniejszeniu
wynagrodzenia w związku ze zmianą stawki podatku VAT.

Kod kryterium cenowe: A

Adres strony internetowej specyfikacji i warunków zamówienia: www.kolobrzeg.pl BIP

Adres uzyskania specyfikacji i warunków zamówienia:
Wydział Urbanistyki i Architektury Urzędu Miasta Kołobrzeg, ul. Ratuszowa 13, 78 - 100 Kołobrzeg

Data składania wniosków, ofert: 08/11/2013

Godzina składania wniosków, ofert: 09:30

Miejsce składania:
Sekretariat Urzędu Miasta Kołobrzeg, ul. Ratuszowa 13, 78 100 Kołobrzeg, (pokój nr 104, I piętro)

On: O

Termin związania ofertą, liczba dni: 30

Informacje dodatkowe:
Projekt współfinansowany w ramach Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna 2007-2013 przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz Budżetu Państwa

Czy unieważnienie postępowania: Nie

Kody CPV:
730000002 (Usługi badawcze i eksperymentalno-rozwojowe oraz pokrewne usługi doradcze)

Kod CPV drugiej częsci zamówienia:
732200000 (Usługi doradcze w zakresie rozwoju)

Kod CPV trzeciej częsci zamówienia:
907110004 (Ocena oddziaływań na środowisko innych niż powodowanych przez branżę budowlaną)

Kod CPV czwartej częsci zamówienia: 907121001

Podobne przetargi

18238 / 2011-02-08 - Administracja rzÄ…dowa terenowa

Regionalny ZarzÄ…d Gospodarki Wodnej w Szczecinie - Szczecin (zachodniopomorskie)
CPV: 730000002 (Usługi badawcze i eksperymentalno-rozwojowe oraz pokrewne usługi doradcze)
Inwentaryzację i ocenę aktualnego stopnia zabezpieczenia przeciwpowodziowego zlewni rz. Odry poniżej ujścia Nysy Łużyckiej dla potrzeb studium ochrony przeciwpowodziowej

190280 / 2014-06-05 - Uczelnia publiczna

Akademia Morska w Szczecinie - Szczecin (zachodniopomorskie)
CPV: 730000002 (Usługi badawcze i eksperymentalno-rozwojowe oraz pokrewne usługi doradcze)
Wykonanie prac w rozbiciu na trzy etapy: Opis techniczny złożonych rozwiązań poprawiających efektywność energetyczną po przebudowie i modyfikacji systemów energetycznych z uwzględnieniem obowiązujących przepisów. Naniesienie rozwiązań poprawiających efektywność energetyczną związanych z przebudową na plan ogólny jednostek i ich specyfikacja. Opis szczegółowy prac niezbędnych do wprowadzania zmian poprawiających efektywność energetyczną z uwzględnieniem rodzaju i parametrów urządzeń, materiałów i czynności na potrzeby projektu

113354 / 2014-04-03 - Uczelnia publiczna

Akademia Morska w Szczecinie - Szczecin (zachodniopomorskie)
CPV: 730000002 (Usługi badawcze i eksperymentalno-rozwojowe oraz pokrewne usługi doradcze)
Wykonanie prac w rozbiciu na trzy etapy:Opis techniczny złożonych rozwiązań poprawiających efektywność energetyczną po przebudowie i modyfikacji systemów energetycznych z uwzględnieniem obowiązujących przepisów. Naniesienie rozwiązań poprawiających efektywność energetyczną związanych z przebudową na plan ogólny jednostek i ich specyfikacja. Opis szczegółowy prac niezbędnych do wprowadzania zmian poprawiających efektywność energetyczną z uwzględnieniem rodzaju i parametrów urządzeń,materiałów i czynności na potrzeby projektu Przeprowadzenie audytów...

146782 / 2014-04-30 - Uczelnia publiczna

Akademia Morska w Szczecinie - Szczecin (zachodniopomorskie)
CPV: 730000002 (Usługi badawcze i eksperymentalno-rozwojowe oraz pokrewne usługi doradcze)
Wykonanie prac w rozbiciu na trzy etapy:Opis techniczny złożonych rozwiązań poprawiających efektywność energetyczną po przebudowie i modyfikacji systemów energetycznych z uwzględnieniem obowiązujących przepisów.Naniesienie rozwiązań poprawiających efektywność energetyczną związanych z przebudową na plan ogólny jednostek i ich specyfikacja.Opis szczegółowy prac niezbędnych do wprowadzania zmian poprawiających efektywność energetyczną z uwzględnieniem rodzaju i parametrów urządzeń,materiałów i czynności na potrzeby projektu Przeprowadzenie audytów...