Informacje o przetargach publicznych.
Site Search

319044 / 2009-09-15 - Administracja samorządowa / Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie (Lubartów)

Organizacja i przeprowadzenie szkoleń uczestników projektu systemowego pod nazwą: Program aktywizacji społeczno-zawodowej beneficjentów Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Lubartowie- realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki

Opis zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie szkoleń uczestników projektu systemowego pn. Program aktywizacji społeczno - zawodowej beneficjentów Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Lubartowie, realizowanego przez PCPR w Lubartowie w ramach Priorytetu VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

Szkolenia obejmują różne grupy i są to:
1. Usamodzielniani wychowankowie, którzy opuścili rodziny zastępcze lub placówki opiekuńczo-wychowawcze-12 osób.
2. Osoby niepełnosprawne z I grupą inwalidzką lub ze znacznym stopniem niepełnosprawności-7 osób.
3. Osoby niepełnosprawne z II grupą inwalidzką lub z umiarkowanym stopniem niepełnosprawności-13 osób.

Szkolenia z usamodzielnianymi wychowankami realizowane są na podstawie Indywidualnego programu usamodzielniania, natomiast z osobami niepełnosprawnymi na podstawie Umów.


2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
Szkolenia będą obejmowały następującą tematykę:
1)Zajęcia prowadzone w ramach usług wspierających aktywizację zawodową-doradca zawodowy-jako jeden z instrumentów aktywizacji zawodowej.
2)Trening kompetencji i umiejętności społecznych-jako jeden z instrumentów aktywizacji społecznej.
3)Kurs komputerowy na poziomie podstawowym-jako jeden z instrumentów aktywizacji edukacyjnej.
4)Kurs komputerowy na poziomie zaawansowanym-jako jeden z instrumentów aktywizacji edukacyjnej.
5)Kurs florystyczny-jako jeden z instrumentów aktywizacji edukacyjnej.

Zajęcia prowadzone w ramach usług wspierających aktywizację zawodową-doradca zawodowy.

Zajęcia mają na celu zdiagnozować preferencje, predyspozycje zawodowe następujących grup, składających się z uczestników projektu systemowego:

Pierwsza grupa obejmuje 12 usamodzielnianych wychowanków, którzy opuścili rodziny zastępcze lub placówki opiekuńczo-wychowawcze.
Druga grupa obejmuje 7 osób niepełnosprawnych, z I grupą inwalidzką lub znacznym stopniem niepełnosprawności.
Trzecia grupa obejmuje 13 osób niepełnosprawnych, z II grupą inwalidzką lub z umiarkowanym stopniem niepełnosprawności.

Tematami zajęć mają być m.in.:
1.kształtowanie umiejętności interpersonalnych i społecznych, niezbędnych do podejmowania ról społecznych i zawodowych,
2.budowanie pozytywnego wizerunku swojej osoby i komunikacja interpersonalna,
3.praca w zespole,
4.promocja zdrowego stylu życia,
5.zarządzanie czasem i budżetem domowym,
6.budowanie poczucia wartości, identyfikacja mocnych i słabych stron osobowości,
7.autoprezentacja,
8.pozytywne myślenie,
9.analiza niepowodzeń w poszukiwaniu pracy i sposoby jej poszukiwania,
10.odkrywanie własnych umiejętności i możliwości,
11.dokumenty aplikacyjne i rozmowa kwalifikacyjna,
12.metodyka prowadzenia zajęć:
a. zajęcia grupowe,
b. konsultacje indywidualne.

Trening kompetencji i umiejętności społecznych - jako jeden z instrumentów aktywizacji społecznej.

Przygotowanie i przeprowadzenie treningu w wyżej wymienionym zakresie następujących grup, składających się z uczestników projektu systemowego:

Pierwsza grupa obejmuje 12 usamodzielnianych wychowanków, którzy opuścili rodziny zastępcze lub placówki opiekuńczo-wychowawcze.
Druga grupa obejmuje 7 osób niepełnosprawnych, z I grupą inwalidzką lub znacznym stopniem niepełnosprawności.
Trzecia grupa obejmuje 13 osób niepełnosprawnych, z II grupą inwalidzką lub z umiarkowanym stopniem niepełnosprawności.

W ramach treningu każdy uczestnik grupy weźmie udział w zajęciach obejmujących następujący zakres zadań:
1.zdobycie wiedzy na temat pozytywnego myślenia na poziomie świadomym i podświadomym,
2.rozwijanie własnej samooceny, wiary w siebie i pewności siebie,
3.zdobycie wiedzy na temat korzyści z długofalowego planowania,
4.budowanie aktywnej postawy, osoby wartościowej i wierzącej we własne możliwości,
5.wzmocnienie i wsparcie psychiczne,
6.integracja i wzajemne wsparcie w grupie,
7.zwiększenie samodzielności w poszukiwaniu pracy,
8.asertywność radzenia sobie ze stresem,
9.metodyka prowadzenia zajęć:
a. warsztatowa,
b. grupach,
c. burza mózgów,
d. wizualizacja,
e. mini wykłady, dyskusja, odgrywanie ról,
f. konsultacje indywidualne.

Kurs komputerowy na poziomie podstawowym.

Przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń komputerowych na poziomie podstawowym następujących grup, składających się z uczestników projektu systemowego:

Pierwsza grupa obejmuje 1 usamodzielnianą wychowankę, która opuściła rodzinę zastępczą.
Druga grupa obejmuje 5 osób niepełnosprawnych, z I grupą inwalidzką lub ze znacznym stopniem niepełnosprawności.
Trzecia grupa obejmuje 8 osób niepełnosprawnych, z II grupą inwalidzką lub z umiarkowanym stopniem niepełnosprawności.

W ramach szkolenia każdy uczestnik wyżej wymienionych grup weźmie udział w zajęciach obejmujących następujący zakres tematyczny:
1.Poznanie podstawowych pojęć związanych z obsługą komputera: pulpit, plik, folder, dysk pamięci (przenośny), napęd CD-ROM, przeglądarka DVD, przeglądarka internetowa, konto internetowe.
2.Zakładanie konta internetowego i jego obsługa.
3.Korzystanie z przeglądarek internetowych.
4.Instalowanie i usuwanie zbędnych programów.
5.Obsługa aplikacji biurowej - MS WORD
a)tworzenie nowych dokumentów,
b)zapisywanie utworzonych dokumentów w określonym miejscu i pod określoną
nazwą,
c)zmiana wyglądu tekstu poprzez: zmianę stylu i wielkości czcionki, zmiana ułożenia tekstu, zmiana wyrównania tekstu, obramowanie i cieniowanie, podgląd wydruku z możliwością ustawienia marginesów, nagłówka i stopki.
d)wstawianie tabel i ich obróbka.
6.Obsługa aplikacji biurowej - MS EXCEL
a)poznanie podstawowych pojęć stosowanych w obsłudze aplikacji MS EXCEL: arkusz, komórka, funkcje matematyczne, nazwa komórki,
b)nazywanie arkuszy,
c)wprowadzanie danych,
d)nazywanie komórek,
e)wstawianie wiersza, kolumny, scalanie komórek
f)tworzenie formuł ręcznie,
g)wykorzystanie automatycznych funkcji matematycznych,
h)ustawianie obszarów do wydruku.

Kurs komputerowy na poziomie zaawansowanym.

Przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń komputerowych na poziomie zaawansowanym następujących grup, składających się z uczestników projektu systemowego:

Pierwsza grupa obejmuje 1 osobę niepełnosprawną z I grupą inwalidzką.
Druga grupa obejmuje 3 osoby niepełnosprawne, z II grupą inwalidzką lub z umiarkowanym stopniem niepełnosprawności.
Trzecia grupa obejmuje 2 usamodzielnianych wychowanków, którzy opuścili rodzinę zastępczą.

W ramach szkolenia każdy uczestnik grupy weźmie udział w zajęciach obejmujących następujący zakres tematyczny:
1. Obsługa aplikacji biurowej - MS EXCEL
a)powtórzenie podstaw programu Excel: wprowadzanie i edycja danych, wybieranie i poszukiwanie komórek, kopiowanie i wklejanie oraz wypełnianie komórek,
b)wstawianie i praca z prostymi obiektami (grafika, ramka),
c)nazywanie komórek,
d)podstawowe i najczęściej stosowane funkcje matematyczne,
e)sortowanie danych i filtry, wykorzystanie autofiltrów,
f)praca z wykresami, typy wykresów i określanie źródeł danych, formatowanie wykresów,
g)przygotowanie arkusza do wydruku
h)zarządzanie skoroszytami: tworzenie i organizacja skoroszytów,
i)tabele przestawne i wykresy przestawne,
j)szukanie wyniku,
k)zarządzanie danymi: formaty plików i ich charakterystyka, importowanie i eksportowanie danych.
2. Obsługa aplikacji biurowej-MS POWER POINT-celem szkolenia będzie przekazanie uczestnikom praktycznej wiedzy o możliwościach wykorzystania powyższej aplikacji do tworzenia i modyfikacji profesjonalnych prezentacji.

3. Poznanie możliwości przesyłania cyfrowych fotografii do komputera, tworzenie folderów na zdjęcia, podział fotografii na kategorie tematyczne, odnajdywanie zdjęć przy użyciu słów kluczowych, możliwość dołączania fotosów do bazy Klipartów.

Kurs florystyczny.

Przygotowanie i przeprowadzenie kursu florystycznego dla następujących grup, składających się z uczestników projektu systemowego:

Pierwsza grupa obejmuje 1 osobę niepełnosprawną, z I grupą inwalidzką.
Druga grupa obejmuje 2 osoby niepełnosprawne, z II grupą inwalidzką lub z umiarkowanym stopniem niepełnosprawności.
Trzecia grupa obejmuje 2 usamodzielnianych wychowanków, którzy opuścili placówkę opiekuńczo-wychowawczą.
Celem szkolenia będzie przekazanie uczestnikom teoretycznej i praktycznej wiedzy na temat florystyki, między innymi:

1.w zakresie teoretycznym:

a)poznanie materiałów wykorzystywanych w uprawianiu florystyki (materiałoznawstwo),
b)zasady układania kompozycji oraz nazewnictwo stosowane we florystyce określające te kompozycje,
c)gatunki wykorzystywane we florystyce (cięte, suszone),
d)sztuka kupowania kwiatów i zieleni ciętej,
e)przechowywanie i pielęgnacja roślin ciętych,
f)nauka kalkulacji kosztów w zawodzie bukieciarza-florysty,
2.w zakresie praktycznym:
a)układanie bukietów okolicznościowych,
b)wiązanki ślubne-różne techniki,
c)wykonanie dekoracji świątecznych.


W koszt usługi szkoleniowej realizowanej przez wykonawcę wchodzić będzie: uzgodniona należność przysługująca Wykonawcy (jednostce szkoleniowej) za przeprowadzone zajęcia teoretyczne oraz praktyczne, koszt cateringu (lunch, napoje, kawa, herbata, ciastka), koszt materiałów szkoleniowych, bazy edukacyjnej (np. wynajęcia pomieszczeń), koszty transportu uczestników na miejsce szkolenia, przeprowadzonych egzaminów niezbędnych dla zrealizowania szkolenia, koszty badań lekarskich a także koszty zaświadczeń o ukończeniu szkolenia dla absolwentów kursu.
Wymagania Zamawiającego dotyczące szkolenia:
1.przeprowadzenie zajęć merytorycznych,
2.przeprowadzenie zajęć praktycznych,
3.zabezpieczenie materiałów dydaktycznych, podręczników, pomocy naukowych i materiałów biurowych, a także legalnego oprogramowania z ważnymi licencjami,
4.zapewnienie kadry szkoleniowej z następującymi uprawnieniami:
a)do realizacji zadania nr 1-osoba z wyższym wykształceniem oraz studiami podyplomowymi z zakresu doradztwa zawodowego (załączyć dyplom lub zaświadczenie),
b)do realizacji zadania nr 2-magister psychologii ze studiami podyplomowymi z zakresu kompetencji społecznych (załączyć dyplom lub zaświadczenia),
c)do realizacji zadania nr 3 i 4-osoba z przygotowaniem pedagogicznym i studiami z zakresu informatyki lub osoba z wykształceniem wyższym matematycznym z przygotowaniem pedagogicznym oraz podyplomowymi studiami z zakresu informatyki (załączyć dyplom lub zaświadczenia),
d)do realizacji zadania nr 5-osoba z doświadczeniem zawodowym w uprawianiu florystyki (załączyć certyfikat lub zaświadczenie).
5.zapewnienie każdemu uczestnikowi szkolenia oddzielnego stanowiska pracy,
6.zapewnienie warunków organizacyjno-bytowych zgodnych z wymogami bezpieczeństwa w zakresie BHP, ppoż. oraz sanitarnym, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawnymi,
7.zapewnienie każdemu uczestnikowi szkolenia cateringu - lunch, serwis kawowy, napoje lub woda mineralna, ciasto, owoce,
8.oznaczenie sal, w których będą odbywały się szkolenia poprzez umieszczenie logo UE/EFS oraz POKL, zgodnie z obowiązującymi wytycznymi,
9.wykonawca nie może podzlecać wykonania usługi innej firmie,
10.ubezpieczenie uczestników szkolenia na czas jego trwania (koszt ubezpieczeń zawarty w ogólnym koszcie szkolenia),
11.przeprowadzenie egzaminu wewnętrznego z teorii i praktyki dla uczestników projektu,
12.szkolenia powinny zakończyć się uzyskaniem zaświadczeń potwierdzających ukończenie danego szkolenia z logo EFS.

Numer biuletynu: 1

Pozycja w biuletynie: 319044

Data publikacji: 2009-09-15

Nazwa: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie

Ulica: ul. Słowackiego 11

Numer domu: 11

Miejscowość: Lubartów

Kod pocztowy: 21-100

Województwo / kraj: lubelskie

Numer telefonu: 0-81 854 33 29

Numer faxu: 0-81 854 58 83

Adres strony internetowej: www.pcprlubartow.pl

Regon: 43103005900000

Typ ogłoszenia: ZP-400

Czy jest obowiązek publikacji w biuletynie: Tak

Ogłoszenie dotyczy: 1

Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Organizacja i przeprowadzenie szkoleń uczestników projektu systemowego pod nazwą: Program aktywizacji społeczno-zawodowej beneficjentów Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Lubartowie- realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki

Rodzaj zamówienia: U

Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie szkoleń uczestników projektu systemowego pn. Program aktywizacji społeczno - zawodowej beneficjentów Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Lubartowie, realizowanego przez PCPR w Lubartowie w ramach Priorytetu VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

Szkolenia obejmują różne grupy i są to:
1. Usamodzielniani wychowankowie, którzy opuścili rodziny zastępcze lub placówki opiekuńczo-wychowawcze-12 osób.
2. Osoby niepełnosprawne z I grupą inwalidzką lub ze znacznym stopniem niepełnosprawności-7 osób.
3. Osoby niepełnosprawne z II grupą inwalidzką lub z umiarkowanym stopniem niepełnosprawności-13 osób.

Szkolenia z usamodzielnianymi wychowankami realizowane są na podstawie Indywidualnego programu usamodzielniania, natomiast z osobami niepełnosprawnymi na podstawie Umów.


2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
Szkolenia będą obejmowały następującą tematykę:
1)Zajęcia prowadzone w ramach usług wspierających aktywizację zawodową-doradca zawodowy-jako jeden z instrumentów aktywizacji zawodowej.
2)Trening kompetencji i umiejętności społecznych-jako jeden z instrumentów aktywizacji społecznej.
3)Kurs komputerowy na poziomie podstawowym-jako jeden z instrumentów aktywizacji edukacyjnej.
4)Kurs komputerowy na poziomie zaawansowanym-jako jeden z instrumentów aktywizacji edukacyjnej.
5)Kurs florystyczny-jako jeden z instrumentów aktywizacji edukacyjnej.

Zajęcia prowadzone w ramach usług wspierających aktywizację zawodową-doradca zawodowy.

Zajęcia mają na celu zdiagnozować preferencje, predyspozycje zawodowe następujących grup, składających się z uczestników projektu systemowego:

Pierwsza grupa obejmuje 12 usamodzielnianych wychowanków, którzy opuścili rodziny zastępcze lub placówki opiekuńczo-wychowawcze.
Druga grupa obejmuje 7 osób niepełnosprawnych, z I grupą inwalidzką lub znacznym stopniem niepełnosprawności.
Trzecia grupa obejmuje 13 osób niepełnosprawnych, z II grupą inwalidzką lub z umiarkowanym stopniem niepełnosprawności.

Tematami zajęć mają być m.in.:
1.kształtowanie umiejętności interpersonalnych i społecznych, niezbędnych do podejmowania ról społecznych i zawodowych,
2.budowanie pozytywnego wizerunku swojej osoby i komunikacja interpersonalna,
3.praca w zespole,
4.promocja zdrowego stylu życia,
5.zarządzanie czasem i budżetem domowym,
6.budowanie poczucia wartości, identyfikacja mocnych i słabych stron osobowości,
7.autoprezentacja,
8.pozytywne myślenie,
9.analiza niepowodzeń w poszukiwaniu pracy i sposoby jej poszukiwania,
10.odkrywanie własnych umiejętności i możliwości,
11.dokumenty aplikacyjne i rozmowa kwalifikacyjna,
12.metodyka prowadzenia zajęć:
a. zajęcia grupowe,
b. konsultacje indywidualne.

Trening kompetencji i umiejętności społecznych - jako jeden z instrumentów aktywizacji społecznej.

Przygotowanie i przeprowadzenie treningu w wyżej wymienionym zakresie następujących grup, składających się z uczestników projektu systemowego:

Pierwsza grupa obejmuje 12 usamodzielnianych wychowanków, którzy opuścili rodziny zastępcze lub placówki opiekuńczo-wychowawcze.
Druga grupa obejmuje 7 osób niepełnosprawnych, z I grupą inwalidzką lub znacznym stopniem niepełnosprawności.
Trzecia grupa obejmuje 13 osób niepełnosprawnych, z II grupą inwalidzką lub z umiarkowanym stopniem niepełnosprawności.

W ramach treningu każdy uczestnik grupy weźmie udział w zajęciach obejmujących następujący zakres zadań:
1.zdobycie wiedzy na temat pozytywnego myślenia na poziomie świadomym i podświadomym,
2.rozwijanie własnej samooceny, wiary w siebie i pewności siebie,
3.zdobycie wiedzy na temat korzyści z długofalowego planowania,
4.budowanie aktywnej postawy, osoby wartościowej i wierzącej we własne możliwości,
5.wzmocnienie i wsparcie psychiczne,
6.integracja i wzajemne wsparcie w grupie,
7.zwiększenie samodzielności w poszukiwaniu pracy,
8.asertywność radzenia sobie ze stresem,
9.metodyka prowadzenia zajęć:
a. warsztatowa,
b. grupach,
c. burza mózgów,
d. wizualizacja,
e. mini wykłady, dyskusja, odgrywanie ról,
f. konsultacje indywidualne.

Kurs komputerowy na poziomie podstawowym.

Przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń komputerowych na poziomie podstawowym następujących grup, składających się z uczestników projektu systemowego:

Pierwsza grupa obejmuje 1 usamodzielnianą wychowankę, która opuściła rodzinę zastępczą.
Druga grupa obejmuje 5 osób niepełnosprawnych, z I grupą inwalidzką lub ze znacznym stopniem niepełnosprawności.
Trzecia grupa obejmuje 8 osób niepełnosprawnych, z II grupą inwalidzką lub z umiarkowanym stopniem niepełnosprawności.

W ramach szkolenia każdy uczestnik wyżej wymienionych grup weźmie udział w zajęciach obejmujących następujący zakres tematyczny:
1.Poznanie podstawowych pojęć związanych z obsługą komputera: pulpit, plik, folder, dysk pamięci (przenośny), napęd CD-ROM, przeglądarka DVD, przeglądarka internetowa, konto internetowe.
2.Zakładanie konta internetowego i jego obsługa.
3.Korzystanie z przeglądarek internetowych.
4.Instalowanie i usuwanie zbędnych programów.
5.Obsługa aplikacji biurowej - MS WORD
a)tworzenie nowych dokumentów,
b)zapisywanie utworzonych dokumentów w określonym miejscu i pod określoną
nazwą,
c)zmiana wyglądu tekstu poprzez: zmianę stylu i wielkości czcionki, zmiana ułożenia tekstu, zmiana wyrównania tekstu, obramowanie i cieniowanie, podgląd wydruku z możliwością ustawienia marginesów, nagłówka i stopki.
d)wstawianie tabel i ich obróbka.
6.Obsługa aplikacji biurowej - MS EXCEL
a)poznanie podstawowych pojęć stosowanych w obsłudze aplikacji MS EXCEL: arkusz, komórka, funkcje matematyczne, nazwa komórki,
b)nazywanie arkuszy,
c)wprowadzanie danych,
d)nazywanie komórek,
e)wstawianie wiersza, kolumny, scalanie komórek
f)tworzenie formuł ręcznie,
g)wykorzystanie automatycznych funkcji matematycznych,
h)ustawianie obszarów do wydruku.

Kurs komputerowy na poziomie zaawansowanym.

Przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń komputerowych na poziomie zaawansowanym następujących grup, składających się z uczestników projektu systemowego:

Pierwsza grupa obejmuje 1 osobę niepełnosprawną z I grupą inwalidzką.
Druga grupa obejmuje 3 osoby niepełnosprawne, z II grupą inwalidzką lub z umiarkowanym stopniem niepełnosprawności.
Trzecia grupa obejmuje 2 usamodzielnianych wychowanków, którzy opuścili rodzinę zastępczą.

W ramach szkolenia każdy uczestnik grupy weźmie udział w zajęciach obejmujących następujący zakres tematyczny:
1. Obsługa aplikacji biurowej - MS EXCEL
a)powtórzenie podstaw programu Excel: wprowadzanie i edycja danych, wybieranie i poszukiwanie komórek, kopiowanie i wklejanie oraz wypełnianie komórek,
b)wstawianie i praca z prostymi obiektami (grafika, ramka),
c)nazywanie komórek,
d)podstawowe i najczęściej stosowane funkcje matematyczne,
e)sortowanie danych i filtry, wykorzystanie autofiltrów,
f)praca z wykresami, typy wykresów i określanie źródeł danych, formatowanie wykresów,
g)przygotowanie arkusza do wydruku
h)zarządzanie skoroszytami: tworzenie i organizacja skoroszytów,
i)tabele przestawne i wykresy przestawne,
j)szukanie wyniku,
k)zarządzanie danymi: formaty plików i ich charakterystyka, importowanie i eksportowanie danych.
2. Obsługa aplikacji biurowej-MS POWER POINT-celem szkolenia będzie przekazanie uczestnikom praktycznej wiedzy o możliwościach wykorzystania powyższej aplikacji do tworzenia i modyfikacji profesjonalnych prezentacji.

3. Poznanie możliwości przesyłania cyfrowych fotografii do komputera, tworzenie folderów na zdjęcia, podział fotografii na kategorie tematyczne, odnajdywanie zdjęć przy użyciu słów kluczowych, możliwość dołączania fotosów do bazy Klipartów.

Kurs florystyczny.

Przygotowanie i przeprowadzenie kursu florystycznego dla następujących grup, składających się z uczestników projektu systemowego:

Pierwsza grupa obejmuje 1 osobę niepełnosprawną, z I grupą inwalidzką.
Druga grupa obejmuje 2 osoby niepełnosprawne, z II grupą inwalidzką lub z umiarkowanym stopniem niepełnosprawności.
Trzecia grupa obejmuje 2 usamodzielnianych wychowanków, którzy opuścili placówkę opiekuńczo-wychowawczą.
Celem szkolenia będzie przekazanie uczestnikom teoretycznej i praktycznej wiedzy na temat florystyki, między innymi:

1.w zakresie teoretycznym:

a)poznanie materiałów wykorzystywanych w uprawianiu florystyki (materiałoznawstwo),
b)zasady układania kompozycji oraz nazewnictwo stosowane we florystyce określające te kompozycje,
c)gatunki wykorzystywane we florystyce (cięte, suszone),
d)sztuka kupowania kwiatów i zieleni ciętej,
e)przechowywanie i pielęgnacja roślin ciętych,
f)nauka kalkulacji kosztów w zawodzie bukieciarza-florysty,
2.w zakresie praktycznym:
a)układanie bukietów okolicznościowych,
b)wiązanki ślubne-różne techniki,
c)wykonanie dekoracji świątecznych.


W koszt usługi szkoleniowej realizowanej przez wykonawcę wchodzić będzie: uzgodniona należność przysługująca Wykonawcy (jednostce szkoleniowej) za przeprowadzone zajęcia teoretyczne oraz praktyczne, koszt cateringu (lunch, napoje, kawa, herbata, ciastka), koszt materiałów szkoleniowych, bazy edukacyjnej (np. wynajęcia pomieszczeń), koszty transportu uczestników na miejsce szkolenia, przeprowadzonych egzaminów niezbędnych dla zrealizowania szkolenia, koszty badań lekarskich a także koszty zaświadczeń o ukończeniu szkolenia dla absolwentów kursu.
Wymagania Zamawiającego dotyczące szkolenia:
1.przeprowadzenie zajęć merytorycznych,
2.przeprowadzenie zajęć praktycznych,
3.zabezpieczenie materiałów dydaktycznych, podręczników, pomocy naukowych i materiałów biurowych, a także legalnego oprogramowania z ważnymi licencjami,
4.zapewnienie kadry szkoleniowej z następującymi uprawnieniami:
a)do realizacji zadania nr 1-osoba z wyższym wykształceniem oraz studiami podyplomowymi z zakresu doradztwa zawodowego (załączyć dyplom lub zaświadczenie),
b)do realizacji zadania nr 2-magister psychologii ze studiami podyplomowymi z zakresu kompetencji społecznych (załączyć dyplom lub zaświadczenia),
c)do realizacji zadania nr 3 i 4-osoba z przygotowaniem pedagogicznym i studiami z zakresu informatyki lub osoba z wykształceniem wyższym matematycznym z przygotowaniem pedagogicznym oraz podyplomowymi studiami z zakresu informatyki (załączyć dyplom lub zaświadczenia),
d)do realizacji zadania nr 5-osoba z doświadczeniem zawodowym w uprawianiu florystyki (załączyć certyfikat lub zaświadczenie).
5.zapewnienie każdemu uczestnikowi szkolenia oddzielnego stanowiska pracy,
6.zapewnienie warunków organizacyjno-bytowych zgodnych z wymogami bezpieczeństwa w zakresie BHP, ppoż. oraz sanitarnym, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawnymi,
7.zapewnienie każdemu uczestnikowi szkolenia cateringu - lunch, serwis kawowy, napoje lub woda mineralna, ciasto, owoce,
8.oznaczenie sal, w których będą odbywały się szkolenia poprzez umieszczenie logo UE/EFS oraz POKL, zgodnie z obowiązującymi wytycznymi,
9.wykonawca nie może podzlecać wykonania usługi innej firmie,
10.ubezpieczenie uczestników szkolenia na czas jego trwania (koszt ubezpieczeń zawarty w ogólnym koszcie szkolenia),
11.przeprowadzenie egzaminu wewnętrznego z teorii i praktyki dla uczestników projektu,
12.szkolenia powinny zakończyć się uzyskaniem zaświadczeń potwierdzających ukończenie danego szkolenia z logo EFS.

Kody CPV:
805000009 (Usługi szkoleniowe)

Czy zamówienie jest podzielone na części: Nie

Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie

Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: Nie

Czas: O

Okres trwania zamówienia w dniach: 71

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

opis_war:
1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do przeprowadzenia powyższych szkoleń,
3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
2.Zamawiający dokona oceny spełnienia przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych przez Wykonawcę.
3.W przypadku zaistnienia jednej z przesłanek określonych w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy p.z.p. u danego wykonawcy, zostaje on zdyskwalifikowany z postępowania o udzielenia zamówienia.

inf_osw:
1)W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 p.z.p., zamawiający żąda, w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej na każdej stronie (zawierającej treść) za zgodność z oryginałem przez wykonawcę:
1.aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej,
2)W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, a także dysponuje wykwalifikowaną kadrą zdolną do wykonania zamówienia, wykonawca musi złożyć następujące dokumenty:
1.Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie wraz z informacjami na temat kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia wraz z dołączonymi dyplomami i zaświadczeniami, poświadczającymi te kwalifikacje.
2.oświadczenie wykonawcy o minimum 4 letnim doświadczeniu w zakresie realizacji szkoleń finansowanych ze środków UE wraz z dołączonymi dokumentami potwierdzającymi ten fakt.
3)Każdy z wykonawców zobowiązany jest do złożenia oświadczenia zgodnego z art. 22 ust. 1 i z art. 24 ust. 1 i 2 p.z.p.

Kod trybu postepowania: PN

Kod kryterium cenowe: B

Znaczenie kryterium 1: 60

Nazwa kryterium 2: Warunki lokalowe-liczba sal wykładowych

Znaczenie kryterium 2: 10

Nazwa kryterium 3:
Doświadczenie zawodowe wykonawców poszczególnych zadań-liczba lat pracy

Znaczenie kryterium 3: 30

Czy wykorzystywana będzie aukcja: Nie

Adres strony internetowej specyfikacji i warunków zamówienia: www.pcprlubartow.pl

Adres uzyskania specyfikacji i warunków zamówienia:
Siedziba zamawiającego:Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Lubartowie ul. Słowackiego 11, 21-100 Lubartów, pok. nr 6

Data składania wniosków, ofert: 22/09/2009

Godzina składania wniosków, ofert: 11:00

Miejsce składania:
Siedziba Zamawiającego:Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Lubartowie ul. Słowackiego 11, 21-100 Lubartów, pok. nr 5

On: O

Termin związania ofertą, liczba dni: 30

Informacje dodatkowe:
Zamówienie realizowane w ramach projektu pod nazwą-Program aktywizacji społeczno zawodowej beneficjentów Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Lubartowie-współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

Podobne przetargi

242356 / 2013-06-24 - Uczelnia publiczna

Państwowa Szkoła Wyższa im. Papieża Jana Pawła II w Białej Podlaskiej - Biała Podlaska (lubelskie)
CPV: 805000009 (Usługi szkoleniowe)
Zorganizowanie praktyk i pełnienie stałej opieki nad studentami kierunku Informatyka podczas praktyk studentów PSW im. Papieża Jana Pawła II w Białej Podlaskiej objętych realizowanym projektem pt.: Kierunek Zamawiany Informatyka

124324 / 2011-05-23 - Administracja samorzÄ…dowa

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Suścu - Susiec (lubelskie)
CPV: 805000009 (Usługi szkoleniowe)
Przeprowadzenie szkoleń, kursów, treningów kompetencji i umiejętności społecznych oraz spotkań indywidualnych (psycholog i doradca zawodowy) dla beneficjentów projektu systemowego Bądźcie aktywni - aktywizacja społeczno zawodowa osób bezrobotnych [GOSP.POKL 8111/9-2/2011]

195938 / 2014-06-10 - Administracja samorzÄ…dowa

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej - Puławy (lubelskie)
CPV: 805000009 (Usługi szkoleniowe)
zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń w formie warsztatów: część I - Kredyt - rozwiązanie problemu czy kolejny problem?, część II - Budżet domowy - czy dobrze nim gospodaruję? Jak łatwo, szybko i zdrowo przygotować smaczny posiłek? część III - Żeby mi się tak chciało jak mi się nie chce. nr sprawy: NOF.3410/2/2014

97547 / 2014-05-07 - Administracja samorzÄ…dowa

Powiatowy Urząd Pracy - Hrubieszów (lubelskie)
CPV: 805000009 (Usługi szkoleniowe)
Usługa w zakresie organizacji szkoleń zamkniętych dla pracowników Powiatowego Urzędu Pracy w Hrubieszowie

198566 / 2011-07-13 - Administracja samorzÄ…dowa

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie - Skarżysko-Kamienna (świętokrzyskie)
CPV: 805000009 (Usługi szkoleniowe)
Organizacja i realizacja usług szkoleniowych w ramach projektu systemowego pn: DOBRY START realizowanego przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Skarżysku - Kamiennej w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII: Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie,

280152 / 2009-08-14 - Administracja samorzÄ…dowa

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie - Cieszyn (śląskie)
CPV: 805000009 (Usługi szkoleniowe)
Przeprowadzenie kursów zawodowych dla uczestników projektu systemowego

90307 / 2009-06-09 - Uczelnia publiczna

Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej - Lublin (lubelskie)
CPV: 805000009 (Usługi szkoleniowe)
- Przeprowadzenie ćwiczeń na zajęciach wyrównawczych z matematyki na kierunku chemia - 2 grupy, informatyka - 1 grupa i fizyka - 1 grupa, w wymiarze 60 godzin dla każdej z grup. - Przeprowadzenie laboratoriów na zajęciach wyrównawczych z matematyki na kierunku chemia - 4 grupy, informatyka - 2 grupy i fizyka - 2 grupy, w wymiarze 10 godzin dla każdej z grup. - Przygotowanie i zamieszczanie materiałów na platformę edukacyjną dla 4 grup w wymiarze 25 godzin dla każdej z grup.

241725 / 2012-11-15 - Administracja samorzÄ…dowa

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie - Lębork (pomorskie)
CPV: 805000009 (Usługi szkoleniowe)
Przeprowadzenie: Spotkania edukacyjno - szkoleniowego dla rodzin zastępczych i mieszkańców powiatu lęborskiego pn Rodzinne formy opieki zastępczej w ramach Programu Aktywności Lokalnej w projekcie systemowym nt. POTRZEBY DZIECKA W WIEKU SZKOLNYM Warsztatów dla uczestników i uczestniczek projektu systemowego nt. ROLA PŁCI W RODZINIE Indywidualnego i grupowego poradnictwa prawnego dla uczestników i uczestniczek projektu systemowego Szkolenia funkcjonujących rodzin zastępczych z terenu powiatu lęborskiego nt. KOMUNIKACJA W RODZINIE PODSTAWĄ JEJ PRAWIDŁOWEGO FUNKCJONOWANIA. - 4 zadania.

92301 / 2012-04-24 - Administracja samorzÄ…dowa

Powiatowy UrzÄ…d Pracy w Rykach - Ryki (lubelskie)
CPV: 805000009 (Usługi szkoleniowe)
Szkolenie grupowe dla osób bezrobotnych i innych uprawnionych finansowane ze środków Funduszu Pracy

328360 / 2010-10-12 - Administracja samorzÄ…dowa

Powiatowy Urząd Pracy w Łukowie - Łuków (lubelskie)
CPV: 805000009 (Usługi szkoleniowe)
Szkolenie grupowe z zakresu: Mała gastronomia dla 15 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Łukowie

174031 / 2013-08-30 - Administracja samorzÄ…dowa

Dom Pomocy Społecznej w Ruskich Piaskach - Nielisz (lubelskie)
CPV: 805000009 (Usługi szkoleniowe)
Usługa polegająca przeprowadzeniu szkoleń, kursów oraz wizyty studyjnej w ramach realizacji projektu Rewaloryzacja zespołu pałacowego dla potrzeb mieszkanek DPS w Ruskich Piaskach z podziałem na części.

104573 / 2013-06-07 - Administracja samorzÄ…dowa

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie - Strzelin (dolnośląskie)
CPV: 805000009 (Usługi szkoleniowe)
Przeprowadzenie i organizacja warsztatów i szkoleń w projekcie Aktywność szansą na zmiany

202578 / 2010-07-09 - Administracja samorzÄ…dowa

Powiatowy UrzÄ…d Pracy w Rykach - Ryki (lubelskie)
CPV: 805000009 (Usługi szkoleniowe)
Szkolenia dla osób bezrobotnych i innych uprawnionych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Rykach i Filii w Dęblinie, finansowane ze środków Funduszu Pracy