Informacje o przetargach publicznych.
Site Search

19380 / 2015-01-27 - Inny: miejska jednostka organizacyjna - szkoła / Gimnazjum Nr 9 (Bytom)

serum do twarzy

Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego dotyczącego przeprowadzenia przez eksperta zewnętrznego cyklu warsztatów szkoleniowych i konsultacji grupowych dla nauczycieli bytomskich szkół w obszarze tematycznym Praca z uczniem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi w ramach projektu Klucze do sukcesu - nowoczesny system wspomagania szkół i przedszkoli oraz doskonalenia nauczycieli w Bytomiu

Opis zamówienia

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest usługa przeprowadzenia warsztatów szkoleniowych
i konsultacji grupowych dla nauczycieli bytomskich szkół w ramach projektu Klucze do sukcesu - nowoczesny system wspomagania szkół i przedszkoli oraz doskonalenia nauczycieli w Bytomiu. Usługa wykonywana będzie na podstawie umowy cywilnoprawnej od momentu podpisania umowy do 20.06.2015 r. wedle modułów tematycznych podanych przez zamawiającego poniżej: 1. Szkoła Podstawowa nr 33, temat: Asperger: charakterystyka choroby, jakie zaburzenie mogą występować z Aspergerem? jak pracować z takim dzieckiem? jak reagować w konkretnych, typowych sytuacjach? formy i metody pracy - przykłady, dostosowanie testów, jakie zaburzenie mogą występować z Aspergerem? - warsztaty 5h zegarowe - I grupa 17.02, godz.14.30, II grupa 19.02 godz.14.30 (łącznie: 2grupyx 5h=10h); 1h konsultacji grupowych łącznie w min. 2 tyg. po szkoleniu warsztatowym. 2. Szkoła Podstawowa nr 33, temat: niedosłuch, niedowidzenie: jak powinna wyglądać lekcja?, zachowania nauczyciela, gdzie dziecko powinno siedzieć?, rodzice - jak im pomóc , jak mają pracować z dzieckiem w domu?, dostosowanie metod i form pracy, przygotowanie testów. Konkretne przykłady, gdzie ich szukać? uczniowie z dys. (dysgrafią, dyskalkulią itp.) - jak pracować? - warsztaty 5h zegarowe - I grupa - 3.03.2015, Godz. 14.30 II grupa - 5.03, godz. 14.30 (łącznie: 2grupyx 5h=10h); 1h konsultacji grupowych łącznie w min. 2 tyg. po szkoleniu warsztatowym. 3. Szkoła Podstawowa nr 33, temat: niedostosowanie społeczne: jak pomóc? jak odczytywać/zdiagnozować, jak dojść do tego, że dziecko jest zaburzone? jak otworzyć takie dzieci? jak wciągnąć w grupę, do współpracy? jak rozmawiać o nich na forum klasy, praca z rodzicami - jak rozmawiać i gdzie szukać pomocy? - warsztaty 5h zegarowe - I grupa 14.04 Godz. 14.30, II grupa 16.04 godz. 14.30 (łącznie: 2grupyx 5h=10h); 1h konsultacji grupowych łącznie w min. 2 tyg. po szkoleniu warsztatowym. 4. Szkoła Podstawowa nr 33, temat - dokumentacja ucznia o specjalnych potrzebach: jak stosować się do zaleceń opinii z PPP - warsztaty 5h zegarowe - I grupa 12.05 Godz. 14.30, I grupa 12.05, II grupa 14.05, godz. 14.30 (łącznie: 2grupyx 5h=10h); 1h konsultacji grupowych łącznie w min. 2 tyg. po szkoleniu warsztatowym. 5. Szkoła Podstawowa nr 45, Praca z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych: Zasady pracy z uczniami o specjalnych potrzebach edukacyjnych (krótkie przypomnienie): klasyfikacja i charakterystyka specjalnych potrzeb edukacyjnych dzieci, diagnoza specjalnych potrzeb, jak rozpoznawać symptomy odchylenia od normy rozwojowej, zakres i sposoby dostosowania wymagań edukacyjnych do możliwości psychofizycznych ucznia IPET. Organizacja pracy z uczniem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi (zajęcia obowiązkowe i dodatkowe), formy pracy z konkretnymi przypadkami, wskazówki do pracy z uczniem ze SPE, analiza przypadków, narzędzia pracy, specjalne potrzeby edukacyjne (SPE): upośledzenie umysłowe, choroby przewlekłe, autyzm, zespół Aspergera, niepełnosprawność ruchowa, niedowidzenie, niedosłyszenie, niedostosowanie społeczne, ADHD, specyficzne trudności w nauce (dysleksja, dysgrafia), wybitne zdolności - warsztaty 5h zegarowe - Grupa I 07.05.2015, Grupa II 07.05,2015 Godz.14.30, (łącznie: 2grupyx 5h=10h); 1h konsultacji grupowych łącznie w min. 2 tyg. po szkoleniu warsztatowym. 6. Szkoła Podstawowa nr 38, Praca z dzieckiem ze spektrum autyzmu: zmotywowanie ucznia do nauki, metody pracy z uczniem ze spektrum autyzmu, zasady funkcjonowania dziecka ze spektrum autyzmu, gotowe pomysły na pracę na lekcjach z tego typy uczniem, studium przypadku, praktyczne rady, ćwiczenia w postępowaniu - warsztaty 5h zegarowe - luty 2015 - środa godz. 13.45; 1h konsultacji grupowych w min. 2 tyg. po szkoleniu warsztatowym. 7. Szkoła Podstawowa nr 38, Praca z dzieckiem aktywnym ruchowo: jak rozróżnić dziecko aktywne ruchowo od dziecka z ADHD, propozycje metod pracy z dzieckiem aktywnym ruchowo, studium przypadku - warsztaty 5h zegarowe - maj 2015 - środa godz.13.45; 1h konsultacji grupowych w min. 2 tyg. po szkoleniu warsztatowym. 8. Szkoła Podstawowa nr 43, Praca z uczniem ze spektrum autyzmu: zmotywowanie ucznia do nauki, metody pracy z uczniem ze spektrum autyzmu, zasady funkcjonowania dziecka ze spektrum autyzmu, gotowe pomysły na pracę na lekcjach z tego typy uczniem, studium przypadku, praktyczne rady, ćwiczenia w postępowaniu - warsztaty 5h zegarowe - 18.03.2015, godz. 14.00; 1h konsultacji grupowych w min. 2 tyg. po szkoleniu warsztatowym. 9. Szkoła Podstawowa nr 43, Jak pracować na lekcjach z dzieckiem z zaburzeniami zachowania, z dzieckiem zagrożonym demoralizacją i po dużych traumach? metody pracy z ww. grupą dzieci jak rozpoznać ww. grupy dzieci i jak zareagować, sytuacje interwencyjne - ataki złości, zachowania opozycyjno-buntownicze, jak reagować, studium przypadku - warsztaty 5h zegarowe - 29.04.2015, godz. 14.00; 1h konsultacji grupowych w min. 2 tyg. po szkoleniu warsztatowym. 10. Gimnazjum nr 8, Pomoc psychologiczno - pedagogiczna w szkole; prowadzenie dokumentacji zgodnej z aktualnym prawem, opracowanie indywidualnych planów nauczania dla uczniów wymagających pomocy, metody pracy z uczniem, współpraca z rodzicem ucznia objętego pomocą, metody pracy w klasie o zróżnicowanym poziomie intelektualnym uczniów (uczeń bardzo zdolny - uczeń słaby) - warsztaty 5h zegarowe - Luty-marzec 2015 godz. 13.15; 1h konsultacji grupowych w min. 2 tyg. po szkoleniu warsztatowym. 11. Gimnazjum nr 8, Diagnozowanie mocnych i słabych stron dziecka w pracy z SPE: diagnoza psychologiczno - pedagogiczna i jej wpływ na sukces edukacyjny, dostosowanie wymagań edukacyjnych do potrzeb i możliwości ucznia, wspieranie uczniów w zakresie planowania kariery zawodowej - warsztaty 5h zegarowe - 20.05.2015, godz. 13.15; 1h konsultacji grupowych w min. 2 tyg. po szkoleniu warsztatowym. 12. Gimnazjum nr 9, Uczeń zdolny - czyli jaki?; charakterystyka zdolnego gimnazjalisty - sposoby wyłaniania uczniów zdolnych, wybrane modele pracy z uczniem zdolnym, uczeń zdolny w środowisku rówieśniczym - jak przełamywać bariery, przykłady dobrych praktyk - warsztaty 5h zegarowe- marzec 2015 15:00; 1h konsultacji grupowych w min. 2 tyg. po szkoleniu warsztatowym.Każde szkolenie prowadzone w formie warsztatowej obejmuje 5 godzin zegarowych. Konsultacje grupowe trwają godzinę zegarową i odbywają się w terminie min. 2 tygodni po szkoleniu warsztatowym. Termin konsultacji Wykonawca ustala z Dyrektorem szkoły i osobą pełniącą funkcję SORE w danej placówce. Ustalony termin musi być zgodny z czasem pracy placówki oraz zapewniać swobodę wzięcia udziału w konsultacjach nauczycielom objętym wsparciem. Szkolenia warsztatowe odbędą się w Bytomiu na terenie szkół wymienionych w tabeli w siwz zgodnie z podanym tematem, programem szkolenia oraz terminem ustalonym bezpośrednio z Dyrektorem wskazanej placówki. Wykonawca nie ponosi kosztów udostępniania miejsc szkoleń oraz konsultacji warsztatowych i sprzętu komputerowego. Wydruk materiałów szkoleniowych spoczywa na Zamawiającym. Zadania i obowiązki Wykonawcy, czyli eksperta zewnętrznego przeprowadzającego cykl warsztatów szkoleniowych i konsultacji grupowych dla nauczycieli/ek z placówek z Bytomia objętych wspomaganiem w ramach projektu Klucze do sukcesu - nowoczesny system wspomagania szkół i przedszkoli oraz doskonalenia nauczycieli w Bytomiu UDA-POKL.03.05.00-00-223/12; w obszarze szkoleń Praca z uczniem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi: 1.Opracowanie scenariusza zajęć dla poszczególnych tematów szkoleń warsztatowych zgodnie z zapotrzebowaniem i programem opisanym w tabeli w siwz oraz prowadzenia zajęć zgodnie z tym scenariuszem. Scenariusz winien być dostarczony do biura projektu nie później niż 5 dni przed szkoleniem w formie elektronicznej (MS word). Wydrukowany scenariusz na odpowiednio ologowanym papierze zostanie przygotowany przez pracowników projektu i dostarczony na szkolenie. Wykonawca zobowiązany jest do podpisania się pod przygotowanym przez siebie scenariuszem. 2.Przeprowadzenie pisemnej diagnozy (testy) wśród uczestników sieci w oparciu o autorskie pre testy i post testy, a następnie ich opracowanie i dostarczenie do biura projektu w terminie do 3 dni po szkoleniu. Opracowanie wyników musi zawierać: analizę wiedzy i umiejętności nauczycieli, obliczenie wskaźnika przyrostu wiedzy, wnioski Wykonawcy na temat analizy, opis rekomendacji, uwagi i spostrzeżenia oraz podpis Wykonawcy. Opracowanie należy sporządzić na ologowanym papierze, który można pobrać w Biurze Projektu. 3.Opracowanie materiałów szkoleniowych dla nauczycieli w wersji papierowej min. 10 stron A4. Materiał szkoleniowy musi być zgodny z tematyką szkolenia oraz programem szkolenia. Odpowiedzialność za naruszenie praw autorskich spoczywa na Wykonawcy, który przygotował materiały szkoleniowe. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmian edytorskich w przesłanym dokumencie.4.Przeprowadzenie szkoleń warsztatowych w terminie od podpisania umowy do 20 czerwca 2015 r.5.Przeprowadzenie konsultacji grupowych dla nauczycieli w terminie ustalonym z Dyrektorem placówki po szkoleniu warsztatowym, przy czym konsultacja nie może się odbywać w terminie krótszym niż 2 tyg. po szkoleniu warsztatowym. Celem konsultacji jest omówienie dotychczasowych wdrożeń technik, zastosowanych metod oraz analiza poruszanych przypadków.6. Podpisanie z Zamawiającym umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych.7.Sprawdzanie listy obecności na każdych zajęciach warsztatowych oraz konsultacjach zbiorowych, przy czym odpowiednio ologowane listy przygotowane są przez zarząd projektu. 8.Właściwe zastosowanie logotypów Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na materiałach i dokumentach. 9. Prowadzenie zajęć ze szczególnym naciskiem na przestrzeganie zasady równych szans, w tym równości płci. 10. Ponoszenie odpowiedzialności za wszelkie szkody powstałe w związku z wykonywaniem przedmiotu umowy, w tym za szkody wyrządzone osobom trzecim, za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków powstałe w związku ze świadczeniem usługi. 11. Dbanie o stan techniczny pomocy dydaktycznych i sprzętu komputerowego w miejscu prowadzenia szkoleń. Zadania Wykonawcy w zakresie opracowania i dostarczenia materiałów szkoleniowych opisane są w Istotnych Postanowieniach Umownych. Warunki realizacji niniejszego zamówienia określają istotne postanowienia umowne wraz ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia, stanowiące załączniki do specyfikacji. Zadania Wykonawcy w zakresie opracowania i dostarczenia materiałów szkoleniowych opisane są w Istotnych Postanowieniach Umownych

Numer biuletynu: 1

Pozycja w biuletynie: 19380

Data publikacji: 2015-01-27

Nazwa: Gimnazjum Nr 9

Ulica: ul. Świętochłowicka 12

Numer domu: 12

Miejscowość: Bytom

Kod pocztowy: 41-909

Województwo / kraj: śląskie

Numer telefonu: 32 787 10 19, 787 00 86

Numer faxu: 32 787 10 19

Regon: 27630253700000

Typ ogłoszenia: ZP-400

Czy jest obowiązek publikacji w biuletynie: Tak

Ogłoszenie dotyczy: 1

Rodzaj zamawiającego: Inny: miejska jednostka organizacyjna - szkoła

Inny rodzaj zamawiającego: miejska jednostka organizacyjna - szkoła

Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego dotyczącego przeprowadzenia przez eksperta zewnętrznego cyklu warsztatów szkoleniowych i konsultacji grupowych dla nauczycieli bytomskich szkół w obszarze tematycznym Praca z uczniem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi w ramach projektu Klucze do sukcesu - nowoczesny system wspomagania szkół i przedszkoli oraz doskonalenia nauczycieli w Bytomiu

Rodzaj zamówienia: U

Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest usługa przeprowadzenia warsztatów szkoleniowych
i konsultacji grupowych dla nauczycieli bytomskich szkół w ramach projektu Klucze do sukcesu - nowoczesny system wspomagania szkół i przedszkoli oraz doskonalenia nauczycieli w Bytomiu. Usługa wykonywana będzie na podstawie umowy cywilnoprawnej od momentu podpisania umowy do 20.06.2015 r. wedle modułów tematycznych podanych przez zamawiającego poniżej: 1. Szkoła Podstawowa nr 33, temat: Asperger: charakterystyka choroby, jakie zaburzenie mogą występować z Aspergerem? jak pracować z takim dzieckiem? jak reagować w konkretnych, typowych sytuacjach? formy i metody pracy - przykłady, dostosowanie testów, jakie zaburzenie mogą występować z Aspergerem? - warsztaty 5h zegarowe - I grupa 17.02, godz.14.30, II grupa 19.02 godz.14.30 (łącznie: 2grupyx 5h=10h); 1h konsultacji grupowych łącznie w min. 2 tyg. po szkoleniu warsztatowym. 2. Szkoła Podstawowa nr 33, temat: niedosłuch, niedowidzenie: jak powinna wyglądać lekcja?, zachowania nauczyciela, gdzie dziecko powinno siedzieć?, rodzice - jak im pomóc , jak mają pracować z dzieckiem w domu?, dostosowanie metod i form pracy, przygotowanie testów. Konkretne przykłady, gdzie ich szukać? uczniowie z dys. (dysgrafią, dyskalkulią itp.) - jak pracować? - warsztaty 5h zegarowe - I grupa - 3.03.2015, Godz. 14.30 II grupa - 5.03, godz. 14.30 (łącznie: 2grupyx 5h=10h); 1h konsultacji grupowych łącznie w min. 2 tyg. po szkoleniu warsztatowym. 3. Szkoła Podstawowa nr 33, temat: niedostosowanie społeczne: jak pomóc? jak odczytywać/zdiagnozować, jak dojść do tego, że dziecko jest zaburzone? jak otworzyć takie dzieci? jak wciągnąć w grupę, do współpracy? jak rozmawiać o nich na forum klasy, praca z rodzicami - jak rozmawiać i gdzie szukać pomocy? - warsztaty 5h zegarowe - I grupa 14.04 Godz. 14.30, II grupa 16.04 godz. 14.30 (łącznie: 2grupyx 5h=10h); 1h konsultacji grupowych łącznie w min. 2 tyg. po szkoleniu warsztatowym. 4. Szkoła Podstawowa nr 33, temat - dokumentacja ucznia o specjalnych potrzebach: jak stosować się do zaleceń opinii z PPP - warsztaty 5h zegarowe - I grupa 12.05 Godz. 14.30, I grupa 12.05, II grupa 14.05, godz. 14.30 (łącznie: 2grupyx 5h=10h); 1h konsultacji grupowych łącznie w min. 2 tyg. po szkoleniu warsztatowym. 5. Szkoła Podstawowa nr 45, Praca z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych: Zasady pracy z uczniami o specjalnych potrzebach edukacyjnych (krótkie przypomnienie): klasyfikacja i charakterystyka specjalnych potrzeb edukacyjnych dzieci, diagnoza specjalnych potrzeb, jak rozpoznawać symptomy odchylenia od normy rozwojowej, zakres i sposoby dostosowania wymagań edukacyjnych do możliwości psychofizycznych ucznia IPET. Organizacja pracy z uczniem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi (zajęcia obowiązkowe i dodatkowe), formy pracy z konkretnymi przypadkami, wskazówki do pracy z uczniem ze SPE, analiza przypadków, narzędzia pracy, specjalne potrzeby edukacyjne (SPE): upośledzenie umysłowe, choroby przewlekłe, autyzm, zespół Aspergera, niepełnosprawność ruchowa, niedowidzenie, niedosłyszenie, niedostosowanie społeczne, ADHD, specyficzne trudności w nauce (dysleksja, dysgrafia), wybitne zdolności - warsztaty 5h zegarowe - Grupa I 07.05.2015, Grupa II 07.05,2015 Godz.14.30, (łącznie: 2grupyx 5h=10h); 1h konsultacji grupowych łącznie w min. 2 tyg. po szkoleniu warsztatowym. 6. Szkoła Podstawowa nr 38, Praca z dzieckiem ze spektrum autyzmu: zmotywowanie ucznia do nauki, metody pracy z uczniem ze spektrum autyzmu, zasady funkcjonowania dziecka ze spektrum autyzmu, gotowe pomysły na pracę na lekcjach z tego typy uczniem, studium przypadku, praktyczne rady, ćwiczenia w postępowaniu - warsztaty 5h zegarowe - luty 2015 - środa godz. 13.45; 1h konsultacji grupowych w min. 2 tyg. po szkoleniu warsztatowym. 7. Szkoła Podstawowa nr 38, Praca z dzieckiem aktywnym ruchowo: jak rozróżnić dziecko aktywne ruchowo od dziecka z ADHD, propozycje metod pracy z dzieckiem aktywnym ruchowo, studium przypadku - warsztaty 5h zegarowe - maj 2015 - środa godz.13.45; 1h konsultacji grupowych w min. 2 tyg. po szkoleniu warsztatowym. 8. Szkoła Podstawowa nr 43, Praca z uczniem ze spektrum autyzmu: zmotywowanie ucznia do nauki, metody pracy z uczniem ze spektrum autyzmu, zasady funkcjonowania dziecka ze spektrum autyzmu, gotowe pomysły na pracę na lekcjach z tego typy uczniem, studium przypadku, praktyczne rady, ćwiczenia w postępowaniu - warsztaty 5h zegarowe - 18.03.2015, godz. 14.00; 1h konsultacji grupowych w min. 2 tyg. po szkoleniu warsztatowym. 9. Szkoła Podstawowa nr 43, Jak pracować na lekcjach z dzieckiem z zaburzeniami zachowania, z dzieckiem zagrożonym demoralizacją i po dużych traumach? metody pracy z ww. grupą dzieci jak rozpoznać ww. grupy dzieci i jak zareagować, sytuacje interwencyjne - ataki złości, zachowania opozycyjno-buntownicze, jak reagować, studium przypadku - warsztaty 5h zegarowe - 29.04.2015, godz. 14.00; 1h konsultacji grupowych w min. 2 tyg. po szkoleniu warsztatowym. 10. Gimnazjum nr 8, Pomoc psychologiczno - pedagogiczna w szkole; prowadzenie dokumentacji zgodnej z aktualnym prawem, opracowanie indywidualnych planów nauczania dla uczniów wymagających pomocy, metody pracy z uczniem, współpraca z rodzicem ucznia objętego pomocą, metody pracy w klasie o zróżnicowanym poziomie intelektualnym uczniów (uczeń bardzo zdolny - uczeń słaby) - warsztaty 5h zegarowe - Luty-marzec 2015 godz. 13.15; 1h konsultacji grupowych w min. 2 tyg. po szkoleniu warsztatowym. 11. Gimnazjum nr 8, Diagnozowanie mocnych i słabych stron dziecka w pracy z SPE: diagnoza psychologiczno - pedagogiczna i jej wpływ na sukces edukacyjny, dostosowanie wymagań edukacyjnych do potrzeb i możliwości ucznia, wspieranie uczniów w zakresie planowania kariery zawodowej - warsztaty 5h zegarowe - 20.05.2015, godz. 13.15; 1h konsultacji grupowych w min. 2 tyg. po szkoleniu warsztatowym. 12. Gimnazjum nr 9, Uczeń zdolny - czyli jaki?; charakterystyka zdolnego gimnazjalisty - sposoby wyłaniania uczniów zdolnych, wybrane modele pracy z uczniem zdolnym, uczeń zdolny w środowisku rówieśniczym - jak przełamywać bariery, przykłady dobrych praktyk - warsztaty 5h zegarowe- marzec 2015 15:00; 1h konsultacji grupowych w min. 2 tyg. po szkoleniu warsztatowym.Każde szkolenie prowadzone w formie warsztatowej obejmuje 5 godzin zegarowych. Konsultacje grupowe trwają godzinę zegarową i odbywają się w terminie min. 2 tygodni po szkoleniu warsztatowym. Termin konsultacji Wykonawca ustala z Dyrektorem szkoły i osobą pełniącą funkcję SORE w danej placówce. Ustalony termin musi być zgodny z czasem pracy placówki oraz zapewniać swobodę wzięcia udziału w konsultacjach nauczycielom objętym wsparciem. Szkolenia warsztatowe odbędą się w Bytomiu na terenie szkół wymienionych w tabeli w siwz zgodnie z podanym tematem, programem szkolenia oraz terminem ustalonym bezpośrednio z Dyrektorem wskazanej placówki. Wykonawca nie ponosi kosztów udostępniania miejsc szkoleń oraz konsultacji warsztatowych i sprzętu komputerowego. Wydruk materiałów szkoleniowych spoczywa na Zamawiającym. Zadania i obowiązki Wykonawcy, czyli eksperta zewnętrznego przeprowadzającego cykl warsztatów szkoleniowych i konsultacji grupowych dla nauczycieli/ek z placówek z Bytomia objętych wspomaganiem w ramach projektu Klucze do sukcesu - nowoczesny system wspomagania szkół i przedszkoli oraz doskonalenia nauczycieli w Bytomiu UDA-POKL.03.05.00-00-223/12; w obszarze szkoleń Praca z uczniem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi: 1.Opracowanie scenariusza zajęć dla poszczególnych tematów szkoleń warsztatowych zgodnie z zapotrzebowaniem i programem opisanym w tabeli w siwz oraz prowadzenia zajęć zgodnie z tym scenariuszem. Scenariusz winien być dostarczony do biura projektu nie później niż 5 dni przed szkoleniem w formie elektronicznej (MS word). Wydrukowany scenariusz na odpowiednio ologowanym papierze zostanie przygotowany przez pracowników projektu i dostarczony na szkolenie. Wykonawca zobowiązany jest do podpisania się pod przygotowanym przez siebie scenariuszem. 2.Przeprowadzenie pisemnej diagnozy (testy) wśród uczestników sieci w oparciu o autorskie pre testy i post testy, a następnie ich opracowanie i dostarczenie do biura projektu w terminie do 3 dni po szkoleniu. Opracowanie wyników musi zawierać: analizę wiedzy i umiejętności nauczycieli, obliczenie wskaźnika przyrostu wiedzy, wnioski Wykonawcy na temat analizy, opis rekomendacji, uwagi i spostrzeżenia oraz podpis Wykonawcy. Opracowanie należy sporządzić na ologowanym papierze, który można pobrać w Biurze Projektu. 3.Opracowanie materiałów szkoleniowych dla nauczycieli w wersji papierowej min. 10 stron A4. Materiał szkoleniowy musi być zgodny z tematyką szkolenia oraz programem szkolenia. Odpowiedzialność za naruszenie praw autorskich spoczywa na Wykonawcy, który przygotował materiały szkoleniowe. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmian edytorskich w przesłanym dokumencie.4.Przeprowadzenie szkoleń warsztatowych w terminie od podpisania umowy do 20 czerwca 2015 r.5.Przeprowadzenie konsultacji grupowych dla nauczycieli w terminie ustalonym z Dyrektorem placówki po szkoleniu warsztatowym, przy czym konsultacja nie może się odbywać w terminie krótszym niż 2 tyg. po szkoleniu warsztatowym. Celem konsultacji jest omówienie dotychczasowych wdrożeń technik, zastosowanych metod oraz analiza poruszanych przypadków.6. Podpisanie z Zamawiającym umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych.7.Sprawdzanie listy obecności na każdych zajęciach warsztatowych oraz konsultacjach zbiorowych, przy czym odpowiednio ologowane listy przygotowane są przez zarząd projektu. 8.Właściwe zastosowanie logotypów Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na materiałach i dokumentach. 9. Prowadzenie zajęć ze szczególnym naciskiem na przestrzeganie zasady równych szans, w tym równości płci. 10. Ponoszenie odpowiedzialności za wszelkie szkody powstałe w związku z wykonywaniem przedmiotu umowy, w tym za szkody wyrządzone osobom trzecim, za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków powstałe w związku ze świadczeniem usługi. 11. Dbanie o stan techniczny pomocy dydaktycznych i sprzętu komputerowego w miejscu prowadzenia szkoleń. Zadania Wykonawcy w zakresie opracowania i dostarczenia materiałów szkoleniowych opisane są w Istotnych Postanowieniach Umownych. Warunki realizacji niniejszego zamówienia określają istotne postanowienia umowne wraz ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia, stanowiące załączniki do specyfikacji. Zadania Wykonawcy w zakresie opracowania i dostarczenia materiałów szkoleniowych opisane są w Istotnych Postanowieniach Umownych

Czy zamówienie jest podzielone na części: Nie

Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie

Czy jest dialog: Nie

Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: Nie

Czas: D

Data zakończenia: 20/06/2015

Informacja na temat wadium: wadium nie jest wymagane

Zaliczka: Nie

III.7 osoby niepełnosprawne: Nie

Osoby zdolne do zrealizowania zamówienia:
Wykonawca winien wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej dwiema osobami, które będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia i spełnia poniższe wymagania formalne, czyli:a) Wykształcenie min. wyższe magisterskie: psychologia lub pedagogika
b)min. 10 letni staż pracy (wymaganie minimalne),
c)ukończony kurs coacha ICF lub inny lub kurs trenera lub edukatora potwierdzony certyfikatem
d)Doświadczenie edukatorskie -co najmniej 90 h godzin prowadzenia warsztatów/szkoleń i zajęć otwartych dla nauczycieli z tematyki specjalnych potrzeb edukacyjnych w szkole
W celu zapewnienia należytej realizacji zamówienia Wykonawca winien dokonać odpowiedniego doboru osób do realizacji zamówienia, z uwzględnieniem opisu przedmiotu zamówienia. Wykonawca może polegać w zakresie spełnienia warunków udziału w niniejszym postępowaniu na zasobach innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków - w zakresie określonym art. 26 ust. 2b ustawy. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. UWAGA: W przypadku gdy Wykonawca w zakresie potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu powoła się na potencjał podwykonawcy, a w trakcie realizacji zamówienia dokona zmiany podwykonawcy lub zrezygnuje z podwykonawcy, zobowiązany będzie wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu w stopniu nie mniejszym niż wykazany na etapie składania ofert, tj. pozwalający uzyskać co najmniej taką samą ilość punktów w kryterium doświadczenie. Zamawiający oceni spełnienie ww. warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów określonych w cz. VI siwz. Dokumenty załączone do oferty weryfikowane będą wg formuły /spełnia- nie spełnia. Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania, jeżeli zachodzić będą przesłanki wymienione w art. 24 ust. 1,2 i 2a ustawy Prawo zamówień publicznych

Oświadczenie wykluczenia nr 1: Tak

Oświadczenie wykluczenia nr 2: Tak

Dokumenty grupy kapitałowej: Tak

Dokumenty podmiotów zagranicznych: Tak

inne_dokumenty:
a)formularz oferty, o którym mowa powyżej wraz załącznikiem do formularza oferty dot. Osób oferowanych do realizacji zamówienia b) oświadczenia i dokumenty określone w cz. VI specyfikacji; oraz (jeżeli dotyczy) b)pełnomocnictwa do działania w imieniu Wykonawcy, jeżeli do reprezentowania Wykonawcy wskazano inną osobę niż upoważnioną z mocy prawa - oryginał lub kopia notarialnie poświadczona za zgodność z oryginałem, c)dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych w przypadku, gdy do przetargu przystępują Wykonawcy działający wspólnie - oryginał lub kopia notarialnie poświadczona za zgodność z oryginałem, d)dowód/dowody wskazujący/e, że zasoby podmiotu trzeciego, na które powołuje się wykonawca zostaną mu udostępnione, np. pisemnego zobowiązania podmiotu, zawierającego informacje określone p. 1 ust.6 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. z 2013 r. poz.231). W sytuacji, gdy przedmiotem zobowiązania są zasoby nierozerwalnie wiązane z podmiotem ich udzielającym, niemożliwe do samodzielnego obrotu i dalszego udzielenia ich bez zaangażowania tego podmiotu w wykonanie zamówienia (np. doświadczenie) konieczne jest wyraźne nawiązanie do uczestnictwa tego podmiotu w wykonaniu zamówienia. Należy złożyć oryginał dokumentu/dokumentów dot. zobowiązania podmiotu trzeciego (załącznik nr 6 do specyfikacji)

Kod trybu postepowania: PN

Kod kryterium cenowe: B

Znaczenie kryterium 1: 50

Nazwa kryterium 2: potencjał i doświadczenie trenera/trenerów

Znaczenie kryterium 2: 50

Adres uzyskania specyfikacji i warunków zamówienia:
Gimnazjum nr 9 ul. Świętochłowicka 12, 41-909 Bytom e-mail: gimnazjumnr9@poczta.onet.pl

Data składania wniosków, ofert: 03/02/2015

Godzina składania wniosków, ofert: 08:00

Miejsce składania:
Gimnazjum nr 9 ul. Świętochłowicka 12, 41-909 Bytom

On: O

Termin związania ofertą, liczba dni: 30

Informacje dodatkowe:
Klucze do sukcesu - nowoczesny system wspomagania szkół i przedszkoli oraz doskonalenia nauczycieli w Bytomiu UDA- POKL.03.05.00-00-223/12; współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego i budżetu krajowego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet III. Wysoka jakość systemu oświaty; Poddziałanie 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół. Zamawiający przewiduje możliwość wykluczenia wykonawcy na podstawie art. 24 ust.2a pzp

Czy unieważnienie postępowania: Nie

Czy zmiana umowy: Tak

Zmiana umowy:
1. Zakazuje się istotnych zmian postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, za wyjątkiem niżej wymienionych możliwości i warunków dokonania takiej zmiany:
1) zmiana wskazanych podwykonawców, rezygnacja z podwykonawców, zmiana wskazanego zakresu podwykonawstwa, wykonanie zamówienia przy pomocy podwykonawców, pomimo niewskazania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego żadnej części zamówienia przeznaczonej do wykonania w ramach podwykonawstwa. W przypadku zmiany lub rezygnacji z podwykonawcy, na którego potencjał Wykonawca powoływał się w zakresie spełnienia warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, Wykonawca zobowiązany jest wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia te warunki w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia, a w przypadku zastępowania osoby, za którą przyznano dodatkowe punkty należy wskazać osobę za którą uzyskałoby co najmniej tyle samo punktów co za osobę zastępowaną.
2) zmiana osoby/-ów wskazanych w § 1 ust. 2 umowy w przypadku:
a) śmierci, choroby lub innych zdarzeń losowych dotyczących danej osoby,
b) niewywiązywania się przez tą osobę z ciążących na niej obowiązków,
c) jeżeli zmiana danej osoby stanie się konieczna z jakichkolwiek innych przyczyn niezależnych od Wykonawcy.
Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z wnioskiem, o którym mowa w ust.2.
W przypadku zmiany, o której mowa powyżej, osoba wskazana przez Wykonawcę winna spełniać warunki, co najmniej takie jakich wymagano w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, a w przypadku zastępowania osoby, za którą przyznano dodatkowe punkty należy wskazać osobę za którą uzyskałoby co najmniej tyle samo punktów co za osobę zastępowaną.
3)zmiana podmiotów trzecich - zapis dot. podwykonawców stosuje się odpowiednio
4)zmiana wynagrodzenia netto, w przypadku zmiany przepisów obowiązujących dotyczących podatku VAT,
5)zmiana części wykonywanego przez podwykonawcę zakresu przedmiotu umowy,
lub wprowadzenie nowego zakresu,
6)zmiana lokalizacji prowadzonych zajęć w ramach szkół określonych
w § 1, w przypadku reorganizacji placówek lub wystąpienia siły wyższej niezależnej od Zamawiającego i nie dającej się przewidzieć,
2.Dokonanie zmiany umowy w zakresie jw. wymaga uprzedniego złożenia na piśmie wniosku Wykonawcy wykazującego zasadność wprowadzenia zmian i zgody Zamawiającego na jej dokonanie lub przedłożenia propozycji zmiany przez Zamawiającego.
3.Jakiekolwiek zmiany niniejszej umowy wymagają - pod rygorem nieważności - zachowania formy pisemnej.

Kody CPV:
805000009 (Usługi szkoleniowe)

Podobne przetargi

55196 / 2011-03-25 - Administracja samorzÄ…dowa

Urząd Gminy Czernichów z/s w Tresnej - Czernichów (śląskie)
CPV: 805000009 (Usługi szkoleniowe)
zorganizowanie i przeprowadzenie 6 kursów zawodowych dla uczestników projektu Dobry zawód = dobra praca. Projekt realizowany przez Gminę Czernichów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Działanie 6.1 Poprawa dostępu do zatrudnienia oraz wspieranie aktywności zawodowej w regionie, Poddziałanie 6.1.1 Wsparcie osób pozostających bez zatrudnienia na regionalnym rynku pracy. Umowa z Wojewódzkim Urzędem Pracy w Katowicach UDA-POKL.06.01.01-24-094/10-00 z dnia 22.10.2010 r.,

172632 / 2012-05-25 - Administracja samorzÄ…dowa

Powiatowy Urząd Pracy - Tychy (śląskie)
CPV: 805000009 (Usługi szkoleniowe)
Przeszkolenie 46 osób bezrobotnych odbywać się będzie w ramach Projektu W kierunku zatrudnienia współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

306845 / 2010-10-29 - Administracja samorzÄ…dowa

Powiatowy Urząd Pracy w Jaworznie - Jaworzno (śląskie)
CPV: 805000009 (Usługi szkoleniowe)
Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie grupowych szkoleń osób bezrobotnych finansowanych ze środków Funduszu Pracy

398612 / 2010-12-07 - Administracja samorzÄ…dowa

Zespół Obsługi Szkół i Placówek Oświatowych w Bielsku-Białej - Bielsko-Biała (śląskie)
CPV: 805000009 (Usługi szkoleniowe)
Prowadzenie zajęć pozalekcyjnych z języka niemieckiego, w Zespole Szkół Silesia w Czechowicach - Dziedzicach w ramach projektu Edukacja w Powiecie Bielskim drogą do sukcesu

111096 / 2015-05-13 - Inny: Spółka Akcyjna, Jedyny Akcjonariusz Gmina Miasto Częstochowa

Agencja Rozwoju Regionalnego w Częstochowie SA - Częstochowa (śląskie)
CPV: 805000009 (Usługi szkoleniowe)
Usługa szkoleniowa dla rozwoju sektora ekonomii społecznej w ramach realizacji projektu Jurajski Ośrodek Wsparcia Ekonomii Społecznej w Subregionie Północnym Województwa Śląskiego.

67516 / 2011-04-06 - Administracja samorzÄ…dowa

Powiatowy Urząd Pracy w Sosnowcu - Sosnowiec (śląskie)
CPV: 805000009 (Usługi szkoleniowe)
Wybór jednostki, która w 2011 roku będzie prowadziła szkolenia dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Sosnowcu. w zakresie: 1) Pracownik dozoru mienia 2) Pracownik ochrony fizycznej I stopnia 3) Pracownik ochrony fizycznej II stopnia

372598 / 2012-10-01 - Administracja samorzÄ…dowa

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Rudniku - Rudnik (śląskie)
CPV: 805000009 (Usługi szkoleniowe)
Organizacja i przeprowadzenie szkoleń dla beneficjentów projektu pt.:Promocja aktywnej integracji w Gminie Rudnik

127291 / 2012-06-11 - Uczelnia publiczna

Politechnika Częstochowska - Częstochowa (śląskie)
CPV: 805000009 (Usługi szkoleniowe)
Przeprowadzenie szkolenia AutoCAD - bazowy oraz szkolenia podstawowego dla osób rozpoczynajacych pracę z programem CATIA w ramach projektu Nowoczesny inżynier przyszłością naszej gospodarki - atrakcyjne studia na kierunkach zamawianych

293574 / 2009-08-26 - Inny: smorządowa wojewódzka osoba prawna

Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego - Katowice (śląskie)
CPV: 805000009 (Usługi szkoleniowe)
Przeprowadzenie wykładów obejmujących zagadnienia związane z programem kursu w zakresie kierowania ruchem drogowym

139814 / 2012-04-30 - Administracja samorzÄ…dowa

Powiatowy Urząd Pracy w Raciborzu - Racibórz (śląskie)
CPV: 805000009 (Usługi szkoleniowe)
Przedmiotem zamówienia są usługi szkoleniowe dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Raciborzu współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013, Działanie 6.1, Poddziałanie 6.1.3 w ramach projektu: W przyszłość

508230 / 2012-12-13 - Administracja samorzÄ…dowa

Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach - Katowice (śląskie)
CPV: 805000009 (Usługi szkoleniowe)
Przetarg nieograniczony na zorganizowanie i przeprowadzenie seminarium stacjonarnego dla pracowników Powiatowego Urzędu Pracy w Katowicach w zakresie stosowania przepisów ustawy Kodeks postępowania administracyjnego przez powiatowe urzędy pracy

430430 / 2013-10-22 - Inny: Państwowa Jednostka Budżetowa

Śląska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy - Katowice (śląskie)
CPV: 805000009 (Usługi szkoleniowe)
Organizacja i przeprowadzenie kursu przedsiębiorczości dla uczestników projektu Nowe Perspektywy 2