Informacje o przetargach publicznych.
Site Search

106832 / 2014-03-28 - Administracja samorządowa / Powiatowa Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna (Chojnów)

Ogłoszenie zawiera informacje aktualizacyjne dotyczące publikacji w biuletynie 1 z dnia 2014-02-27 pod pozycją 41701. Zobacz ogłoszenie 41701 / 2014-02-27 - Administracja samorzÄ…dowa.

Numer biuletynu: 1

Pozycja w biuletynie: 106832

Data publikacji: 2014-03-28

Nazwa: Powiatowa Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna

Ulica: pl. Zamkowy 2

Numer domu: 2

Miejscowość: Chojnów

Kod pocztowy: 59-225

Województwo / kraj: dolnośląskie

Numer telefonu: 76 81 88 564

Numer faxu: 76 81 88 564

Regon: 00101259000000

Typ ogłoszenia: ZP-403

Numer biuletynu: 1

Numer pozycji: 41701

Data wydania biuletynu: 2014-02-27

Czy jest obowiązek publikacji w biuletynie: Tak

Czy zamówienie było ogłoszone w BZP: Tak

Rok ogłoszenia: 2014

Pozycja ogłoszenia: 41701

Czy w BZP zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie: Nie

Ogłoszenie dotyczy: 1

Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wybór szkoleniowców - ekspertów do prowadzenia i realizacji form doskonalenia nauczycieli (warsztaty, szkolenia, wykłady, konsultacje, seminaria, szkoleniowe rady pedagogiczne) dla uczestników projektu Szkoła na miarę czasów współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

Rodzaj zamówienia: U

Przedmiot zamówienia:
2.1. Przedmiotem zamówienia jest wybór szkoleniowców - ekspertów do prowadzenia i realizacji form doskonalenia nauczycieli (warsztaty, szkolenia, wykłady, konsultacje, seminaria, szkoleniowe rady pedagogiczne) dla uczestników projektu Szkoła na miarę czasów w Powiecie Legnickim współfinasowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 2.2. Głównym celem projektu jest stworzenie systemu doskonalenia nauczycieli w Powiecie Legnickim, poprzez stworzenie kompleksowego i spójnego wsparcia szkół/przedszkoli związanego z ich autonomicznym rozwojem w obszarach wymagających szczególnego oddziaływania. 2.3. W projekcie uczestniczy 19 szkół/przedszkoli z terenu Powiatu Legnickiego. 2.4. Termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy najpóźniej do 30 czerwca 2014 r. 2.5. Szacunkowa liczba realizacji form doskonalenia nauczycieli i dyrektorów wynosi , w tym: 2.5.1. W ramach realizacji Rocznych Planów Wspomagania - 105 form doskonalenia w 19 grupach (szkołach/przedszkolach) (32 form doskonalenia w okresie od marca do kwietnia 2014 r., 64 form doskonalenia w okresie od kwietnia do czerwca 2014 r.), 2.5.2. W ramach Sieci współpracy i samokształcenia - 8 form doskonalenia w ramach 4 Sieci (4 formy doskonalenia do końca marca 2014 r., 4 form doskonalenia w okresie od kwietnia do czerwca 2014r.), 2.6. Jedna forma doskonalenia trwać będzie: 2.6.1. W ramach realizacji Rocznych Planów Wspomagania - 5 godzin dydaktycznych warsztatów x 3 w szkole w, 16 grupach oraz 3 godz. dydaktyczne konsultacji grupowych x 3 w szkole, w 19 grupach. Szacunkowa łączna liczba godzin dydaktycznych wyniesie 411. 2.6.2. W ramach Sieci współpracy i samokształcenia - 3 godziny dydaktyczne x 2 warsztaty w jednej sieci. Szacunkowa łączna liczba godzin dydaktycznych wyniesie 24. 2.7. Liczba uczestników/uczestniczek w każdej grupie, dla której prowadzona będzie określona forma doskonalenia nauczycieli i dyrektorów, wyniesie w ramach: 2.7.1. Rocznych Planów Wspomagania - około 20 osób, 2.7.2. Sieci Współpracy i Samokształcenia - około 20 osób. 2.8. Formy doskonalenia realizowane będą: 2.8.1. W ramach Rocznych Planów Wspomagania - na terenie szkół i przedszkoli uczestniczących w projekcie, 2.8.2. W ramach Sieci współpracy i samokształcenia - w Starostwie Powiatowym w Legnicy lub w innym miejscu wskazanym przez Zamawiającego na terenie powiatu legnickiego. 2.9. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w podziale na 11 części: 2.9.1. Wykonawca w ramach realizacji Rocznych Planów Wspomagania powinien zabezpieczyć kompleksową realizację form doskonalenia nauczycieli i dyrektorów na najwyższym poziomie merytorycznym w następujących ofertach i w następujących szkołach-przedszkolach: CZĘŚĆ 1: szkoleniowcy - eksperci - oferta: Jak pomóc uczniowi osiągnąć sukces edukacyjny?: Adresaci: 1) Zespół Szkół w Miłkowicach- Gimnazjum, ul. II Armii WP 75a, 59-222 Miłkowice, 2) Zespół Szkolno-Przedszkolny w Rokitkach-Szkoła Podstawowa, Rokitki 32a, 59-225 Chojnów. 3) Gimnazjum nr 1 w Chojnowie, ul. Reymonta 1, 59-225 Chojnów Z uwzględnieniem zagadnień: a) Diagnoza potrzeb i możliwości uczniów. b) Rozpoznawanie indywidualnych strategii uczenia się i dobór metod pracy do indywidualnych potrzeb rozwojowych uczniów. c) Nowatorskie metody pracy z uczniem skierowane na efektywność procesu nauczania i uczenia się oraz przygotowanie nauczycieli w zakresie i stosowania w pracy z uczniem nowatorskich metod pracy w blokach tematycznych: przedmiotów humanistycznych i matematyczno-przyrodniczych-warsztaty praktyczne. d) Ewaluacja pracy własnej nauczyciela. e) Kształtowanie postaw uczniów - samodzielność, odpowiedzialność za własny rozwój i za rozwój rówieśników. f) Komunikacja interpersonalna - udzielanie informacji zwrotnej uczniom i ich rodzicom na temat postępów w nabywaniu umiejętności i wiadomości. g) Indywidualizacja procesu edukacji i właściwej organizacji środowiska edukacyjnego. h) Metody motywujące uczniów do nauki w szkole i na zajęciach dodatkowych. Szacunkowa ilość godzin w danej części wynosi 72. CZĘŚĆ 2: szkoleniowcy - eksperci - oferta: Techniki uczenia się i metody motywujące do nauki: Adresaci: 1) Zespół Szkół w Krotoszycach-Gimnazjum, ul. Piastowska 41 59-223 Krotoszyce / Zespół Szkół w Krotoszycach-Szkoła Podstawowa, ul. Piastowska 41 59-223 Krotoszyce Z uwzględnieniem zagadnień: a) Efektywność procesu nauczania i uczenia się oraz metod motywowania do nauki. b) Nowatorskie techniki uczenia się i metody aktywizujące, wykorzystania wiedzy o funkcjonowaniu mózgu, technik pamięciowych (mnemotechnicznych np. metoda wieszaków, pokój rzymski) oraz szybkiego czytania, w tym wykorzystanie Technologii Informacyjnej i Komputerowej - obsługa tablicy interaktywnej. c) Nowe rozwiązania w zakresie skutecznego motywowania uczniów do pracy. d) Tworzenie katalogu sposobów motywowania uczniów oraz metod aktywizujących z uwzględnieniem typów szkół-przedszkoli oraz indywidualnego spojrzenia na ucznia. e)Wypracowanie systemu wychowawczego z zastosowaniem wzmocnień pozytywnych i negatywnych oraz materiałów do samokształcenia f) Umiejętność zaangażowania uczniów, celem osiągnięcia efektywności i elastyczność w realizacji celów edukacyjnych przez nauczyciela. g) Jak nauczać regionalnie z wykorzystaniem elementów kultury i w zakresie różnych przedmiotów nauczania? h) Metody wprowadzania zdrowej rywalizacji w klasie i) Jak wzbudzić w sobie pasję uczenia? Szacunkowa ilość godzin w danej części wynosi 33. CZĘŚĆ 3: szkoleniowiec-ekspert- oferta: Rodzice są partnerami szkoły Adresat: 1) Miejskie Przedszkole w Prochowicach, ul. T. Kościuszki 1, 59-230 Prochowice. 2)Szkoła Podstawowa w Rosochatej, Rosochata 59-216 Kunice. Szkoła Podstawowa w Kunicach, ul. Staropolska 4, 59-216 Kunice 3) Gimnazjum Legnickie Pole, 59-241 Legnickie Pole, ul. K.D. Asama 7 Z uwzględnieniem zagadnień: a) Kompetencje komunikacyjne nauczycieli, b) Komunikacja interpersonalna nauczyciel - rodzic, c) Jak rozmawiać z trudnym rodzicem? d) Jak współpracować z rodzicami trudnych dzieci?. e)Jak uatrakcyjnić zebrania i zajęcie z rodzicami? f) Metody aktywizujące rodziców do współpracy i do pracy z dziećmi w domu. g)Techniki uczenia się i zapamiętywania. Szacunkowa ilość godzin w danej części wynosi 72. CZĘŚĆ 4: szkoleniowcy - eksperci - oferta: Wspieranie pracy wychowawców klas - bezpieczna szkoła Adresaci: 1) Zespół Szkół w Legnickim Polu - Szkoła Podstawowa, ul. K.D Asama 7, 59-241 Legnickie Pole, 2) Zespół Szkół w Miłkowicach - Szkoła Podstawowa, ul. II Armii WP 75a, 59-222 Miłkowice, 3)Gimnazjum nr 2 w Chojnowie, ul. Konarskiego 1 ,59-225 Chojnów. 4)Powiatowy Zespół Szkół w Chojnowie - Liceum Ogólnokształcące ul Poźniaków 1 , 59-225 Chojnów. 5) Szkoła Podstawowa w Wągrodnie , Wągrodno 35 , 59-243 Ruja. Z uwzględnieniem zagadnień: a) Komunikacja interpersonalna - kompetencje komunikacyjne nauczycieli b) metody nauczania umiejętności asertywnego rozwiązywania konfliktów oraz radzenia sobie z emocjami przez uczniów. c) Narzędzia do pracy wychowawczej, w tym rozpoznawania indywidualnych potrzeb ucznia oraz zespołu klasowego. d) Praca w zespołach wychowawczych -wypracowanie systemu współpracy w zespole nauczycieli-wychowawców klas . e) Kompleksowe wsparcie dla wychowawców, aby w maksymalnym stopniu osiągali zaplanowane efekty wychowawcze-opracowanie przydatnych dokumentów i procedur działań wychowawczych, katalogu nagród i kar-konsekwencji. f) Funkcjonowanie klas i poszczególnych uczniów w sferze wychowawczej oraz lepsza współpraca wychowawcy z uczniami i rodzicami oraz z zespołem uczących nauczycieli. g) Sprzyjające środowisko szkolne i rola wychowawcza w odniesieniu do ucznia-uczniowie dbają o bezpieczeństwo w czasie przerw, radzenie sobie z hałasem. h) Metody rozpoznawania potrzeb wychowawczych uczniów, szczególnie zaburzonych emocjonalnie oraz zasady planowania, pracy i monitorowania oddziaływań wychowawczych wobec nich. i) Kształtowanie postaw uczniów - odpowiedzialność za własne bezpieczeństwo i za bezpieczeństwo innych osób w szkole.. j) Koncepcja pedagogiczna oddziaływania na zespół klasowy, służąca indywidualnemu rozwojowi uczniów z naciskiem na samodyscyplinę. Szacunkowa ilość godzin w danej części wynosi 120. CZĘŚĆ 5: szkoleniowcy - eksperci - oferta: Praca z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych Adresaci: 1) Zespół Szkół w Legnickim Polu - Przedszkole, ul. K.D Asama 7, 59-241 Legnickie Pole, Szkoła Podstawowa w Bieniowicach, Bieniowice 57, 59-216 Kunice Z uwzględnieniem zagadnień: a)Zapoznanie z aktualnymi przepisami prawa oświatowego, dotyczącymi pracy z dziećmi o specjalnych potrzebach edukacyjnych. b) Efektywny system pracy z uczniami o specjalnych potrzebach edukacyjnych, szczególnie z uczniami, którzy posiadają orzeczenie do kształcenia specjalnego. c) Indywidualne potrzeby uczniów, umiejętność zespołowego planowania pracy, w tym konstruowania IPET. d) Praca z dzieckiem niepełnosprawnym na podstawie orzeczenia do kształcenia specjalnego. e) Skuteczna współpraca i komunikacja w zespole nauczycieli f)Planowanie pracy i realizacja zadań oraz monitorowanie efektywności działań w odniesieniu do strefy najbliższego rozwoju. g) Metody i formy pracy z dzieckiem o specjalnych potrzebach edukacyjnych. Nowoczesne metody i formy pracy z dziećmi ze SPE, np.: Metoda behawioralna, Metoda Makaton. Edukacja przez ruch. Pedagogika zabawy. h) Kompetencje komunikacyjne - jak rozmawiać z rodzicami ucznia o specjalnych potrzebach edukacyjnych? i) Integracja i komunikacja nauczycieli, uczniów, rodziców i specjalistów oraz partnerów szkoły wokół działań służących zapewnieniu optymalnego rozwoju i efektywności codziennej pracy. Szacunkowa ilość godzin w danej części wynosi 33. CZĘŚĆ 6: szkoleniowcy - eksperci - oferta: Nauczyciel 45+ Adresaci: 1) Przedszkole Miejskie nr 3 w Chojnowie, ul. Krasickiego1 59-225 Chojnów /Powiatowy Zespół Szkół w Chojnowie-Zasadnicza Szkoła Zawodowa ul. Wojska Polskiego16, 59-225 Chojnów Z uwzględnieniem zagadnień: a) Dokształcanie i doskonalenie się nauczycieli w wieku 45+. b) Pozycja na rynku pracy. c) Wykorzystanie TIK w pracy dydaktycznej. d) Radzenie sobie ze stresem - zasady i techniki. e) Emisja głosu. f) Komunikacja interpersonalna. g) Korzystanie w kreowaniu rozwoju szkoły z wiedzy, umiejętności i doświadczeń nauczycieli 45+ poprzez wsparcie ich rozwoju osobistego. h) Kondycja psychofizyczna nauczycieli, pomoc w profilaktyce zjawiska wypalenia zawodowego. Pomoc w budowaniu programów rozwoju osobistego dotyczących siły i odporności psychicznej ,umiejętności zadbania o komfort psychiczny, podniesienia samooceny, umiejętności komunikacji interpersonalnej, asertywności i) Nabycie umiejętności radzenia sobie ze stresem- elementy jogi. j) Ćwiczenie umiejętności związanych z pracą głosem. Szacunkowa ilość godzin w danej części wynosi 33. CZĘŚĆ 7: szkoleniowiec - ekspert - oferta -Współpraca nauczycieli w prowadzeniu procesów edukacyjnych. Adresaci: 1) Powiatowy Zespół Szkół w Chojnowie-Technikum, ul Witosa 1,59-225 Chojnów. Z uwzględnieniem zagadnień: a) Umiejętności komunikacyjne nauczycieli w relacji nauczyciel-uczeń, nauczyciel - nauczyciel, uczymy się słuchać i mówić do siebie. b) Wzmocnienie autorytetu n-li-poprawa relacji nauczyciel-uczeń. c) Sposoby wpływu na pozytywny obraz ucznia i nauczyciela. d) Postawa nauczycieli wobec uczniów i rodziców w dzisiejszych czasach - jak nauczać aby uczniowie chcieli się uczyć, a rodzice współpracować. e)Współpraca z rodzicami. f) Współpraca nauczycieli-wypracowanie skutecznego systemu motywacyjnego n-li-nagrody i konsekwencje g) Wypracowanie wspólnych zasad równego podziału obowiązków w pracy w odniesieniu do statutu szkoły. h) Nabycie umiejętności n-li w obszarze zespołowego planowania działań, wypracowania podstaw pracy zespołowej, kultury organizacyjnej szkoły. i) Zaangażowanie i wspólny wkład w poprawę wizerunku szkoły. j) Uczymy się przestrzegać ustalonych zasad - konsekwencja, zaangażowanie, odpowiedzialność. k) Pomoc przy opracowaniu struktury działań zespołowych - jak nauczyć się wspólnie pracować, jak egzekwować i jak zaktywizować do pracy bez narzędzi w zespole. l) Monitorowanie, krytyczna ocena zaplanowanych działań oraz wymiana doświadczeń między nauczycielami. Szacunkowa ilość godzin w danej części wynosi 24. CZĘŚĆ 8 szkoleniowiec - ekspert - temat: Praca z uczniem zdolnym Adresaci: 1)SP 3 CHOJNÓW 59-225 Chojnów, Kościuszki 30 Z uwzględnieniem zagadnień: a)Kształtowanie umiejętności motywowania uczniów, b)poznanie różnych stylów uczenia się c) wzbogacenie warsztatu metodycznego d)metody zwiększenia własnych sukcesów e) poznanie nowoczesnych technik w uczeniu się i czytaniu. f) Kształtowanie umiejętności wykorzystywania ich w czasie lekcji g) Poznanie technik relaksacyjnych w celu zniwelowania stresu u uczniów i ich wykorzystywanie w pracy z uczniem zdolnym Szacunkowa ilość godzin w danej części wynosi 24 2.9.2. Wykonawca w ramach Sieci współpracy i samokształcenia powinien zabezpieczyć kompleksową realizację form doskonalenia nauczycieli i dyrektorów na najwyższym poziomie merytorycznym zgodnie z poniższymi tematami: CZĘŚĆ 9: szkoleniowiec - ekspert - temat: Pozapedagogiczne obowiązki dyrektora szkoły dla Sieci współpracy i samokształcenia dyrektorów szkół i przedszkoli. Z uwzględnieniem zagadnień: 1. Dyrektor jako prawodawca: a)Wprowadzenie do teorii prawa oświatowego - Wsparcie w zakresie umiejętności praktycznego wykorzystania wiedzy na temat zarządzania szkołą-przedszkolem z uwzględnieniem przepisów prawa i standardów Unii Europejskiej. b) Co to jest technika prawodawcza? c) Rodzaje dokumentów prawa wewnątrzszkolnego: uchwały rady pedagogicznej, decyzje i zarządzenia dyrektora szkoły. d) Różnica pomiędzy decyzją a zarządzeniem. e) jak wprowadzać zmiany do statutu szkoły? f) jak zgodnie z techniką prawodawczą przygotować decyzję dyrektora czy zarządzenie w dowolnej sprawie? 2. Dyrektor jako pracodawca: a)Wprowadzenie do teorii prawa pracy. b)Zadania dyrektora w zakresie prawa pracy. c)Umowa o pracę, wypowiedzenie i świadectwo pracy d) Ocena pracy pracowników - kary kodeksowe dla pracowników. e) Kodeks pracy, a Karta Nauczyciela. f)Trudny klient (uczeń, rodzic) - warsztat analiza tzw. trudnych przypadków związanych z zatrudnieniem, zwalnianiem czy roszczeniami nauczycieli lub innych pracowników (analiza przypadku, symulacja). Szacunkowa ilość godzin w danej części wynosi 6. CZĘŚĆ 10: szkoleniowiec - ekspert - temat: Metody uczenia się i techniki motywujące do nauki dla Sieci współpracy i samokształcenia nauczycieli humanistów. Z uwzględnieniem zagadnień: a) Warsztatu pracy nauczycieli w zakresie technik nauczania oraz metod aktywizujących; b) Kompetencje nauczycieli i uczniów w zakresie technik uczenia się i zapamiętywania; c) Nowe metody motywowania uczniów do pracy oraz technik uczenia się zwiększających odpowiedzialność osobistą za rozwój; d) Wypracowanie katalogu sposobów motywowania uczniów, nabycie przez nauczycieli umiejętności właściwego doboru czynników motywujących w zależności od ucznia, sytuacji, kontekstu e) Umiejętności pracy zespołowej nauczycieli i uczniów. Szacunkowa ilość godzin w danej części wynosi 6. CZĘŚĆ 11: szkoleniowiec - ekspert - temat: Praca z uczniem sprawiającym trudności wychowawcze dla Sieci współpracy i samokształcenia nauczycieli pedagogów i wychowawców. Z uwzględnieniem zagadnień: a) Przyczyny zachowań agresywnych b) Sposoby radzenia sobie z uczniem agresywnym, c) Kompetencje interpersonalne nauczyciela- skuteczna komunikacja. d) Formy i metody współpracy szkoły z rodziną. e) Kształtowanie kompetencji wychowawczych rodzica, poprzez aktywne formy pracy. f) Współpraca z rodzicami i ze środowiskiem lokalnym, kształtująca postawy uczniowskie. Szacunkowa ilość godzin w danej części wynosi 6. CZĘŚĆ 12: szkoleniowiec - ekspert - temat: Jak wspierać dziecko w uczeniu matematyki ?dla Sieci współpracy i samokształcenia nauczycieli przedmiotów ścisłych i przyrodniczych. Z uwzględnieniem zagadnień: a) Motywacja ucznia do pracy indywidualnej (słabego i zdolnego). b)Praca z uczniem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi -dysleksja, dysortografia , dyskalkulia. c) Efekty nauczania i uczenia się (osiągnięcie wyższych wyników dydaktycznych. d) Nowe technologie w procesie nauczania i uczenia się. e) Dobór metod i form pracy podczas lekcji, atrakcyjność zajęć. f) Indywidualizacja nauczania matematyki g) metody pracy z uczniem zdolnym i mającym trudności z nauką matematyki np.(metoda stacji, metoda portfolio, ośrodki wiedzy (jak zająć uczniów, by pracować z tym jednym) h) Otwarte formy nauczania i) Motywowanie uczniów do systematycznej nauki matematyki-sposoby motywacji wewnętrznej (potrzeba, ciekawość),sposoby motywacji zewnętrznej (kontrola, konsekwencja), sposoby motywacji uczniów wg np. Hanny Hamer. Szacunkowa ilość godzin w danej części wynosi 6. 2.10. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za merytoryczną realizację form doskonalenia nauczycieli i dyrektorów. 2.11. Obowiązki Wykonawcy (dotyczy wszystkich części zamówienia): 2.11.1. Zapewnienie trenerów, szkoleniowców, wykładowców, konsultantów, ekspertów w danych dziedzinach do przeprowadzenia form doskonalenia nauczycieli i dyrektorów, 2.11.2. opracowanie programów form doskonalenia dostosowanych do indywidualnych potrzeb szkoły-przedszkola oraz ich modyfikacja w przypadku zaistnienia takiej potrzeby i przestawienie ich Zamawiającemu, 2.11.3. opracowanie materiałów szkoleniowych oraz wprowadzenie ewentualnej korekty w przypadku modyfikacji programu, 2.11.4. przesyłanie Szkolnym Organizatorom Rozwoju Edukacji (SORE), nie później niż na 7 dni przed dniem przeprowadzenia danej formy doskonalenia wersji elektronicznych programów szkoleń oraz materiałów szkoleniowych, wykorzystywanych na potrzeby przeprowadzenia form doskonalenia nauczycieli i dyrektorów w ramach realizacji Rocznych Planów Wspomagania, 2.11.5. przesyłanie Koordynatorom Sieci, nie później niż na 7 dni przed dniem przeprowadzenia danej formy doskonalenia wersji elektronicznych programów szkoleń oraz materiałów szkoleniowych, wykorzystywanych na potrzeby przeprowadzenia form doskonalenia nauczycieli i dyrektorów w ramach realizacji Sieci współpracy i samokształcenia, 2.11.6. opracowanie oraz przeprowadzenie po każdej zrealizowanej formie doskonalenia ankiety ewaluacyjnej wśród uczestników zajęć, 2.11.7. przekazanie Szkolnym Organizatorom Rozwoju Edukacji (SORE) lub Koordynatorom Sieci dokumentacji projektowej bezpośrednio po zrealizowaniu danej formy doskonalenia, 2.11.8. ustalanie terminów realizacji poszczególnych form doskonalenia w ramach: a) Rocznych Planów Wspomagania - w porozumieniu ze Szkolnymi Organizatorami Rozwoju Edukacji (SORE), b) Sieci współpracy i samokształcenia - w porozumieniu z Koordynatorami Sieci. 2.11.9. stała współpraca ze Szkolnymi Organizatorami Rozwoju Edukacji i Koordynatorami Sieci, 2.11.10.bieżący kontakt z Biurem Projektu, 2.11.11.prowadzenie ewidencji godzin i zadań realizowanych w projekcie (ewentualne poprawki do dokumentacji nie są wliczane do ewidencji), 2.11.12.zachowanie w tajemnicy wszelkich danych, do których Wykonawca będzie miał dostęp w związku z realizacją zamówienia. 2.12. Harmonogram (plan) warsztatów, szkoleń, wykładów, konsultacji, seminariów, szkoleniowych, rad pedagogicznych ustalony będzie po podpisaniu umowy między Zamawiającym a Wykonawcą, w terminie 3 dni od dnia podpisania umowy. Harmonogram uwzględni szczegółowy opis zamówienia i zagadnień wyszczególnionych w załączniku do umowy. 2.13. W sytuacji losowej uniemożliwiającej wykonanie usługi, na jeden dzień przed, obowiązek wyznaczenia nowej osoby z co najmniej równymi kwalifikacjami za zgodą Zamawiającego. 2.14. Zamawiający zastrzega w umowie z Wykonawcą prawo wglądu do dokumentów Wykonawcy, związanych z realizowanym projektem, w tym dokumentów finansowych. 2.15. Zamówienie realizowane jest w ramach projektu Szkoła na miarę czasów współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

Kod trybu postepowania: PN

Czy zamówienie dotyczy programu UE: Tak

nazwa programu UE:
Projekt pn. Szkoła na miarę czasów Program Operacyjny Kapitał Ludzki 2013-2015, Priorytet III Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół.

Nazwa wykonawcy:
Wielkopolska Akademia Nauki i Rozwoju Jakub Michałowski ,

Adres pocztowy wykonawcy: ul. Przełęcz 51

Miejscowość: Poznań

Kod pocztowy: 60-115

ID województwa: 14

Województwo / kraj: wielkopolskie

Nazwa:
CZĘŚĆ 2 - szkoleniowcy - eksperci - oferta: Techniki uczenia się i metody motywujące do nauki

Nr częsci: 2

Data udzielenie zamówienia: 21/03/2014

Liczba ofert: 1

Liczba odrzuconych ofert: 0

Szacunkowa wartość zamówienia: 4290,00

Cena wybranej oferty: 4154,70

Cena minimalna: 4154,70

Cena maksymalna: 4154,70

Kod waluty: 1

Waluta (PLN): PLN

Nazwa wykonawcy:
Wielkopolska Akademia Nauki i Rozwoju Jakub Michałowski

Adres pocztowy wykonawcy: ul. Przełęcz 51

Miejscowość: Poznań

Kod pocztowy: 60-115

ID województwa: 14

Województwo / kraj: wielkopolskie

Nazwa:
CZĘŚĆ 3- szkoleniowiec-ekspert- oferta: Rodzice są partnerami szkoły.

Nr częsci: 3

Data udzielenie zamówienia: 21/03/2014

Liczba ofert: 1

Liczba odrzuconych ofert: 0

Szacunkowa wartość zamówienia: 9360,00

Cena wybranej oferty: 9064,80

Cena minimalna: 9064,80

Cena maksymalna: 9064,80

Kod waluty: 1

Waluta (PLN): PLN

Nazwa wykonawcy:
Wielkopolska Akademia Nauki i Rozwoju Jakub Michałowski

Adres pocztowy wykonawcy: ul. Przełęcz 51

Miejscowość: Poznań

Kod pocztowy: 60-115

ID województwa: 14

Województwo / kraj: wielkopolskie

Nazwa:
CZĘŚĆ 4 - szkoleniowcy - eksperci - oferta: Wspieranie pracy wychowawców klas - bezpieczna szkoła.

Nr częsci: 4

Data udzielenie zamówienia: 21/03/2014

Liczba ofert: 1

Liczba odrzuconych ofert: 0

Szacunkowa wartość zamówienia: 15600,00

Cena wybranej oferty: 15108,00

Cena minimalna: 15108,00

Cena maksymalna: 15108,00

Kod waluty: 1

Waluta (PLN): PLN

Nazwa wykonawcy:
Wielkopolska Akademia Nauki i Rozwoju Jakub Michałowski

Adres pocztowy wykonawcy: ul. Przełęcz 51

Miejscowość: Poznań

Kod pocztowy: 60-115

ID województwa: 14

Województwo / kraj: wielkopolskie

Nazwa:
CZĘŚĆ 5 - szkoleniowcy - eksperci - oferta: Praca z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych.

Nr częsci: 5

Data udzielenie zamówienia: 21/03/2014

Liczba ofert: 1

Liczba odrzuconych ofert: 0

Szacunkowa wartość zamówienia: 4290,00

Cena wybranej oferty: 4154,70

Cena minimalna: 4154,70

Cena maksymalna: 4154,70

Kod waluty: 1

Waluta (PLN): PLN

Nazwa wykonawcy:
Wielkopolska Akademia Nauki i Rozwoju Jakub Michałowski

Adres pocztowy wykonawcy: ul. Przełęcz 51

Miejscowość: Poznań

Kod pocztowy: 60-115

ID województwa: 14

Województwo / kraj: wielkopolskie

Nazwa:
CZĘŚĆ 7 - szkoleniowiec - ekspert - oferta - Współpraca nauczycieli w prowadzeniu procesów edukacyjnych.

Nr częsci: 7

Data udzielenie zamówienia: 21/03/2014

Liczba ofert: 1

Liczba odrzuconych ofert: 0

Szacunkowa wartość zamówienia: 3120,00

Cena wybranej oferty: 3021,60

Cena minimalna: 3021,60

Cena maksymalna: 3021,60

Kod waluty: 1

Waluta (PLN): PLN

Nazwa wykonawcy:
Wielkopolska Akademia Nauki i Rozwoju Jakub Michałowski

Adres pocztowy wykonawcy: ul. Przełęcz 51

Miejscowość: Poznań

Kod pocztowy: 60-115

ID województwa: 14

Województwo / kraj: wielkopolskie

Nazwa:
CZĘŚĆ 8 szkoleniowiec - ekspert - temat: Praca z uczniem zdolnym.

Nr częsci: 8

Data udzielenie zamówienia: 21/03/2014

Liczba ofert: 1

Liczba odrzuconych ofert: 0

Szacunkowa wartość zamówienia: 3120,00

Cena wybranej oferty: 3021,60

Cena minimalna: 3021,60

Cena maksymalna: 3021,60

Kod waluty: 1

Waluta (PLN): PLN

Nazwa wykonawcy:
Wielkopolska Akademia Nauki i Rozwoju Jakub Michałowski

Adres pocztowy wykonawcy: ul. Przełęcz 51

Miejscowość: Poznań

Kod pocztowy: 60-115

ID województwa: 14

Województwo / kraj: wielkopolskie

Nazwa:
CZĘŚĆ 9: szkoleniowiec - ekspert - temat: Pozapedagogiczne obowiązki dyrektora szkoły dla Sieci współpracy i samokształcenia dyrektorów szkół i przedszkoli.

Nr częsci: 9

Data udzielenie zamówienia: 21/03/2014

Liczba ofert: 1

Liczba odrzuconych ofert: 0

Szacunkowa wartość zamówienia: 780,00

Cena wybranej oferty: 755,40

Cena minimalna: 755,40

Cena maksymalna: 755,40

Kod waluty: 1

Waluta (PLN): PLN

Kody CPV:
805210002 (Usługi opracowywania programów szkoleniowych)

Kod CPV drugiej częsci zamówienia:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)

Podobne przetargi

248623 / 2012-11-23 - Uczelnia publiczna

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu - Wrocław (dolnośląskie)
CPV: 805210002 (Usługi opracowywania programów szkoleniowych)
Prowadzenie zajęć wyrównawczych z matematyki dla studentów Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu..

127694 / 2011-05-25 - Uczelnia publiczna

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu - Wrocław (dolnośląskie)
CPV: 805210002 (Usługi opracowywania programów szkoleniowych)
Specjalistyczne szkolenia z języka angielskiego dla osób prowadzących /chcących prowadzić zajęcia w języku obcym

42458 / 2012-02-13 - Uczelnia publiczna

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu - Wrocław (dolnośląskie)
CPV: 805210002 (Usługi opracowywania programów szkoleniowych)
Usługa szkoleniowa obejmująca przygotowanie zakresu merytorycznego oraz przeprowadzenie szkoleń w Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu

62446 / 2014-02-21 - Uczelnia publiczna

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu - Wrocław (dolnośląskie)
CPV: 805210002 (Usługi opracowywania programów szkoleniowych)
PRZYGOTOWANIE I PRZEPROWADZENIE SZKOLENIA DLA PRACOWNIKÓW NAUKOWO-DYDAKTYCZNYCH UCZELNI EKONOMICZNYCH PT. PAKIET KOMPETENCJI TRENERSKICH

42528 / 2012-02-13 - Uczelnia publiczna

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu - Wrocław (dolnośląskie)
CPV: 805210002 (Usługi opracowywania programów szkoleniowych)
Usługa szkoleniowa obejmująca przygotowanie zakresu merytorycznego oraz przeprowadzenie szkoleń w Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu

60573 / 2012-03-15 - Uczelnia publiczna

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu - Wrocław (dolnośląskie)
CPV: 805210002 (Usługi opracowywania programów szkoleniowych)
Specjalistyczne szkolenia z języka angielskiego dla osób prowadzących /chcących prowadzić zajęcia w języku obcym

211709 / 2012-10-04 - Uczelnia publiczna

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu - Wrocław (dolnośląskie)
CPV: 805210002 (Usługi opracowywania programów szkoleniowych)
Usługa szkoleniowa obejmująca przygotowanie zakresu merytorycznego oraz przeprowadzenie szkoleń w Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu

234299 / 2012-11-06 - Uczelnia publiczna

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu - Wrocław (dolnośląskie)
CPV: 805210002 (Usługi opracowywania programów szkoleniowych)
Specjalistyczne szkolenia z języka angielskiego dla osób prowadzących /chcących prowadzić zajęcia w języku obcym

96698 / 2012-03-28 - Uczelnia publiczna

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu - Wrocław (dolnośląskie)
CPV: 805210002 (Usługi opracowywania programów szkoleniowych)
Specjalistyczne szkolenia z języka angielskiego dla osób prowadzących /chcących prowadzić zajęcia w języku obcym

92319 / 2012-04-24 - Inny: Pomoc społeczna

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej - Wałbrzych (dolnośląskie)
CPV: 805210002 (Usługi opracowywania programów szkoleniowych)
Opracowanie i organizacja programu profilaktycznego z zakresu przeciwdziałania narkomanii dla młodzieży, rodziców i nauczycieli, prowadzenie warsztatów fotograficzno - dziennikarskich, plastycznych z elementami projektowania wnętrz oraz teatralnych.