Informacje o przetargach publicznych.
Site Search

384632 / 2011-11-17 - Inny: jednostka samorządu terytorialnego nieposiadająca osobowości prawnej / Łódzkie Centrum Doskonalenia Nauczycieli i Kształcenia Praktycznego (Łódź)

Ogłoszenie zawiera informacje aktualizacyjne dotyczące publikacji w biuletynie z dnia pod pozycją . Zobacz ogłoszenie / - .

Numer biuletynu: 1

Pozycja w biuletynie: 384632

Data publikacji: 2011-11-17

Nazwa:
Łódzkie Centrum Doskonalenia Nauczycieli i Kształcenia Praktycznego

Ulica: ul. Kopcińskiego 29

Numer domu: 29

Miejscowość: Łódź

Kod pocztowy: 90-142

Województwo / kraj: łódzkie

Numer telefonu: 042 6783378

Numer faxu: 042 6780798

Regon: 47139038700000

Typ ogłoszenia: ZP-403

Czy jest obowiązek publikacji w biuletynie: Tak

Czy zamówienie było ogłoszone w BZP: Nie

Czy w BZP zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie: Nie

Ogłoszenie dotyczy: 1

Rodzaj zamawiającego:
Inny: jednostka samorządu terytorialnego nieposiadająca osobowości prawnej

Inny rodzaj zamawiającego:
jednostka samorządu terytorialnego nieposiadająca osobowości prawnej

Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonywanie zadań koordynatora szkolnego projektu w ramach projektu Matura - pierwszy krok do kariery współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego realizowanego w ramach Priorytetu IX, Działanie 9.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki części 13-16

Rodzaj zamówienia: U

Przedmiot zamówienia:
Wykonywanie zadań koordynatora szkolnego projektu w ramach projektu Matura - pierwszy krok do kariery współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego realizowanego w ramach Priorytetu IX, Działanie 9.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki

Kody CPV:
804100001 (Różne usługi szkolne)

Kod trybu postepowania: WR

Czy zamówienie dotyczy programu UE: Tak

nazwa programu UE:
Matura - pierwszy krok do kariery współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego realizowanego w ramach Priorytetu IX, Działanie 9.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki

Nazwa wykonawcy: Iwona Kurzyp

Adres pocztowy wykonawcy: Bajana 8 a

Miejscowość: Łódź

Kod pocztowy: 94-239

ID województwa: 4

Województwo / kraj: łódzkie

Nazwa:
Wykonywanie zadań koordynatora szkolnego projektu w ramach projektu Matura - pierwszy krok do kariery współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego realizowanego w ramach Priorytetu IX, Działanie 9.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki w Technikum nr 6 w Łodzi

Nr częsci: 13

Data udzielenie zamówienia: 01/08/2011

Liczba ofert: 1

Szacunkowa wartość zamówienia: 2439,02

Cena wybranej oferty: 3000,00

Cena minimalna: 3000,00

Cena maksymalna: 3000,00

Kod waluty: 1

Waluta (PLN): PLN

Nazwa wykonawcy: Grzegorz Stolarczyk

Adres pocztowy wykonawcy: Adamieckiego 2 m23

Miejscowość: łódź

Kod pocztowy: 92-305

ID województwa: 4

Województwo / kraj: łódzkie

Nazwa:
Wykonywanie zadań koordynatora szkolnego projektu w ramach projektu Matura - pierwszy krok do kariery współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego realizowanego w ramach Priorytetu IX, Działanie 9.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki w Technikum nr 11 w Łodzi

Nr częsci: 14

Data udzielenie zamówienia: 01/08/2011

Liczba ofert: 1

Szacunkowa wartość zamówienia: 1219,51

Cena wybranej oferty: 1500,00

Cena minimalna: 1500,00

Cena maksymalna: 1500,00

Kod waluty: 1

Waluta (PLN): PLN

Nazwa wykonawcy: Elżbieta Cieniewska

Adres pocztowy wykonawcy: Kusocińskiego 86A m 61

Miejscowość: Łódź

Kod pocztowy: 94-054

ID województwa: 4

Województwo / kraj: łódzkie

Nazwa:
Wykonywanie zadań koordynatora szkolnego projektu w ramach projektu Matura - pierwszy krok do kariery współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego realizowanego w ramach Priorytetu IX, Działanie 9.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki w Technikum nr 12 w Łodzi

Nr częsci: 15

Data udzielenie zamówienia: 01/08/2011

Liczba ofert: 1

Szacunkowa wartość zamówienia: 2439,02

Cena wybranej oferty: 3000,00

Cena minimalna: 3000,00

Cena maksymalna: 3000,00

Kod waluty: 1

Waluta (PLN): PLN

Nazwa wykonawcy: Katarzyna Stroynowska-Kowalska

Adres pocztowy wykonawcy: Kusocińskiego 124 m 14

Miejscowość: Łódź

Kod pocztowy: 94-054

ID województwa: 4

Województwo / kraj: łódzkie

Nazwa:
Wykonywanie zadań koordynatora szkolnego projektu w ramach projektu Matura - pierwszy krok do kariery współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego realizowanego w ramach Priorytetu IX, Działanie 9.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki w Technikum nr 19 w Łodzi

Nr częsci: 16

Data udzielenie zamówienia: 01/08/2011

Liczba ofert: 1

Szacunkowa wartość zamówienia: 5691,06

Cena wybranej oferty: 7000,00

Cena minimalna: 7000,00

Cena maksymalna: 7000,00

Kod waluty: 1

Waluta (PLN): PLN

zal_pprawna_hid: a;

Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art.: art. 5 ust. 1a

Uzasadnienia wyboru trybu:
Uzasadnienie wyboru trybu postępowania z wolnej ręki

Usługa będąca przedmiotem niniejszego zamówienia, należy do usług niepriorytetowych (CPV 80.41.00.00 - 1, kategoria 24) o których mowa załączniku nr 2 do rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 28 stycznia 2010 r. w sprawie wykazu usług o charakterze priorytetowym i nie priorytetowym (Dz. U. Nr 12 poz. 68). Przedmiotowa usługa nie jest usługą zarządzania projektem, która zlecana jest w odrębnym trybie. Obowiązki szkolnego koordynatora projektu mają charakter zbliżony do usług edukacyjnych, są usługami szkolnymi, nie zaś usługami o charakterze administracyjnym jakimi są usługi zarządzania projektem.
Zgodnie z art.5 ust.1 a) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych, w przypadku zamówień, o których mowa w ust. 1 (usługi niepriorytetowe wskazane w załączniku nr2 do rozporządzenia), zamawiający może wszcząć postępowanie w trybie negocjacji bez ogłoszenia lub w trybie zamówienia z wolnej ręki także w innych uzasadnionych przypadkach niż określone odpowiednio w art. 62 ust. 1 lub art. 67 ust. 1, w szczególności jeżeli zastosowanie innego trybu mogłoby skutkować co najmniej jedną z następujących okoliczności:
1) naruszeniem zasad celowego, oszczędnego i efektywnego dokonywania wydatków;
2) naruszeniem zasad dokonywania wydatków w wysokości i w terminach wynikających z wcześniej zaciągniętych zobowiązań;
3) poniesieniem straty w mieniu publicznym;
4) uniemożliwieniem terminowej realizacji zadań.
Postępowanie zostało wszczęte w trybie zamówienia z wolnej ręki, na podstawie art. 66 w związku z art. 5 ust. 1a ustawy Prawo zamówień publicznych, ponieważ wystąpił uzasadniony przypadek, o którym mowa w art. 5 ust.1a ustawy, a jest nim konieczność celowego i efektywnego dokonywania wydatków.
W ramach projektu Matura - pierwszy krok do kariery współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego realizowanego w ramach Priorytetu IX, Działania 9.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Zamawiający przewidział zorganizowanie i przeprowadzenie w szkołach zajęć z matematyki i geografii. Zajęcia te zgodnie z założeniami projektu mają określony cel - mają przygotować uczniów z określonych szkól, o zróżnicowanych umiejętnościach i zdolnościach, u których występują duże dysproporcje edukacyjne, do egzaminu maturalnego. Dla osiągnięcia tego celu do prowadzenia zajęć wybrano nauczycieli, którzy na co dzień prowadzą zajęcia z uczniami w danej szkole.
Do zadań szkolnego koordynatora projektu należą sprawy związane z zorganizowaniem grup uczniów, rozplanowaniem zajęć, nadzór nad przeprowadzeniem testów, badań, bieżąca obserwacja zajęć oraz współpraca z nauczycielami prowadzącymi zajęcia. Realizacja tych zadań wymaga dobrej znajomości uczniów, nauczycieli oraz bazy szkolnej. Dla efektywne wykonania usług konieczne jest by osoba koordynująca miała stały kontakt z uczniami, nauczycielami oraz swobodny dostęp do bazy lokalowej szkoły. Ponadto Zamawiający wymaga by osoby koordynatorów były nauczycielami z co najmniej 3 letnim stażem pracy, gdyż zadania koordynatora wymagają przygotowania pedagogicznego oraz znajomości organizacji pracy szkoły.
Powyższe zadania w sposób efektywny i celowy spełnią nauczyciele pracujący w szkołach, w których prowadzone są zajęcia pozalekcyjne.
Wybór nauczycieli znających specyfikę szkoły i jej uczniów jest tym bardziej zasadny biorąc pod uwagę grupy docelowe realizowanego projektu. Projektem objęci są bowiem także uczniowie niepełnosprawni oraz uczniowie o specjalnych i specyficznych potrzebach edukacyjnych, uczniowie mający problemy w nauce, uczniowie pochodzący z rodzin dysfunkcyjnych oraz zagrożeni przerwaniem nauki. Nadzór nad zajęciami prowadzonymi dla takich uczniów wymaga szczegółowej znajomości ich problemów, środowisk w których żyją, przyczyn słabych wyników w nauce, dysfunkcji rodzinnych czy przyczyn, które powodują, że zagrożona jest ich dalsza edukacja. Znajomość oraz codzienna współpraca z innymi nauczycielami w danej szkole pozwala wymienić doświadczenia, uwagi w celu zwiększenia efektywności realizowanych zadań. Praca w ramach projektu w macierzystej szkole pozwala nauczycielom natychmiast reagować na każde nieprzewidziane zdarzenia i dostosowywać plan pracy do bieżących potrzeb.
Dodatkowo nauczyciele pracujący w danych szkołach mogą na co dzień współpracować z innymi nauczycielami w szkole, a także wychowawcami. Udział w organizowanych przez szkołę zebraniach i konsultacjach dla rodziców daje też możliwość bezpośrednich kontaktów z rodzicami, czy też prawnymi opiekunami uczniów.
Nauczyciele pracujący w danej szkole znają bazę dydaktyczną danej szkoły i mogą z niej swobodnie korzystać.
Reasumując, wskazać należy raz jeszcze, że uzasadnieniem zastosowania trybu z wolnej ręki jest fakt, że wybrani nauczyciele dysponują unikalną znajomością bezpośrednich beneficjentów projektu, ich potrzeb edukacyjnych i pedagogicznych oraz znają specyfikę szkoły i mają najlepszą możliwości wykorzystania jej zasobów. Nie bez znaczenia jest specyfika projektu i szczególne potrzeby uczniów, bardziej znane uczącym ich od kilku lat nauczycielom pracującym w szkołach biorących udział w projekcie. Daje to podstawę do przyjęcia, że zostanie osiągnięty podstawowy cel projektu, przy udziale wskazanych przez zamawiającego wykonawców. Zdaniem zamawiającego zasadność skorzystania z art. 5 ust. 1a, z powodów wyżej opisanych, ściśle koresponduje z celowym, oszczędnym i efektywnym dokonywaniem wydatków podczas realizacji projektu.

Podobne przetargi

496496 / 2012-12-07 - Inny: jednostka budżetowa

Centrum Kultury Fizycznej w Brzezinach - Brzeziny (łódzkie)
CPV: 804100001 (Różne usługi szkolne)
WYKONYWANIE USŁUGI INSTRUKTORSKIEJ PROWADZENIA ZAJĘĆ NAUKI I DOSKONALENIA PŁYWANIA Z KLIENTAMI GRUPOWYMI I INDYWIDUALNYMI W OBIEKCIE KRYTEJ PŁYWALNI PRZY UL. KULCZYŃSKIEGO 9

522404 / 2013-12-16 - Administracja samorzÄ…dowa

Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Poddębicach działający w imieniu Powiatu Poddębickiego - Poddębice (łódzkie)
CPV: 804100001 (Różne usługi szkolne)
Świadczenie usług związanych z wykonywaniem zadań na stanowisku Opiekun w Szkolnym Ośrodku Kariery w ramach projektu: ZAWÓD PRZEPUSTKĄ DO LEPSZEGO JUTRA

421512 / 2011-12-12 - Administracja samorzÄ…dowa

Szkoła Podstawowa Nr 3 im. mjr Henryka Dobrzańskiego "HUBALA" - Łódź (łódzkie)
CPV: 804100001 (Różne usługi szkolne)
Prowadzenie zajęć pozalekcyjnych dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 3 w ramach projektu Radosny Świat Dziecka współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego realizowanego w ramach Priorytetu IX, działania 9.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki

117581 / 2010-05-11 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Brójce - Brójce 39 (łódzkie)
CPV: 804100001 (Różne usługi szkolne)
Realizacja różnych usług szkolnych jako specjalista prowadzący indywidualną terapię logopedyczną w ramach projektu Nowy Punkt Przedszkolny szansą dla Bukowca

144330 / 2010-05-26 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Brójce - Brójce 39 (łódzkie)
CPV: 804100001 (Różne usługi szkolne)
Realizacja różnych usług szkolnych jako specjalista prowadzący grupową i indywidualną terapię psychologiczną w ramach projektu Nowy Punkt Przedszkolny szansą dla Bukowca