Informacje o przetargach publicznych.
Site Search

498570 / 2013-12-03 - / Ośrodek Rozwoju Edukacji (Warszawa)

Ogłoszenie zawiera informacje aktualizacyjne dotyczące publikacji w biuletynie 1 z dnia 2013-12-03 pod pozycją 498512. Zobacz ogłoszenie 498512 / 2013-12-03 - Inny: OÅ›wiata, Edukacja.

Numer biuletynu: 1

Pozycja w biuletynie: 498570

Data publikacji: 2013-12-03

Nazwa: Ośrodek Rozwoju Edukacji

Ulica: Al. Ujazdowskie 28

Numer domu: 28

Miejscowość: Warszawa

Kod pocztowy: 00-478

Województwo / kraj: mazowieckie

Numer telefonu: 22 345 37 00

Numer faxu: 22 345 37 70

Adres strony internetowej: www.ore.edu.pl

Regon: 14214358300000

Typ ogłoszenia: ZP-406

Numer biuletynu: 1

Numer pozycji: 498512

Data wydania biuletynu: 2013-12-03

Ogłoszenie dotyczy: 4

Przedmiot zamówienia: Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia

Miejsce składania: II.2)

Przed wprowadzeniem zmainy:
Określenie przedmiotu konkursu: 1) Przedmiotem konkursu jest wykonanie na rzecz Organizatora Konkursu szczegółowego opracowania koncepcji (opisu) zasobów edukacyjnych dotyczących języków obcych na I, II i III etapie edukacyjnym, a następnie wykonania na tej podstawie zasobów edukacyjnych dotyczących języków obcych na I, II i III etapie edukacyjnym. Opis oraz wykonane materiały muszą uwzględniać: a) obowiązujące przepisy prawa oświatowego, w tym w szczególności, przepisy rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 27 sierpnia 2012 r. w sprawie podstawy programowej wychowania przedszkolnego oraz kształcenia ogólnego w poszczególnych typach szkół (Dz. U., poz. 977) zwanego dalej: rozporządzeniem w sprawie podstawy programowej lub podstawą programową w zakresie języków obcych (I, II i III etap edukacyjny), c) najnowsze trendy w edukacji, d) wymagania szczegółowe określone w podstawie programowej dla poszczególnych etapów edukacyjnych, zgodnie z załącznikiem nr 12. 2) Celem konkursu jest opracowanie szczegółowej koncepcji (opisu) zasobów edukacyjnych oraz wykonanie, w oparciu o koncepcję wyłonioną w wyniku niniejszego konkursu, zasobów edukacyjnych, o których mowa w ppkt 2, które zapewnią: a) osiąganie przez uczniów celów kształcenia ogólnego w zakresie wiedzy, umiejętności i kształtowania postaw sprzyjających ich dalszemu rozwojowi indywidualnemu i społecznemu, b) poprawę skuteczności nauczania przez uatrakcyjnienie przekazu, c) doskonalenie umiejętności nauczycieli języków obcych w zakresie organizacji kształcenia uczniów na wszystkich etapach edukacyjnych, d) wzbogacenie warsztatu pracy nauczycieli prowadzących zajęcia z języka obcego na trzech etapach edukacyjnych. 3) Przygotowane i wykonane zasoby edukacyjne muszą być zgodne punktami podstawy programowej wymienionymi w załączniku nr 12. Zasoby muszą być merytorycznie poprawne oraz spełniać postulat poglądowości i atrakcyjności dla ucznia. 4) Zasoby edukacyjne muszą być przygotowane w postaci pakietów. W wyniku udzielenia Wykonawcy zamówienia z wolnej ręki Wykonawca przygotuje co najmniej 80 pakietów, zgodnych z załącznikiem nr 12 do regulaminu. 5) Praca konkursowa oprócz szczegółowego opracowania koncepcji (opisu) zasobów edukacyjnych dotyczących języków obcych na I, II i III etapie edukacyjnym, musi zawierać: a) 1 pełny/kompletny pakiet z dowolnie wybranego etapu edukacyjnego dla języka angielskiego, wykonany dla obszaru tematycznego wielokulturowość, w oparciu o dowolnie wybrane wymaganie szczegółowe z podstawy programowej, zgodnie z opisem stanowiącym załącznik nr 12 do regulaminu, b) 1 pełny/kompletny pakiet z dowolnie wybranego etapu edukacyjnego dla języka angielskiego, wykonany dla obszaru tematycznego rozwijanie kompetencji komunikacyjnej, w oparciu o dowolnie wybrane wymaganie szczegółowe z podstawy programowej, zgodnie z opisem stanowiącym załącznik nr 12 do regulaminu, c) 1 pełny/kompletny pakiet z dowolnie wybranego etapu edukacyjnego dla języka angielskiego, wykonany dla obszaru tematycznego CLIL - integracja językowo-przedmiotowa, w oparciu o dowolnie wybrane wymaganie szczegółowe z podstawy programowej, zgodnie z opisem stanowiącym załącznik nr 12 do regulaminu, 6) Każdy ze scenariuszy, o których mowa w regulaminie oraz załącznikach, winien być opracowany na podstawie najnowszej wiedzy dotyczącej metodyki pracy z uczniami na I, II i III etapie edukacyjnym. 7) Pełne/kompletne pakiety, o których mowa w ppkt 6 regulaminu muszą być zgodne z załącznikiem nr 11 do regulaminu. Niezgodność skutkuje odrzuceniem pracy i wykluczeniem uczestnika. 8) Zasoby edukacyjne określone w ppkt 5, jakie ma przygotować zwycięzca konkursu w oparciu o koncepcję wyłonioną w wyniku niniejszego konkursu muszą spełniać wymagania zawarte w załączniku nr 11 do regulaminu.

Po wprowadzeniu zmiany:
Określenie przedmiotu konkursu: 1) Przedmiotem konkursu jest wykonanie na rzecz Organizatora Konkursu szczegółowego opracowania koncepcji (opisu) zasobów edukacyjnych dotyczących języków obcych na I, II i III etapie edukacyjnym, a następnie wykonania na tej podstawie zasobów edukacyjnych dotyczących języków obcych na I, II i III etapie edukacyjnym. Opis oraz wykonane materiały muszą uwzględniać: a) obowiązujące przepisy prawa oświatowego, w tym w szczególności, przepisy rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 27 sierpnia 2012 r. w sprawie podstawy programowej wychowania przedszkolnego oraz kształcenia ogólnego w poszczególnych typach szkół (Dz. U., poz. 977) zwanego dalej: rozporządzeniem w sprawie podstawy programowej lub podstawą programową w zakresie języków obcych (I, II i III etap edukacyjny), c) najnowsze trendy w edukacji, d) wymagania szczegółowe określone w podstawie programowej dla poszczególnych etapów edukacyjnych, zgodnie z załącznikiem nr 12. 2) Celem konkursu jest opracowanie szczegółowej koncepcji (opisu) zasobów edukacyjnych oraz wykonanie, w oparciu o koncepcję wyłonioną w wyniku niniejszego konkursu, zasobów edukacyjnych, o których mowa w ppkt 2, które zapewnią: a) osiąganie przez uczniów celów kształcenia ogólnego w zakresie wiedzy, umiejętności i kształtowania postaw sprzyjających ich dalszemu rozwojowi indywidualnemu i społecznemu, b) poprawę skuteczności nauczania przez uatrakcyjnienie przekazu, c) doskonalenie umiejętności nauczycieli języków obcych w zakresie organizacji kształcenia uczniów na wszystkich etapach edukacyjnych, d) wzbogacenie warsztatu pracy nauczycieli prowadzących zajęcia z języka obcego na trzech etapach edukacyjnych. 3) Przygotowane i wykonane zasoby edukacyjne muszą być zgodne punktami podstawy programowej wymienionymi w załączniku nr 12. Zasoby muszą być merytorycznie poprawne oraz spełniać postulat poglądowości i atrakcyjności dla ucznia. 4) Zasoby edukacyjne muszą być przygotowane w postaci pakietów. W wyniku udzielenia Wykonawcy zamówienia z wolnej ręki Wykonawca przygotuje co najmniej 70 pakietów, zgodnych z załącznikiem nr 12 do regulaminu. 5) Praca konkursowa oprócz szczegółowego opracowania koncepcji (opisu) zasobów edukacyjnych dotyczących języków obcych na I, II i III etapie edukacyjnym, musi zawierać: a) 1 pełny/kompletny pakiet z dowolnie wybranego etapu edukacyjnego dla języka angielskiego, wykonany dla obszaru tematycznego wielokulturowość, w oparciu o dowolnie wybrane wymaganie szczegółowe z podstawy programowej, zgodnie z opisem stanowiącym załącznik nr 12 do regulaminu, b) 1 pełny/kompletny pakiet z dowolnie wybranego etapu edukacyjnego dla języka angielskiego, wykonany dla obszaru tematycznego rozwijanie kompetencji komunikacyjnej, w oparciu o dowolnie wybrane wymaganie szczegółowe z podstawy programowej, zgodnie z opisem stanowiącym załącznik nr 12 do regulaminu, c) 1 pełny/kompletny pakiet z dowolnie wybranego etapu edukacyjnego dla języka angielskiego, wykonany dla obszaru tematycznego CLIL - integracja językowo-przedmiotowa, w oparciu o dowolnie wybrane wymaganie szczegółowe z podstawy programowej, zgodnie z opisem stanowiącym załącznik nr 12 do regulaminu, 6) Każdy ze scenariuszy, o których mowa w regulaminie oraz załącznikach, winien być opracowany na podstawie najnowszej wiedzy dotyczącej metodyki pracy z uczniami na I, II i III etapie edukacyjnym. 7) Pełne/kompletne pakiety, o których mowa w ppkt 6 regulaminu muszą być zgodne z załącznikiem nr 11 do regulaminu. Niezgodność skutkuje odrzuceniem pracy i wykluczeniem uczestnika. 8) Zasoby edukacyjne określone w ppkt 5, jakie ma przygotować zwycięzca konkursu w oparciu o koncepcję wyłonioną w wyniku niniejszego konkursu muszą spełniać wymagania zawarte w załączniku nr 11 do regulaminu.

Podobne przetargi