160791 / 2014-07-24 - Administracja samorządowa / Powiatowy Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli i Doradztwa Metodycznego (Pabianice)
PEŁNIENIE FUNKCJI SZKOLNEGO
ORGANIZATORA ROZWOJU EDUKACJI W RAMACH REALIZACJI PROJEKTU PN. NOWY SYSTEM DOSKONALENIA NAUCZYCIELI POWIATU PABIANICKIEGO - III POSTĘPOWANIE
Opis zamówienia
1. Zamawiający w imieniu Starostwa Powiatowego w Pabianicach jest realizatorem projektu pn. Nowy system doskonalenia nauczycieli powiatu pabianickiego - współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Priorytetu III Wysoka jakość systemu oświaty Działanie 3.5. Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Głównym celem projektu jest poprawa spójności i efektywności organizacji działań ukierunkowanych na doskonalenie nauczycieli powiatu pabianickiego poprzez opracowanie i wdrożenie Powiatowego Programu Wspomagania w latach 2014 - 2015.
2. Do projektu zostało zakwalifikowanych 28 placówek oświatowych: 4 przedszkola, 12 szkół podstawowych, 6 gimnazjów oraz 6 zespołów szkół ponadgimnazjalnych. Zamawiający przewiduje podział placówek biorących udział w projekcie na 7 grup - do każdej zostaną zakwalifikowane po cztery jednostki. Szczegółowy przydział jednostek zostanie określony w późniejszym czasie.
3. Przedmiotem zamówienia objętego niniejszym postępowaniem jest kompleksowe wspomaganie w/w placówek oświatowych biorących udział w projekcie poprzez wybór 5 Szkolnych Organizatorów Rozwoju Edukacji (SORE). Wybór 2 SORE został już dokonany w wyniku przeprowadzenia poprzednich postępowań. W ramach każdej z 28 placówek przewidziana jest realizacja usługi w wymiarze 93 godzin.
Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych według poniższego podziału.
4. Podział na części:
4.1. Część I: Pełnienie funkcji SORE dla 4 szkół/przedszkoli.
4.2. Część II: Pełnienie funkcji SORE dla 4 szkół/przedszkoli.
4.3. Część III: Pełnienie funkcji SORE dla 4 szkół/przedszkoli.
4.4. Część IV: Pełnienie funkcji SORE dla 4 szkół/przedszkoli.
4.5. Część V: Pełnienie funkcji SORE dla 4 szkół/przedszkoli.
5. Do zadań każdego z SORE będzie należało:
5.1. Koordynacja procesów rozwojowych podopiecznych szkół/przedszkoli poprzez:
a) pomoc w przeprowadzeniu diagnozy potrzeb rozwojowych,
b) opracowanie rocznych planów wsparcia każdej szkoły/przedszkola (jednego na rok szkolny),
c) wybór i dostosowanie oferty doskonalenia do potrzeb każdej szkoły/przedszkola,
d) pomoc w opracowaniu szczegółowego zakresu zadań i wymagań ekspertów do prowadzenia spotkań edukacyjnych uwzględnionych w planie wsparcia i ofercie doskonalenia,
e) monitorowanie procesu doskonalenia, w tym: prowadzenie spotkań, konsultacji zbiorowych
i indywidualnych z dyrektorami, nauczycielami, ekspertami,
f) utrzymywanie stałego kontaktu z dyrektorami i nauczycielami,
g) udział w konsultacjach indywidualnych dla nauczycieli,
h) przygotowanie sprawozdania z rocznego planu wsparcia,
i) ewaluację procesu wsparcia, według wskazań Zamawiającego.
5.2. Prowadzenie dokumentacji dotyczącej realizowanej funkcji, w tym karty czasu pracy według wskazań Zamawiającego i dostarczanie prowadzonej dokumentacji w terminie wskazanym przez Zamawiającego. Wszelka dokumentacja sporządzona w ramach realizacji zamówienia powinna być prowadzona na drukach zawierających podane przez Zamawiającego logo i nazwę projektu.
5.3. Współpraca z personelem projektu i uwzględnianie w działaniach wskazań Zamawiającego.
6. W ramach realizacji projektu przewidywana jest następująca tematyka zagadnień:
a) Jak pomóc uczniowi osiągnąć sukces edukacyjny?
b) Ocenianie kształtujące
c) Techniki uczenia się i metody motywujące do nauki
d) Uczeń - aktywny uczestnik procesu uczenia się
e) Wykorzystanie EWD w ewaluacji wewnętrznej szkoły
f) Oferta edukacyjna drogą do właściwej realizacji podstawy programowej
g) Wspieranie pracy wychowawców klas - bezpieczna szkoła
h) Postawy uczniowskie. Jak je kształtować?
i) Budowa koncepcji pracy szkoły
j) Praca z uczniem młodszym
k) Praca z uczniem zdolnym
l) Praca z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych
m) Wykorzystanie TIK na zajęciach edukacyjnych - bezpieczny Internet
n) Projekt edukacyjny w szkole
o) Współpraca szkoły ze środowiskiem lokalnym
p) Rodzice są partnerami szkoły
q) Nauczyciel 45+
r) Szkoła promuje wartość edukacji
s) Doradztwo edukacyjno-zawodowe w szkole
t) Efektywna organizacja pracy zespołów nauczycielskich
u) Współpraca nauczycieli w prowadzeniu procesów edukacyjnych
v) Jak efektywnie wykorzystać wyposażenie i warunki lokalowe szkoły?
w) Jak i po co prowadzić ewaluacje wewnętrzną?
x) Pierwszy/drugi rok pracy dyrektora szkoły
7. Wymagane jest, aby SORE posiadał m.in.:
- podstawową znajomość lokalnego środowiska oświatowego,
- umiejętności z zakresu moderowania grupy,
- umiejętność komunikacji interpersonalnej,
- umiejętność obsługi komputera i umiejętność pracy na platformie cyfrowej.
8. Kody CPV: 80.00.00.00-4 usługi edukacyjne.
9. Termin realizacji zamówienia (dla wszystkich części przedmiotu zamówienia): od 01.09.2014 roku do 30.06.2015 roku.
10. W ramach realizacji usługi, Wykonawca winien spotkać się co najmniej raz w tygodniu z koordynatorem projektu w siedzibie Zamawiającego.
11. Warunki finansowe rozliczeń:
a. Rozliczenia wieloetapowe, będą następowały w systemie miesięcznym - miesięczne wynagrodzenie ryczałtowe - płatne z dołu.
b. Wartość miesięcznego wynagrodzenia będzie ustalana na podstawie ilości wypracowanych w danym miesiącu godzin.
c. Podstawą wystawienia faktury (rachunku) będzie podpisany protokół, potwierdzający realizację przedmiotu zamówienia za dany miesiąc.
d. Każdorazowo faktura (rachunek) będzie przekazywany Zamawiającemu do 7 dnia kolejnego miesiąca za miesiąc poprzedni, z zastrzeżeniem iż za miesiąc grudzień 2014 roku, faktura (rachunek) zostanie wyjątkowo przekazany do 24 grudnia 2014 roku.
e. Każdorazowo wynagrodzenie będzie płatne przelewem w terminie do 14 dni od daty otrzymania oryginału prawidłowo wystawionej faktury (rachunku).
f. Podane w ofercie wynagrodzenie jest stałe i nie podlega waloryzacji w trakcie obowiązywania umowy.
g. Wynagrodzenie zawiera również wszelkie koszty, jakie Wykonawca będzie zobowiązany ponieść z tytułu realizacji przedmiotu zamówienia, w szczególności kosztów dojazdu, zakwaterowania, rozmów telefonicznych komórkowych, itd. Ponadto podane przez Wykonawcę wynagrodzenie zawiera również inne koszty wynikające z realizacji zadania, bez których wykonanie zadania byłoby niemożliwe - podatek VAT, podatek dochodowy, opłaty na rzecz organów ZUS, Urzędu Skarbowego. W przypadku złożenia oferty przez Wykonawcę, który nie prowadzi działalności gospodarczej, wszelkie zobowiązania, takie jak podatek dochodowy, opłaty na rzecz organów ZUS, Urzędu Skarbowego, będą potrącane przez Zamawiającego i wnoszone w imieniu Wykonawcy na rzecz odpowiednich instytucji.
Numer biuletynu: 1
Pozycja w biuletynie: 160791
Data publikacji: 2014-07-24
Nazwa:
Powiatowy Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli i Doradztwa Metodycznego
Ulica: ul. Kazimierza 8
Numer domu: 8
Miejscowość: Pabianice
Kod pocztowy: 95-200
Województwo / kraj: łódzkie
Numer telefonu: 42 215 42 42
Numer faxu: 42 215 04 31
Regon: 10040472800000
Typ ogłoszenia: ZP-400
Czy jest obowiązek publikacji w biuletynie: Tak
Ogłoszenie dotyczy: 1
Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
PEŁNIENIE FUNKCJI SZKOLNEGO
ORGANIZATORA ROZWOJU EDUKACJI W RAMACH REALIZACJI PROJEKTU PN. NOWY SYSTEM DOSKONALENIA NAUCZYCIELI POWIATU PABIANICKIEGO - III POSTĘPOWANIE
Rodzaj zamówienia: U
Przedmiot zamówienia:
1. Zamawiający w imieniu Starostwa Powiatowego w Pabianicach jest realizatorem projektu pn. Nowy system doskonalenia nauczycieli powiatu pabianickiego - współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Priorytetu III Wysoka jakość systemu oświaty Działanie 3.5. Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Głównym celem projektu jest poprawa spójności i efektywności organizacji działań ukierunkowanych na doskonalenie nauczycieli powiatu pabianickiego poprzez opracowanie i wdrożenie Powiatowego Programu Wspomagania w latach 2014 - 2015.
2. Do projektu zostało zakwalifikowanych 28 placówek oświatowych: 4 przedszkola, 12 szkół podstawowych, 6 gimnazjów oraz 6 zespołów szkół ponadgimnazjalnych. Zamawiający przewiduje podział placówek biorących udział w projekcie na 7 grup - do każdej zostaną zakwalifikowane po cztery jednostki. Szczegółowy przydział jednostek zostanie określony w późniejszym czasie.
3. Przedmiotem zamówienia objętego niniejszym postępowaniem jest kompleksowe wspomaganie w/w placówek oświatowych biorących udział w projekcie poprzez wybór 5 Szkolnych Organizatorów Rozwoju Edukacji (SORE). Wybór 2 SORE został już dokonany w wyniku przeprowadzenia poprzednich postępowań. W ramach każdej z 28 placówek przewidziana jest realizacja usługi w wymiarze 93 godzin.
Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych według poniższego podziału.
4. Podział na części:
4.1. Część I: Pełnienie funkcji SORE dla 4 szkół/przedszkoli.
4.2. Część II: Pełnienie funkcji SORE dla 4 szkół/przedszkoli.
4.3. Część III: Pełnienie funkcji SORE dla 4 szkół/przedszkoli.
4.4. Część IV: Pełnienie funkcji SORE dla 4 szkół/przedszkoli.
4.5. Część V: Pełnienie funkcji SORE dla 4 szkół/przedszkoli.
5. Do zadań każdego z SORE będzie należało:
5.1. Koordynacja procesów rozwojowych podopiecznych szkół/przedszkoli poprzez:
a) pomoc w przeprowadzeniu diagnozy potrzeb rozwojowych,
b) opracowanie rocznych planów wsparcia każdej szkoły/przedszkola (jednego na rok szkolny),
c) wybór i dostosowanie oferty doskonalenia do potrzeb każdej szkoły/przedszkola,
d) pomoc w opracowaniu szczegółowego zakresu zadań i wymagań ekspertów do prowadzenia spotkań edukacyjnych uwzględnionych w planie wsparcia i ofercie doskonalenia,
e) monitorowanie procesu doskonalenia, w tym: prowadzenie spotkań, konsultacji zbiorowych
i indywidualnych z dyrektorami, nauczycielami, ekspertami,
f) utrzymywanie stałego kontaktu z dyrektorami i nauczycielami,
g) udział w konsultacjach indywidualnych dla nauczycieli,
h) przygotowanie sprawozdania z rocznego planu wsparcia,
i) ewaluację procesu wsparcia, według wskazań Zamawiającego.
5.2. Prowadzenie dokumentacji dotyczącej realizowanej funkcji, w tym karty czasu pracy według wskazań Zamawiającego i dostarczanie prowadzonej dokumentacji w terminie wskazanym przez Zamawiającego. Wszelka dokumentacja sporządzona w ramach realizacji zamówienia powinna być prowadzona na drukach zawierających podane przez Zamawiającego logo i nazwę projektu.
5.3. Współpraca z personelem projektu i uwzględnianie w działaniach wskazań Zamawiającego.
6. W ramach realizacji projektu przewidywana jest następująca tematyka zagadnień:
a) Jak pomóc uczniowi osiągnąć sukces edukacyjny?
b) Ocenianie kształtujące
c) Techniki uczenia się i metody motywujące do nauki
d) Uczeń - aktywny uczestnik procesu uczenia się
e) Wykorzystanie EWD w ewaluacji wewnętrznej szkoły
f) Oferta edukacyjna drogą do właściwej realizacji podstawy programowej
g) Wspieranie pracy wychowawców klas - bezpieczna szkoła
h) Postawy uczniowskie. Jak je kształtować?
i) Budowa koncepcji pracy szkoły
j) Praca z uczniem młodszym
k) Praca z uczniem zdolnym
l) Praca z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych
m) Wykorzystanie TIK na zajęciach edukacyjnych - bezpieczny Internet
n) Projekt edukacyjny w szkole
o) Współpraca szkoły ze środowiskiem lokalnym
p) Rodzice są partnerami szkoły
q) Nauczyciel 45+
r) Szkoła promuje wartość edukacji
s) Doradztwo edukacyjno-zawodowe w szkole
t) Efektywna organizacja pracy zespołów nauczycielskich
u) Współpraca nauczycieli w prowadzeniu procesów edukacyjnych
v) Jak efektywnie wykorzystać wyposażenie i warunki lokalowe szkoły?
w) Jak i po co prowadzić ewaluacje wewnętrzną?
x) Pierwszy/drugi rok pracy dyrektora szkoły
7. Wymagane jest, aby SORE posiadał m.in.:
- podstawową znajomość lokalnego środowiska oświatowego,
- umiejętności z zakresu moderowania grupy,
- umiejętność komunikacji interpersonalnej,
- umiejętność obsługi komputera i umiejętność pracy na platformie cyfrowej.
8. Kody CPV: 80.00.00.00-4 usługi edukacyjne.
9. Termin realizacji zamówienia (dla wszystkich części przedmiotu zamówienia): od 01.09.2014 roku do 30.06.2015 roku.
10. W ramach realizacji usługi, Wykonawca winien spotkać się co najmniej raz w tygodniu z koordynatorem projektu w siedzibie Zamawiającego.
11. Warunki finansowe rozliczeń:
a. Rozliczenia wieloetapowe, będą następowały w systemie miesięcznym - miesięczne wynagrodzenie ryczałtowe - płatne z dołu.
b. Wartość miesięcznego wynagrodzenia będzie ustalana na podstawie ilości wypracowanych w danym miesiącu godzin.
c. Podstawą wystawienia faktury (rachunku) będzie podpisany protokół, potwierdzający realizację przedmiotu zamówienia za dany miesiąc.
d. Każdorazowo faktura (rachunek) będzie przekazywany Zamawiającemu do 7 dnia kolejnego miesiąca za miesiąc poprzedni, z zastrzeżeniem iż za miesiąc grudzień 2014 roku, faktura (rachunek) zostanie wyjątkowo przekazany do 24 grudnia 2014 roku.
e. Każdorazowo wynagrodzenie będzie płatne przelewem w terminie do 14 dni od daty otrzymania oryginału prawidłowo wystawionej faktury (rachunku).
f. Podane w ofercie wynagrodzenie jest stałe i nie podlega waloryzacji w trakcie obowiązywania umowy.
g. Wynagrodzenie zawiera również wszelkie koszty, jakie Wykonawca będzie zobowiązany ponieść z tytułu realizacji przedmiotu zamówienia, w szczególności kosztów dojazdu, zakwaterowania, rozmów telefonicznych komórkowych, itd. Ponadto podane przez Wykonawcę wynagrodzenie zawiera również inne koszty wynikające z realizacji zadania, bez których wykonanie zadania byłoby niemożliwe - podatek VAT, podatek dochodowy, opłaty na rzecz organów ZUS, Urzędu Skarbowego. W przypadku złożenia oferty przez Wykonawcę, który nie prowadzi działalności gospodarczej, wszelkie zobowiązania, takie jak podatek dochodowy, opłaty na rzecz organów ZUS, Urzędu Skarbowego, będą potrącane przez Zamawiającego i wnoszone w imieniu Wykonawcy na rzecz odpowiednich instytucji.
Czy zamówienie jest podzielone na części: Tak
Ilość części: 5
Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie
Czy jest dialog: Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: Tak
Określenie zamówień uzupełniających:
Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których jest mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy PZP do wysokości 20% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu zamówień o tym samym charakterze
Czas: D
Data zakończenia: 30/06/2015
Informacja na temat wadium:
Zamawiający nie żąda wniesienia wadium w przedmiotowym postępowaniu
Zaliczka: Nie
Uprawnienia:
Złożenie oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia. Ocena spełniania warunku nastąpi w oparciu o oświadczenie, które Wykonawca złoży w ofercie, ocena nastąpi według formuły spełnia - nie spełnia
Wiedza i doświadczenie:
Złożenie oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia. Ocena spełniania warunku nastąpi w oparciu o oświadczenie, które Wykonawca złoży w ofercie, ocena nastąpi według formuły spełnia - nie spełnia
Potencjał techniczny:
Złożenie oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia. Ocena spełniania warunku nastąpi w oparciu o oświadczenie, które Wykonawca złoży w ofercie, ocena nastąpi według formuły spełnia - nie spełnia
Osoby zdolne do zrealizowania zamówienia:
Złożenie oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia oraz przedstawienie dokumentów potwierdzających dysponowanie min. jedną osobą posiadającą łącznie następujące kwalifikacje zawodowe (wymóg dla każdej z części jednakowy): - ukończone co najmniej studia wyższe II stopnia z przygotowaniem pedagogicznym, - uzyskany stopień awansu zawodowego minimum nauczyciel mianowany, - ukończone szkolenie dla SORE potwierdzone certyfikatem,
ocena spełniania warunku nastąpi w oparciu o sprawdzenie oświadczenia, które Wykonawca złoży w ofercie, ocena nastąpi według formuły spełnia - nie
spełnia
Sytuacja ekonomiczna:
Złożenie oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia. Ocena spełniania warunku nastąpi w oparciu o oświadczenie, które Wykonawca złoży w ofercie, ocena nastąpi według formuły spełnia - nie spełnia
Oświadczenie nr 9: Tak
Oświadczenie nr 10: Tak
Oświadczenie wykluczenia nr 1: Tak
Oświadczenie wykluczenia nr 2: Tak
Oświadczenie wykluczenia nr 8: Tak
Dokumenty grupy kapitałowej: Tak
Dokumenty podmiotów zagranicznych: Tak
inne_dokumenty:
a) wykaz (wzór w SIWZ) osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności - do wykazu należy dołączyć oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia;
b) formularz cenowy (wzór w SIWZ).
c) oświadczenie (wzór w SIWZ) potwierdzające: - podstawową znajomość lokalnego środowiska oświatowego, - umiejętności z zakresu moderowania grupy, - umiejętność komunikacji interpersonalnej, - umiejętność obsługi komputera i umiejętność pracy na platformie cyfrowej.
III.7 osoby niepełnosprawne: Nie
Kod trybu postepowania: PN
Kod kryterium cenowe: A
Adres uzyskania specyfikacji i warunków zamówienia: Pabianice, ul. Kazimierza 8
Data składania wniosków, ofert: 31/07/2014
Godzina składania wniosków, ofert: 10:00
Miejsce składania: Pabianice, ul. Kazimierza 8
On: O
Termin związania ofertą, liczba dni: 30
Informacje dodatkowe:
Zamówienie jest finansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Priorytetu III Wysoka jakość systemu oświaty Działanie 3.5. Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
Czy unieważnienie postępowania: Tak
Numer części zamówienia: 1
Nazwa:
Pełnienie funkcji SORE dla 4 szkół/przedszkoli.
Opis:
Do zadań każdego z SORE będzie należało:
1. Koordynacja procesów rozwojowych podopiecznych szkół/przedszkoli poprzez:
a) pomoc w przeprowadzeniu diagnozy potrzeb rozwojowych,
b) opracowanie rocznych planów wsparcia każdej szkoły/przedszkola (jednego na rok szkolny),
c) wybór i dostosowanie oferty doskonalenia do potrzeb każdej szkoły/przedszkola,
d) pomoc w opracowaniu szczegółowego zakresu zadań i wymagań ekspertów do prowadzenia spotkań edukacyjnych uwzględnionych w planie wsparcia i ofercie doskonalenia,
e) monitorowanie procesu doskonalenia, w tym: prowadzenie spotkań, konsultacji zbiorowych i indywidualnych z dyrektorami, nauczycielami,
ekspertami,
f) utrzymywanie stałego kontaktu z dyrektorami i nauczycielami,
g) udział w konsultacjach indywidualnych dla nauczycieli,
h) przygotowanie sprawozdania z rocznego planu wsparcia,
i) ewaluację procesu wsparcia, według wskazań Zamawiającego.
2. Prowadzenie dokumentacji dotyczącej realizowanej funkcji, w tym karty czasu pracy według wskazań Zamawiającego i dostarczanie prowadzonej dokumentacji w terminie wskazanym przez Zamawiającego. Wszelka dokumentacja sporządzona w ramach realizacji zamówienia powinna być
prowadzona na drukach zawierających podane przez Zamawiającego logo i nazwę projektu.
3. Współpraca z personelem projektu i uwzględnianie w działaniach wskazań Zamawiającego. W ramach realizacji projektu przewidywana jest następująca tematyka zagadnień:
a) Jak pomóc uczniowi osiągnąć sukces edukacyjny?
b) Ocenianie kształtujące
c) Techniki uczenia się i metody motywujące do nauki
d) Uczeń - aktywny uczestnik procesu uczenia się
e) Wykorzystanie EWD w ewaluacji wewnętrznej szkoły
f) Oferta edukacyjna drogą do właściwej realizacji podstawy programowej
g) Wspieranie pracy wychowawców klas - bezpieczna szkoła
h) Postawy uczniowskie. Jak je kształtować?
i) Budowa koncepcji pracy szkoły
j) Praca z uczniem młodszym
k) Praca z uczniem zdolnym
l) Praca z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych
m) Wykorzystanie TIK na zajęciach edukacyjnych - bezpieczny Internet
n) Projekt edukacyjny w szkole
o) Współpraca szkoły ze środowiskiem lokalnym
p) Rodzice są partnerami szkoły
q) Nauczyciel 45+
r) Szkoła promuje wartość edukacji
s) Doradztwo edukacyjno-zawodowe w szkole
t) Efektywna organizacja pracy zespołów nauczycielskich
u) Współpraca nauczycieli w prowadzeniu procesów edukacyjnych
v) Jak efektywnie wykorzystać wyposażenie i warunki lokalowe szkoły?
w) Jak i po co prowadzić ewaluacje wewnętrzną?
x) Pierwszy/drugi rok pracy dyrektora szkoły
Kody CPV:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Czas: D
Data zakończenia: 30/06/2015
Kod kryterium cenowe: A
Numer części zamówienia: 2
Nazwa:
Pełnienie funkcji SORE dla 4 szkół/przedszkoli.
Opis:
Do zadań każdego z SORE będzie należało:
1. Koordynacja procesów rozwojowych podopiecznych szkół/przedszkoli poprzez:
a) pomoc w przeprowadzeniu diagnozy potrzeb rozwojowych,
b) opracowanie rocznych planów wsparcia każdej szkoły/przedszkola (jednego na rok szkolny),
c) wybór i dostosowanie oferty doskonalenia do potrzeb każdej szkoły/przedszkola,
d) pomoc w opracowaniu szczegółowego zakresu zadań i wymagań ekspertów do prowadzenia spotkań edukacyjnych uwzględnionych w planie wsparcia i ofercie doskonalenia,
e) monitorowanie procesu doskonalenia, w tym: prowadzenie spotkań, konsultacji zbiorowych i indywidualnych z dyrektorami, nauczycielami,
ekspertami,
f) utrzymywanie stałego kontaktu z dyrektorami i nauczycielami,
g) udział w konsultacjach indywidualnych dla nauczycieli,
h) przygotowanie sprawozdania z rocznego planu wsparcia,
i) ewaluację procesu wsparcia, według wskazań Zamawiającego.
2. Prowadzenie dokumentacji dotyczącej realizowanej funkcji, w tym karty czasu pracy według wskazań Zamawiającego i dostarczanie prowadzonej dokumentacji w terminie wskazanym przez Zamawiającego. Wszelka dokumentacja sporządzona w ramach realizacji zamówienia powinna być
prowadzona na drukach zawierających podane przez Zamawiającego logo i nazwę projektu.
3. Współpraca z personelem projektu i uwzględnianie w działaniach wskazań Zamawiającego. W ramach realizacji projektu przewidywana jest następująca tematyka zagadnień:
a) Jak pomóc uczniowi osiągnąć sukces edukacyjny?
b) Ocenianie kształtujące
c) Techniki uczenia się i metody motywujące do nauki
d) Uczeń - aktywny uczestnik procesu uczenia się
e) Wykorzystanie EWD w ewaluacji wewnętrznej szkoły
f) Oferta edukacyjna drogą do właściwej realizacji podstawy programowej
g) Wspieranie pracy wychowawców klas - bezpieczna szkoła
h) Postawy uczniowskie. Jak je kształtować?
i) Budowa koncepcji pracy szkoły
j) Praca z uczniem młodszym
k) Praca z uczniem zdolnym
l) Praca z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych
m) Wykorzystanie TIK na zajęciach edukacyjnych - bezpieczny Internet
n) Projekt edukacyjny w szkole
o) Współpraca szkoły ze środowiskiem lokalnym
p) Rodzice są partnerami szkoły
q) Nauczyciel 45+
r) Szkoła promuje wartość edukacji
s) Doradztwo edukacyjno-zawodowe w szkole
t) Efektywna organizacja pracy zespołów nauczycielskich
u) Współpraca nauczycieli w prowadzeniu procesów edukacyjnych
v) Jak efektywnie wykorzystać wyposażenie i warunki lokalowe szkoły?
w) Jak i po co prowadzić ewaluacje wewnętrzną?
x) Pierwszy/drugi rok pracy dyrektora szkoły
Kody CPV:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Czas: D
Data zakończenia: 30/06/2015
Kod kryterium cenowe: A
Numer części zamówienia: 3
Nazwa:
Pełnienie funkcji SORE dla 4 szkół/przedszkoli.
Opis:
Do zadań każdego z SORE będzie należało:
1. Koordynacja procesów rozwojowych podopiecznych szkół/przedszkoli poprzez:
a) pomoc w przeprowadzeniu diagnozy potrzeb rozwojowych,
b) opracowanie rocznych planów wsparcia każdej szkoły/przedszkola (jednego na rok szkolny),
c) wybór i dostosowanie oferty doskonalenia do potrzeb każdej szkoły/przedszkola,
d) pomoc w opracowaniu szczegółowego zakresu zadań i wymagań ekspertów do prowadzenia spotkań edukacyjnych uwzględnionych w planie wsparcia i ofercie doskonalenia,
e) monitorowanie procesu doskonalenia, w tym: prowadzenie spotkań, konsultacji zbiorowych i indywidualnych z dyrektorami, nauczycielami,
ekspertami,
f) utrzymywanie stałego kontaktu z dyrektorami i nauczycielami,
g) udział w konsultacjach indywidualnych dla nauczycieli,
h) przygotowanie sprawozdania z rocznego planu wsparcia,
i) ewaluację procesu wsparcia, według wskazań Zamawiającego.
2. Prowadzenie dokumentacji dotyczącej realizowanej funkcji, w tym karty czasu pracy według wskazań Zamawiającego i dostarczanie prowadzonej dokumentacji w terminie wskazanym przez Zamawiającego. Wszelka dokumentacja sporządzona w ramach realizacji zamówienia powinna być
prowadzona na drukach zawierających podane przez Zamawiającego logo i nazwę projektu.
3. Współpraca z personelem projektu i uwzględnianie w działaniach wskazań Zamawiającego. W ramach realizacji projektu przewidywana jest następująca tematyka zagadnień:
a) Jak pomóc uczniowi osiągnąć sukces edukacyjny?
b) Ocenianie kształtujące
c) Techniki uczenia się i metody motywujące do nauki
d) Uczeń - aktywny uczestnik procesu uczenia się
e) Wykorzystanie EWD w ewaluacji wewnętrznej szkoły
f) Oferta edukacyjna drogą do właściwej realizacji podstawy programowej
g) Wspieranie pracy wychowawców klas - bezpieczna szkoła
h) Postawy uczniowskie. Jak je kształtować?
i) Budowa koncepcji pracy szkoły
j) Praca z uczniem młodszym
k) Praca z uczniem zdolnym
l) Praca z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych
m) Wykorzystanie TIK na zajęciach edukacyjnych - bezpieczny Internet
n) Projekt edukacyjny w szkole
o) Współpraca szkoły ze środowiskiem lokalnym
p) Rodzice są partnerami szkoły
q) Nauczyciel 45+
r) Szkoła promuje wartość edukacji
s) Doradztwo edukacyjno-zawodowe w szkole
t) Efektywna organizacja pracy zespołów nauczycielskich
u) Współpraca nauczycieli w prowadzeniu procesów edukacyjnych
v) Jak efektywnie wykorzystać wyposażenie i warunki lokalowe szkoły?
w) Jak i po co prowadzić ewaluacje wewnętrzną?
x) Pierwszy/drugi rok pracy dyrektora szkoły
Kody CPV:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Czas: D
Data zakończenia: 30/06/2015
Kod kryterium cenowe: A
Numer części zamówienia: 4
Nazwa:
Pełnienie funkcji SORE dla 4 szkół/przedszkoli.
Opis:
Do zadań każdego z SORE będzie należało:
1. Koordynacja procesów rozwojowych podopiecznych szkół/przedszkoli poprzez:
a) pomoc w przeprowadzeniu diagnozy potrzeb rozwojowych,
b) opracowanie rocznych planów wsparcia każdej szkoły/przedszkola (jednego na rok szkolny),
c) wybór i dostosowanie oferty doskonalenia do potrzeb każdej szkoły/przedszkola,
d) pomoc w opracowaniu szczegółowego zakresu zadań i wymagań ekspertów do prowadzenia spotkań edukacyjnych uwzględnionych w planie wsparcia i ofercie doskonalenia,
e) monitorowanie procesu doskonalenia, w tym: prowadzenie spotkań, konsultacji zbiorowych i indywidualnych z dyrektorami, nauczycielami,
ekspertami,
f) utrzymywanie stałego kontaktu z dyrektorami i nauczycielami,
g) udział w konsultacjach indywidualnych dla nauczycieli,
h) przygotowanie sprawozdania z rocznego planu wsparcia,
i) ewaluację procesu wsparcia, według wskazań Zamawiającego.
2. Prowadzenie dokumentacji dotyczącej realizowanej funkcji, w tym karty czasu pracy według wskazań Zamawiającego i dostarczanie prowadzonej dokumentacji w terminie wskazanym przez Zamawiającego. Wszelka dokumentacja sporządzona w ramach realizacji zamówienia powinna być
prowadzona na drukach zawierających podane przez Zamawiającego logo i nazwę projektu.
3. Współpraca z personelem projektu i uwzględnianie w działaniach wskazań Zamawiającego. W ramach realizacji projektu przewidywana jest następująca tematyka zagadnień:
a) Jak pomóc uczniowi osiągnąć sukces edukacyjny?
b) Ocenianie kształtujące
c) Techniki uczenia się i metody motywujące do nauki
d) Uczeń - aktywny uczestnik procesu uczenia się
e) Wykorzystanie EWD w ewaluacji wewnętrznej szkoły
f) Oferta edukacyjna drogą do właściwej realizacji podstawy programowej
g) Wspieranie pracy wychowawców klas - bezpieczna szkoła
h) Postawy uczniowskie. Jak je kształtować?
i) Budowa koncepcji pracy szkoły
j) Praca z uczniem młodszym
k) Praca z uczniem zdolnym
l) Praca z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych
m) Wykorzystanie TIK na zajęciach edukacyjnych - bezpieczny Internet
n) Projekt edukacyjny w szkole
o) Współpraca szkoły ze środowiskiem lokalnym
p) Rodzice są partnerami szkoły
q) Nauczyciel 45+
r) Szkoła promuje wartość edukacji
s) Doradztwo edukacyjno-zawodowe w szkole
t) Efektywna organizacja pracy zespołów nauczycielskich
u) Współpraca nauczycieli w prowadzeniu procesów edukacyjnych
v) Jak efektywnie wykorzystać wyposażenie i warunki lokalowe szkoły?
w) Jak i po co prowadzić ewaluacje wewnętrzną?
x) Pierwszy/drugi rok pracy dyrektora szkoły
Kody CPV:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Czas: D
Data zakończenia: 30/06/2015
Kod kryterium cenowe: A
Numer części zamówienia: 5
Nazwa:
Pełnienie funkcji SORE dla 4 szkół/przedszkoli.
Opis:
Do zadań każdego z SORE będzie należało:
1. Koordynacja procesów rozwojowych podopiecznych szkół/przedszkoli poprzez:
a) pomoc w przeprowadzeniu diagnozy potrzeb rozwojowych,
b) opracowanie rocznych planów wsparcia każdej szkoły/przedszkola (jednego na rok szkolny),
c) wybór i dostosowanie oferty doskonalenia do potrzeb każdej szkoły/przedszkola,
d) pomoc w opracowaniu szczegółowego zakresu zadań i wymagań ekspertów do prowadzenia spotkań edukacyjnych uwzględnionych w planie wsparcia i ofercie doskonalenia,
e) monitorowanie procesu doskonalenia, w tym: prowadzenie spotkań, konsultacji zbiorowych i indywidualnych z dyrektorami, nauczycielami,
ekspertami,
f) utrzymywanie stałego kontaktu z dyrektorami i nauczycielami,
g) udział w konsultacjach indywidualnych dla nauczycieli,
h) przygotowanie sprawozdania z rocznego planu wsparcia,
i) ewaluację procesu wsparcia, według wskazań Zamawiającego.
2. Prowadzenie dokumentacji dotyczącej realizowanej funkcji, w tym karty czasu pracy według wskazań Zamawiającego i dostarczanie prowadzonej dokumentacji w terminie wskazanym przez Zamawiającego. Wszelka dokumentacja sporządzona w ramach realizacji zamówienia powinna być
prowadzona na drukach zawierających podane przez Zamawiającego logo i nazwę projektu.
3. Współpraca z personelem projektu i uwzględnianie w działaniach wskazań Zamawiającego. W ramach realizacji projektu przewidywana jest następująca tematyka zagadnień:
a) Jak pomóc uczniowi osiągnąć sukces edukacyjny?
b) Ocenianie kształtujące
c) Techniki uczenia się i metody motywujące do nauki
d) Uczeń - aktywny uczestnik procesu uczenia się
e) Wykorzystanie EWD w ewaluacji wewnętrznej szkoły
f) Oferta edukacyjna drogą do właściwej realizacji podstawy programowej
g) Wspieranie pracy wychowawców klas - bezpieczna szkoła
h) Postawy uczniowskie. Jak je kształtować?
i) Budowa koncepcji pracy szkoły
j) Praca z uczniem młodszym
k) Praca z uczniem zdolnym
l) Praca z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych
m) Wykorzystanie TIK na zajęciach edukacyjnych - bezpieczny Internet
n) Projekt edukacyjny w szkole
o) Współpraca szkoły ze środowiskiem lokalnym
p) Rodzice są partnerami szkoły
q) Nauczyciel 45+
r) Szkoła promuje wartość edukacji
s) Doradztwo edukacyjno-zawodowe w szkole
t) Efektywna organizacja pracy zespołów nauczycielskich
u) Współpraca nauczycieli w prowadzeniu procesów edukacyjnych
v) Jak efektywnie wykorzystać wyposażenie i warunki lokalowe szkoły?
w) Jak i po co prowadzić ewaluacje wewnętrzną?
x) Pierwszy/drugi rok pracy dyrektora szkoły
Kody CPV:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Czas: D
Data zakończenia: 30/06/2015
Kod kryterium cenowe: A
Kody CPV:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Podobne przetargi
265950 / 2012-07-23 - Administracja samorzÄ…dowa
Gmina Uniejów - Uniejów (łódzkie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Usługa edukacyjna obejmująca prowadzenie zajęć dydaktycznych w ramach projektu pod nazwą Indywidualizacja programu nauczania w szkołach podstawowych w gminie Uniejów
223742 / 2010-07-26 - Administracja samorzÄ…dowa
Zarząd Powiatu Pabianickiego - Pabianice (łódzkie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Akademia efektywnego nauczania - wsparcie dla liceów ogólnokształcących i profilowanych z terenu powiatu pabianickiego - Zajęcia pozalekcyjne z zakresu języków obcych
240532 / 2009-07-16 - Inny: Zakład Karny
ZakÅ‚ad Karny w Garbalinie - ÅÄ™czyca (łódzkie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
zorganizowanie i przeprowadzenie kursu przyuczjÄ…cego do zawodu hydraulik
206778 / 2012-06-18 - Administracja samorzÄ…dowa
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Wieluniu - Wieluń (łódzkie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Przeprowadzenie szkoleń uczestników projektu Od bierności do aktywności współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie
412212 / 2013-10-10 - Inny: jednostka samorzÄ…du terytorialnego
Åódzkie Centrum Doskonalenia Nauczycieli i KsztaÅ‚cenia Praktycznego - Åódź (łódzkie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Prowadzenie przez ekspertów w 2013 roku warsztatów, spotkań indywidualnych i konsultacji grupowych podczas realizacji projektu pn. Kompleksowe wsparcie szkół - sukces edukacji realizowanego w ramach Priorytetu III Wysoka jakość systemu oświaty Działanie 3.5. Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Część I -8 - Jak pomóc uczniowi osiągnąć sukces edukacyjny
37158 / 2009-02-23 - Administracja samorzÄ…dowa
Gimnazjum Nr 2 - Sieradz (łódzkie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
usługi edukacyjne
335264 / 2010-10-18 - Administracja samorzÄ…dowa
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie - Skierniewice (łódzkie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Usługa w zakresie kursu fryzjerskiego II stopnia, podnoszącego kwalifikacje i uprawniającego do podjęcia zatrudnienia dla osób zakwalifikowanych do udziału w projekcie systemowym Aktywni
374798 / 2012-10-01 - Administracja samorzÄ…dowa
Gmina Miasto Brzeziny - Brzeziny (łódzkie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Zajęcia dodatkowe, realizowane w Szkole Podstawowej Nr 1 i w Szkole Podstawowej Nr 2 w Brzezinach w ramach realizacji projektu Szkoła marzeń - indywidualizacja nauczania w Szkole Podstawowej Nr 1 i Nr 2 w Brzezinach
379452 / 2011-11-15 - Administracja samorzÄ…dowa
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie - Zduńska Wola (łódzkie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Zorganizowanie kursu kosmetycznego w ramach projektu Z myślą o przyszłości współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie
81151 / 2010-04-12 - Uczelnia publiczna
Uniwersytet Åódzki - Åódź (łódzkie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
UsÅ‚uga szkoleniowa- prowadzenie ćwiczeÅ„ z przedmiotu Technologie informacyjne na studiach niestacjonarnych w ramach projektu Edukacja - Regiony - Regionalizacja: Program rozwoju WydziaÅ‚u Nauk o Wychowaniu w ramach strategii rozwoju Uniwersytetu Åódzkiego
297160 / 2015-11-04 - Inny: Instytut badawczy
Instytut Medycyny Pracy im. prof. dra med. Jerzego Nofera - Åódź (łódzkie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Organizacja szkoleń w zakresie zarządzania zasobami informatycznymi i projektami.
207788 / 2013-05-29 - Administracja samorzÄ…dowa
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie - Bełchatów (łódzkie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Zorganizowanie i przeprowadzenie 4 warsztatów oraz 1 szkolenia dla uczestników projektu Daj sobie szansę
1521 / 2011-01-03 - Administracja samorzÄ…dowa
SzkoÅ‚a Podstawowa Nr 204 - Åódź (łódzkie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Prowadzenia zajęć MaÅ‚y omnibus dla klas I-III dla uczniów SzkoÅ‚y Podstawowej Nr 204 w Åodzi w ramach Programu Operacyjnego KapitaÅ‚ Ludzki
276139 / 2011-10-20 - Administracja samorzÄ…dowa
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie - Zduńska Wola (łódzkie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Zorganizowanie kursu kosmetycznego w ramach projektu Z myślą o przyszłości współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie
42690 / 2015-02-25 - Administracja samorzÄ…dowa
Gmina Dalików - Dalików (łódzkie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Świadczenie usług związanych z wykonywaniem zadań na stanowisku Doradcy psychologiczno - pedagogicznego oraz na stanowisku Prowadzącego zajęcia pozalekcyjne obejmujące przedmioty: matematyka, biologia i język niemiecki w ramach projektu: Rozwiń skrzydła - rozwiń kompetencje kluczowe współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
42601 / 2010-02-26 - Administracja samorzÄ…dowa
Gimnazjum Nr 2 - Sieradz (łódzkie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
usługi edukacyjne
260631 / 2014-12-17 - Administracja samorzÄ…dowa
Powiatowy Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli i Doradztwa Metodycznego - Pabianice (łódzkie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
PROWADZENIE SZKOLEŃ, WYKÅADÓW I WARSZTATÓW W RAMACH WDRAÅ»ANIA ROCZNEGO PLANU WSPOMAGANIA (RPW) W TRAKCIE REALIZACJI PROJEKTU
PN. NOWY SYSTEM DOSKONALENIA NAUCZYCIELI POWIATU PABIANICKIEGO
176807 / 2013-09-03 - Administracja samorzÄ…dowa
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie - Zduńska Wola (łódzkie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Kurs przedstawiciel handlowy z modułem prawa jazdy kat. B z automatyczną skrzynią biegów dla uczestniczek i uczestników projektu Z myślą o przyszłości współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie.
292172 / 2012-08-08 - Administracja samorzÄ…dowa
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie - Bełchatów (łódzkie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Zorganizowanie i przeprowadzenie 13 kursów tematycznych
dla uczestników projektu Daj sobie szansę
170364 / 2009-05-28 - Administracja samorzÄ…dowa
Powiatowy UrzÄ…d Pracy - Åask (łódzkie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Szkolenie SPAWACZ
241695 / 2014-11-20 - Administracja samorzÄ…dowa
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie - Zduńska Wola (łódzkie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Zorganizowanie i przeprowadzenie 3 kursów dla uczestniczek i uczestników projektu Z myślą o przyszłości współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie.
146594 / 2010-05-27 - Administracja samorzÄ…dowa
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Brzezinach - Brzeziny (łódzkie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Organizacja i przeprowadzenie treningów i szkoleń, dla 15 osób bezrobotnych korzystających z pomocy społecznej, realizowanych przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Brzezinach w ramach projektu systemowego pt. Aktywność- mój atut współfinansowanego przez Unię Europejską
ze środków Europejskiego W ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój
i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej.
171464 / 2009-05-28 - Administracja samorzÄ…dowa
Powiatowy UrzÄ…d Pracy - Åask (łódzkie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Szkolenie - ABC przedsiębiorczości
245208 / 2008-11-13 - Inny: Zakład Karny
ZakÅ‚ad Karny w Garbalinie - ÅÄ™czyca (łódzkie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
kurs przuczajÄ…cy do zawodu brukarz i szkolenie aktywizacyjno-wzmacniajÄ…ce
174509 / 2014-08-12 - Administracja samorzÄ…dowa
Powiatowy Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli i Doradztwa Metodycznego - Pabianice (łódzkie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
PEÅNIENIE FUNKCJI KOORDYNATORA SIECI W RAMACH REALIZACJI PROJEKTU PN. NOWY SYSTEM DOSKONALENIA NAUCZYCIELI POWIATU PABIANICKIEGO - III POSTĘPOWANIE