Informacje o przetargach publicznych.
Site Search

73563 / 2015-05-21 - Administracja samorządowa / Powiat Jasielski (Jasło)

Opracowanie dokumentacji:
Zintegrowanego planu zagospodarowania przestrzennego obszaru funkcjonalnego krośnieńsko-jasielskiego w formie tekstowej i graficznej.

Opis zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie opracowanie dokumentacji: Zintegrowanego planu zagospodarowania przestrzennego obszaru funkcjonalnego krośnieńsko-jasielskiego w formie tekstowej i graficznej.
(Plan ten powinien być spójny z Koncepcją programowo-przestrzenną-działanie nr 2. Zamawiający zapewnia materiały robocze do podsumowania z działania nr 2 w projekcie).
Zadanie to jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego i budżetu państwa w ramach Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna 2007-2013 (konkurs dotacji na działania wspierające jednostki samorządu terytorialnego w zakresie planowania miejskich obszarów funkcjonalnych, ogłoszony przez Ministerstwo Rozwoju Regionalnego, obecnie Ministerstwo Infrastruktury i Rozwoju).
Kontekst zamówienia: Zgodnie z metodologicznymi założeniami Krajowej Koncepcji Przestrzennego Zagospodarowania Kraju 2030 (KPZK 2030 oraz przesłankami wynikającymi z Krajowej Strategii Rozwoju Regionalnego (KSRR) i wskazań dotyczących zasad finansowania w ramach nowej perspektywy finansowej Unii Europejskiej na lata 2014-2020, samorządy powiatów jasielskiego i krośnieńskiego oraz miasta Jasło i Krosno podjęły wspólne zadanie wstępnej analizy obszaru funkcjonalnego pod kątem jego spójności pod względem cech geograficznych, społeczno-gospodarczych i przestrzennych z jednoczesnym zdefiniowaniem potrzeb w zakresie zadań o charakterze publicznym pozwalających na ograniczenie występujących problemów. Potrzeba taka wynika również z zaobserwowanych w ostatnich latach zjawisk demograficznych, ekonomicznych i społecznych, które mają charakter zjawisk stałych.
Podstawą dla wyznaczenia krośnieńsko-jasielskiego obszaru funkcjonalnego jest ekspertyza wykonana w ramach prac nad aktualizacją i uzupełnieniem Strategii Rozwoju Województwa Podkarpackiego 2007-2020 zatytułowana Charakterystyka systemu osadniczego województwa podkarpackiego z identyfikacją biegunów wzrostu oraz wyróżnieniem obszarów funkcjonalnych na poziomie regionalnym i lokalnym autorstwa dr hab. Tomasza Komornickiego, dr hab. Przemysława Śleszyńskiego i dr Piotra Siłka (październik 2012). Opracowanie to, na bazie przeprowadzonych badań dla całego województwa podkarpackiego, zawiera analizę podziału województwa na obszary funkcjonalne, wraz z analizą ich biegunów wzrostu. Wśród wymienionych obszarów wyróżnione zostały miejskie obszary funkcjonalne MOF Krosno (biegun rzeczywisty), MOF Krosno-Jasło (biegun potencjalny) oraz Krosno-Jasło-Gorlice (potencjalna oś rozwoju). Przedstawiona analiza brała pod uwagę różnorodne czynniki pozwalające na dokonanie powyższych podziałów, m.in. ocenę stopnia rozwoju systemu osadniczego (w tym ciążenia grawitacyjne i rzeczywiste), dostępność komunikacyjną, trendy demograficzne, rynek pracy, kapitał ludzki i społeczny, uwarunkowania ekonomiczne. Przedstawiona analiza wskazuje wyraźnie na istnienie bliskiego i naturalnego powiązania pomiędzy Jasłem i Krosnem, co więcej, rekomenduje podjęcie działań na rzecz integracji duopolu Krosno-Jasło. Ważnym wskazaniem jest także przedstawienie jako potencjalnej osi rozwojowej obszaru funkcjonalnego Krosno-Jasło-Gorlice, co w oczywisty sposób prowadzi do zmodyfikowanego podejścia do identyfikacji obszarów funkcjonalnych z pominięciem podziałów wynikających ze struktury administracyjnej (przekroczenie granicy województwa podkarpackiego i małopolskiego). Wstępnie zidentyfikowane w powyższym opracowaniu oraz dostrzeżone przez JST obszaru krośnieńsko-jasielskiego problemy rozwojowe obejmują m.in. zjawisko depopulacji, monocentrycznego charakteru rozwoju aktywności gospodarczej (przemysł) przy jednoczesnym dużym odsetku ludności rolniczej, niedostatków w zakresie modernizowania rynku pracy, w tym dostosowywania szkolnictwa zawodowego, poważne utrudnienia wynikające z jednej strony z peryferyjności terytorialnej (długi czas dojazdu do Warszawy i Rzeszowa), a z drugiej nierozwiązane problemy w zakresie komunikacji wewnętrznej obszaru, czy zintegrowanego transportu publicznego. Powiaty jasielski i krośnieński, wraz z bardzo blisko współpracującymi z nimi gminami na ich terenie oraz miasta Jasło i Krosno systematycznie dążą do podejmowania wspólnych działań w wielu dziedzinach. Wiele projektów realizowanych jest w partnerstwie, wspólnie przygotowywane są nowe projekty zgłaszane do Regionalnego Programu Operacyjnego), jednak widoczna jest konieczność podjęcia strategicznych działań na rzecz wspólnego planowania rozwoju na terenie obszaru funkcjonalnego. Równocześnie zwraca się uwagę na brak rozwiązań połączenia kolejowego M. Krosna z Rzeszowem. Powiat Jasielski (Partner Wiodący) wspólnie z Miastem Jasłem, Miastem Krosnem, Powiatem Krośnieńskim złożyli projekt pn. Dla spójności i dostępności - analiza możliwości rozwojowych obszaru krośnieńskiego-jasielskiego. Zasadniczym celem projektu jest wdrożenie mechanizmów zintegrowanego planowania inwestycyjnego i przestrzennego na obszarze krośnieńsko-jasielskim ze szczególnym uwzględnieniem podejścia funkcjonalnego. Poprzez realizację projektu ugruntowane zostanie wykorzystanie nowego modelu podejścia do polityki regionalnej promujące wykorzystywanie efektu synergii, kooperacji pomiędzy JST i wykorzystywania dobrych praktyk.
Zapisy projektu wskazują, że opracowanie Zintegrowany plan zagospodarowania przestrzennego dla funkcjonalnego obszaru krośnieńsko-jasielskiego powinien odnosić się do trzech poziomów biegunów wzrostu, czyli dla miejskiego obszaru funkcjonalnego tj.: (MOF) Krosno - biegun rzeczywisty, MOF Krosno-Jasło - biegun potencjalny oraz MOF Krosno-Jasło-Gorlice - potencjalna oś rozwoju zidentyfikowanych w dokumencie Charakterystyka systemu osadniczego województwa podkarpackiego z identyfikacją biegunów wzrostu oraz wyróżnieniem obszarów funkcjonalnych na poziomie regionalnym i lokalnym oraz w dokumencie opracowanym w ramach projektu pn. Analiza dla funkcjonalnego obszaru krośnieńsko-jasielskiego. Celem opracowań jest wdrożenie mechanizmów zintegrowanego planowania inwestycyjnego i przestrzennego na obszarze krośnieńsko-jasielskim ze szczególnym uwzględnieniem podejścia funkcjonalnego. Powyższemu celowi ogólnemu będzie realizacja następujących celów szczegółowych: wzmocnienie współpracy między JST koniecznej do realizacji wspólnych działań na terenie obszaru funkcjonalnego krośnieńsko- jasielskiego; wybór priorytetów do realizacji wspólnych działań na podstawie identyfikacji przeprowadzonej w dokumencie pn. Przeprowadzenie analizy dla funkcjonalnego obszaru krośnieńsko- jasielskiego; przygotowanie dokumentów planistycznych pozwalających na systemowe rozwiązanie wspólnych kluczowych zagadnień dotyczących celów tematycznych funduszy europejskich na lata 2013-2020; budowanie zaplecza społecznego identyfikującego się z planami strategicznymi i włączanie społeczności do procesu planowania poprzez konsultacje społeczne; wdrażanie strategicznego podejścia do przeciwdziałania problemom rozwojowym obszaru krośnieńsko- jasielskiego pozwalającego na prowadzenie długoterminowej polityki ograniczającej utratę funkcji gospodarczych; realne wzmocnienie współpracy miedzy powiatem krośnieński i jasielskim oraz miastami Krosno i Jasło na rzecz wspólnego rozwiązywania problemów charakterystycznych dla obszaru funkcjonalnego. W czasie przygotowania opracowania Wykonawca uwzględni następujące istniejące dokumenty strategiczne oraz akty prawa krajowego i unijnego oraz ich aktualizacje, w szczególności: Unijne: - pakiet legislacyjny dla polityki spójności przedstawiony przez KE w dniu 6 października 2011r.; - Strategia Europa 2020; Krajowe: - Umowa Partnerstwa 2014-2020, - Koncepcja Przestrzennego Zagospodarowania Kraju 2030, - Strategia Rozwoju Kraju 2020, - Krajowa Strategia Rozwoju Regionalnego 2010-2020: Regiony, Miasta, Obszary wiejskie, - Strategią Rozwoju Zrównoważonego Polski do roku 2025; Regionalne: - Strategia Rozwoju Województwa Podkarpackiego 2007-2020; - Strategia Rozwoju Województwa Małopolskiego 20011-2020; - Plan Zagospodarowania Przestrzennego Województwa Podkarpackiego; - Plan Zagospodarowania Przestrzennego Województwa Małopolskiego; - Plan zrównoważonego rozwoju publicznego transportu zbiorowego dla Województwa Podkarpackiego; - Program Ochrony Powietrza oraz Ochrony Środowiska przed Hałasem dla Województwa Podkarpackiego. - Charakterystyka systemu osadniczego województwa podkarpackiego z identyfikacją biegunów wzrostu oraz wyróżnieniem obszarów funkcjonalnych na poziomie regionalnym i lokalnym. - Programy operacyjne dotyczące obszaru funkcjonalnego, w tym Regionalny Program Operacyjny Województwa Podkarpackiego 2014-2020
Lokalne: - Dokumenty strategiczne dotyczące rozwoju obowiązujące u partnerów projektu oraz w gminach obszaru funkcjonalnego. - Informacje zawarte w Analizie dla funkcjonalnego obszaru krośnieńsko-jasielskiego opracowanej na zlecenie Powiatu Jasielskiego w roku 2014. - Opracowania strategiczne powstałe w ramach projektu Miasta Jasła pn. Jasielska Strefa Usług w roku 2014. - Informacje zawarte w Zintegrowanym planie transportowym dla funkcjonalnego obszaru krośnieńsko-jasielskiego opracowywanym na zlecenie Powiatu Jasielskiego w roku 2014. Zamówienie obejmuje opracowanie w formie tekstowej i graficznej dokumentacji Zintegrowanego planu zagospodarowania przestrzennego dla krośnieńsko-jasielskiego obszaru funkcjonalnego jako wynikowego opracowania graficznego dla działania nr 2 - realizowanego w ramach projektu- zgodnie z załącznikiem nr 9. Wykonawca zapewni prowadzącego na konsultacje społeczne (min. 2 spotkania) opracowania na terenie: powiatu jasielskiego, powiatu krośnieńskiego, Miasta Jasło i Miasta Krosno. Konsultacje służyć będą: poinformowaniu o wstępnych zamierzeniach,planach, prezentacji sposobów rozwiązania zidentyfikowanych problemów, umożliwieniu przedstawienia opinii społeczności lokalnych. Wykonawca przygotuje zbiorcze zestawienie otrzymanych uwag i opinii zebranych podczas konsultacji społecznych i przedstawi je Zamawiającemu wraz z rekomendacją, co do sposobu ich uwzględnienia. Procedura odbioru zamówienia składa się z: Złożenia dokumentacji wraz z podpisaniem protokołu odbioru, Weryfikacji przez Zamawiającego (w terminie do 7 dni roboczych Zamawiający ma możliwość wniesienia uwag do dokumentacji), Podpisania protokołu odbioru bez zastrzeżeń lub zwrotu opracowania z podaniem w protokole odbioru przyczyn odmowy odbioru wraz ze wskazaniem terminu usunięcia wad, pod rygorem naliczenia kar umownych, Powtórnego przekazania przez Wykonawcę, w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego, dokumentacji z uwzględnieniem wniesionych przez Zamawiającego uwag wraz z protokołem odbioru,
Podpisanie protokołu odbioru końcowego przez Strony. Protokół odbioru końcowego powinien być opatrzony datą oraz zaopatrzony w następujące oświadczenia: pisemne oświadczenie Wykonawcy, że przekazana dokumentacja została wykonana zgodnie z umową, obowiązującymi przepisami i normami oraz zgodnie z dostępną wiedzą techniczną, pisemne oświadczenie Wykonawcy, że dokumentacja wydana zostaje w stanie zupełnym, a mianowicie kompletnym z punktu widzenia celu, któremu ma służyć i który jest znany Wykonawcy. Przedmiot zamówienia należy sporządzić w sposób zapewniający Zamawiającemu możliwość późniejszej edycji i rozbudowy. Wymagania dotyczące formy złożenia dokumentów. Wykonawca przygotuje opracowania w każdej z części zamówienia w języku polskim, a ich wersję ostateczną dostarczy Zamawiającemu w 6 egzemplarzach drukowanych oraz 6 egzemplarzach na elektronicznych nośnikach informacji, w plikach w formacie .docx i .pdf oraz plikach źródłowych możliwych do edycji, (np. dxf, dwg, .xlsx, .docx, .rtf, .cdr ). Wykonawca opracuje i dostarczy Zamawiającemu skróconą postać dokumentu w wersji elektronicznej celem zaprezentowania wyników szerszej grupie odbiorców, a także w formacie umożliwiającym prezentację opracowań na stronie internetowej (zawierającą mapy, wykresy, tabele, itp.). Objętość skróconych wersji opracowań (zawierających najważniejsze elementy) nie powinna być większa niż 30 stron formatu A4 plus mapy (w formacie maks. A3). Wykonawca zobowiązuje się do oznakowanie wszystkich przygotowanych materiałów, dokumentów i publikacji w tym materiałów przeznaczonych na spotkania konsultacyjne wytworzonych w ramach niniejszego zlecenia (w wersji papierowej, elektronicznej oraz na innych użytych nośnikach) poprzez zamieszczenie: logo Unii Europejskiej i logo Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna 2007 - 2013 oraz informacji o współfinansowaniu ze środków Unii Europejskiej dla projektu przyznanych w ramach Konkursu dotacji na działania wspierające jednostki samorządu terytorialnego w zakresie planowania miejskich obszarów funkcjonalnych ogłoszonego przez Ministerstwo Rozwoju Regionalnego. Zasady umieszczania informacji o współfinansowaniu oraz logotypy znajdują się na stronie: http://www.popt.gov.pl/ZPFE/Strony/Zasady.aspx). w opracowanych dokumentach informacji Opracowanie zostało wykonane na zlecenie Powiatu Jasielskiego. Wykonawca przeniesie na Zamawiającego z dniem ostatecznego odbioru przedmiotu zamówienia lub jego części nieograniczone majątkowe prawa autorskie do wszystkich elementów prac i dokumentów, powstałych w związku z wykonaniem zintegrowanego planu zagospodarowania przestrzennego w zakresie rozporządzania nimi i korzystania z nich przez czas nieoznaczony na wszystkich polach eksploatacji wymienionych w art. 41 ust.2 ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych.
Zamawiający może cedować nabyte prawo na rzecz Ministerstwa Infrastruktury i Rozwoju oraz innych podmiotów w celu opracowania dokumentów planistycznych, strategicznych i naukowych. Wykonawca dopuszcza możliwość sporządzenia przez podmioty zewnętrzne (np. przez Ministerstwo Infrastruktury i Rozwoju) obcojęzycznych wersji wszelkich publikacji oraz materiałów przygotowanych w ramach realizowanego projektu. Wykonawca wyraża zgodę na wykonywanie przez Zamawiającego oraz inne podmioty zewnętrzne prawa zależnego, tj. rozporządzanie i korzystanie z opracowań publikacji oraz materiałów przygotowanych w ramach realizowanego projektu, w tym ich wersji obcojęzycznych. Zamawiający zobowiązuje się do respektowania autorskich praw osobistych osób działających w imieniu Wykonawcy, w szczególności zobowiązuje się do oznaczania autorstwa wszelkich publikacji przygotowanych w ramach realizowanego projektu oraz ich rzetelnego wykorzystywania. Wykonawca jest odpowiedzialny względem Zamawiającego za wszelkie wady prawne opracowań, a w szczególności za ewentualne roszczenia osób trzecich wynikające z naruszenia praw własności intelektualnej, w tym za nieprzestrzeganie przepisów ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. z 2006 r. Nr 90, poz. 631, z późn. zm.) w związku z wykonywaniem opracowań. Inne: Wykonawca przygotuje i przedstawi następujące prezentacje dotyczące kolejno: ostatecznych wersji sporządzonych dokumentów (po zatwierdzeniu przez Zamawiającego);
prezentacje odbędą się w siedzibie Zamawiającego (w Jaśle) lub w siedzibach partnerów projektu (w Krośnie) w udostępnionych nieodpłatnie pomieszczeniach. Zamawiający zabezpieczy sprzęt niezbędny do przedstawienia prezentacji; w okresie obowiązywania umowy Wykonawca zobowiązany jest do przekazywania Zamawiającemu pisemnie raz na 1 miesiąc, w terminie do 5 dnia miesiąca, pisemnej informacji o stanie zaawansowania prac

Numer biuletynu: 1

Pozycja w biuletynie: 73563

Data publikacji: 2015-05-21

Nazwa: Powiat Jasielski

Ulica: ul. Rynek 18

Numer domu: 18

Miejscowość: Jasło

Kod pocztowy: 38-200

Województwo / kraj: podkarpackie

Numer telefonu: 013 4483410 w. 108

Numer faxu: 013 4463189

Adres strony internetowej: www.powiat.jaslo.pl

Regon: 37044025800000

Typ ogłoszenia: ZP-400

Czy jest obowiązek publikacji w biuletynie: Tak

Ogłoszenie dotyczy: 1

Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Opracowanie dokumentacji:
Zintegrowanego planu zagospodarowania przestrzennego obszaru funkcjonalnego krośnieńsko-jasielskiego w formie tekstowej i graficznej.

Rodzaj zamówienia: U

Kody CPV:
732200000 (Usługi doradcze w zakresie rozwoju)

Kod CPV drugiej częsci zamówienia:
907121002 (Planowanie rozwoju środowiska miejskiego)

Kod CPV trzeciej częsci zamówienia:
712400002 (Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania)

Czy zamówienie jest podzielone na części: Nie

Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie

Czy jest dialog: Nie

Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: Nie

Czas: D

Data zakończenia: 21/08/2015

Informacja na temat wadium:
Każdy Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany wnieść do dnia 29.05.2015 r. do godz. 1100 wadium w wysokości: 3 000,00 zł.
Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
pieniądzu,
poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
gwarancjach bankowych,
gwarancjach ubezpieczeniowych,
poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620).
Uwaga:
W treści wadium składanego w formie innej niż pieniądz muszą być wyszczególnione okoliczności, w jakich zamawiający może je zatrzymać. Okoliczności te muszą zawierać sytuacje określone:
W art. 46 ust. 4a prawa zamówień publicznych, tj. jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że nie wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie,
W art. 46 ust. 5 prawa zamówień publicznych, tj.: jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana:
odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,
nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
Poza tym z powyższego dokumentu powinno wynikać jednoznacznie, gwarantowanie wypłaty należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze żądanie. Wadium takie powinno obejmować cały okres związania ofertą, poczynając od daty składania ofert. Wadium w innej formie niż pieniądz należy złożyć łącznie z ofertą, może być w oddzielnej kopercie. Wadium wniesione przez jednego ze wspólników konsorcjum uważa się za wniesione prawidłowo.

Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na konto Bank Spółdzielczy w Rymanowie Nr 53 8636 0005 2001 0004 5740 0009.
Terminem wniesienia wadium w formie pieniężnej jest termin wpływu wadium na konto Zamawiającego.
Brak wadium (wpłaconego przez Wykonawcę) w wyznaczonym terminie na koncie Zamawiającego spowoduje wykluczenie tego Wykonawcy.
Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę.

Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana:
odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,
nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Zaliczka: Nie

Uprawnienia:
ocena spełniania tego warunku odbędzie się na podstawie oświadczenia - zał. nr 4 do SIWZ

Wiedza i doświadczenie:
Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał z należytą starannością usługi, w tym
zrealizował lub był współautorem co najmniej: 1 usługi polegającej na wykonaniu opracowania zawierającego projekt studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego dla gminy, albo analogiczny do ww. studium dokument planistyczny dla terenu powiatu lub obszaru funkcjonalnego o łącznej liczbie ludności minimum 80 000 mieszkańców albo projektu planu zagospodarowania przestrzennego województwa.

Ocena spełniania tego warunku odbędzie się na podstawie wykazu zrealizowanych usług - załącznik nr 5 do SIWZ (wraz z dowodami określającymi, że te dostawy i usługi zostały wykonane w sposób należyty), oświadczenia - załącznik nr 4 oraz zobowiązania innych podmiotów - załącznik nr 7 do SIWZ (jeżeli dotyczy)

Potencjał techniczny:
ocena spełniania tego warunku odbędzie się na podstawie oświadczenia - zał. nr 4 do SIWZ

Osoby zdolne do zrealizowania zamówienia:
Zamawiający uzna ten warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w tym:
co najmniej 1 osobą - posiadającą doświadczenie w pracach urbanistycznych, polegające na sporządzeniu lub udziale w sporządzeniu opracowania planistycznego - studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego i planu miejscowego z rozwiązaniami komunikacyjnymi o złożonym stopniu trudności, obejmującego obszary o powierzchni nie mniejszej niż 40 km2 i liczbie mieszkańców co najmniej 10.000. Powiązania komunikacyjne ujęte w opracowanym dokumencie planistycznym powinny mieć rangę co najmniej ponadlokalną.
Ocena spełniania tego warunku odbędzie się na podstawie oświadczenia - zał. nr 4 do SIWZ, oraz Wykazu osób zał. 6 do SIWZ oraz zobowiązania innych podmiotów - załącznik nr 7 do SIWZ (jeżeli dotyczy).

Sytuacja ekonomiczna:
ocena spełniania tego warunku odbędzie się na podstawie oświadczenia - zał. nr 4 do SIWZ

Oświadczenie nr 4: Tak

Oświadczenie nr 9: Tak

Oświadczenie wykluczenia nr 1: Tak

Oświadczenie wykluczenia nr 2: Tak

Dokumenty grupy kapitałowej: Tak

Dokumenty podmiotów zagranicznych: Tak

inne_dokumenty:
Jeżeli Wykonawcy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Upoważnienie do podpisania oferty, o ile nie wynika ono z dokumentów dołączonych do oferty. Za osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawców uznaje się: osoby wskazane w Krajowym Rejestrze Sądowym lub w dokumencie równorzędnym, osoby legitymujące się odpowiednim pełnomocnictwem określającym zakres umocowania. Dokument ten należy złożyć w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza.
Zobowiązanie innych podmiotów (jeżeli dotyczy) zał. Nr 7 - ORYGINAŁ,

III.7 osoby niepełnosprawne: Nie

Kod trybu postepowania: PN

Czy zmiana umowy: Tak

Zmiana umowy:
Zmiana umowy:
po ewentualnej zmianie przepisu dotyczącego wysokości stawki podatku od towarów i usług VAT.
Zamawiający może zmienić termin wykonania zamówienia w zawartej umowie w przypadku:
wystąpienia siły wyższej - tj. zdarzenia bądź połączenia zdarzeń obiektywnie niezależnych od Wykonawcy lub Zamawiającego, które zasadniczo i istotnie utrudniają wykonanie części lub całości zobowiązań wynikających z umowy, których Wykonawca lub Zamawiający nie mogli przewidzieć i którym nie mogli zapobiec, ani ich przezwyciężyć i im przeciwdziałać poprzez działanie z należytą starannością ogólnie przewidzianą dla cywilnoprawnych stosunków zobowiązaniowych (np. wojny, pożary, powodzie, embarga przewozowe, strajki oraz oficjalne decyzje organów władzy państwowej, huragany, itp.);
gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy, Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy.
Zamawiający dopuszcza zmianę osób wykonujących faktycznie przedmiot zamówienia, wskazanych przez Wykonawcę w ofercie (wykaz osób) w przypadku wystąpienia okoliczności, której nie można było przewidzieć, na osobę spełniającą wymogi Zamawiającego określone w SIWZ.

Kod kryterium cenowe: B

Znaczenie kryterium 1: 95

Nazwa kryterium 2: termin wykonania

Znaczenie kryterium 2: 5

Adres strony internetowej specyfikacji i warunków zamówienia: www.powiat.jaslo.pl

Adres uzyskania specyfikacji i warunków zamówienia:
Starostwo Powiatowe w Jaśle, Rynek 18, 38-200 Jasło, pokój nr 305

Data składania wniosków, ofert: 29/05/2015

Godzina składania wniosków, ofert: 11:00

Miejsce składania:
Starostwo Powiatowe w Jaśle, Rynek 18, 38-200 Jasło, w Sekretariacie Starosty (pokój nr 314)

On: O

Termin związania ofertą, liczba dni: 30

Informacje dodatkowe:
Projekt Dla spójności i dostępności - analiza możliwości rozwojowych obszaru krośnieńskiego-jasielskiego/Program Operacyjny Pomoc Techniczna 2007-2013.

Czy unieważnienie postępowania: Nie

Podobne przetargi

166573 / 2013-08-21 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Miasto Rzeszów - Urząd Miasta Rzeszowa - Rzeszów (podkarpackie)
CPV: 732200000 (Usługi doradcze w zakresie rozwoju)
Opracowanie Strategii ZIT Rzeszowskiego Obszaru Funkcjonalnego wraz z wnioskami do Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska (RDOŚ) i Państwowego Wojewódzkiego Inspektora Sanitarnego (PWIS) o uzgodnienie zakresu i stopnia szczegółowości Prognozy Oddziaływania na Środowisko w ramach procedury Strategicznej Oceny Oddziaływania na Środowisko

155795 / 2014-07-17 - Administracja samorzÄ…dowa

Starostwo Powiatowe - Przeworsk (podkarpackie)
CPV: 732200000 (Usługi doradcze w zakresie rozwoju)
Opracowanie studium komunikacyjnego Przeworsko - Dynowskiego Obszaru Wsparcia wraz z przeprowadzeniem konsultacji społecznych..

133467 / 2014-06-23 - Administracja samorzÄ…dowa

Starostwo Powiatowe - Przeworsk (podkarpackie)
CPV: 732200000 (Usługi doradcze w zakresie rozwoju)
Opracowanie studium komunikacyjnego Przeworsko - Dynowskiego Obszaru Wsparcia wraz z przeprowadzeniem konsultacji społecznych.

27603 / 2014-02-12 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Mielec - Mielec (podkarpackie)
CPV: 732200000 (Usługi doradcze w zakresie rozwoju)
Opracowanie strategii rozwoju gmin: Mielec, Baligród i Tuszów Narodowy - Partnerów Projektu nr POPW.01.04.04-00-035/11 Inwestycje i turystyka - szansą na dynamiczny rozwój gmin z województw Polski Wschodniej, współfinansowanego z Programu Operacyjnego Rozwój Polski Wschodniej 2007-2013, Osi Priorytetowej I: Nowoczesna Gospodarka, Działania 1.4. Promocja i Współpraca.

104737 / 2015-07-14 - Administracja samorzÄ…dowa

Powiat Jasielski - Jasło (podkarpackie)
CPV: 732200000 (Usługi doradcze w zakresie rozwoju)
Opracowanie dokumentacji: Zintegrowanego planu zagospodarowania przestrzennego obszaru funkcjonalnego krośnieńsko-jasielskiego w formie tekstowej i graficznej

86455 / 2015-06-12 - Administracja samorzÄ…dowa

Powiat Jasielski - Jasło (podkarpackie)
CPV: 732200000 (Usługi doradcze w zakresie rozwoju)
Opracowanie dokumentacji: Zintegrowanego planu zagospodarowania przestrzennego obszaru funkcjonalnego krośnieńsko-jasielskiego w formie tekstowej i graficznej

139400 / 2015-06-10 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Miejska Przemyśl - Prezydent Miasta Przemyśl - Przemyśl (podkarpackie)
CPV: 732200000 (Usługi doradcze w zakresie rozwoju)
Opracowanie aktualizacji Strategii Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Przemyśl wraz z przeprowadzeniem strategicznej oceny oddziaływania na środowisko.

104670 / 2010-04-14 - Administracja samorzÄ…dowa

UrzÄ…d Miasta i Gminy Narol - Narol (podkarpackie)
CPV: 732200000 (Usługi doradcze w zakresie rozwoju)
ZP-3410-VI -1-10 Wykonanie strategii marki Gminy Narol wraz ze skatalogowaniem systemu identyfikacji wizualnej marki

204540 / 2013-05-27 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Miasto Rzeszów - Urząd Miasta Rzeszowa - Rzeszów (podkarpackie)
CPV: 732200000 (Usługi doradcze w zakresie rozwoju)
Strategia wykorzystania funduszy Unii Europejskiej przez miasto Rzeszów w perspektywie finansowej 2014-2020, w ramach projektu pt. Lublin i Rzeszów - współpraca i wykorzystanie szans rozwojowych

64457 / 2014-03-26 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Mielec - Mielec (podkarpackie)
CPV: 732200000 (Usługi doradcze w zakresie rozwoju)
Opracowanie strategii rozwoju gmin: Mielec, Baligród i Tuszów Narodowy - Partnerów Projektu nr POPW.01.04.04-00-035/11 Inwestycje i turystyka - szansą na dynamiczny rozwój gmin z województw Polski Wschodniej, współfinansowanego z Programu Operacyjnego Rozwój Polski Wschodniej 2007-2013, Osi Priorytetowej I: Nowoczesna Gospodarka, Działania 1.4. Promocja i Współpraca.

275482 / 2014-08-19 - Administracja samorzÄ…dowa

Starostwo Powiatowe - Przeworsk (podkarpackie)
CPV: 732200000 (Usługi doradcze w zakresie rozwoju)
Opracowanie Strategii Rozwoju Powiatu Przeworskiego na lata 2014-2020 wraz z opracowaniem prognozy oddziaływania na środowisko

210945 / 2013-10-10 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Miasto Rzeszów - Urząd Miasta Rzeszowa - Rzeszów (podkarpackie)
CPV: 732200000 (Usługi doradcze w zakresie rozwoju)
Opracowanie Strategii ZIT Rzeszowskiego Obszaru Funkcjonalnego wraz z wnioskami do Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska (RDOŚ) i Państwowego Wojewódzkiego Inspektora Sanitarnego (PWIS) o uzgodnienie zakresu i stopnia szczegółowości Prognozy Oddziaływania na Środowisko w ramach procedury Strategicznej Oceny Oddziaływania na Środowisko

425474 / 2013-10-18 - Inny: spółka prawa handlowgeo

Rzeszowska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. - Rzeszów (podkarpackie)
CPV: 732200000 (Usługi doradcze w zakresie rozwoju)
Usługa obejmuje opracowanie 7 strategii zarządzania zmianą gospodarczą dla każdego z siedmiu powiatów województwa podkarpackiego, stanowiących Rzeszowski Obszar Metropolitalny, tj. rzeszowskiego, dębickiego, ropczycko-sędziszowskiego, strzyżowskiego, kolbuszowskiego, łańcuckiego i miasta Rzeszów oraz sporządzenie strategii zarządzania zmianą gospodarczą dla całego Rzeszowskiego Obszaru Metropolitalnego, a także uczestnictwo i przewodnictwo w spotkaniach asocjacyjnych i konferencjach.

310596 / 2013-08-02 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Miasto Rzeszów - Urząd Miasta Rzeszowa - Rzeszów (podkarpackie)
CPV: 732200000 (Usługi doradcze w zakresie rozwoju)
Strategia wykorzystania funduszy Unii Europejskiej przez miasto Rzeszów w perspektywie finansowej 2014-2020, w ramach projektu pt. Lublin i Rzeszów - współpraca i wykorzystanie szans rozwojowych

100131 / 2014-05-09 - Administracja samorzÄ…dowa

Starostwo Powiatowe - Przeworsk (podkarpackie)
CPV: 732200000 (Usługi doradcze w zakresie rozwoju)
Wykonanie opracowań, w ramach projektu Zintegrowany Rozwój Przeworsko-Dynowskiego Obszaru Wsparcia współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej, Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna 2007-2013.

104634 / 2010-04-14 - Administracja samorzÄ…dowa

UrzÄ…d Miasta i Gminy Narol - Narol (podkarpackie)
CPV: 732200000 (Usługi doradcze w zakresie rozwoju)
ZP-3410 -V -1-10 Strategia marki Gminy Zwierzyniec wraz ze skatalogowaniem systemu identyfikacji wizualnej marki.

57448 / 2014-02-19 - Administracja samorzÄ…dowa

Starostwo Powiatowe - Przeworsk (podkarpackie)
CPV: 732200000 (Usługi doradcze w zakresie rozwoju)
Wykonanie opracowań, w ramach projektu Zintegrowany Rozwój Przeworsko-Dynowskiego Obszaru Wsparcia współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej, Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna 2007-2013

69527 / 2015-05-14 - Administracja samorzÄ…dowa

Powiat Jasielski - Jasło (podkarpackie)
CPV: 732200000 (Usługi doradcze w zakresie rozwoju)
Opracowanie dokumentacji: 1. Koncepcji programowo-przestrzennej mającej charakter rozwiązania strategicznego dla całego obszaru funkcjonalnego krośnieńsko-jasielskiego ze szczególnym uwzględnieniem infrastruktury drogowej i kolejowej oraz kierunków rozwoju turystyki - CZĘŚĆ I. 2. Strategii Rozwoju Beskidu Niskiego wraz z zintegrowanym planem działań w zakresie rozwoju rynku pracy oraz dywersyfikacji aktywności gospodarczej - CZĘŚĆ II

36814 / 2014-01-31 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Miejska Jarosław - Jarosław (podkarpackie)
CPV: 732200000 (Usługi doradcze w zakresie rozwoju)
Opracowanie Strategii ZIT Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Jarosław - Przeworsk wraz z wnioskami do Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska (RDOŚ) i Państwowego Wojewódzkiego Inspektora Sanitarnego (PWIS) o uzgodnienie zakresu i stopnia szczegółowości Prognozy Oddziaływania na Środowisko w ramach procedury Strategicznej Oceny Oddziaływania na Środowisko

2494 / 2014-01-03 - Inny: spółka prawa handlowego

Rzeszowska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. - Rzeszów (podkarpackie)
CPV: 732200000 (Usługi doradcze w zakresie rozwoju)
Usługa obejmuje opracowanie 7 strategii zarządzania zmianą gospodarczą dla każdego z siedmiu powiatów województwa podkarpackiego, stanowiących Rzeszowski Obszar Metropolitalny, tj. rzeszowskiego, dębickiego, ropczycko-sędziszowskiego, strzyżowskiego, kolbuszowskiego, łańcuckiego i miasta Rzeszów oraz sporządzenie strategii zarządzania zmianą gospodarczą dla całego Rzeszowskiego Obszaru Metropolitalnego, a także uczestnictwo i przewodnictwo w spotkaniach asocjacyjnych i konferencjach